Witaj przybyszu ze świata techniki i wszechobecnej informacji. Znalazłeś się u wrót fantastycznego świata pełnego dziwnych stworzeń i nieznanej magii. Zapraszamy. Usiądź wygodnie w swoim fotelu i pogrąż się w tej atmosferze przygody i niespotykanej zabawy.
Postaramy się dostarczyć ci niezapomnianych wrażeń i doświadczeń. Baw się z nami, lecz pamiętaj, ze swiat, który pozostawiasz za sobą na pewno się o Ciebie upomni. Pamiętaj, ze to wszystko jest tylko zabawa, i nie należy jej poświęcać więcej czasu, niż jest wymagane do tego, by zabawa pozostała zabawa. Gra jest wci±ż w trakcie tworzenia, dlatego zechciej wybaczyć nam pewne niedociągnięcia i usterki, które mogą się pojawić podczas twojego w niej pobytu. Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli zechcesz poinformować nas o zauważonych błędach. Na pewno jak najszybciej postaramy się je usunąć.
podpisano Zetar
Domeny
I. Orchia
Orchia jest światem opartym na jednym z pierwszych polskich systemów RPG
Krysztaly Czasu stworzonym pierwotnie przez Artura Szyndlera.
W konstrukcji jest to niemal klasyczne fantasy. Wyjątkowość świata tkwi
przede wszystkim w charakterystyce poszczególnych ras. Orki rządzą światem, reptiliony
to stara, rozumna rasa, która po wiekach hegemonii utraciła swoją władze i
znaczenie. Orchia składa się z kilku archipelagów, każdy z nich
ma swoją własną charakterystyką i specyficzne istoty go zamieszkujące,
w większości są one nieopisane i jako takie stanowią znakomite pole dla
niczym nieskrępowanej wyobraźni.
My wybraliśmy najlepiej opisany pod względem geograficznym i historycznym
Archipelag Centralny z jego największą wyspą Orkusem Wielkim, gdzie
niepodzielnie panują orki. Stopniowo staramy się zapełnić go miastami (Ranhar-gar,
Olgrion, Ongir-gar), rozlicznymi wsiami, górami, lasami i wszelkimi innymi
terenami. Dostępna jest również Wyspa Wież, na której władzę dzierżą okrutne
uruk-tany i fragment Wysp Kocich, z której pochodzi tajemnicza rasa koto-ludzi
kmaranów.
Imperator Garagoth
II. Śródziemie
Śródziemie jest światem stworzonym wyobraźnią i piórem J.R.R Tolkiena. Jest ojczyzną prastarych, nieśmiertelnych elfów, krasnoludów, ludzi, oraz słynnych, kochających fajkowe ziele hobbitów. Czas wydarzeń to III era Śródziemia, jest to okres, w którym zaczyna swój ponury bieg wojna o pierścień, czas, w którym zło zza gór Ephel Duath przesiąka przez kamieniste kotliny i brnie w stronę Gondoru pod wodzą przebudzonego czarnoksiężnika z Angmaru. Na płaskowyżu Gorgoroth, w cieniu pyłów Orodruiny tkwi ogromna forteca Barad-Dur, a na jej wierzchołku płonie rozognione oko bez powieki, esencja przedwiecznego tyrana Saurona. Chmury niepokoju nadciągają również nad wolne ziemie Rohanu, gdzie u stop gór Mglistych rośnie potęga Sarumana. Jednak ten czarny i okrutny obraz ma druga stronę, na której rysują się smukłe, porośnięte bujnymi trawami pagórki Shire. Pod łopoczącymi sztandarami cytadeli Minas Tirith krocza ludzie, zdolni stawić czoła nadciągającemu złu, a w szumie wodospadów Rivendell szlachetne elfy znajdują lek na uzdrowienie świata.