Warlock - Oficjalna Strona

Wieści z Warlocka - Nowosci na Warlocku

Esail - 03 Lut, 2006 - 21:03
Temat postu: Nowosci na Warlocku
Witajcie,

Ten temat stworzylem po to by Wizowie mogli podzielic sie z wami Graczami informacjami na temat projektow, nad ktorymi aktualnie pracuja, badz tez ktore dopiero co zostaly ukonczone. Oczywiscie wszelkie komentarze (sensowne i odnoszace sie do tematu) beda rowniez mile widziane.

Pozdrawiam
Esail
Esail - 03 Lut, 2006 - 21:08
Temat postu: Gildia, expowisko i klub wyznaniowy
Witajcie,

Jezeli jescze tego nie wiecie w Orchii pojawilo sie ostatnio kilka rzeczy mojego autorstwa.

Dla elfow, alteratywa w postaci gildii dzikich elfow. Jest aktualnie otwarta dla wszystkich chetnych.

Dla wszystkich, nowe (dla niektorych juz stare) expowisko. Ruiny zamku w ktorych kryja sie hobgobliny. Duzo mieska do wybicia... no i dobre magiki do zdobycia.

Dla ludzi i elfow (chociaz to mozna zmienic), klub wyznaniowy Arianny. Dla tych co nie wiedza, Arianna to bogini opiekunka natury i zycia.

Wszystko to do znalezienia, nie tak znowu trudnego

Pozdrawiam
Esail
Esail - 06 Lut, 2006 - 14:19
Temat postu: Nowa Zona Zgona ;p
Witajcie,

Dzisiaj u brzegow Orchii rozbil sie jeden ze statkow kupieckich z drogimi tkaninami. Wiesc niesie, ze przyczynily sie do tego stwory nigdy wczesniej nie widziane na kontynencie.
Ci co przezyli wpominali o wyjatkowej sile i zacieklosci w boju tych istot... dlatego wyprawe ku wrakowi polecam silnym poszukiwaczom przygod lub silnym druzynom.

Pozdrawiam,
Esail
Ghash - 08 Kwi, 2006 - 13:34
Temat postu: Sklepy
Oglaszam tutaj, a moze i przypominam, ze w Minas Tirith jest mozliwosc nabycia tobolkow, ktore umozliwiaja rozwijanie wlasnych sklepow.
W tej jednak chwili mozna je umiejscawiac jedynie na glownym placu tego miasta.
Drannor - 11 Kwi, 2006 - 18:06
Temat postu: Re: Nowosci na Warlocku
Esail napisał:


Ten temat stworzylem po to by Wizowie mogli podzielic sie z wami Graczami informacjami na temat projektow, nad ktorymi aktualnie pracuja, badz tez ktore dopiero co zostaly ukonczone.
Esail


Cos cicho w temacie. Czyzby nikt nic nie robil, poza Esailem?
Co z fryzurami Yarkoma?
Hym.
Ghash - 13 Kwi, 2006 - 00:01
Temat postu:
Po kilku ulepszeniach ze sklepow mozna wycofywac przedmioty jak rowniez mozna posiadac duza ilosc namiotow z ograniczeniem do jednego, na jedno miejsce.
Uaktualniam tutaj rowniez liste dostepnych placow, na ktorych mozna lokowac swoje kramy:
- Minas Tirith
- Edoras
- Erebor
Yarkom - 13 Kwi, 2006 - 18:24
Temat postu: Re: Nowosci na Warlocku
Drannor napisał:


Cos cicho w temacie. Czyzby nikt nic nie robil, poza Esailem?
Co z fryzurami Yarkoma?
Hym.


Maja sie dobrze, zobacz w topicu o fryzjerze ile propozycji bylo, tyle samo poczta dostalem. Jaki sens jest podpinac fryzjera z 3 emotami?
Ghash - 20 Kwi, 2006 - 00:15
Temat postu:
he he, mam nowosc! w minas i edoras u bram stoja belki ktore sprawia, ze po miescie bedzie mozna chodzic pieszo bez obaw, ze ktos buchnie nam konika:) kolczykowanie rowniez spowrotem otwarte w minas...
Ghash - 23 Kwi, 2006 - 07:01
Temat postu:
Mam tu stara nowosc o ktorej sie nigdzie nie rozpisywalismy...Razz
Chodzi rzecz jasna o mozliwosc nabycia pierscionkow, a co jest ciekawe, mozna ich zalozyc maksymalnie az 8 !Razz ze zniecierpliwieniem oczekujemy na jakies magiczne!
Ghash - 23 Kwi, 2006 - 07:02
Temat postu:
Mam tu jeszcze jedna nowosc, w sumie z tego wieczoru, wersja beta wstepna 0.0.0.0.0.1. Brody! U pana golibrody w ereborze mozna niebawem bedzie takowa nabyc:)
Esail - 04 Maj, 2006 - 12:05
Temat postu: Pustynia
Witajcie,

W wkoncu po wielu trudach udalo mi sie zmotywowac kilku robotnikow ktorzy wybudowali trakt porwadzacy na pustynie.
Pustynia jest sredniej wielkosci (na razie) i mozna na niej znalesc siedzibe Wschodniej Kompanii Handlowej. Kazdy kto chce sie pobawic w kupca, w klimatach arabskich jest mile widziany... wystarczy poszukac Smile

Co do planow... to juz niedlugo (mysle ze do konca tygodnia) powinny pojawic sie na niej dwie oazy (jedna ze specyficznym kowalem, thx Zarufa Smile )
Piramida - expo dla roznej wielkosci graczy, oraz Gniazdo - expo dla silnych postaci.

No i oczywiscie nowe miasto... full nowego sprzetu, gospody z tancerkami i inne takie..

Pozdrawiam
Esail
Ghash - 06 Maj, 2006 - 16:32
Temat postu:
wiesc ta kieruje do tych, ktorym nie szlo zrobienie sobie amuletu w minas tirith... otoz alchemik jest juz sprawny:P
Ghash - 24 Maj, 2006 - 23:40
Temat postu:
Z nowosci w sumie to w Ardzie jest mozliwosc nabycia pierscienia, ktory obdarzy nasze rece iscie ogrza sila:)
Dodatkowo rzemieslnik wykonujacy pochwy niebawem zostanie udostepniony spowrotem, natomiast temblaki na pozostale bronie mozna nabyc w sklepie ktoregos miasta.

Bah!
Ghash - 25 Maj, 2006 - 12:34
Temat postu:
Rzemieslnik wytwarzajacy pochwy powrocil i swoj zaklad umiescil w Minas Tirith:)
Drannor - 25 Maj, 2006 - 13:13
Temat postu:
Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
Na dalekiej polnocy, na pustyni goracej, gdzie piasek parzy w stopy odkryto brame wiodaca do wspanialego miasta!

Habbanaya!

Klejnot pustyni!

Perla posrod piaskow!


Podrozniku, to miejsce czeka na Ciebie!
Miasto, gdzie ponetne tancerki wija sie w rytm hipnotyzujacej muzyki ukazujac swoje wdzieki...
Miasto, gdzie rzemieslnicy tworza prawdziwe cuda z metalu...
Miasto, w ktorym...


Odwiedz, odkryj tajemnice tego miejsca, a nie pozalujesz!
Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation Exclamation
(ps. Podziekowania tradycyjnie dla Esaila)
Esail - 25 Maj, 2006 - 18:13
Temat postu:
Drannor troche mnie wyprzedzil ale niech bedzie...

Zostalo otwarte nowe miasto, nietrudno je znalesc.
W tym miejscu chcialbym podziekowac wszystkim tym co pomagali mi opisowo. Bez ich pomocy miasto na pewno byloby duzo ubozsze.

Wielkie dzieki dla: Zarufy, Argena, Ulghara, Zereka i wszystkich ktorych tu z imienia nie wymienilem a pomogli.
Dzieki jeszcze raz.

Pozdrawiam,
Esail
Ghash - 26 Maj, 2006 - 17:00
Temat postu:
Hem do informacji ogolnej, a bardziej tych ktorzy cos mapowali. Ithilien polnocne zostalo drastycznie skurczone, z uwagi na fakt, ze poprzednie bylo zbyt ogromne:)
Dodatkowo sa nowe polaczenia i las uklada sie wzdluz obu traktow.
Ghash - 30 Maj, 2006 - 01:27
Temat postu:
W stajniach Ardy zmienilem nieco sposob nabywania koni. Teraz daje to mozliwosc wybrania ktoregos z obecnych tam koni. Ich wyglad takze nie bedzie ulegal zmianie po oddaniu do przechowania etc.
Ghash - 31 Maj, 2006 - 20:12
Temat postu:
Nowosc ta dotyczy raczej zawodu ciesli. Od teraz drzewa, ktore sa scinane w Srodziemiu moga byc zabezpieczane, a to oznacza, ze takie drzewo nie powinno sie nam rozsypac w proch i dzieki temu ulatwic prace w warsztacie:)
Ghash - 07 Cze, 2006 - 00:16
Temat postu:
Oglaszam wszem i wobec, iz wstepna wersja Isengardu zostala otwarta! Strzezcie sie! I miejcie oczy szeroko otwarte!
Razz
Drannor - 07 Cze, 2006 - 07:51
Temat postu:
Kolejne expo dla zczitowanych zawodowcow:P

Znaczy dla C6, bo puri dostal chyba alergii na warlocka:P
Ghash - 08 Cze, 2006 - 22:39
Temat postu:
Na terenie Srodziemia, w lasach udostepnilem rozstawianie rusztu. Potrzebny do tego bedzie wszechobecny chrust oraz ognisko.
Zachecam do testowania i zglaszania bledow/uwag.

PS: Komenda do rozkladania to "rozstaw" oraz pomoc pod komenda "?ruszt".
Ghash - 09 Cze, 2006 - 15:14
Temat postu:
Dokonane zmiany dotycza obecnie kowali oraz zawodu ciesli.
Od teraz kazdy przedmiot, ktory jest kuty, pozostaje w waszych rekach. Nowa komenda 'kdokoncz' pozwala rozbic sobie kucie przedmiotow w czasie. Jest to spowodowane tym, ze wkrotce czas kucia zostanie celowo wydluzony, aby pozbyc sie efektu kucia tysiecy sztuk zlomu. Bedzie sie kuc wolniej, mniej, ale z takim samym wplywem na umiejetnosci jak dotychczas.

Smile
Ghash - 18 Sie, 2006 - 16:09
Temat postu:
Wprowadzona zostala pewna innowacja do wszelkich pojemnikow gildiowych, ktore przetrzymuja przedmioty gildiowe. Mamy nadzieje, ze spowoduje to, ze skrzynie stana sie dzieki temu bardziej funkcjonalne Smile
Ghash - 15 Wrz, 2006 - 20:41
Temat postu:
Jezeli komus by doskwieralo to, ze po smierci badz pod innym pozorem stale rozpoczyna gre w Orchii, to w Ardzie w Minas Tirith mozna na stale startowac w karczmie.
Ghash - 01 Lis, 2006 - 08:41
Temat postu:
Od jakiegos czasu jest mozliwosc bycia kusnierzem, a ciesle maja mozliwosc wyrabiania lukow i kusz, ale pierwsze egzemplarze pojawia sie w niedlugim czasie:)
Ghash - 05 Lis, 2006 - 19:57
Temat postu:
Od teraz, jezeli gracz posiada jakies wlasne sklepy to w przypadku kiedy nie bedzie sie logowal ponad 90 dni sklepy beda automatycznie
usuwane.
Ghash - 13 Lis, 2006 - 13:18
Temat postu:
Nowinka do zawodu ciesli. Od dzisiaj moga szilfowac swoja umiejetnosc wyrabiania lukow. Odpowiednie zwoje znajda gdzies w swiecie.
Aran - 18 Gru, 2006 - 14:17
Temat postu: Błędy.
Witam! Poprawiłem wszystkie zgłoszone przez Was w ciągu ostatnich 14 miesięcy błędy. Tym samym, dziękuje wszystkim którzy je zgłaszali i obiecuje, że od teraz będą poprawiane na bierząco.
Aran - 18 Gru, 2006 - 15:25
Temat postu: Zmiany w systemie walki.
Wprowadziłem dziś pewne zmiany w walce, mające na celu zmniejszenie losowości, oraz DELIKATNE jej przyśpieszenie. Prosze o wypowiedzi i sugestie wynikające z obserwacji.
Drake - 20 Gru, 2006 - 05:30
Temat postu: Re: Błędy.
Aran napisał:
Witam! Poprawiłem wszystkie zgłoszone przez Was w ciągu ostatnich 14 miesięcy błędy. Tym samym, dziękuje wszystkim którzy je zgłaszali i obiecuje, że od teraz będą poprawiane na bierząco.

Te z bugloga czy te z forum?
Aran napisał:
Wprowadziłem dziś pewne zmiany w walce, mające na celu zmniejszenie losowości, oraz DELIKATNE jej przyśpieszenie. Prosze o wypowiedzi i sugestie wynikające z obserwacji.

Nie wiem co zmieniles - ale moja pierwsza dosc rzucajaca sie w oczy obserwacja - mloty paruja. Szczesliwie, bo szczesliwie, ale paruja.

Uff. Dzieki.

PS: Czyzby ktos wreszcie poszedl po rozum do glowy i obcial NPCom globalnie te przepakowane defensy? Bo nie dosc ze paruje to jeszcze trafiam, a to sie nie zdarzalo.

Ogolnie obciecie losowosci uwazam za krok w dobrym kierunku.
Drannor - 20 Gru, 2006 - 09:54
Temat postu:
Niewiele testowałem, ale wydaje mi się, że zmniejszenie randoma spowodowało dość znaczne skrócenie walki - ogólnie trafiam mocniej = przeciwnik szybciej schodzi z tego świata; minus jest taki, że przeciwnik również trafia mocniej;)

Trzeba będzie chyba podkręcic regenerację hp, żeby to jakoś wyrównać.
Am_ - 20 Gru, 2006 - 18:49
Temat postu:
Moge sie tylko podpisac pod tym co draniu napisal.
Aran - 20 Gru, 2006 - 20:04
Temat postu:
Drake: Te z bugloga. Tego globalnego, i tego domenowego.

Co do młotów...ciekawy efekt, proponuje bliżej poobserwować.
Faktycznie, ciosy uległy ogólnemu wzmocnieniu. Nie jest to jednak zmiana na tyle poważna, aby zmieniać regeneracje HP. Zwłaszcza, że to pierwszy krok na drodze zmian w walce..Jeśli finalnie taka zmiana okaże się potrzebna, to nastąpi. Tymczasem, prosze o cierpliwość. Niektóre zmiany mogą wywoływać chwilowo dziwne sytuacje, ponieważ ciężko jednocześnie wprowadzić wszystkie zmiany. Stąd chwilowy brak magii w broniach magicznych.
Drake - 21 Gru, 2006 - 16:58
Temat postu:
Wiesz, mloty to ja poobserwowalem bardzo blisko.

Poprzednia sytuacja wygladala tak, ze mimo posiadania umiejetnosci nieco wyzszej od GP, epika w sile i testow na roznych mlotach (z tarcza, bez tarczy, z puklerzami i bez) mloty nie parowaly w ogole. Od czasu do czasu tylko szczesliwie jakichs plichtowych wrogow (jak np male gobliny w Padloh).

Testowalem to z kilkoma Magami (glownie Ghashem i Esailem), ktorzy sztucznie podkrecali mi parry takiego mlota, co nadal nie owocowalo wzrostem parowania. Nie mam pojecia co zostalo popsute, ale parowalem wszystkim innym (topory, wlocznie, miecze, drzewcowki - wszystko z GP umem i tym moim nieszczesnym parowaniem na slabo), a mlotem ani rusz.

Ogolnie badalem cala te sytuacje - wrecz wyklocalem sie z osobami odpowiedzialnymi, twierdzac ze mloty zostaly w jakis sposob popsute.
Z tego co sie dowiedzialem parowanie mialo zalezec od parry, sily, celnosci i ewentualnie pena/wagi broni na plus oraz sily przeciwnika, puli trafienia i pena/wagi jego broni in minus.

Ba, zdarzalo sie ze unikalem w pelnej zbroi (nadal sie zdarza), a parowania ani widu ani slychu.

Na obecna chwile wyglada to tak, ze parowanie wskakuje mi, glownie szczesliwie .

Nie twierdze, ze jest dobrze, na pewno daleko do tego co bylo, ale czuc poprawe. Nie sadze, zeby blad zostal naprawiony - raczej zminimalizowano jego skutki, mimo to nadal istnieje i nadal jest w pewien sposob odczuwalny.

Drugim bledem takim dosc wydatnym bylo prawo serii.
Jak NPC nie trafial to nie trafial, jak walnal raz mocny cios to walil je bez przerwy i zadne umy nie pomagaly. Wtedy nalezalo wyjsc i wejsc jeszcze raz. Nie wiem jak to dziala w tej chwili, ale wtedy Ingwar wszystko zwalal na Random. No jesli ograniczyliscie Random to zobaczymy jak bedzie.


PS: Dual nadal sie zacina.
Aran - 21 Gru, 2006 - 17:27
Temat postu:
Random został ograniczony, faktycznie mógł powodować owe "prawo serii". Teraz jednak, mam nadzieje, że w pewnym stopniu zostanie to wyeliminowane. Wciąż jednak nie ma co do tego pewności...wymaga to poprostu długiego testowania, na które nie mam czasu osobiście. Stąd moja prośba i wdzięczność za dzielenie się opiniami. Jeśli okaże się, że random w obrażeniach wciąż jest zły, będziemy dalej zmieniać..Co do młotów - nie zetknołem się z tym wcześniej, więc nie wiem od czego zależy parry w młocie. Gdzieś w kolejce jest jednak balans defensów ogólnie, i konkretnie na expowiskach. Więc przy tej okazji sprawa się zapewne wyjaśni. Naprawiony został też błąd z broniami magicznymi, będący skutkiem wprowadzanych zmian. Po kolejnym odrodzeniu świata, sytuacja powinna się poprawić.
Aran - 07 Lut, 2007 - 21:33
Temat postu:
Witam!
Od dnia dzisiejszego, wszelkie żywe istoty będą starały sie trafiac Was w plecy podczas Waszego taktycznego odwrotu z pola walki...Zalecam tym samym ostrożność, gdyż żadnych cofnięć z tego względu nie będzie.
A.
Aran - 08 Lut, 2007 - 23:06
Temat postu:
Witam!
Mam wielką przyjemność ogłosić, iż Magia na Warlocku została uruchomiona! Tym samym, zapraszam do uważnej eksploracji świata w celu szukania jej sladów.
Esail - 27 Lip, 2007 - 22:29
Temat postu: Zakon Srebrnego Kielicha
Witam,

Dzieki wsparciu kolektywu ("We are the Borg. Lower your shields and prepare to be boarded. Resistance is futile." zawsze chcialem to pacnac na tym forum ;p) prace nad zakonem zostaly ukonczone. Zapraszam do poszukiwan, dla ulatwienia podpowiem ze zakon jest gdzies w gorach.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 23 Sty, 2008 - 10:20
Temat postu: Nowosci w Orchii
Witam,

Milo mi poinformowac ze:
- Pustynie zaludnily nowe stworki, od wczoraj mozna sie na nie natknac lazac po pustyni.
- Habbanaya dostala w koncu mieszkancow i kaplana w meettcie (dzieki Kungar).
- Goblinscy szamani maja w koncu dlugo wyczekiwane czary, Warn zna szczegoly.

Pozdrawiam,
Esail
Ghash - 24 Sty, 2008 - 16:47
Temat postu:
A coz pan panie Warnie wie o Gondorze i jego chmurach:P Chmury sa nad Mordorem tosz! Razz Zaloga wiezy morgulu dziala w tajemnicy przed oczami plastelinowych goblinow!Razz
Lleken - 25 Sty, 2008 - 15:10
Temat postu:
Wszyscy wiedzą, że to przez ten wasz monopol na alchemię Smile
Ghash - 01 Lut, 2008 - 12:40
Temat postu:
Delikatny szlif kramow. Aktualnie mozna dokladniej obejrzec przedmiot.
Erkar - 01 Lut, 2008 - 22:27
Temat postu: powrót graczy
ludzie na miescie mowia ze jacys gracze (ludzie) wracaja na wacka... ale podobno to na razie plotki tylko

ciekawe ciekawe
Esail - 01 Lut, 2008 - 23:30
Temat postu: Re: powrót graczy
Erkar napisał:
ludzie na miescie mowia ze jacys gracze (ludzie) wracaja na wacka... ale podobno to na razie plotki tylko

ciekawe ciekawe

Sadzac po frekwencji ostatnimi czasy to jest calkiem pozytywnie. Oczywiscie zapraszamy! Caly czas pracujemy nad nowymi rzeczami dla was.
Qinbuch - 03 Lut, 2008 - 15:24
Temat postu: Nowi
Przychodza tez nowi gracze, co powinno was cieszyc.

Pozdrawiam Embarassed
Esail - 03 Lut, 2008 - 15:48
Temat postu: Re: Nowi
Qinbuch napisał:
Przychodza tez nowi gracze, co powinno was cieszyc.

Pozdrawiam Embarassed


Pewnie ze cieszy, nawet nie wiesz jak bardzo.

Pozdro i zycze duzo radosci z gry.
Krzyś - 04 Lut, 2008 - 14:20
Temat postu:
O, smalec.. Wracasz?

Hyhyhy.
Esail - 06 Lut, 2008 - 10:17
Temat postu: Nowy sklep
Witam wszystkich,

Chcialbym poinformowac, ze w Orchii pojawil sie nowy sklep bedacy niejako preludium do pewnego zawodu. Sklep znajduje sie gdzies w Ranhar-garze wiec zapraszam do kupowania i testowania umieszczonego tam sprzetu.

Wszelkie feedbacki prosze wysylac listownie na mudzie.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 07 Lut, 2008 - 13:19
Temat postu: Pracownia
Witam,

Od dzisiaj macie swobodny dostep do mojej pracowni. Ilekroc bede na mudzie mozecie bez problemu przyjsc do mnie i pogadac, czy tez zalatwic dreczacy was problem. Pracownia znajduje sie gdzies w Habbanai wiec wystarczy poszukac. Gdyby mnie akurat nie bylo to mozecie zostawic mi wiadomosc na specjalnie do tego celu umieszczonej tablicy. Mam nadzieje, ze dzieki temu bedziemy miec lepszy kontakt.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 11 Lut, 2008 - 10:18
Temat postu: Tatuaze
Witajcie,

Od dzis w Olgrionie mozecie sobie robic tatuaze na roznych czesciach ciala (w tej chwili jest to 22 roznych miejsc). Co do wzorow, to dalem kilka a z pewnoscia bedziecie mieli i swoje propozycje.

Zapraszam do testowania. Feedbacki jak zwykle mailem badz na mudzie.

Pozdrawiam
Esail
Esail - 12 Lut, 2008 - 16:51
Temat postu: Fryzjer
Witajcie,

Dzisiaj do Olgrionu zawital mistrz fryzjerstwa wraz z calym swoim zakladem. Mozna u niego zamawiac sobie fryzurki.
Lib powstal dzieki ciezkiej pracy Kruna, za co wielkie dzieki. Mam nadzieje, ze wam sie przyda.

Jak zwykle wszelki feedback mile widziany, w szczegolnosci pomysly na nowe fryzury.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 12 Lut, 2008 - 21:19
Temat postu: Ciesla w Orchii
Witajcie,

Dzieki uprzejmosci Ghasha i opisom Durbaluka macie od dzis mozliwosc praktykowania zawodu ciesli w Orchii. Chetnych zapraszam do warsztatu tuz kolo tartaku w Camond-morkir.

Jeszcze raz wielkie dzieki dla Ghasha za udostepnienie engina i dla Durbaluka za opisy warsztatu i npc'a.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 13 Lut, 2008 - 21:38
Temat postu: Cos dla kmaranow...
Witajcie,

W kooperacji z kmaranem Klem powstala Swiatynia Rrana gdzie kazdy kmaran, po wykonaniu niezbyt trudnego zadania, otrzyma mozliwosc wyboru swojego ogona i uszu.
Wyglada to mniej wiecej tak:
Twoje kocie uszy stercza pionowo w gore.
Posiadasz dlugi, zmierzwiony ogon.

Oczywiscie "wzorow" jest wiecej.

Tak wiec zapraszam w imieniu swoim i Kla do poszukiwan. Swiatynia jest gdzies na wyspie Edoral.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 26 Lut, 2008 - 18:44
Temat postu: Sklep zoologiczny
Witajcie,

Dzis w Ranhar-garze powstal pierwszy sklep zoologiczny. Kazdy z was moze sobie tam kupic zwierzatko, ktore bedzie towarzyszyc wam w dalszych wedrowkach po swiecie Warlocka.
W chwili obecnej wybor tam raczej skromny, ale jak komus bedzie jakiegos zwierzaka brakowac to niech zglosi pomysl w lokacji sklepu.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 27 Lut, 2008 - 11:56
Temat postu:
Khigshu napisał:
Wybór bardzo skromny, bo cały towar wyszedł... Sad

Ale pomysł przedni, jak wykonanie jeszcze się przekonamy Smile


Asortyment caly czas sie powieksza, z dnia na dzien.

Es.
Esail - 06 Mar, 2008 - 10:54
Temat postu: Zeppelin
Witajcie,

Od dzisiaj macie mozliwosc latania po Orchii zeppelinem. Wegielek, bo tak sie zowie jego kapitan, zawija aktualnie do nastepujacych miejsc:
- Plac w Habbanai
- Plac we Wschodniej Kompanii Handlowej
- Na trakt przed wsia Aer - morkir
- Przed brame w Impur - kir
- Przed tunel do Ranhar - garu
- Przed mury Olgrionu

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 11 Mar, 2008 - 16:51
Temat postu: Manufaktura
Witajcie,

Gnomy to cwane bestie, jeden z nich znalazl wlasnie zastosowanie dla tego calego piachu zalegajacego na pustyni. Dzieki swemu geniuszowi otworzyl pierwsza w Orchii manufakture szkla. Mozecie sie tam zaopatrzyc w rozne sloiki i butelki.

Manufaktura oczywiscie w Habbanai gdzies.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 17 Mar, 2008 - 13:22
Temat postu: Dla nalogow...
Witam,

Od dzisiaj w siedzibie Wschodniej Kompanii Handlowej mozna kupowac cygara.

Pozdrawiam,
Esail
Lokkak - 04 Wrz, 2008 - 18:04
Temat postu: Bractwo
Kmarany z Bractwa powinny się zapoznać z listą komend gildiowych (kmpomoc dla tych, którzy baaardzo dawno nie grali) - więcej informacji na tablicy Bractwa.


Pozdrawiam. Smile

edit: Dla tych, którzy baaardzo dawno nie grali - statek na Edoral płynie z Ranhar-Gar.
jeriki - 08 Sty, 2009 - 15:52
Temat postu:
Witajcie,

W Orchii otwarte zostalo kmaranskie miasto Ishu-putra. Zapraszam wszystkie
kmarany (i nie tylko) do zwiedzania.

Chcialbym takze podziekowac Krwinowi za ogrom pracy wlozonej w kreacje
tego miasta.
Esail - 07 Lut, 2009 - 15:52
Temat postu:
Witam,

Milo mi poinformowac, ze Sklep Skrytobojcow z Ranhar-garu poszerzyl swoj asortyment o trucizny i kilka rodzajow broni, ktore moga byc tymi truciznami zatrute.
Poza tym w Ongir-garze pojawila sie Akademia Szermierki, co prawda nie przyjmuje jeszcze ona nowych uczniow ale jest mozliwosc zaopatrzenia sie w nowe modele broni i nowe wzory ubran.

Jak zwykle komentarze, uwagi i nowe pomysly sa mile widziane.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 21 Lut, 2009 - 17:57
Temat postu:
Witam,

Wszystkim "bezdomnym" Gnomom oraz Gnomkom, chciałbym zwrócić uwagę, że mogą wstepować w szeregi Zakonu Srebrnego Kielicha i Wschodniej Kompanii Handlowej.
Szczególnie Zakon widziałby was chętnie w swych szeregach, w całej Orchii gnomy słyną przecież ze swych uzdolnień kapłańskich.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 28 Lut, 2009 - 15:53
Temat postu: Nowe ubrania.
Witam,

We Wschodniej Kompanii Handlowej i Habbanai pojawily sie nowe wzory ubran w "pustynnym" stylu. Sa seksistowskie dla Pan i nieseksistowskie dla Panow.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 06 Mar, 2009 - 18:57
Temat postu: Akademia Szermierki
Witam,

Miło mi poinformować, że w dniu dzisiejszym Akademia Szermierki w Ongir-garze otworzyła swoje podwoje dla pragnących studiować tą trudną sztukę.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 06 Mar, 2009 - 19:39
Temat postu: Wrak
Witam,

Dzisiaj wzmocnione zostały npce znajdujące się na wraku koło Olgrionu. Zalecam zachować szczególną ostrożność!

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 16 Mar, 2009 - 11:15
Temat postu: Króliki w Aer-morkir
Witam,

Od dzisiaj będzie można wycinać mięso z królików w Aer-morkir. W celu konserwacji mięsko można wysuszyć na słońcu.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 25 Lip, 2009 - 20:36
Temat postu: Nekropolis
Witam,

Odpowiadajac na tzw. public demand podlaczylem dzis na pustyni nowe expowisko dla naszych mudowych pakerow. Zapraszam wszystkie mudowe ABS'y do testowania i dzielenia sie uwagami. Expowisko jest trudniejsze od wraku wiec zaleca sie szczegolna ostroznosc.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 29 Lip, 2009 - 21:07
Temat postu: Arena
Witam,

W Habbanai powstala arena, na ktorej gracze spragnieni pojedynkow lecz lekajacy sie o swojego expa moga ze soba walczyc. Arena jest magicznie zabezpieczona wiec nie mozna na niej zginac.

Pozdrawiam,
Esail
jeriki - 25 Sie, 2009 - 19:24
Temat postu:
Witam,

Co prawda to nic nowego, ale dzisiaj miał miejsce rebalans minotaurów oraz kotów Sithe.

Miłego zastanawiania się co zostało zmienione.
Lokkak - 26 Sie, 2009 - 14:58
Temat postu:
htrug napisał:
mialem na mysli ze slabszy mob-ziolka leca
mocniejszy - flakoniki : P


Aż tak źle nie jest. Z ziółkami jest tak jak napisał Drannor.

Drannor napisał:
Adena plz!

A tak serio - slabi expia na karłach, potem orki pod twierdza zmierzchu dlugo dlugo dlugo, potem wrak tylko zostaje;]

Dla kasy można odwiedzić trolle.Wink


Małe uzupełnienie - orki można przeplatać z piramidą. Po orkach można tłuc Osgiliath (tylko źli).
Dla zabawy można odwiedzać cmentarz w górach (jest fajny). Pewnie można do tego wpakować jeszcze jakieś miejsca w Ardzie. Do tego są miejsca, które się tłucze z innych powodów (ale to raczej okazjonalnie).


Pozdrawiam,
Esail - 14 Wrz, 2009 - 21:57
Temat postu: Nowe expowisko.
Witam,

Przed chwilą w Orchii znalazło swe miejsce nowe expowisko. Można na nim znaleźć między innymi gnolle.

Expowisko jest raczej na widoku. Have fun!

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 25 Wrz, 2009 - 16:49
Temat postu: Krasnoludy bezdomne...
Witam,

Od dziś wszystkie krasnoludy i krasnoludki, które czuły się w Orchii bezdomne mogą szukać schronienia w Twierdzy Zmierzchu. Pewien łysy krasnolud obiecał mi, ze się zbłąkanymi duszyczkami zajmie.

Pozdrawiam,
Esail
Garagoth - 26 Wrz, 2009 - 00:33
Temat postu:
Witam,

Zmieniłem coś w systemie magii.
Raczej dość szybko zauważycie. I proszę na mnie szczurów nie wieszać za tą zmianę.
Przyzwyczaicie się, mam nadzieję.

Pozdrawiam,
Garagoth.
Garagoth - 02 Paź, 2009 - 16:30
Temat postu:
Witam,

Tradycyjnie już, otoczony grobowym jękiem, płaczem i zgrzytaniem zębów niosę hiobowe wieści w temacie nowości na Warlocku:

1. Waga broni - uległa nieznacznemu globalnemu obniżeniu

2. Waga zbroi - usunięte zostało redukowanie wagi założonych zbroi o połowę. Czyli, jak zbroja waży 30 kg, to po założeniu nadal będzie ważyć 30 kg. Dla jasności, wagi zbroi NIE były podnoszone.

3. Zwiększona została redukcja odczuwanej wagi, aby zmiana nr. 2 mniej przeszkadzała. Tym niemniej, jeśli zauważycie zbroję, która waży zdecydowanie za wiele (jak np. zbroja 70 kg), prosimy o zgłaszanie w nich błędów w celu szybszego poprawienia. Zachęcam również do bliższego zapoznania się z plecakami, które teraz powinny ułatwiać noszenie ciężkiego ekwipunku.

4. Wprowadzony zostaje nowy system naliczania doświadczenia. Co to znaczy.
Dotychczas, liczyły się wyłącznie cechy przeciwnika. Od momentu wprowadzenia tej zmiany, trochę mniej liczą się cechy, za to zaczęły również liczyć się umiejętności przeciwnika, to jakie zbroje ma założone oraz jakiej broni dobywa. Czyli - silny przeciwnik, dobrze ubrany i z umiejętnościami będzie od tej zmiany wart wielokrotnie więcej.
Dla przykładu, niektórzy przeciwnicy stracili aż 50%, za to spora część, dotychczas niedocenianych przeciwników (pod względem doświadczeniodajności) zyskuje nawet do 600%, w przypadku niektórych szefów ponad 1000%.
Zapraszam do sprawdzenia jak to się sprawdza w praktyce.

Pozdrawiam,
Garagoth.
jeriki - 03 Paź, 2009 - 21:55
Temat postu:
Witam,

W dniu dzisiejszym zostaly wprowadzone duze zmiany w mrocznych kmaranach.

Uwzgledniaja one miedzy innymi nowy system doswiadczenia.

Zapraszam do BARDZO ostroznego testowania.
Garagoth - 05 Paź, 2009 - 01:01
Temat postu:
Witam,

Na początek co do wagi:
Znalazłem jeden błąd - założone zbroje oceniało się zwsze jako dwukrotnie cięższe. Poprawione.
Zmieniłem też udźwig postaci trochę, powinno być trochę lepiej...

Dalej, co do doświadczenia - dajcie i sobie, i nam kilka dni, dobra? Rzeczy ewidentnie złe poprawiamy, ale to zajmuje czas, zarówno znalezienie błędów, jak i ich poprawienie.
Dla przykładu, właśnie znalazłem błąd w naliczaniu nowego doświadczenia. Mógł on skutkować sporymi minusami. Też poprawione. Jeśli nadal będzie kiepsko, to będziemy szukać dalej.

Pozdrawiam,
Garagoth.
Esail - 05 Paź, 2009 - 10:18
Temat postu: Re: Krasnoludy bezdomne...
lokis napisał:
zastanawiam się tylko czy w tej twierdzy będzie jeszcze coś robione bo jak na razie to trochę mało aby skusić tu krasnoludów do zostania ,przydał by się jakiś bank i studnia albo fontanna do zaspokojenia pragnienia .


Jak cos potrzebujesz to daj znac to sie dorobi.

Es.
Garagoth - 13 Paź, 2009 - 22:47
Temat postu:
Witam,

W Olgrionie został otwarty salon jubilera.
Niestety dostawcy błyskotek popili tęgo i nie dowieźli większości zapasów, wiec
zachęcam wszystkich do pomocy w tej kwestii w Banku Pomysłów.

Pozdrawiam,
Garagoth.
Apophis - 19 Paź, 2009 - 23:20
Temat postu:
Ostatnimi czasy troche zmieniane byly bizuteryjne przedmioty... Dlatego wiekszosci z was zapewne zniknal amulet informujacy o 'charakterze' postaci. Blad zostal naprawiony i mozna zamowic sobie juz uaktualniona wersje. Zapraszam do Minas-Tirith Razz Problemy zglaszac do Alakhaia.
Ingwar - 20 Paź, 2009 - 17:27
Temat postu:
Od teraz dziala komenda zerknij..
Ingwar - 22 Paź, 2009 - 01:38
Temat postu:
Jako ze znalazlem ostatnio troche czasu i checi na przyjzenie sie bebechom warlocka postanowilem usunac pare bledow ktore tam niewatpliwie sie przekradly.

Wyborl padl na obliczanie wag, objetosci oraz oswietlenia w ktorych dotad bylo kilka mniej lub bardziej znanych bledow.
Wczorajszej nocy przepisalem polowe (i chyba wiekszosc nawet nie zauwazyla) natomiast dzisiaj zmienilem druga duzo wieksza i bardziej zakrecona czesc.

Co powinno zaczac dzialac jak nalezy: (usuniete znane bledy)
- redukcja obciazenia w plecakach/sloikach/i innych bryczkach
- nie powinno sie dac w zaden sposob zepsuc sobie albo okolicy oswietlenia tudziez wagi
- konie nie powinny miec ujemnej wagi Smile

Nie bede pisac co moze przestac dzialac bo wszystko co bylem w stanie wymyslec przetestowalem.
Ale generalnie zmiana byla duza i bardzo nisko wiec teoretycznie moze sie posypac cos na gorze.

W razie jakichkolwiek problemow poprosze o zglaszanie bledow.
Ingwar - 07 Lis, 2009 - 20:11
Temat postu:
No to nastepny fjuczer..

Zostala zmieniona komenda porownaj..
Zapraszam do przeczytania ?porownaj i ?poziomy
Ingwar - 19 Gru, 2009 - 23:29
Temat postu:
Jako ze ostatnio magow jak na lekarstwo i nie ma kto apokalips robic dodalem opcje pozwalajaca na ustalenie czasu po jakim ma byc automatyczna apokalipsa.

Odrazu ja urochomilem i ustawilem na przedzial pomiedzy 3-4 dniami.

Jesli by ktos zauwazyl jakies bledy typu apokalipsa dokladnie po 3 dniach od powstania albo cos takiego albo zawsze po 4 czy o jakiejs innej stalej wartosci to dajcie znac.

Jesli by ktos mial jakies pomysly jak to jescze ustawic zeby bylo tez bardziej fiendli piszcie tu albo na maila na warlocku.
Ingwar - 19 Gru, 2009 - 23:54
Temat postu:
Orkus napisał:
a przy okazji dałoby się na stałe poprawić by wszystkie bronie zamawiane i/lub kupowane w sklepie jako nowe (czyli nie po kimś) był jak nowe? Bo troszkę irytujące jest jak nowa kupiona rzecz ma, że przetrwa tylko trochę Sad


Tez zrobione..
Tak sie mi przynajmniej wydaje..
draris - 27 Maj, 2012 - 20:27
Temat postu:
Ktoś czyta i w miarę możliwości będzie się starał poprawić (na razie głównie najprostsze). Nie wiem czy można nazwać to ruszaniem się czegoś - na razie to głównie nauka i jakieś drobnostki.

Amar napisał:
Podłączam się pod pytanie pana powyżej.
A już myślałem, że nikt nie czyta zgłoszeń o błędach na Wacku...


Pancerze poprawione. Wink

Warn: Od niedzieli czeka na obejrzenie poprawione to o czym rozmawialiśmy.
draris - 10 Cze, 2012 - 18:42
Temat postu:
Drobna prośba do szamanów - wprowadziłem drobną poprawkę do kotła - powinien działać tak jak przed zmianą sprzed prawie dwóch lat - proszę o weryfikację zanim mnie ciekawość zje czy wszystko jest tak jak być powinno.
draris - 11 Cze, 2012 - 19:57
Temat postu:
Od dzisiaj pochodzące z Orchii mieszki i sakiewki umożliwiają przechowywanie w nich kamieni.
draris - 27 Gru, 2012 - 00:47
Temat postu: Uszy i Ogon
Zapraszam kmarany do wyboru ogona i uszu u Murriego - przestał wypinać się na otrzymywane przedmioty.
Garagoth - 30 Maj, 2013 - 22:38
Temat postu: Pająki
Kto się boi Gar... e, to nie ta piosenka.

Kto odważny jest może iść spróbować szczęścia i poszukać skarbów w kokonach w pajęczynie.
Weźcie ze sobą żółte miksturki na wszelki wypadek, nie chce was mieć na sumieniu.

Pozdrawiam,
Garagoth.

P.S.
Pajęczyna to oczywiście gniazdo królowej pająków. Żeby nie było że nie ostrzegałem.
Garagoth - 25 Cze, 2013 - 18:35
Temat postu:
Dzięki pracy Drarisa mamy nowe skrzynie gildiowe które nie powinny już gubić zawartości.
Ja od siebie do tych skrzyń dodałem drobna modyfikację wyświetlania zawartości, może komuś się spodoba.

Proces podmiany skrzyń gildiowych będzie z dnia na dzień postępował.

Pozdrawiam,
Garagoth.
kisc_lawendy - 14 Cze, 2014 - 12:16
Temat postu:
Straznik mowi do ciebie: Nie wygladasz mi na zakonnika. Tacy jak ty nie maja wstepu do Twierdzy. Odejdz...

Jestes wielkim zamglonookim mezczyzna, znanym jako:
Brat Icquor Zakonnik Zakonu Srebrnego Kielicha, mezczyzna.

GG. : )))
Garagoth - 20 Wrz, 2014 - 22:41
Temat postu:
Hejo!

Dziś dokonałem pierwszej z szeregu zmian dotyczących śmierci.
Od teraz Śmierć nie będzie zabierała co sie jej należy od razu - ale ginąc zaciąga się u niej dług.
Długi jak to długi, trzeba spłacić... i po problemie.
Ale ci którzy zginą nie spłaciwszy długu... cóż, dość powiedzieć że muszą go spłacić z tego co mają w danej chwili.

Pozdrawiam,
Garagoth.
radrikh - 21 Wrz, 2014 - 10:46
Temat postu:
Cytat:
d teraz Śmierć nie będzie zabierała co sie jej należy od razu - ale ginąc zaciąga się u niej dług.


No dobrze wiec. Czyli ze teraz jak zgine to moje cechy pozostana nietkniete. tak ?
a wartosc jaka odjeloby normalnie od moich cech idzie na poczet dlugu ?

Hmm. Expe i padlem. Cechy pozostaly nietkniete ale zaciagnelem dlug.
Teraz expie i niesplacilem calego dlugu jeszcze i padlem
To teraz
wartosc jaka mialem w dlugu odejmowana jest od moich cech a nowa wartosc przypisywana do dlugu ?
czy
wartosc jaka mialem w dlugu odejmowana jest od moich cech + wartosc nowego dlugu ?

Arkana Smierci zawile są ...
Garagoth - 21 Wrz, 2014 - 11:33
Temat postu:
radrikh napisał:
Arkana Smierci zawile są ...

Najpierw Śmierć rozlicza stare długi... a potem zaciągasz u niej nowy dług.

G.
Ingwar - 03 Sty, 2015 - 10:58
Temat postu: Cotygodniowy bonus do szdobywanego doswiadczenia
Heja,

Udalo mi sie wlasnie dokonczyc system cotygodniowego bonusu do doswiadczenia.
Po zalogowaniu w waszych cechach powinna pojawic sie dodatkowa linijka mowiaca o tym ze dostajecie bonus.

Bonus jest naliczany co tydzien po zalogowaniu (tydzien po ostatnim naliczeniu) i sprawia ze przez jakas ilosc doswiadczenia szybkosc zdobywanego doswiadczenia jest mnozona.

Tak w mnozniku jak i ilosci zdobytego w ten sposob doswiadczenia moga ulec zmiany jesli zajdzie taka potrzeba.
Poprosil bym o informacje jesli system nie bedzie sprawowal sie waszym zdaniem jak powinien.

Pozdrawiam,
Ingwar
radrikh - 04 Sty, 2015 - 10:59
Temat postu:
wow (ang. łał)
yummy fantastyk wskoczyl szybko.
Gruushka - 04 Sty, 2015 - 22:10
Temat postu:
Fajna zmiana!
Ale chyba trochę za szybko te postępy lecą. SadSad
Garagoth - 07 Sty, 2015 - 20:31
Temat postu:
Hejo!

Grzebałem w walce znów.
Tym razem chyba niczego nie zepsułem, za to sprawiłem ze walka jest bardziej wymierna.
W teorii, zamieniłem walkę probabilistyczna na walkę turową, gdzie każda broń osobną prędkość ma.
Teraz prędkość broni powinna być widoczna i wreszcie mieć znaczenie, broń dostaje dodatkową cechę która ma realne zastosowanie.
No i ogólnie powinno być lepiej, bez dziwnych serii i przywieszeń walki.

Jeśli ktoś zauważy że walka jest za szybka albo za wolna (ale tak drastycznie), to proszę zgłaszać.

Pozdrawiam,
Garagoth.
Num - 10 Sty, 2015 - 06:05
Temat postu:
Garagoth napisał:
Hejo!

Grzebałem w walce znów.
Tym razem chyba niczego nie zepsułem, za to sprawiłem ze walka jest bardziej wymierna.
W teorii, zamieniłem walkę probabilistyczna na walkę turową, gdzie każda broń osobną prędkość ma.
Teraz prędkość broni powinna być widoczna i wreszcie mieć znaczenie, broń dostaje dodatkową cechę która ma realne zastosowanie.
No i ogólnie powinno być lepiej, bez dziwnych serii i przywieszeń walki.

Jeśli ktoś zauważy że walka jest za szybka albo za wolna (ale tak drastycznie), to proszę zgłaszać.

Pozdrawiam,
Garagoth.


Nie wiem czy to ma jakikolwiek zwiazek z tymi zmianami, ale zauwazylem dziwna zaleznosc na hobgoblinach:

Kod:

05:44:38a | Jednooki mlody hobgoblin niezgrabnie unika twojego ciecia zebatym zdobionym mieczem.
05:44:39a | Udanie rozgniatasz jednookiego mlodego hobgoblina lewa piescia trafiajac w lewe przedramie.
05:44:39a | Jednooki mlody hobgoblin uciekl ci.

05:44:32a | Perfekcyjnie rozplatujesz jednookiego mlodego hobgoblina zebatym zdobionym mieczem trafiajac w korpus.
05:44:33a | Jednooki mlody hobgoblin nieporadnie unika twojego uderzenia lewa piescia.
05:44:33a | Jednooki mlody hobgoblin uciekl ci.


Zawsze przy ucieczce przeciwnika ostatnim ciosem jest cios piescia, stopa, glowa mimo dobytej broni. Nie mam pojecia skad to sie bierze. Blad zgloszony takze w grze.]
Gruushka - 12 Sty, 2015 - 16:06
Temat postu:
Witam, czy jest możliwość podpięcia jakiegoś wozu w Minas Morgul?
My źli też chcemy się powozić! Nie zapominajcie o nas SadSadSad
Garagoth - 17 Sty, 2015 - 11:24
Temat postu:
Num napisał:

Nie wiem czy to ma jakikolwiek zwiazek z tymi zmianami, ale zauwazylem dziwna zaleznosc na hobgoblinach:
(...)
Zawsze przy ucieczce przeciwnika ostatnim ciosem jest cios piescia, stopa, glowa mimo dobytej broni. Nie mam pojecia skad to sie bierze. Blad zgloszony takze w grze.]


Naprawione - dziękuję za info.
A poza tym, jak działa ta walka? Coś lepiej niż było?

G.
radrikh - 17 Sty, 2015 - 13:14
Temat postu:
Czyli cios w plecy z uzyciem broni dalej aktualny.
Myslalem ze uderzenie bez broni bylo speclanie wprowadzone Razz
ups.
Co do walki to dla mnie dziala normalnie, a szybkosc chyba zostala taka sama, albo ja nie "pacze" dobrze.
Ingwar - 13 Lip, 2015 - 22:41
Temat postu: Nowy ladniejsze wzorki na doswiadczenie.
Witam,

Zaktualizowalem troszke wzorki na doswiadczenie na podstawie statystyk ktore udalo mi sie zebrac.
Troszke bardziej licza sie teraz umiejetnosci ofensywne i defensywne.
Minimalnie mniej licza sie zbroje.

Dodatkowo dodalem jeden mnoznik do zdobywanego doswiadczenia ktory mam nadzieje sie spodoba.
A mianowicie mozna dostaw o wiele wiecej doswiadczenia za rzadziej zabijane istoty, mnoznik bedzie oczywiscie spadal z iloscia zabitych.

Generalna zasada, im rzadziej zabijana istota tym wiekszy mnoznik.
Wiec oplaca sie wyruszyc w swiat i na nowo odkrywac wszystkie zapomniane miejsca.
Garagoth - 10 Wrz, 2017 - 08:44
Temat postu:
Yo. Żeby nie było że nic się nie dzieje, a co...

1. Otwarta została gildia półzawodowa "Bractwo Świtu". Pamiętacie Tassira? (Detali trochę więcej w poście Gildie, trochę uaktualnionym)
2. Dodałem kilka więcej poziomów postępów, zmieniła się też ilość doświadczenia potrzebna na fantastyczne, więc nie marudzić że mniej expa leci, bo tylko opisy doszły nowe.
3. W Olgrionie pojawiły się nowe bronie i zbroje u kowali i szwaczki.
4. Poprawiłem trochę błąd związany z automatyczną ucieczką - teraz już się będzie zawsze uciekało, choć nadal z minimalnym opóźnieniem.
5. Zmieniłem wzór na maksymalne dostępne umiejętności w gildii - teraz ostatni trening jest po 3 a nie po 8 miesiącach grania.... (zasada jest wciąż taka, że 10h tygodniowo wystarcza żeby system zaliczył cały tydzień jako obecny.)
6. Jakieś literówki tu i tam...
7. Coś w Czarnej Wieży też grzebię, głównie sprawy balansu i "fajności" znalezisk.

Trwają dalsze prace nad trochę większymi sprawami, ale to napiszę jak zrobię, a co.

G.
Ingwar - 02 Paź, 2017 - 21:20
Temat postu:
To i ja dorzuce troche nowosci.

1. W Ranhar Gar w Miascie Dolnym siedzibe swoja otwarli najemnicy (I nie to nie nowa gildia).
2. Duza czesc przedmiotow magicznych nie pojawia sie juz tylko raz na apoke (ito najlepiej po apoce) a pojawia sie z opoznieniem ale za to moze sie pojawic wielokrotnie na apoke.
3. Poprawilem sposob awansowania w Szermierzach.. Powinno byc teraz troche prosciej.


Ingwar
kisc_lawendy - 02 Paź, 2017 - 22:13
Temat postu:
Wow, fun factor +10. Dzieki. : )))

Uwagi co do punktu 2:
Czasem respanwuje sie sama obstawa, zas szef ciut pozniej, albo o wiele pozniej. Czy daloby rade jakos zsynchronizowac respawn osbtawy wraz z szefem? Teoretycznie mozna wybic obstawe, poczekac na szefa i miec mniej problemow.

Przyklad: Mastah, szef karlow u ogrylionow (zgloszone na mudzie)

Uwagi co do punktu 1:
- czy najemnicy zra nam expa bedac w druzynie?
- pewnie zbyt predko pytam, ale czemu moj mag nie rzuca czarow? Musi sie 'wyszkolic'? ; )
- czy jest szansa na zmiane imion na zyczenie?
Ingwar - 03 Paź, 2017 - 21:27
Temat postu:
kisc_lawendy napisał:

Uwagi co do punktu 2:
Czasem respanwuje sie sama obstawa, zas szef ciut pozniej, albo o wiele pozniej. Czy daloby rade jakos zsynchronizowac respawn osbtawy wraz z szefem? Teoretycznie mozna wybic obstawe, poczekac na szefa i miec mniej problemow.

Ma byc tak ze po apoce nie bedzie szefow.
Pojawia sie oni pozniej (i poprawilem ze juz z obstawa)

kisc_lawendy napisał:

Uwagi co do punktu 1:
- czy najemnicy zra nam expa bedac w druzynie?
- pewnie zbyt predko pytam, ale czemu moj mag nie rzuca czarow? Musi sie 'wyszkolic'? ; )
- czy jest szansa na zmiane imion na zyczenie?


- Najemnicy w tym momencie nie jedza expa.. I chcialbym zeby tak zostalo..
Mozliwe ze bede chial zeby troche wiecej kosztowali (w zlocie) ale to sie zobaczy.

- Najemnicy rozwijaja sie w walce, sami dostaja nowe umiejetnosci i cechy (i spece, i czary).
Mozliwe ze bede chcial zeby uczylo ich sie tam gzdzie sie ich wynajmuje.
Rozkaz 'cechy' podaje postepy do nastepnego tytulu.

- W tym momencie nie ma... Ale pewnie mozna by to jakos zrobic..

- Dodalem najemnikom jeszcze jedna nowa komende, 'naucz' pozwala uczyc najemnikow mowic.
Ingwar - 05 Lis, 2017 - 17:41
Temat postu:
Po kilku zgloszeniach apropo dopasowywania przedmiotow zmienilam system jak nastepuje:

- itemy z npcy pasuja od 60% - 160% (bylo 75% - 125%) wzrostu osoby na ktora jest tworzony
- itemy od kowala pasuja tak samo od 60% - 160% (bylo 95% - 105%) zamawiajacego
- powiekszanie powieksza o 30% (bylo 25%)
- pomniejszanie pomniejsza o 30% (bylo 25%)
- dopasowywanie dziala -50% - 200% (bylo -50% - 150%)
- mozna powiekszac/mniejszac dowolna ilosc razy bez przelogowywania

ps. Stary sprzet bedzie mial stare wiekosci na jakie pasuje wiec bedzie pasowac po staremu.
Ingwar - 13 Sty, 2019 - 22:26
Temat postu:
Z dniem dzisiejszym zmienily sie opisy cech, wiec prosze sie nie przerazic jesli wasze cechy spadly lub wzrosly.
Usuniete zostaly epickie cechy, a reszta zostala rozciagnieta poziom polboski pozostal tam gdzie sie znajdowal.
Cechy sa teraz liczone nieliniowo i wyzsze cechy sa troche latwiejsze do zdobycia niz byly dotychczas.

Przy okazji zostao dodane kilka osiagniec zwiazanych ze zdobywaniem cech.
Garagoth - 04 Lut, 2019 - 19:51
Temat postu:
Witam.

Długo bardzo to trwało, ale magiczna wieża Bractwa Żywiołów doczekała się remontu.
Stoi dumnie wśród szczytów Gór Rozszczepionych z widokiem na Zatokę Bazyliszka.
Przyjmuje każdego mądralę o ile nie jest orkiem lub goblinem.

Wprawdzie Bractwo już przyjmuje zarówno słuchaczy z doskoku jak i pełnoprawnych studentów, wciąż jeszcze boryka się z problemami po przeprowadzce i nie odnalazła wszystkich swoich ksiąg magicznych.
Wszyscy członkowie oczywiście mile będą widziani odnajdując zagubione fragmenty wiedzy...

Pozdrawiam,
Garagoth.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006