Warlock - Oficjalna Strona

Bank Pomysłow - Pomysly testerow

Ilear - 17 Lip, 2002 - 09:34
Temat postu: Pomysly testerow
Wiec tak, topic jak w temacie
1 - Przede wszystkim, chcialbym zauwazyc ze jestesmy tu po to by pomagac czarodzieja w tworzeniu swiata, wiec jesli oczekuja od nas pomocy musza zrozumiec nasze polozenie. TZN jesli odlaczacie szanowni czarodzieje zadanka, bysmy ich nie poznali, to mija sie to z celem..., bo ani nie sprawdzimy czy sa dobrze zrobione, ani tez nie damy pomyslow jak je uatrakcyjnic ani tez sami nie bedziemy mogli sie nimi nacieszyc. Jesli zaraz padnie tekst" zadanka beda po otwarciu dla wszystkich' to od razu odpowiadam - po co? przeciez w nich chodzi o to bysmy sami je rozwiazali, czy zrobimy to w czasie testow czy po otwarciu roznicy to chyba zadnej wam nie robi - i tak je zrobimy, ale jesli stanie sie to po otwarciu, to wiele mozna przez to stracic...
2- lokacje nowe i npc. Podlaczajcie wszystko prosze co sie da, nawet jak niedokonczone jeszcze (sa lokacje nie ma npcow) tylko wstawic np znak informacyjny, co to za miejsce i za ile beda npce wstawione, by testerzy juz mogli sprawdzac bledy i wogole wsio...
3- opisy walki , chyba do Kriss to jest czy jakos tak, ten obecny system jest do bani! bez urazy, ale naprawde nie jest ciekawy i tylko meczacy. Tak naprawde to opisy ciosow czasami sa smieszne, i nie logiczne - zreszta zglosilem pare przykladow na warlocku. Postaram sie napisac wam swoja wersje to przedyskutujemy to wspolnie wtedy:)
4- gildie
Pytankow mam, co z gildiami rasowymi????????
Swiat juz tyle istenieje, i jesli chcecie szybko otworzyc, to trzeba szybko przetestowac gildie o charakterze rasowym, ale to naprawde szybko, bo tam na ogol duzo zmian potem jest...wiec prosze o te gildie:)
5- Trzeba cos zmienic. bo jak widze testerzy sie nie loguja i chyba ostatnio jestem najaktywniejszy:P
Dziekuje
Ilear
Ilear - 17 Lip, 2002 - 09:52
Temat postu:
aha, no i co kuwa z konmi?
Dlaczego nie mozna wsiasc na konia...nikt sie tym nie zajal:(
Folko - 17 Lip, 2002 - 10:17
Temat postu:
Ilear napisał:
aha, no i co kuwa z konmi?
Dlaczego nie mozna wsiasc na konia...nikt sie tym nie zajal:(


Z moich informacji wynika, ze nie ma problemow z dosiadaniem koni. Moze za slabo trenowales Wink
Zefir - 17 Lip, 2002 - 10:44
Temat postu:
Odnosnie notki Ileara:

Ad 1. Nie chodzi o to ze zadanka sa odlaczane po prostu ich jeszcze nie ma. A po drugi jaki sens ma robienie zadanek dla testerów - bez urazy. Wiem, że będą wymagać kontroli. Ale tu chodzi o to, żeby to jakie zadanka są było tajemnicą - wielką przyjemnością jest samemu szukanie zadanek i zrobienie ich bez pomocy. Znając już w momemcie otwoarcia muda lokalizacje nawet niektórych zadanek wiele sie traci. I bede sie przy tym upierał.

Ad 2. Niestety z tym też sie nie zgodze - podłaczanie czegoś nie w pełni skonczonego bardzo zle wpływa na dalszy postę prac. Zwykle w takim momecie następuje refleksja - już podlaczone mogę się zająć następną rzecza. Jeżeli czarodziej chce, żeby mu tester coś przetestował to go zabiera i daje mu to co zrobił i ewentualnie jakieś ułatwienia.

Ad 3. Opisy walki - z tym za bardzo nie mogę dyskutować - to nie moja działka, ale jeżeli napiszesz poparwione opisy to myśle, że nie powinno być problemu z zamieniem.

Ad 4. Robią się - obecnie wysoko rozwinięte są gildie - elfów i orków.

Ad 5. Ale co? Jeżeli ktoś chce zostać testerem - jest przyjmowany - wstarczy, że napisze list.

To by było na tyle - mam nadzieję, że chociaż troche wyjaśniłem kwestie.
Jeszcze tylko dodam, że my bardzo chcetnie widzimy wszelka pomoc i krytykę, ale konstruktywna krytykę - nie w stylu to jest źle, zmieńcie to, ale taką w stylu - to jest źle, tak a tak byłoby lepiej.

P.S. Koniki, no wiec - ujemny i nieprzewidziany skutek wprowadznia efektywności.
Ellendil - 27 Lip, 2002 - 08:56
Temat postu:
Czesc.

Sprawa pierwsza. Projekt klubu graczy niemowiacych, wraz z emocjami etc. etc. powinienem zaniesc dzis lub jutro (27-28 lipca) do Garagotha, bedziecie wiec mogli obejrzec i zbalansowac. I miejmy nadzieje zakodowac Wink. Juz mam nastepne chore pomysly, trwajcie wiec w napieciu...

A tymczasem...
____________________________________
{____________________________________}

Klub - Dzieci.

Po wielu radykalnych i nowatorskich pomyslach, od gluchoniemych do blaznow i samobojcow, przyszedl czas na stworzenie mozliwosci zaistnienia w swiecie jako jednostka tworzaca przyszle pokolenie... Proponujem wiec danie graczom szansy na zostanie dzieckiem.

Kwestie techniczne.
Czlonkom kluby trzeba bedzie zmienic opis i wyswietlana rase, jednak tak, by nie uniemozliwic jednoczesnego przynalezenia do gildii rasowej. Zmiana opisu to dosc duzy problem. Ja to widze tak... Zostac czlonkiem klubu moze kazdy, kto ma chociaz jedna czesc opisu nie charakterystyczna dla starszego wieku. Zeby nie bylo problemow z brodatymi, starymi etc.
Uaa. O ile sie nie myle to teraz rozmiar postaci sie liczy w wielu miejscach, wiec trzeba by dzieciaki tez zmniejszac.

Dobra. Zmiana opisu wyglada tak, ze zostaje po niej: <opis poprzedni> <opis rasowy> chlopiec/dziewczynka.

Gracz przyjmujacy do gildii wybiera ktory z przymiotnikow opisujacych przyjmowanego zostanie mu jako dziecku, i opis koncowy przyjmie postac taka, jak wyzej przedstawiono.

A wiec:
Stary niebieskooki mezczyzna -> Niebieskooki ludzki chlopiec
Lysiejacy garbaty elf -> Garbaty elfi chlopiec
Mala zielona goblinka -> Zielona goblinska dziewczynka

Z klubu moznaby odejsc, wtedy opis rasowy zmienialby sie w 'mlody' lub 'dorastajacy', lub cos podobnego, a wyswietlana rasa wrocilaby do stanu normalnego. Do klubu nie mozna wrocic.

Przedmiot klubowy.
No coz, narazie czekam na propozycje Wink. Nie chodzi raczej o zabawki zadne, bo gracz jak gracz moze byc silny itd. i wtedy takie cos ni..e pasuje.

Emocje napiszem, jezeli pomysl sie spodoba.

Opcjonalnie widze duzy potencjal w napisaniu klubu starszych przedstawicieli mudowej spolecznosci, jak sie komus chce Wink.

____________________________________
{____________________________________}

Pomysl ma jesio alternatywe.

Gadalem z Garagothem i powiedzial, ze cos takiego moze by przeszlo, ale czy poinformowal o tym kogos jesio to sie chyba nigdy nie dowiem. Aby pomysl nie zaginal w pomroce dziejow (lub nie utknal w zaawansowanej fazie koncepcyjnej...) przedstawie go tutaj i moze natkna sie na niego jakies wladne decydowac o losach swiata oczy.

Chodzi o starzenie sie graczy. Nowy gracz wpada do gry z jednym opisem wlasnym i drugim zaleznym od wieku. Nowicjusze (lub sekondy) beda wiec mieli mlode postacie, moze nawet dzieci, tak jak to opisalem wyzej. Po przejsciu pewnej liczby godzin/dni spedzonych na mudzie wiek postaci zwiekszalby sie, mlodzieniec wiec dorastalby, potem starzal sie, by na koniec grac juz sedziwa postacia.

Moznaby wprowadzic zalezne od wieku emocje, dodatkowe dlugie opisy i wiele innych smiesznych, ciekawych rzeczy.

____________________________________
{____________________________________}

Z innej beczki.

Inna propozycja zwiazana z wiekiem, juz w troche bardziej luzny sposob, to rozwiazanie dotyczace zadan. Na innych mudach (angielskich) zdaje sie jest cos takiego jak wielkosc questa. Niektore sa male, i te mozne wykonywac swieza postac, do innych potrzeba juz wiecej czasu spedzonego na mudzie, 3 dni, 9 dni, 20 dni etc. Wada tego systemu moze byc niezadowolenie ludzi grajacych wieloma postaciami rownolegle, jednak byloby to dobre dla postaci mlodych, gdyz questy nie bylyby juz tak oblegane. Na Arkadii moja postac (po skasowaniu) zrobila wszystkie mozliwe do zrobienia questy w 4 godziny. Chodzi o zadania powazniejsze. Mam w sumie ze 6 mocnych sekondow, mimo ze przez 98% czasu grania koncentruje sie na jednej postaci. Ilu mlodym graczom przeszkodzilem sami sobie policzcie. Uwazam, ze wprowadzenie takiej zmiany przyniosloby wiele korzysci.

____________________________________
{____________________________________}

Z punktu majac na uwadze, ze ewentualna krytyka moze byc, musimy tak zrobic, zeby owej krytyki nie bylo, tylko aplauz i zaakceptowanie.

Pozdrawiam

PS. Czesc Ilear Wink.
Ilear - 29 Lip, 2002 - 10:41
Temat postu:
Hi ha to ja
Ta da Ilear teraz gra Laughing
Ale wejscie ugh Idea . Wiec tak, co do pomyslu Ellendila ( witka tu na marginesie na tym forum Rolling Eyes ) to ja jestem calym soba za...no swietnie by to odpowiadalo mojej koncepcji swiata gry (patrz. gildia mieszczan), tylko wlasnie wchodzil by problem wieku postaci jako 3 opisu, wiec mozna by informacje o wieku dac do komendy ob kogostam, i tam by pisalo:
Wyglada na mloda, niemloda, stara, bardzo mloda, nieletnia( hyhy) itp.
Co do klubu dzieci - bosko, ciekawe ilu wyrostkow latalo by z mieczami po swiecie hehehehehe... ale zas z drugiej strony mozna by to ograniczcyc wiekowo , znaczy ktos kto nalezal by do tego klubu, powiedzmy mialby ograniczone mozliwosci poznania - uczenia sie itp, by to mialo rece i nogi. Potem taki gracz wylazil by z klubu i wtedy bylby juz normalnym graczem, mysle ze mimo ograniczenia , wielu graczy chcialo by grac dziecmi:))).
Jeszcze inny pomys, czy byla by mozliwosc stworzenia dzialu topicow o tematyce gildiowo-klubowej? Powstawal by np. topic : Gildia Elfow i tam wszystkie problemy rozwiazywalo by sie, bo kurcze przynamniej ja, a i pewnie duza czesc i reszta testerow nie ma pojecia co i jak bedzie, i czy bedzie dobrze. Jestesmy tu po to by testowac, wiec dajcie nam material do testowania:) bo narazie to tak, swiat jako taki jest,,..sa opisy sa jakies tam przedmioty ale tego nie da sie testowac....na dluzsza mete:)
Pozdrawiam
Ilear
p.s. Ell ty tu za testera robisz? Embarassed
Anonymous - 30 Lip, 2002 - 12:42
Temat postu:
ja bym chcial wiedziec jak to jest z walka i wychodzeniem z lokacji
Znaczy walcze...wychodze z lokacji i wchodze
Czy liczona jest jakos INCJATYWA???? bo nie zdazylo mi sie jeszcze po powrocie na lokacje zebym to ja zadawal pierwszy cios....moze trzeba by bylo to zmienic? np. wchodzac na lokacje z przeciwnikiem z ktorym wczesniej walczylem ( o ile nie uzylem komendy po wyjsciu - przestan walczyc) to ja mam przewage taktyczna gdyz to ja atakuje, ale...jeslio wejde, zadam cios i zaatakuje go , a potem bede chcial powturzyc to cos, i znow wyjsc i wejsc, to spotka mnie niespodzianka , otoz w momencie gdy bede chcial uciekac, zwieksza sie 2...3 krotnie szansa na trafienie potworka we mnie z sila 2..3 razy wieksza, znaczy dostanie w plecy (wogole tak powinno byc jak sie uciekac chce....moze wtedy skonczyly by sie ucieczki na arkowym ledwo zywy (przecie taki delikwent broczy krwia, ledwo zipie, a jakby nigdy nic opuszcza sobie walke i to najczesciej przelatujac 10 lokacji w 1 sekunde ... glupota) tak wiec opuszczenie walki wiazalo by sie z ryzykiem .... ale zas atak dawal by bonus do incjatywy i to ty przez chwile mialbys przewage (tu mozna by dodac zachodzenie przeciwnika od tylu albo cos w tym stylu...)
Co wy na to?Ilear
Anonymous - 31 Lip, 2002 - 11:06
Temat postu:
re up:
To porzeciez nie tak mialoby dzialac:
Gdy ty wychodzisz z lokacji z przeciwnikem, to ty dostaniesz na wejsciu kika ekstra pakernych ciosow, nie on.
To by tylko ulatwilo pogonie za potworkami(trzeba by wszytskie przekodowac na uciekczke conajmniej 2 lokacje). No i nizele by spaskudzilo "zmiany" robione metoda wyjdz-wroc, co tylko podnioso by znaczenie odpowiedzialnego za to skilla(dowodzenie?)
W pvm jakos nie widze mozliwosci na wykorzystywanie tego, oczywiscie jesli nie bedzie bledow w zakodowaniu (musi uwzgledniac ukrywanie, rwanie linka, itp zawsze dajac flage "uciekajacy" temu ktory pierwszy opuscil pole walki).
W pvp moze w koncu skoncza sie te durne ucieczki i poznijsze gonienie po calym nulnie przez 1 godzine zakonczone zadaniem kilku ledwo muska
Ilear - 01 Sie, 2002 - 07:00
Temat postu:
Heh, dzieki Pelias za slowa wsparcia Cool
Wiec ja wam przedstawie obecna sytuacje...
Chodzilo mi wlasnie o to, o czym Pelias wspomnial - tak naprawde na mudzie LP nie dziala system ucieczki i pogoni praktycznie wogole, a gracze i tak znajda sposob na kazdego potworka na mudzie, i bardziej tu chodzi o walke GRACZ - GRACZ.
Wiec tak, jesli taki gracz zwialby z pola walki, to tak jak pisalem dostaje obrazenia, a potem jesli sie ukryje...i przekradnie tak ze tamten drugi go nie widzi TO DOPIERO wtedy dostaje bonus do trafienia, a normalnie jak wejdzie i tamten go widzi, i to nasz WCHODZACY gracz pierwszy wklepie zabij GO, to wtedy dostaje jakie 30..40% szans na atak z zaskoczenia ( ROZNY OD ATAKU Z UKRYCIA, gdyz atak z zaskoczenia jedyne co dawal by to +30% do trafienia przy pierwszych 2..3 uderzeniach, natomiast atak z ukrycia dawal by +100% do trafienia i +100% do obrazen...ba nawet bym tu dal +200% do obrazen przy pierwszym ciosie - jak widac 2 rozne techniki rozniace sie znacznie od siebie ((DAJE TO MOZLIWOSC WYKORZYSTANIA WRESZCIE W INNY SPOSOB SKRADANIA SIE I UKRYWANIA (((CZYT.SKRYTOBOJCY DO DZIELA))) )) )
Ale to zagmatwalem...sorka Shocked
Ale wracajac do tematu...
Padlo pytanko o umiejetnosc zastepujaca taka ucieczke... wiec takia umiejetnosci jak:
walka w druzynie (ala walka w ciemnosciach itp) dawala by mozliwosc odpowiedniego sterowania poczynaniami graczy ale w innym sensie niz DOWODZENIE, gdyz traktowala by glownie o ucieczki i zgranie w druzynie. Bo przecie realizm wyglada nastepujaca. Mamy dwie druzyny graczy po 4 osoby w kazdej druzynie. Druzyna A sklada sie z graczy niedoswiadczonych w wspolnej walce, aczkolwiek sa oni mocni jesli brac by pod uwage kazdego z osobna. Druzyna B to przeciwienstwo , slabsi gracze, ale niejeden raz juz walczyli razem bok w bok. I tak: walka druzyny A jest chaotyczna, uderzaja sie o siebie, potykaja, przeszkadzaja sobie itp...natomiast druzyna B wspolgra ze soba, ich ataki sa zaskakujace - przemyslane itp. Jaki moral? Jesli ktos taki z druzyny A chcialby zwiac, to 1. Moglby sie o kogos obic i tym samym narazil by ich obu na niebezpieczenstwo, 2. Moglby uciec w najmniej odpowiednim momencie, tak ze niedosc ze on dostal by po plerach, to narazil by pozostalych czlonkow druzyny itp itd etc (kapujecie mniemam juz sytuacje). W druzynie B sprawa wygladala by tak, ze uciekajacy z pola walki, zrobil by to na tyle umiejetnie , ze niedosc ze nie dostal by po plerach, to jeszcze moglby sprowokowac wroga i zlapac go w pulapke ( udaje ze ucieka, tamten leci za nim, wtedy on odwraca sie, odbija cios, a jego kompani leja wroga po plerach,...czy cus ala to). Generalnie zas wygladalo by to tak: umiejetnosc ta dawala by bonusy pewne. Taka walka w druzynie bez tej umiejetnosci dawala by minusy glownie do trafienia, i mozliwosc PECHA, minusy do ucieczek itp, Ugh, motam sie...wiec przestane
Mam nadzieje ze ktos cos z tego zrozumial:)
Jak sie wam to widzi?
Pozdrowienia Ilear
Sethar - 01 Sie, 2002 - 21:12
Temat postu:
Przyczepie sie! Nie do walki w druzynie ale do tego uciekania chowania sie i wracania i atakowania. Trzeba uwzglednic fakt ze ten przed ktorym ucieklismy wlasnie jest pod wplywem adrenaliny i ma wyostrzone zmysly. Chyba ze jest ciezko ranny. Ale wymyslajac takie ciekawe motywy trzeba rowniez zastanowic sie nad mozliwoscia obrony przed nimi. Trzeba dac szanse i atakujacemu i atakowanemu. Pomyslcie jeszcze troche nad tym.

Pozdrowka Sethar
Anonymous - 08 Sie, 2002 - 22:07
Temat postu:
Ja bym sie skupil wlasnie na mechanizmie ucieczki-gonienia, bo to jest najaznijsze.
Taka np. arka nie ma zadnych mechanizmow pogoni i pogon przez to wyglada debilnie. Ot, jeszcze niegdy nikt mnie nie zlapal, a w takim nulnie mozna gonic sie z godzine i wyglada to zwykle tak:
xxx przybywa.
atakujesz xxx.
xxx podaza na polnoc.
Powinien byc potezny plus dla goniacego, tak zeby w takim spotkaniu xxx dostal jedne masakruje lub kilka zwyklych ciosow. Oczywiscie po 15 sek od ucieczki bonus wypalalby sie, tak zeby dawlao sie uciec.
To powinno dzialc n agrcazy i moby.
-Elminuje problem Ileara z atakiem z ukrycia, (przy ponownym wejsci na lokacje grcz dostaje od moba ekstra ciosy).
-Elminuje denne "zmiany" podczas walki i bezuzytecznosc dowodzenia(przy bezlagowej grze i niespiacych graczach:)(jak ktos wycofa sie lokacje dalej to przy wejsciu tostanie znow kilka ciosow extra)
-Urealnia pogon miedzy graczami bez zabawy z autopogonia i daje wlasciwe bonusy gonienia w wiekszych druzynach.
-usensownia gonienie potworkow(tutaj trzeba sprawic zeby potworki uciekaly o min 2 lokacje, tak aby pogon byla utrudniona koniecznoscia przeszukanai innych lokacji z mobami, ale zwykle konczyla sie po jednokrotnym znalezieniu celu). gonienie moba ktore polega na szybciutkim wypadzie lokacje obok(na 1 wymaine ciosy) jest nudne i psuje sens zabawy.
Qdlaty - 14 Sie, 2002 - 09:53
Temat postu:
Jeżeli byłby wprowadzony podział wiekowy i związany z nim efekt zwany "dorastaniem" (co jest w g mnie genialnym pomysłem). Można by np zaczynać grać 15 letnią postacią - wiadomo postać taka jest słaba raczej (w zależności od rasy), ale ma znacznie bardziej chłonny umysł od staruszka - a więc szybciej powinna się uczyć.

Dodatkowo, przydałyby się jakieś dysfunkcje psychiczne/fizyczne. Można by zrobić losowane, bardzo rzadkie przypadłości wśród postaci. Ot, np. jakiś tik nerwowy, albo alergia na coś - kiedyś w moim systemie RPG zrobiłem coś takiego i efekt jest naprawdę niezły. Te rzeczy nie powinny mieć wpływu na cechy czy umiejętności bohatera (lub w bardzo nieznacznym stopniu) i bohater mógłby je zyskiwać podczas jakiś wydarzeń. Np. cudem uniknął śmierci przed snotlingami i teraz ma lęk przed nimi - oczwyście po jakimś czasie mogłoby to mijać - musiał by być podział na stałe dysfunkcje i przemijające. Można też podciągnąć pod to blizny pozostające czasem po ciężkiej walce. Może to trochę chory pomysł, ale może się komuś spodoba Smile Wprowadził by niezlą różnorodność pomiędzy graczmi, bo na arce mam już dość tych jednakowych opisów.
Drake - 15 Sie, 2002 - 16:14
Temat postu: re qdlaty
Re: qdlaty
Co do jednakowych opisow... to nie masz sie co martwic na zapas. Z tego co mi wiadomo Zefir ma projekt w dosc zaawansowanej fazie...
Bylo co nieco o tym na STarym Forum na Twoj.necie...
A poza tym mozna wprowadzic owszem blizny...Z tego co wiem dziala cos takiego na Exodusie. Znam jednego Elfa co ma maske zamiast twarzy (opis..ugly..chyba..), a na poczatku sie ma handsome.. Zreszta Elf ten jest od dosc dawna testerem Warlocka (tez jako ELf) co prawda na Forum sie jeszcze nie pojawil, ale to kwestia czasu... Na ile go znam bedzie mial pare niezlych pomyslow do tego tematu... Wink
Drake - 22 Sie, 2002 - 12:07
Temat postu: Gildie rasowe
Wiem, że nie ma jeszcze żadnej w zasadzie rasówki, ale mam taki jeden pomysł, który miałby zastosowanie we wszystkich...
Sam zajmuje się projektem jednej i jakoś takie coś wymyśliłem:

Widzicie mnie zawsze osobiście wkurzało na Arce( i nadal wkurza), jak jest zrobione z tytułąmi gildiowymi.
Są dwa typy (tyle zaobserwowałem):
Exclamation Jeden zastosowano u LE, polega ona na tym, że tytuł zależy od ilości zdobytego expa...PLUS ew. członkowstwa w radzie.., czyli premiuje expiarzy...
Exclamation Drugi zachodzi wydaje mi się u Sinych, chyba KM'ow, i KGKS'ow oraz u większości Zawodówek (wyłączając Kupców)- mianowicie zależy głównie od pozycji zajmowanej w Gildii, czyli premiuje aktywność i RPG'a.

Arrow ALe mnie chodzi o coś nieco innego. Mianowicie tytuł, jaki by nie był, jest widoczny dla wszystkich tak samo, tzn. jesli ktos sie przedstawi oczywiscie. Czyli nie mozna sie przedstawic pomijając tytuł. Sad Ponadto wszystkie "dupki" choćby nawet nic nie wiedzieli o danej osobie, rasie, gildii...wiedzą kto to i co to i po co to i czym to grozi. Sad Chociaż nie zawsze wiedzą, bo mnie czasem trudno nawet wymysleć czy "Rozmawiający z Gwiazdami" to więcej niż "Szukający Puszczy"...

Idea Ja mam taką propozycję, żeby tytuły nie były widoczne dla wszystkich, i/albo żeby istniała możliwość przedstawienia sie bez tytułu(taki emot rasowy)... Tudzież, żeby w pewien sposób (używając spostrzegawczości) dało się OGÓLNIE rozpoznać pozycję jaką dana osoba zajmuje w Gildii Rasowej... COś identycznego dla wszystkich rasówek, coś w stylu porównania statów. np. "Po jego postawie i minie dostrzegasz, że musi zajmować wysokie stanowisko w swojej Gildii..."czy cos w tym guście....
I było by pare poziomów tego....
Qdlaty - 23 Sie, 2002 - 08:27
Temat postu:
Popieram gorąco - pomysł doskonały.

Jestem za tym, zeby zaleznie od poziomu spostrzegawczosci gracz mogl okreslic pozycje innego gracza. Wiadomo, taki zoltodziob niewiele bedzie mogl sie zorientowac, ale stary wyjadacz od razu pozna szefa Smile
Gileadrael - 23 Sie, 2002 - 23:07
Temat postu:
heh, nazwanie starym wyjadaczem kogos, kto nawet nie wie kto rzadzi paroma gildiami...
Wiedza ktora posiada postac ma byc zalezna od spostrzegawczosci i poziomu? Jasne, po co pogadac, dowiedziec sie czegos... Lepiej poexpic i potrenowac uma...
Zefir - 24 Sie, 2002 - 11:38
Temat postu: Tytuły
Witam

Pozwolicie, że się wypowiem i przyznam rację niektórym jak i nie przyznam innym.

Po pierwsze:
Widzenie całego tutułu z założenia nie jest przez wsztskich, tylko przez tych którym się dana osoba przedstawi.

Po drugie:
Faktycznie przedstawianie sie pelnym tytułem powinno byc jako emot rasowy i to mi się bardzo podoba ... Będę za tym optował w kodowaniu gildii, aby to czy ktoś Cię pozna jako tam szefa jakiejś gildi zależało od twojej decyzji.

Po trzecie:
Spostrzegawczość , tu się nie zgodzę, aby z opisu można było wywnioskować kto jaką pozycję zajmuje (na podstawie spostzregawczości). Niby dlaczego? Jeżeli juz to poznać można po tym co kto nosi, a to widać chyba na pierwszy rzut oka? Oglądasz dana postać i widzisz, ze nosi pierścien z rubinem ... co może świadzczyc (ale nie musi) o zajmowanym statnowisku. Rozróznianie natomiast barw np. kiltów, proporców itp. powinno zależeć już nie od spostrzegawczości, ale od ogólnej wiedzy o swiecie ... tylko jak określić wiedzę o świecie? Tu pojawia sie problem założeniowy. Na pewno można włączyć to długość przebywania na Warlocku (idle), pewnie mentale, a co uzyjmy ich i do tego, niech twoja inteligencja i mądrość staną się bardzo ważne. A także można by wproadzić coś w rodzaju expa życiowego z róznymi cechami pośrednimi, takimi jak ogłada, obycie, mądrość, inteligencja (ale życiowe) nie te brane jako mentale... Jednak też jest problem jak te expo naliczać? I co jest odpowiedzialne za wzrost tych cech.

Po czwarte:
Tytuł, jaki jest widoczny po wpisaniu kto, tez powinien zależeć od sposobu w jaki się gracz przedstawił innemu.

Po piąte (chyba ostatnie):
Zgodzę się z Drake'em odnośnie formy tytułu.
- W gildii rasowej powinna mieć tylko i wyłącznie znamiono przynależności gildiowej, a więc do jakiej gildi należy, ewentualnie, jakie statnowisko w tej gildii zajmuje.
- W gildii zawodowej powinno być podobnie, a więc tytuł powinien świadczyć o wykonywanym zawodzie, oraz (to już zależy od gildii) stanowisku zajmowanym w danej gildii, czy też o poziomie wyszkoleia w danym zawodzie (znamienity kupiec, początkujący szermierz, wytrawny wojownik, doskonały znawca sztuki magicznej) Czy coś w tym stylu.
- W gildii ideologicznej można już (nie trzeba) natomiast zastosować tytuł mówiacy o swoim zaangarezowniu w dana sprawę czy ideologię.

To by było na tyle.

Pozdrawiam wszystkich słuchaczy.
Qdlaty - 25 Sie, 2002 - 16:38
Temat postu:
Gileadrael: na arce nawet expowac nie musisz...
Gileadrael - 25 Sie, 2002 - 17:33
Temat postu:
I cale szczescie. Wiedza o swiecie i osobach z gildii zalezna od ilosci zabitych stworkow... brrr
Anonymous - 26 Sie, 2002 - 07:45
Temat postu:
e...what's up dock?

Winc tak, ten temat poruszylem. Wniosek jeden wysnulem wtredy (niewiem kiedy i gdzie to bylo?).
Problem: widocznosc tytulu dla innych
Rozwiazanie: Dodana mozliwosc przedstawiania sie z tytulem i bez => gracz dajac "kto" widzi gracza tak jak sie przedstawil, tzn. Jesli bez tytulu, to nie widzi go nawet wtedy gdy tamten gracz po jakims czasie go wlaczy(tak jest na arce u scoi - przedstawisz sie bez tytulu, co w sumie nic nie daje bo i tak jak GO wlaczysz to widac ci go potem). Zobaczyc czyjsc tytul w takim razie mozna tylko wtedy gdy przedstawi sie ktos nam razem z tytulem.

Pozdr.
Ilear Very Happy
Vincent - 26 Sie, 2002 - 20:06
Temat postu:
A ja mam takie pomysly, moze przyziemne i malo wazne...

1.
Opieranie broni na ramieniu
Wtedy w opisie postaci byloby: 'Niesie oparty na ramieniu, xxx xxx miecz'

Bylaby to alternatywa dla dobycia broni i pochew jesli beda.


2.
Zeby placak mozna bylo zalozyc nie tylko na plecy ale takze na ramie (co by powodowalo oczywiscie mniejszy komfort podrozy niz z plecakiem na plecach) - ten pomysl mi wpadl bo na arce majac pochwe na plecach nie mozna zalozyc plecaka, ani nawet worka.
Qdlaty - 27 Sie, 2002 - 16:04
Temat postu:
Ja mam pomysla fikusnego, zabawnego i ciekawego w jednym.

Nowa komenda. Popros do tanca lub zatancz z. Komenda ta powodowalalby, iz zaczelo by sie tanczyc z osobnikiem poproszonym do czasu przerwanie (np. komenda przerwij taniec or sth). Moim zdaniem byla by to bardzo ciekawa rozrywkowa komenda i wniosla by wiele do klimatu. Mozna by tez jako parametr podac styl tanca (zwawo, delikatnie, or sth). Co wy na to ? Wkurza mnie komenda zatancz, ktora "uruchamia" sie na chwile i w dodatku malo ciekawie. A tak zawsze mozna by sie wybrac ze swoja ukochana do ulubionej knajpy i troche z nia potanczyc bez meczacego wpisywania w kolko 'zatancz'. Roznica miedzy popros a zatancz bylaby taka, ze 'zatancz' byla by komenda niejako przymusowa. 'Porywasz do tanca'. A popros wymagalo by zgody drugiej osoby.

>Popros Maileen do tanca
>>Grimm zaprasza sie do tanca
>>przyjmij zaproszenie

Mniej wiecej tak by to moglo wygladac.
Gileadrael - 28 Sie, 2002 - 09:11
Temat postu:
Cos takiego byloby fajne w niektorych wiekszych knajpkach, na zasadzie 'postaw'
Drake - 28 Sie, 2002 - 15:03
Temat postu: taniec...
Po co ci komenda od czego emoty..?

No a poproś....
EMOTY: usmiech do ..., uklon sie dwornie, powiedz do ... Czy można prosic...?, i czekamy na reakcje Damy...
Twisted Evil

Jak się gra elfem to sie wie....
Aha ze śmiechostek...to da sie zatańczyć z niektórymi MOB'ami.... Wink
Gileadrael - 29 Sie, 2002 - 10:10
Temat postu:
Emoty maja to do siebie, ze bardzo ciezko je kontrolowac, a gracze zrobia kazda mozliwa glupote, plus kilka niemozliwych.
Sethar - 29 Sie, 2002 - 10:37
Temat postu:
Pomysl tanczenia jako umiejetnosci i wogole czegos bardziej rozwinietego zostal zapisany i zlogowany. Bedzie zrealizowany w odpowiednim czasie. Najprawdopodobniej po uprzednim przedyskutowaniu na forum.

Pozdrowka Sethar
Drake - 30 Sie, 2002 - 14:28
Temat postu:
RE: Gileadrael

Racja. Dodam, że doświadczyłem empirycznie.
Anonymous - 31 Sie, 2002 - 11:44
Temat postu: A może by tak o ludziach...
Twisted Evil Mam taką myśl. Z logiki wynika, że gdy pojawia się taka gra jak tutaj, ludzie stają się najbardziej tępioną grupą. Dzieje się tak dlatego że stosunkowo mało graczy gra ludźmi, o wiele popularniejsze są elfy, krasnoludy itp.
Z czasem ludzie stają się grupą spychaną na uboczę czego żywym przykładem jest Arka. jest rasistowska grupa komand Scoia' tael, ale czy jest dla nich odpowiedź?
Proponuję tajną organizację, która byłaby czymś podobnym do Ku-Klux-Klanu. Działałaby ona potajemnie, miałaby własne stroje zakrywające twarze. i tak naprzykład w nocy przez miasta przechodzi procesja jakichś tam (wymyśleć nazwę) i wszystkie nieludzie chowią się po domach w panice Smile Byłyby także powitania grupowe.
Kolejna rzecz w takiej grupie to coś w stylu miejsca przebywania - coś jak siedziba gilidiowa. Proponowałbym aby w części knajp gdzie interes prowadzą ludzie, były jakieś ukryte pomieszczenia w których można byłoby się skryć, a o których wstęp posiadaliby jedynie członkowie grupy. Tryb w którym możnaby organizować procesje byłby możliwy tylko w nocu. Za dnia możnaby zidentyfikować członka Organizacji nawet gdy nosi strój. Oczywiście to tylko myśl i proponuję, aby wywołać teraz burzę mózgów: kto ma jaki pomysł. Istniałaby jakaś samopomoc ludzka, wspólny bank i pożyczki, może jakaś zbrojownia.
Co o tym myślicie?

Malagant
Qdlaty - 31 Sie, 2002 - 12:55
Temat postu:
Gildia, zaproponuj to jako normalną gildie or sth Smile
Gileadrael - 02 Wrz, 2002 - 14:20
Temat postu:
O ile na arkadii (czyli wfrp i sapek) ludzie maja z zalozenia byc sila dominuajca, to tutaj, w orchii tak nie jest. Tutaj podstawowa sila sa orki, potem inne stare rasy... a ludziki, rasa stosunkowo swieza, na samym koncu. Na Arshen sie nie znam, ale tam mozna wcisnac wszystko Wink
Pelias - 03 Wrz, 2002 - 06:55
Temat postu:
Czytli uwzgledniajac wizowskie odwracaniw wszystkiego do goery ogoenm bedziemy mieli 5 zawodowek dla ludzi:P W tym z 2 walczace z starczymi rasami:P
I z 2 dla innych ras:P
Sethar - 03 Wrz, 2002 - 12:15
Temat postu:
Przypominam zapominalskim o innym systemie podzialu gildii na Warlocku. Taka gildia nacjonalistyczna, a raczej rasistowska podpada pod gildie ideologiczno-rasowa i jest jak najbardzie prawdopodobna.

Co do miejsc spotkan itp. Nie wszyscy karczmarze Ludzie sa rasistami, niektorzy sa nawet bardzo tolerancyjni. Ale mysle ze to nie problem. Gdzies zawsze moga sie tacy spotykac. Powiedzmy w jakims domku jakiegos czlonka takiej gildii.

Co do wygladu, znakow, przedmiotow, zachowania - wszystko jest do ustalenia.

Co do wspolnego konta. Jak najnardziej mozliwe, zwlaszcza przy naszym nowym systemie bankowym. Konta moga byc na jedna osobe fizyczna, na spolke cywilna, albo tez na wszelkiego rodzaju organizacje. O przelewach juz nie wspomne. Laughing

Pomysl zapisany i oczekuje na realizacje.

Pozdrowka Sethar
Drake - 05 Wrz, 2002 - 16:14
Temat postu:
Ja mam pytanie z innej beczki...
(And now sth completly different)

Do kogo sie trzeba zwrocic z projektem rasówki?
Dość zaawansowanym (EMOTY i wogóle)
Zefir - 06 Wrz, 2002 - 06:59
Temat postu:
Re. Drake.

Jezeli projekt jest zwiazany silnie ze światem Kryształy Czasu, czyli miejsce położenia gildii to Orchia wtedy proponuje Garagotha. Jeżeli natomiast nie ma przeciwskazań nad umieszczniem gildii w Arshen wtedy do mnie.

Wyjątkiem jest gildia gnomia ... zawsze i tylko i wyłacznie do mnie. Kto inny wara od gnomów. ..... Twisted Evil

Pozwolilem sie wpisać do notki. Jesli chodzi o Kmarany to wtedy do mnie - Sethara

pozdrawiam
Malagant - 06 Wrz, 2002 - 19:17
Temat postu:
Sethar napisał:
Przypominam zapominalskim o innym systemie podzialu gildii na Warlocku. Taka gildia nacjonalistyczna, a raczej rasistowska podpada pod gildie ideologiczno-rasowa i jest jak najbardzie prawdopodobna.


Chciałbym zajmowac się jej tworzeniem. Czy to możliwe?
Zefir - 07 Wrz, 2002 - 09:12
Temat postu:
Witam !

Malagant, a dokladniejh czego tworzeniem ? Jej tyczy sie zapewne gildii, ale jakiej? o jakich zalozeniach? co robiacej co [posiadajacej? i na jakich zasadach chcialbys sie zając jej tworzeniem?

pzdr
Malagant - 07 Wrz, 2002 - 12:24
Temat postu: hmmm
Chodzi mi o rasistowską gilidię.
Mogę zrobic opsiy, założenia itp. Ale potrzenuję wskazówek, bo nie wiem jak to ma wyglądać z umiejętnościamo itp.
Sethar - 08 Wrz, 2002 - 15:40
Temat postu:
No to ja tez cos dodam.

Jesli chce sie tworzyc gildie, to nalezy.

1. Zapoznac sie z systemem podzialow i zaleznosci gildii. Szkic umieszcze zaraz na forum.

2. Wymyslic jak najwiecej o gildii. Postarac sie o opracowanie wszystkiego co sie da. Nie chodzi tu o wyglad lokacji. I przedmioty. A glownie o charakterystyke gildii w swiecie i jej zaleznosci z tym swiatem.

3. Przeslac Nam.

4. Oczekiwac na uwagi i poprawki.

5. Naniesc uwagi i poprawki.

6. Oczekiwac na uw....

7. Naniesc uw....

8. Ocz....

9. Powtorzyc ostatnie dwa punkty kilkakrotnie.

10. Cierpliwie oczekiwac na realizacje projektu.

Tyle Narazie.
Pozdrowka Sethar
Drake - 10 Wrz, 2002 - 15:05
Temat postu:
RE: upy...
CO do rasistów (ludzie w Orchii rasiści? Chyba raczej neofaszyści/naziści.)
Ktoś tu sie naczytał Mein Kampf za dużo albo Fanatyka obejżał o jeden raz za duzo....
TRoche realizmu...
Niemcow było włąsnie tak mało (w swecie) jak ludzi jest w Orchii ...
No chyba ze Arshen....(wtedy sorry Winetou)
PS
Rozrosło sie to forum..
Malagant - 10 Wrz, 2002 - 16:52
Temat postu:
Dobra, rezygnuje z pomyslu
Qdlaty - 10 Wrz, 2002 - 19:14
Temat postu:
A dlaczego ?
Qdlaty - 11 Wrz, 2002 - 13:19
Temat postu: Łuki i kusze
Dzisiaj na forum arkadii przeczytalem dosc interesujacy pomysl na rozwiazanie problemu ww. broni.

Otoz bohater podajac komende
> spojrz na polnoc
Dostalby informacje co znajduje sie na polnocy (jakie postacie, etc.) W zaleznosci od spostrzegawczosci (?) moglby ocenic rase, plec, a nawet rozpoznac znajomego.
Gdyby strzelil trafiony dostalby jedynie komunikat ze strzala leciala z poludnia, gdyby spojrzal na poludnie dojrzalby atakujacego go przeciwnika.

W ogole taka komenda spojrz na [kierunek] moglaby byc przydatna - oczywiscie mozna by ja bylo ograniczyc na ciemnych lokacjach.

spogladanie mozna by bylo bardzo latwo zamapowac w kliencie(np. jesli ktos uzywa numerycznej do podrozowania to spogladanie moglby sobie zrobic z altem badz controlem) co spowodowaloby ze byla by to niezwykle pozyteczna komenda. Oczywiscie problem jeszcze w scianach, zeby nie mozna bylo czasem wyjzec za sciane Wink

Co o tym myslicie ? Nie jako caloksztalt ale pojedyncze pomysly ?
Zefir - 11 Wrz, 2002 - 13:29
Temat postu:
A co jezeli lokacje oddalone sa od siebie o kilka kilomentrów,
albo jezeli lokacja na polnoc jest za pagórkiem, który jest przed nami
albo jestesmy w gestym lesie i nic nie widac na odleglosc reki, albo przed nami jest tlum ludzi czy przestawicielei innych ras, albo jest wlasnie zacmienie slonca, albo zamiec sniezna, albo jestesmy w gorach i lokacja na polnoc jest tak na prawde za zalomem skalnym, albo ciasne jaskinie gdzie sie idzie pochylonym itp itd ...

pozdrawim

Niszcze bo lubie ...
Qdlaty - 11 Wrz, 2002 - 13:52
Temat postu:
Najprostrze rozwiazanie to nadawac kazdemu kierunkowi flage - wiem, ze troche z tym roboty, okreslalaby czy kierunek jest widoczny.
Eh, to jest tak, ze realizm mocno szwankuje przez to, ze na prostej drodze nie dostrzegasz osoby, ktora jest przed Toba pare metrow, tylko dlatego, ze tak wyglada techniczna konstrukcja swiata. To jest jeden ze sposobow rozwiazania bardzo powaznego (jakby sie zastanowic problemu). I to chyba jeden z prostszych & skuteczniejszych sposobow IMO...

Flaga taka moglaby przyjmowac np. 3 wartosci:
0 - nie widac nic
1 - widac slabo
3 - widac
Dla kazdego kierunku z lokacji (nie mam pojecia jakich struktur LP uzywa do opisywania kolejnych kierunkow).

Ale. Takie zmiany mozna wprowadzac stopniowo. Tzn. Wydaje mi sie, ze strukture mozna zmienic JUZ i powoli w wolnej chwili (mein gott, sam moglbym to robic na podstawie opisow, ale wizzem nie jestem) nadawac flagom odpowiednie wartosci. Gdyby wsio (w miare) bylo gotowe - odpalamy ficzera i burza! Smile. Przeciez nie trzeba by bylo tego wprowadzac od razu. Jako, ze domyslna wartoscia flagi byloby 0, na poczatku wszystkie lokacje mialyby ograniczona widocznosc, a potem sie wprowadzalo flagi odpowiednie dla terenu i w pozniejszym terminie ewentualnie wykorzystac to do bardziej szczytnych celow (takich jak np. bronie dalekiego zasiegu).

Napiszcie Drodzy Magowie co o tym myslicie ? Smile

I mam nastepnego ficzerka wylapanego z bazy arki:
W zaleznosci od spostrzegawczosci mozna dostac komunikat o tym, ze ktos nas oglada Smile
Qdlaty - 11 Wrz, 2002 - 13:54
Temat postu:
Aneks:

Tzn. komenda "spojrz na [kierunek]" dzialalaby caly czas, tylko jej mozliwosc wykorzystania wzrastalaby wraz z modyfikowaniem zerowych flag - chyba wiadomo o co chodzi ? Smile
Gileadrael - 11 Wrz, 2002 - 17:36
Temat postu:
>Eh, to jest tak, ze realizm mocno szwankuje przez to, ze na prostej
>drodze nie dostrzegasz osoby, ktora jest przed Toba pare metrow
Widzisz ja doskonale, w koncu stoi na tej samej lokacji...
Qdlaty - 11 Wrz, 2002 - 17:54
Temat postu:
Chodzi o te osoby ktore stoja lokacje dalej.
Qdlaty - 11 Wrz, 2002 - 17:57
Temat postu:
A, wlasnie, gdyby istnialy takie flagi, bardzo prosto mozna by bylo zrealizowac okna (w karczmach, zajazdach, zamkach, etc.) - wg mnie swietna rzecz.
Vincent - 11 Wrz, 2002 - 21:07
Temat postu:
Kuna swietny pomysl.

Tylko nie wiem jak z realizacja, bo jesli jest jak mowisz i mozna to tak zrobicv i nie ma zadnych kruczkow czy hakow w tym to byloby swietnie.


Jesli administracja zechce go wprowadzic to trza jak najszybciej poki swiat sie nie rozrosnie jeszcze, bedzie mniej roboty.

A wogole to jest tytaniczna praca...Ale jakze przelomowe to by bylo. Zupelnie zmieniloby oblicze muda.
Qdlaty - 11 Wrz, 2002 - 22:51
Temat postu:
Przejzalem sobie tak szybciutko kod mudliba...
Hm, wy tu macie niezly burdel Smile
Just kidding Wink
Tzn, ze mapka nie jest opisana obiektowo, tylko cala od podstaw jest skryptowana ? Sjakies to dziwne - ale fakt nigdy sie mudami nie zajmowalem a w sumie pomysl calkiem fajny - daje duze mozliwosci. Ale wracajac do mojego pomyslu. Chyba da sie go zrealizowac ? Struktura raczej nie powinna przeszkadzac ? A zdaje sie, ze mozna by to bylo nawet ladnie uproscic.

Btw. Jezeli jest tak jak mysle, to mozna bardzo latwo sprawdzic jacy gracze znajduja sie w innej lokacji, ale cos czuje, ze dostac opis tego miejsca juz by bylo trudno ?
Gileadrael - 11 Wrz, 2002 - 23:01
Temat postu:
Ilosc lokacji mniejszych niz pare metrow jest doprawdy znikoma.
A co do opisu lokacji i ludzi na niej... Nigdy nie wygladales z okna dylizansu/ogladales widoku ze statku?
Qdlaty - 11 Wrz, 2002 - 23:43
Temat postu:
Chcesz mi wmowic, ze czlowiek jest niezdolny do zobaczenia postaci z odleglosci 100m ??? Nawet z 200 m bez problemu dojzysz. A lokacje sa znacznie krotsze.
A co do dylizansu czy statku to jest to zupelnie cos innego, dylizans porusza sie normalna droga, wiec wygladajac z dylizansu widzisz tylko droge, ktora sie poruszasz - to samo gdybys szedl zamiast jechac. Nie ma to nic wspolnego z widzeniem lokacji obok.
Gileadrael - 12 Wrz, 2002 - 11:14
Temat postu:
Lokacje, gdzie masz dosc przestrzeni zeby patrzec na taka odleglosc zazwyczaj i tak sa w zalozeniu znacznie wieksze.
W kod dylizansu nie patrzylem zbyt uwaznie, ale to chyba jednak oddzielna lokacja, z ktorej patrzymy na inna, wybierana wedlug czasu...?
Qdlaty - 12 Wrz, 2002 - 11:38
Temat postu:
Chcesz mi przez to powiedziec, ze most w Kar ma dlugosc ~ 800m ? Bez jaj, ale w tych czasach nie bylo technicznych mozliwosci budowania takich mostow. Chcesz mi dodatkowo powiedziec, ze w ciagu kilku sekund gracz pokonuje odleglosc ~300 metrow (choc i tak na prostych 300 metrach widac postacie... i przy dobrym wzroku rase) ? Zeby bylo smieszniej - byle karczma to stodola wiekosci srednio 150000 m^2 ? Idac dalej - "rzeczka" w Kar tez musialaby miec przynajmniej z 600m szerokosci - czy Ty zdajesz sobie sprawe, ze chyba nie ma na swiecie takiej rzeki ? Ja wiem, ze _niektore_ lokacje moga byc bardziej od siebie oddalone, ale nie popadajmy w paranoje - to bylby dopiero brak realizmu...
Co do dylizansu - wyobraz sobie, ze idziesz droga (ta sama co jedzie dylizans), jadac dylizansem jedziesz dokadnie ta sama droga a wygladajac przez okno widzisz to samo, co widzialbys idac nia... Prosciej sie nie da. Czy jadac dylizansem masz mozliwosc wyjzenia wschodnim/zachodnim oknem ?
Vincent - 12 Wrz, 2002 - 12:38
Temat postu:
Re qudlaty

No rzeki to sa tak szeroki a nawet szersze...



Co do traktow sam nie wiem, niektore faktycznie maja taka dlugosc ze zasieg wzroku czlowieka nie da rady...(pomijajac nawet fakty zakretow, wzgorz itp)

Ale w lokacjach typu: jaskinia, miasto itp. to nie ma chyba przeciwwskazan.
Qdlaty - 12 Wrz, 2002 - 12:52
Temat postu:
I dokladnie o to chodzi!, do wyboru do koloru, nie wszedzie mozna by bylo cos dojzec - > wytezasz wzrok, ale nie jestes w stanie dostrzec z tej odleglosci nic ciekawego.
Nawet swietnie, ze bylyby lokacje "bezpieczne". Wiecie ile by to dawalo mozliwosci ? Bylby miejsca gdzie moznaby bylo bezpiecznie sie spotkac, ale bylyby tez takie, ktore moglyby byc obserwowane, etc Smile. To wsio uwzglednia moj pomysl Smile Przeciez napisalem, ze lokacje sa roznej dlugosci (a nie tylko takiej polkilometrowej) i maguś potwierdził Smile
Gileadrael - 12 Wrz, 2002 - 18:31
Temat postu:
Grrrr... (no, ulzylo mi )

Owszem, ale generalnie w lokacjach 'malych' (miasta, jaskienie etc)
ogranicznikiem widzenia nie jest odleglosc, ale tlum ludzi ktory sie tam z zalozenia znajduje, ciemnosc, zalomy itd.
Qdlaty - 12 Wrz, 2002 - 22:53
Temat postu:
Wszytko zalezy od miasta. u mnie np. w Wieluniu doskonale z odeglosci 100-150m dojze kumpla, a co dopiero na odeglosci 30-50 m - bo takie sa mniej wiecej odleglosci miedzy lokacjami w miescie Smile Tlum ludzi to sie moze pojawic w kilku co najwyzej lokacjach ale nie calym miescie, nie ma sensu tlumaczyc ograniczen engine'u w tak pokretny sposob Smile (no offence)

Mnie tyko zalezy na maksymalnym urozmaiceniu (umiodnieniu) gry Smile
Gileadrael - 12 Wrz, 2002 - 23:11
Temat postu:
Dla mnie to po prostu zbyt duze ulatwienie...
Qdlaty - 13 Wrz, 2002 - 08:22
Temat postu:
Ulatwienie ?? Czego ? Urealnienie to nie utrudnienie, a zadaniem maga czy w ogole celem gry nie jest utrudnienie nam zycia na niej tylko umozliwienie wczucia sie w gre a to jest nastepstwem urozmaicenia m.in. Utrudniac mozna w bardziej realny sposob, dajac np. silniejsze moby czy trudniej zdobywane doswiadczenie (tylko ja nie wiem jaki jest sens w utrudnianiu gry, ktora ma symulowac zycie), ale nie ograniczajmy engine'u. Stary, Tobie sie chyba w realu za dobze zyje - masz tyle ulatwien - mozesz widziec nawet nie jedna, ale pare lokacji do przodu, malo tego, moze sie spojzec w gore czy w dol! Jak dla mnie to cheaterstwo Smile
Gileadrael - 13 Wrz, 2002 - 08:36
Temat postu:
No dobra, koniec cheatow. Od tej pory jesli ktos zginie kasujemy postac.
Qdlaty - 13 Wrz, 2002 - 09:42
Temat postu:
Hehe, zaraz, zaraz, niech mnie ktos poprawi jesli sie myle, ale w warlocku nie da sie umrzec Smile
Gileadrael - 13 Wrz, 2002 - 12:13
Temat postu:
O kurka....
No to mamy realnosc. Very Happy
Chociaz jesli o mnie chodzi, to pare razy smierc (jakas pratchetowska, ale jednak) na warlocku spotkalem. Cool
Drake - 13 Wrz, 2002 - 13:17
Temat postu:
RE: upy

A ja bylem hipnotyzowany prze jednego wiza ze umieram... Cool

A co do odleglosci na lokacjach, to looz.
Patrzcie sa 2 lokacje, (powiedzmy dwukilometrowe) no i stoi jede kolo na jednej i drugi na drugiej ( i sie nie widza) (old. 2 km) (przypouscmy ze stoja na srodkach tych lokacji)(bo tak sie chyba rozumie lokacje nie?)

I teraz sie nie widza, ale wystarczy ze jeden sie ruszy na krawedz sasiedniej lokacjii juz widzi tego drugiego (ba, moze go zaatakowac),
Zauzmy ze to uczyni....Teraz sie ganiaja lokacja w jedna lok. w druga
I co? Nie widza sie?
Dla mnie to absurd...
Ale to ylko MUD, gorzej gdyby cos takiego bylo realnie...

"Żyć nie umierać"-jak mawiają nekromanci.
Sethar - 22 Wrz, 2002 - 19:13
Temat postu:
Powiem tak.
MUD to pewnego rodzaju kompromis!

Realnosc - Technologia kodowania - Mechanika muda - Zaangazowanie i umiejetnosci kreatorow - Czas potrzebny na realizacje pomyslow.

W sumie mozna wszystko zakodowac. Ale na to wszystko potrzeba by odpowiednio dluzszego czasu realizacji.

Nikt nie powiedzial ze za jakis czas nie wprowadzimy i widocznosci na lokacjach i innych ciekawych pomyslow. Ale na to potrzeba czasu. I pomyslu na realizacje. Najprawdopodobniej przed swietami.

Wiec nie zrazajcie sie jesli czasami jakis pomysl nie nadaje sie do realizacji teraz. Zapewniam was, ze wszystkie pomysly pozostaja w naszej pamieci i beda realizowane w odpowiednim czasie.

Pozdrowka Sethar
Qdlaty - 22 Wrz, 2002 - 21:41
Temat postu:
Jaszne, ze nikt sie nie powinien zrazac, ja za bledy w arce mialem skasowana postac Smile, tutaj mnie chociaz sluchaja i komentuja co jakis czas, ja wreszcie biore sie do pracy po fizycznej nieobecnosci w swiecie Warlocka Wink
Burchol - 17 Paź, 2002 - 22:50
Temat postu: ug
Hem! Taka madafaka uwaga, jak piszecie jakis pomysl to niech ktos powie NIE ALBO TAK! bo czytam szukajac pomyslow a wiekszosc notek to chrzanienie o tym samym i w dodatku z pierwszego rzutu oka na stan obecny niewykonalnym.
Razz

...and the dead shall walk the earth once more.
Drake - 20 Paź, 2002 - 17:18
Temat postu:
Re: up
No i my wlasnie chrzanimy ze to niewykonalne...
TAK - jesli wykonalne, NIE - jesli nie..
Ot prostota...
Komunista - 14 Lis, 2002 - 10:49
Temat postu:
[OCENZUROWANO] - Sethar

brawo Shocked

[Komentarz do cenzury - Prosze uwazac z krytyka. Kazdy moze czasem popelnic blad! Pozdrowka Sethar Very Happy Wink Confused Cool ]
Harael - 14 Lis, 2002 - 18:54
Temat postu:
Apropo cenzury i jej braku:

PRECZ Z KOMUNA!

Smile
Eleo - 01 Mar, 2003 - 17:04
Temat postu:
jestem za a w zasadzie przeciw Smile
Drake - 14 Mar, 2003 - 13:44
Temat postu:
Ja mam taki pomysl poloczony jednoczesnie z pytaniem (bo nie do konca wiem co jest a co nie jest na MUDzie)...
Dawno dawno temu gralo sie kiedys w taki system RPG o nazwie KC. System generalnie mocno skomplikowany, mial jeden szkopół. Otoz system walki powodowal pewne jej zakrzywienie i odrealnienie w stosunku do pewnych postaci. Mowie tu o zbroi i wyparowaniach.
Bardzo nam to zaczelo nie pasowac, ze na dobra sprawe jak ktos obrywa w dzwon helmu to nie dostaje ZANYCH obrazen. I ustanowilismy umowne swoje zasady, ktore obejmowaly m.in otrzymywanie obrazen rowniez za ciosy przyjete na zbroje.

NIe wiem jak jest na MUDzie, ale mysmy to zrobili tak, ze 1/10 obrazen przyjetych na zbroje wchodzila i tak jako obuch. (sila uderzenia)(bylo to regulowane przez rodzaje zbroi i takie inne bzdety).
I coz nagle stalo sie oplacalne chodzenie bez zbroi i pakowanie w zrecznosc i uniki, a nie przyjmowanie ciosow przeciwnika na bańke (chociazby).
Mysle ze urealnilo by to nieco gre. Od razu mowie, ze nie wiem jak jest teraz. Moze juz tak jest a ja wyjezdzam z nie wiadomo czym. Smile
PS: dalo by to tez pewne szanse slabszym postaciom (czytaj o slabszych umach) wziasc sie w kupe i zarabac jakiegos misia o AC takim ze wlosy deba staja (Gar to nie o tobie Wink ) .
Sethar - 20 Mar, 2003 - 13:02
Temat postu:
Ja tez nie wiem jak to jest, ale sie dowiem. Szanowny ekspert Menta pewnie podzieli sie swoimi wiadomosciami.

Misie pomysl zamiany ciosu przez zbroje z powiedzmy cietego na obuchowy z wyparowaniem pewnej czesci sily bardzo podoba. Nie wiem jak na to mniej radykalni realniacze ze tak ich nazwe (zwolennicy urealniania)

Ale pozyjemy zobaczymy!

Pozdrowka Sethar
Ellendil - 29 Mar, 2003 - 09:40
Temat postu:
Czesc.

Co ja bym tu napisal...

A, bouncing. Planujecie jakies rozwiazanie tego, jak by nie bylo, problemu? Chodzi mi nie tylko o sprawe atakowania wolnych przeciwnikow, ale i mozliwosc szybkiego uzycia speca w walce.

Pozdrowki.
Drake - 07 Kwi, 2003 - 14:37
Temat postu:
Jak na razie cisza...
Ja nie uzywam...(nie mam takiej potrzeby), chyba ze mi jakos tak wyjdzie, ze wlasnie przechodze na nastepna lokacje a tamtych juz lalem, bo jak nie lalem dto dochodzi balans Zetara i takie tam...
Z tego co wiem...to wlasnie Zetar zajmuje sie roznymi balansami i to wlasnie jego powinno to interesowac...Chwilowo sa zawodowki dwie (dla wtajemniczonych i szlajacych sie po roznych lasach wiecej Wink
Specy jest pare...
Roznych...
Osobiscie wiem, ze gildia do ktorej naleze ma to na maxa zablokowane... Nie znaczy, ze tego sie nieda robic...Da sie..Trudniej, ale da sie. Ale po co?
D.
Kyllan - 09 Kwi, 2003 - 08:56
Temat postu:
Mysle ze problem Bounsowania rozwiaze sie sam jesli tylko LASKAWI gracze zaczna uzywac Taktyki 9znaczy MYSLEC w walce) bo rozwiazanie plynnej walki daje Druzyna z DWOMA szeregami - i nie bedize wychodzenia i wchodzenia zreszta - na swojej skorze wiem ze ciezko z tym jak ma sie bloki opoznienia i praalize jak che sie uzyc tzw. speca.

Ja zamierzem wlaczyc taktycznie ( czyli wymieniac szeregi zmienac w walce TAK by zyskac do danego przeciwnika przewage SLOWEM myslec i brac udizal w INTERAKTYWNEJ walce a nie na patzrenia 'nawalanki ciosow' jak to jest na arce

przy mysleniu poprostu bounsink odejdzie do lamusa bo 'taktyka' ma szersze mi ladniejsze wykorzystanie (takktyka myslenia a nie jakas UMIEJETNOSC - jak ktos jest dobrym liderem umie myslec i prowadzic druzyne jak JEST - Gigmar, kupa to mu i 1000 dowodzen i zaslon nie pomoze - a tak kazdy ma mozliwosci sie wykazac i wplec nawet w walke maga czy kaplana (ten drugi pozadany w bitwie)

No misiek dokoncz druzyny Razz Razz Razz
nie ma jak budujaca krytyka prawda ?
Kyllan - 09 Kwi, 2003 - 08:58
Temat postu:
Confused znow wielkie sorry za literowki
Kedrig - 16 Kwi, 2003 - 15:38
Temat postu:
hmmm.... mam pomysł Idea , a gdyby tak wprowadzić pensje testerom ? poprostu co jakiś czas (np. tydzień) toster by dostawał jakąś ilość złota (dosyć sporo), ułatwiło by to testowanie Wink np. mozna by było w sklepach kupować różne rzeczy bez potrzeby ciągłj pogoni za kasą Mad
Yarkom - 16 Kwi, 2003 - 16:07
Temat postu:
Pensja, jak pensja, ale na wsparcie niezbedne do testowania sklepow zawsze mozna liczyc.
Kedrig - 16 Kwi, 2003 - 18:38
Temat postu:
o jakie wsparcie ci chodzi ? i gdzie mozna je dostać
Drake - 16 Kwi, 2003 - 20:06
Temat postu:
Hmm, trzeba spotkac jakas "zakapturzona wysoka postac" i poprosic Wink
A tak powaznie to wez ty sie przejdz raz po Olgrionie...Pozbieraj sprzet co lezy na ulicy, posprzedawaj i bedzie mial tyle stosow miedzinanych i srebrych monet ze nie bedziesz mial gdzie tego nosic...
Albo idz se na koboldy. One tam zawsze troche kaski maja...
Albo popros jakiegos Niesmiertelnego jesli cie tak suszy... Razz

Widze ogolnie po twoich notkach, ze przybyl nam kolejny baaadzo produktywny tester. Cool
Oby tak dalej...
D.
Kedrig - 21 Kwi, 2003 - 12:11
Temat postu:
mam pomysł na 2 gildie (elytarna i mniej elitarną) oraz jeden klub mam nawet poysł na rozmieszczenie ich Smile

brakuje mi (znaczy jeszcze nie znalazłem) klubu wiecznie poszukujących dna butelki Wink czyli pospolitych pijaków
a co do gildi to myślałem nad czymś na wzór Czarnej kompanie znaczy grupy najemników z wątpliwą przeszłościa walczących dla tych któży dają kase (może jakaś możliwość wynajmowana graczy przez innych Smile )
druga gildia by była bardzo elitarna i prosił bym jakiegoś maga o kontakt w jej sprawie Smile
musze sie przyznać że nie mam talentu do pisania opisów itd. ja tylko mam pamysły
Drake - 25 Kwi, 2003 - 15:36
Temat postu:
Zaczynam czegos nie rozumiec...
Tu maja byc pomysly czy pomysly na pomysly? A moze raczej pomysly na pomysly do pomyslow?
A moze ma tu byc wykaz literatury, z ktorej pomysly nalezy koniecznie zerznac i zakodowac w Warlocku?

Wracajac do pomyslow:

Ja mam taki. Mowilo sie cos jakis czas temu o skrzyniach wynajmowalnych dla bezgildiowcow. Tak sie sklada, ze ja chwilowo sluze jako dostarczyciel sprzetu dla wszelkiej masci "nowoprzybylych" (prawda ze ladniej brzmi niz "zoltkow"?), co prawda mam zamiar to ukrocic i to w miare szybko.
Problem moj jest taki. Mam dla kogos sprzet, bo ktos napisal, albo prosil mnie inaczej o ten sprzet, ale nijak nie moge spotkac tej osoby. W sensie, nie ma jej w swiecie.
Pomysl mialem taki poczatkowo, zeby jak da sie wysylac listy, jak da sie dokonywac przelewow, zeby dalo sie tez wysylac sprzet...
Ale jak chwile nad tym pomyslalem i wyszlo, ze w ten sposob pozbawilbym MUDa pewnego dreszczyku, jakim jest np. wyprawa cala rasowka po sprzet do skrzyni (bo ktos to musi zdobyc i niesc), a tu po prostu pare osob by wysylalo na adres szefa czy tam jakiegos sekretarza i spokoj.
Zatem proponuje cos innego. Mianowicie wprowadzic depozyty sprzetu (cos jak skrzynia dla bezgildiowcow) ale zostawianie sprzetu na imie odbiorcy czy cos.
Znaczy cos jak poczta, ale zeby jeden depozyt nie wymienial rzeczy z drugim.
Mam nadzieje, ze w miare jasno to wyglada. Jak nie podam przyklad:
Ja Drake, "zalatwiam" koledze Elfowi miecz. Niestety mimo moich prob nie moge sie z nim skontaktowac (co jeszcze sie bede prosil, zeby to ode mnie wzial? Niech sie sam martwi.) Co zatem czynie? Przynosze ww miecz do Urzedy Depozytow w Olgrionie i skladam tam z zaznaczeniem, ze odbiorca jest Elf. Moze Elf bedzie mial zawiadomienie, ze ktos mu gdzies cos zostawil (jak z poczta), a moze nie i trzeba mu bedzie napisac w liscie, ze miecz moze odebrac osobiscie w Urzedzie Depozytow w Olgrionie, skladajac tam czytelny podpis na pokwitowaniu.
To tyle...
D.
Shador - 21 Wrz, 2003 - 18:02
Temat postu:
Hmmm, mam propozycje by dodac komende 'usiadz' w kazdym miejscu w jakim sie znajdujemy.

np. zaleznie od miejsca to:
trakt, las - usiadz na ziemi
miasto (brukowane) - usiadz na bruku

itp. itd. co wy na to? Takie siedzenie zwiekszalo by szybkosc regeneracji wyczerpania i kondycji...
Krwin - 20 Mar, 2004 - 17:20
Temat postu:
proponuje wprowadzic opisy do statkow:
odbijanie
znikanie brzegu
pojawienie sie brzegu na horyzoncie
przybijanie
Allan - 20 Mar, 2004 - 20:08
Temat postu:
jestem za ostatnimi dwoma autorami i zrobil bym to sam, ale niestety to nie moje kompetencje Sad
Vatern - 26 Mar, 2004 - 11:50
Temat postu:
Ja bym prosil zeby ktorys z wizow dodal dla ktoregokolwiek kowala w Orchii jakis sztylet, nie bardzo mi sie usmiecha gnac do drugiej domeny by wykuc jakis.
Ragar - 26 Mar, 2004 - 12:07
Temat postu:
Vatern napisał:
Ja bym prosil zeby ktorys z wizow dodal dla ktoregokolwiek kowala w Orchii jakis sztylet, nie bardzo mi sie usmiecha gnac do drugiej domeny by wykuc jakis.



w Orchii jest sztylet - pewnie wypasiony bo kosztuje 7 zl. Do tego do wyjecia dwa magiki... Zreszta ... sztylety sa hujowe jako bron :> Tylko jak sie musi albo dla klimatu jest sens nimi walczyc :>
A mieczy jest dobrych dostatek Smile
Vatern - 26 Mar, 2004 - 12:14
Temat postu:
Coz nie kazdy moze zdobyc magiki Wink
Gram dopiero kilka dni na Warlocku i jeszcze za bardzo sie nie orientuje. Moglbys mi powiedziec gdzie ten sztylecik za 7 zlota?
Drake - 26 Mar, 2004 - 12:55
Temat postu:
Raczej nie moglby...Glownie dlatego, ze ow kowal jest troche zabunkrowany. I jesli nawt nie chodzi o jakas tajemnice (a chodzi) to nie sposob wytlumaczyc tego poczatkujacemu (a i doswiadczonym czesem tez ciezko).

PS: Jesli mnie pamiec nie myli sa 3 sztylety do kupienia w Ranhar-gar, w sklepie z bronia, w szlacheckiej czesci miasta. (centralnej)
Krwin - 06 Kwi, 2004 - 16:26
Temat postu:
proponuje by ogluszonego przeciwnika dalo sie gdzies zaciagnac..
np.
przeciagnij XXX na zachod itp...
dalo by to np ciekawe zastosowanie szubienicy karskiej..
Wink
Krwin - 12 Cze, 2004 - 15:39
Temat postu:
Urny- dla mlodych graczy warto popisac urny w swiaryniach.. niepradopodobne ilosci dobrego sprzetu sa zupelnie olewane i zosstawiane przez graczy na expowiskach,
Drake - 12 Cze, 2004 - 16:20
Temat postu:
W swiatyni w Kar jest juz taka urna.

Zglosilismy pomysl na taka urne w Aer-morkir w swiatyni Graama. Na razie jej nie widac.
Ingwar - 17 Cze, 2004 - 09:20
Temat postu:
Nie widac nie widac bo wymagala wiele pracy i poswiecenia..
Ale juz jest..
Cieszcie sie i wyslawiajcie waszych bogow (jacy by nie byli) przez wkladanie tam najrozniejszych fajnych rzeczy.

Btw.. zauwazycie ze nawet to moze sie oplacac :>
Anonymous - 21 Cze, 2004 - 16:59
Temat postu: Dostarczyciel
Ja osobiscie mogl bym dostarczyc duuuzo pomyslow na bronie/gildie/tajne przejscie itp.

Znam sie na tym i pisze dosc dobre opisy (mogl bym nawet gildie napisac)
Jeseli moge bys powrzebnym to prosze pisac >>> dokch@wp.pl (bo tu na forun zadko jestem Wink Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Wink
Drake - 24 Cze, 2004 - 00:44
Temat postu:
A tam - walne tu.

Jak wszyscy zapewne wiedza mamy na mudzie pochwy oraz petle.

Jak wygladaja na plecach dwie krzyzujace sie pochwy nie bede pisal (ale wygladaja naprawde dobrze).

Natomiast od poczatku nie podobalo mi sie potraktowanie petli tym samym mechanizmem kodu/opisu.

I tak, z jedna petla (pelna) wyglada sie tak:(na plecach)

"Na plecach przypieta masz skorzana cwiekowana petle, w ktorej tkwi czerniony chropowaty mlot poltorareczny."

Nie jest to najgorsze. Ale... dwie petle pokazuja az nazbyt dobitnie, ze tak byc nie moze:

"Na twoich plecach krzyzuja sie skorzana cwiekowana petla, w ktorej tkwi okuty solidny mlot wraz z skorzana cwiekowana petla, w ktorej tkwi czerniony chropowaty mlot poltorareczny."

Dlaczego?
Juz pedze z wyjasnieniem.
W przypadku pochew, potraktowanie pochwy jako tej widzianej jako pierwszej i tez jako pierwszej przykuwajacej wzrok jest jak najbardziej wskazane. Szczegolnie, ze z 3-ciej osoby widac tylko rekojesci mieczy/szabel/sztyletow wystajace z danych pochew.(bez podania rodzaju).
Natomiast w przypadku petli, to zupelnie nie zdaje egzaminu, poniewaz to bron pierwsza sie rzuca w oczy.

I tak opis z jedna bronia w petli powiniene wygladac tak:
"Na plecach nosisz czerniony chropowaty mlot poltorareczny, tkwiacy w cwiekowanej skorzanej petli."

Z dwoma natomiast tak:
"Na twoich plecach krzyzuja sie okuty solidny mlot, tkwiacy w cwiekowanej skorzanej petli wraz z czernionym chropowatym mlotem poltorarecznym, tkwiacym w cwiekowanej skorzanej petli."

A juz najlepiej z pominieciem owych petli (ktore bedac kawalkiem skory sa ledwo widoczne spod glowicy takiego mlota, bo moim zdaniem mlot, topor i co tam jeszcze nosi sie glowica/ostrzem do gory.

1.
"Na plecach nosisz czerniony chropowaty mlot poltorareczny."
2.
"Na twoich plecach krzyzuja sie okuty solidny mlot wraz z czernionym chropowatym mlotem poltorarecznym."

Mnie osobiscie ten wariant bardziej odpowiada. (moze daloby sie go wlaczyc jakas opcja?)

Przy czym w trzeciej osobie (nie mam pojecia jak to wyglada w tej chwili w trzeciej osobie) powienien byc widzialny rodzaj mlota, badz jeden tylko przymiotnik. Np.
1.(3os)
"Na plecach nosi czerniony mlot poltorareczny."
2.(3os)
"Na jego plecach krzyzuja sie okuty mlot wraz z czernionym mlotem poltorarecznym."

I co wy na to?
Gracze/Magowie/odpowiedzialni za to koderzy (Ghash)

PS: Aha, do wyciagania/wkladania broni przydaloby sie wiecej przyslowkow. No i milo by bylo gdyby lapal tez przyslowki tez skrotowo (np. pdobadz broni z petli blysk), bo w tej chwili zamiast tego wrzuca defaulta ktorym jest ostroznie (aha nie dalo by sie opcja ustawic sobie defaulta?)
Ragar - 24 Cze, 2004 - 08:38
Temat postu:
Ustawienie opcja defaulta to troche krzywy pomysl ...
Zrob sobie aliasa.
A co do poprawy - to znajdz najpierw kogos komu bedzie sie chcialo Very Happy
Przydaloby sie dodac troche rodzaji skory do pochew i petli ... ale Kto sie tym zajmie ?
Krwin - 24 Cze, 2004 - 19:24
Temat postu:
i w opisach uzaleznic material od wybranego, przez nieporozumienie nie wzialem tego pod uwage i przez to np platynowa pochwa ma cos na stalowej powierzchni itp.
Drake - 24 Cze, 2004 - 21:37
Temat postu:
No tak: pochwy i petle maja jeszcze jeden bug (odmiane). Tylko w pochwach pewnie nie widac.

[22:34] Na plecach przypieta ma skorzana cwiekowana petle, z ktorej wystaje
partyzane.
Krwin - 04 Lip, 2004 - 10:58
Temat postu:
zaloz wszystko

zaloz ubrania

zaloz kolczugi

zaloz plyty


(dzieki temu bedzie mozna:
a-dowiedziec sie co jest na ktorym slocie
b-posiadajac np dwie kolczugi w ekwipunku zmienic je, bez koniecznosci wkladania wszystkich unbran pojedynczo zgadujac komende
c-lepiej orientowac sie w posiadanym ekwipunku i ewentuatlnych brakach
pozdrawiam)
Krwin - 19 Gru, 2004 - 22:30
Temat postu:
Pomysl odnosnie upicia- moglo by sie dac po komendzie zwymiotuj- obnizac upicie? bylo by to nawet w jakis sposob klimatyczne i realistyczne, a przy okazji postac ktora miesiac temu sie wylogowala zupelnie pijana, mogla by klimatycznie erpegowac bez zmian w mowieniu.. oczywiscie nie unikalo by to kaca ze wszystkimi jego negatywnymi konsekwencjami..
ToRtuR - 21 Gru, 2004 - 11:05
Temat postu:
Hm, dałoby radę wprowadzić jakieś odkładanie sprzętu, który nie przetrwa, przed zakończeniem? Tak, zebym mógł się zorientować o co jestem uboższy... Wiem, komenda 'przetrwaja' dziala, ale chodzi mi o to, żebym mógł zobaczyć co tracę zakańczając i żebym wiedział z czym się już nie obudzę.

Re: Krwin

Nie pij - to jest złe. ;)
Drake - 21 Gru, 2004 - 17:08
Temat postu:
Odkladaniu stanowczo NIE.
Chyba, ze chcesz odkladanie probne.

Zrob sobie taki alias:

alias zakoncz wykonaj przetrwaja , zakoncz
Laughing
ToRtuR - 22 Gru, 2004 - 04:37
Temat postu:
Do zakończ mam podpiętą już masę komend... :)
A możesz jakoś uzasadnić te swoje "nie"? Przecież sprzęt odłożony na ziemię niszczy się i rozpada, nie wspominając o tym, że nikomu na nic się nie zda (no tzn. młodym graczom może pomóc). Albo skrzynie gildiowe nabiorą nowego znaczenia... Zatem co w tym takiego złego?
Anonymous - 28 Gru, 2004 - 12:37
Temat postu:
Co myślicie, żeby stworzyć możliwość odcinania kończyn i głowy od ciał humanoidalnych stworzeń jako coś co moze każdy gracz, a nie jako dodatek do róznych broni?
Khigshu - 30 Gru, 2004 - 12:08
Temat postu:
Jesli chodzi o głowę, to jeszcze spoko, choć niektóre rasy, jak elfy, mogłyby świadomie nie korzystać z takich "drastycznych" perełek. Ale na co ci goblińska/koboldzia/trolla noga albo ręka? Chociaż.... na ten przykład trolli fallus mógłby być ciekawym prezentem dla ukochanej osoby... Laughing
Anonymous - 30 Gru, 2004 - 12:43
Temat postu:
Fajfus trolla na nowy rok to jak znalazł, a legendy o suszonej trollowej kiełbasie z powietrza się nie zabrały...

A tak na poważnie to wiem, że jest to drastyczne, ale trzeba iść z duchem czasu. W telewizji tyle przemocy, a jak ja już expie sobie sam to dajcie mi sie chociaż tymi martwymi potworkami pobawić. Nawet nie wiecie jak to może z człowieka agresja zejść kiedy np: amputuje ogon jakiemuś mrocznemu kmaranowi, albo oderwe i zjem lewą rękę i prawą nogę gremlina.

A inny pomysł to naszyjników brakuje i kolczyków... a czy jak zabije orka z KSC to będę mógł sobie zabrać jego kolczyk i wsadzić w... nos? Fajnie by było jakby można zabierać itemy gildiowe zabitym graczom.
Wiem, że ma jakiś system na biżuterie odrębny być i to jest super, ale czy ktoś to już obmyślił, czy potrzeba pomysłów? Bo ja myślałem, żeby każdy wisior miał domyślnie możliwość pobawienia się nim, trzymania go na wierzchu albo pod ubraniem (schowany). I żeby biżuteria była bardzo droga, bo wtedy będę musiał zbierać zioła i mentale mojej postaci nabije.
Drannor - 02 Lut, 2005 - 17:02
Temat postu:
Hej ho!
Mam pomysl prosty i stary, az wogole sie dziwie, ze wycieliscie to z liba.
Dajcie mozliwosc umieszczania napisow na broni, tak jak na A.
Bardzo fajna sprawa, tym bardziej, ze u nas bron moze posluzyc naprawde bardzo dlugo.
ToRtuR - 02 Lut, 2005 - 17:30
Temat postu:
Hej ho!

A może tak z rozpędu dodać kolczyki, fryzury oraz tatuaże? Coo? Kurna, bardzo by się to przydało, bo narazie tylko denny short (a wybór przymiotników przy tworzeniu postaci jest zajebiście malutki) odróżnia postać jednej rasy od drugiej. :P
Anonymous - 30 Sie, 2006 - 18:37
Temat postu: Re: Dostarczyciel
Dokch napisał:
Ja osobiscie mogl bym dostarczyc duuuzo pomyslow na bronie/gildie/tajne przejscie itp.

Znam sie na tym i piszepisy (mogl bym nawet gildie napisac)
Jeseli moge bys powrzebnym to prosze pisac >>> dokch@wp.pl (bo tu na forun zadko jestem Wink Smile Very Happy Smile Very Happy Smile Wink

Ghash - 20 Wrz, 2006 - 10:58
Temat postu:
zadko jestes... :>
Drannor - 20 Wrz, 2006 - 11:53
Temat postu:
Opanuj najpierw język polski:P
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006