Warlock - Oficjalna Strona

Wieści z Warlocka - Komentarze do logów.

Lokkak - 13 Paź, 2009 - 18:13
Temat postu:
Kungar napisał:
Nieciekawy log pt. "konik z antymaterii"
Cytat:
> ocen konika

Oceniasz, ze nieduzy kosmaty konik wazy -668736 gramow, zas jego objetosc wynosi
-504722 mililitrow
.
Wyglada na w pelni wypoczetego, bardzo spragnionego, glodnego, i nieobciazonego.


Mam nadzieję, że pamiętałeś o zgłoszeniu błędu w koniku. A czy jest z antymaterii mogłeś się bardzo łatwo przekonać - jeżeli przy dosiadaniu go nie zamieniłeś się w wiązkę energii to nie był z antymaterii. Razz

Kungar napisał:
Również nieciekawy log pt. "o so chodzi" Confused
Cytat:
> wejdz do trzeciego straganu
Odchylasz na bok plachte i wchodzisz do wysokiego czarnego straganu.
Wnetrze namiotu.
===] wyjscie.
Nieduzy kram.
> przejrzyj
Lista wystawionych przedmiotow:

Lodowy runiczny baselard : 10 platynowych monet.
Masywny czarny mlot : 500 platynowych monet.
Mlot : 500 platynowych monet.
Smukly srebrzysty mlot : 500 platynowych monet.
Krysztalowy potezny mlot bojowy : 100 platynowych monet.
Ognisty polyskujacy mlot wojenny : 300 platynowych monet.
Trojkatna szeroka tarcza : 10 platynowych monet.
Trojkatna szeroka tarcza : 10 platynowych monet.
Czarna zdobiona zbroja plytowa : 100 platynowych monet.
Bojowy posrebrzany gwiazdzisty mlot : 100 platynowych monet.
Bojowy posrebrzany gwiazdzisty mlot : 100 platynowych monet.
Lsniaca zdobiona zbroja plytowa : 30 platynowych monet.
Stara plytowa para butow : 10 platynowych monet.
Lsniacy stalowy helm garnczkowy : 10 platynowych monet.
Kolczy wytrzymaly kaptur : 5 platynowych monet.


Kryzys dotarł na muda, czy też ktoś wykorzystuje bugi? Przechowalnia sprzętu alternatywna dla skrzyni gildiowej z której każdy może wyjąć magika?


Taki stragan trochę kosztuje i każdy może wykupić jego zawartość - więc jako przechowalnia zbyt bezpieczny nie jest.

Cytat:
Trzeci nieciekawy log pt. "najkrótszy long na świecie"
Wnętrze tego arcydrogiego straganu. Wizowie znaleźli sposób żebyśmy czytali długie opisy. Uczynili je identyczne z krótkimi. Very Happy
Cytat:
> sp
Wnetrze namiotu.


W takim wypadku, jeżeli masz pomysł, możesz zgłosić propozycję nowego opisu komendą zglos pomysl.
Esail - 13 Paź, 2009 - 18:51
Temat postu:
Powtarzałem to wielokrotnie, więc powtórzę jeszcze raz: do zgłaszania błędów służy polecenie "zglos blad". Zgłoszenie błędu na forum na90% nie spowoduje jego poprawienia.

Pozdrawiam,
Esail
Kungar - 14 Paź, 2009 - 08:50
Temat postu:
Lokkak napisał:


Mam nadzieję, że pamiętałeś o zgłoszeniu błędu w koniku.


Nie przeszkadza mi to. Konik działa i nie generuje to dla mnie żadnych widocznych błędów. Ot zabawna ciekawostka. Wklejenie tego loga nie miało na celu spowodowanie jego poprawienia.


Lokkak napisał:

Taki stragan trochę kosztuje i każdy może wykupić jego zawartość - więc jako przechowalnia zbyt bezpieczny nie jest.


Ktoś kogo stać wydać 500 platyny na broń, która wytrzyma jedną sesję intensywnego expienia sam ją sobie wyjmie. Pozostałych stać nie będzie. To 100% bezpieczna przechowalnia sprzętu.

Lokkak napisał:


W takim wypadku, jeżeli masz pomysł, możesz zgłosić propozycję nowego opisu komendą zglos pomysl.


Dlaczego niby mam tracić czas żeby opisywać coś co jest czyjąś prywatną własnością?
Kupował tam nie będę bo mnie nie stać, więc zaglądać również nie.
Lokkak - 14 Paź, 2009 - 09:06
Temat postu:
Kungar napisał:
Nie przeszkadza mi to. Konik działa i nie generuje to dla mnie żadnych widocznych błędów. Ot zabawna ciekawostka. Wklejenie tego loga nie miało na celu spowodowanie jego poprawienia.


Zwykle postępuje się tak, że jeżeli jest błąd to się go zgłasza - jazda na takim koniku może zawsze podpaść pod wykorzystywanie bugów.

Kungar napisał:
Lokkak napisał:
Taki stragan trochę kosztuje i każdy może wykupić jego zawartość - więc jako przechowalnia zbyt bezpieczny nie jest.

Ktoś kogo stać wydać 500 platyny na broń, która wytrzyma jedną sesję intensywnego expienia sam ją sobie wyjmie. Pozostałych stać nie będzie. To 100% bezpieczna przechowalnia sprzętu.


Ktoś taki może z czystej złośliwości wykupić ten sprzęt i zezłomować.

Kungar napisał:
Lokkak napisał:
W takim wypadku, jeżeli masz pomysł, możesz zgłosić propozycję nowego opisu komendą zglos pomysl.


Dlaczego niby mam tracić czas żeby opisywać coś co jest czyjąś prywatną własnością?
Kupował tam nie będę bo mnie nie stać, więc zaglądać również nie.


Możesz zawsze taki stragan postawić i sprzedawać rzeczy, które znalazłeś - opis, który powstanie nie będzie podłączony tylko do tego jednego straganu.
Drake - 16 Paź, 2009 - 16:32
Temat postu:
Nie mamy komentarzy do logow to napisze tutaj.

Odnosnie straganow, bo jak rozumiem odnosi sie w pewnym sensie do mnie.
Dlaczego twoim zdaniem to wykorzystywanie bledu?
Czy w realiach muda kupiec nie moze trzymac swoich prywatnych rzeczy w magazynie straganu tylko musi w domu? Skoro nie moze ich trzymac normalnie (bo magazynu nie ma i wszystko co w straganie jest sila rzeczy na widoku, na wystawie), moze wystawic je po takich cenach, ktore ewidentnie sugeruja, ze nie jest to przedmiot na handel. Np wystawic swoje stare kalesony za 100 platyny. Ktos kupi, stratny raczej nie bedzie, ale trzeba bedzie sobie znalezc nowe kalesony.

Nie jest to objaw egoizmu ze strony tego kupca. Nie mialby nic przeciwko gdyby takie kalesony pozyczyl/wzial sobie jego brat, kuzyn czy stryjek. Niech mu bedzie cieplo w dupe.
Problem pojawia sie wtedy, kiedy w tymze domu regularnie zjawia sie przyrodni brat ex-meza jego obecnej zony i bierze - nie jedna pare kalesonow - tylko wszystkie jakie aktualnie znajduja sie na stanie. I nie wiadomo co z nimi robi. Bo chyba nie "misia". Stawiam na zlomowanie w ramach zlosliwosci.
Kungar - 16 Paź, 2009 - 17:50
Temat postu:
Nie miałem pojęcia, że to twój stragan. Wykorzystanie błędu, bo to korzystanie z kodu niezgodnie z intencją twórcy. Skoro niezgłoszenie ujemnej wagi poprawnie działającego konika może być według Lokkaka uznanie za wykorzystywanie błędów to tym bardziej używanie straganu jako przechowalni.


Drake napisał:

Problem pojawia sie wtedy, kiedy w tymze domu regularnie zjawia sie przyrodni brat ex-meza jego obecnej zony i bierze - nie jedna pare kalesonow - tylko wszystkie jakie aktualnie znajduja sie na stanie. I nie wiadomo co z nimi robi. Bo chyba nie "misia". Stawiam na zlomowanie w ramach zlosliwosci.

Wyrzuć kogoś takiego z domu. Nie wpuszczaj. Nie sądzę żeby ktoś złomował rzeczy z sarkofagu w siedzibie PR. Jak się loguje na dłużej raz na pół roku i robi zaopatrzenie a potem liczy, że bronie będą czekały następne pół roku przy grających dwóch-trzech osobach w tej gildii to taki ktoś się przeliczy. Trzeba grać i mieć kontakt z współgraczami to takich nieporozumień nie będzie. Choćby kontakt typu "wynocha stąd".
Jak zaczynałem grać to magika można było wyciągnąć z urny w Aer-morkir. Sam tam włożyłem wyjęty z Llekenem miecz z mumii i korbacz z wyprawy z Nilawgiem. Na mudzie na którym jest takie zatrzęsienie łatwych do zdobycia magików takie mecyje robić z powodu broni. Very Happy
htrug - 16 Paź, 2009 - 21:02
Temat postu:
masz sporo racji, tez bym zabral Razz
swoja droga powinno byc tak jak w ksc jest, ze to co na wieszakach czy czyms tam, tylko oficerowie moga targac
Lokkak - 16 Paź, 2009 - 22:10
Temat postu:
Kungar napisał:
Nie miałem pojęcia, że to twój stragan.


Z tego co kojarze nie jest to stragan Draka.

Kungar napisał:
Wykorzystanie błędu, bo to korzystanie z kodu niezgodnie z intencją twórcy.


W takim wypadku mam zgłaszać wykorzystywanie toporów bojowych czy katowskich do ścinania drzew? Czy wykorzystywanie młotów bojowych do rozłupywania przedmiotów czy kucia broni - one też nie były przeznaczone do tego celu?

Kungar napisał:
Skoro niezgłoszenie ujemnej wagi poprawnie działającego konika może być według Lokkaka uznanie za wykorzystywanie błędów to tym bardziej używanie straganu jako przechowalni.


Nie sądzę - wizowie doskonale wiedzieli o stosowaniu straganu w takim celu - nawet dokładnie o tym konkretnym przypadku.

Kungar napisał:
Wyrzuć kogoś takiego z domu. Nie wpuszczaj. Nie sądzę żeby ktoś złomował rzeczy z sarkofagu w siedzibie PR.


Nie ma takiej możliwości. Kodowo gildia Przebudzonych Reptilionów jest upośledzona w tym względzie. Rzeczy nie zostały zezłomowane - co się z nimi stało doskonale wiedzą sami zainteresowani - dodam tylko, że moim zdaniem skrzynia gildiowa kłóci się z instytucją Autojoina - po co taka skrzynia w gildii do której każdy może wejść, wyjąć co mu się podoba, sprzedać i kasę przekazać innemu secondowi na umy.
Esail - 17 Paź, 2009 - 11:35
Temat postu: Komentarze do logów.
Witam,

Zgodnie z zapotrzebowaniem otwieram ten temat.

Pozdrawiam,
Esail
Esail - 19 Paź, 2009 - 08:48
Temat postu:
Widzę, że powtarza się stary schemat. Jak tylko na mudzie pojawia się w miarę rozsądna liczba grających, to na forum zaczyna się obrzucanie się błotem (w zasadzie przez te same osoby) przez "starych".
Wchodząc na forum, gracz nieznający jeszcze muda tylko się zniesmaczy i na muda już raczej nie wejdzie. Dlatego, może warto obrzucanie się błotem przenieść do PM?

Ludzie, dorośli w większości jesteście a zachowujecie się czasem jak dzieci.

Pozdrawiam,
Esail
Lokkak - 20 Paź, 2009 - 11:36
Temat postu:
Kungar napisał:
Odsunięcie? Aran był jednym z dwóch wizów na porzuconym mudzie. Narzekanie na niego jest trochę nie na miejscu. Tak jakby kod tworzony przez innych był bezbłędny.


Nie wiesz o bardzo wielu innych rzeczach - poza tym był jednym czterech wizów. I nie na porzuconym - z tego co kojarzę Aran powywalał większość wizów.

Kungar napisał:
Po co wam te poziomy ja się pytam? Mud z zakazem zabijania innych graczy, bez wojen między gildiami i z magikami które średnio wyumiona postać bez speca na przyzwoitym poziomie może wyjąć w pojedynkę. Chcecie jednym ciosem zabijać smoka?


Widać masz spory potencjał do poznania muda - średnio wyumiona postać bez speca nie wyjmie większości magików od szefów (nie liczę magików pojawiających się losowo u różnych npców). Średnio wyumiona postać na przyzwoitym poziomie nie przeżyje kilku rund w niektórych miejscach. Do tego nie ma zakazu zabijania innych graczy. Zacytuję tutaj Garagotha.
Garagoth napisał:
- Atakowanie innych graczy, zarówno masowo jak i pojedynczo, jest dopuszczalne, zachowując dobry smak i kulturę. Ponieważ są to wartości niemierzalne, to jest to bardziej prośba czarodziei Warlocka niż jedna ze ścisłych zasad.


Kungar napisał:
Że mud jest niestabilny to każdy może się przekonać. Różnie działające komendy, niepoprawialne błędy, błedy które po poprawieniu i przelogowaniu znów się odnawiają (np. ujemna waga konika), dziwne respawny itp. ale tak jest od zawsze.


Jeżeli nie będą zgłaszane błędy to o ich istnieniu nikt się nie dowie. Jakoś większość zgłoszonych przeze mnie błędów jest poprawiana.
Kungar - 20 Paź, 2009 - 13:16
Temat postu:
Ale przynajmniej dwa wyjmie. Na innym trzeba mieć speca i lub silną druzynę żeby wyjąć cokolwiek czym dałoby się walczyć. Na magiki zaś trzeba mieć speca, silną drużynę i szczęście nierzadko.

Pomyłka wyjmie 9 o ile dobrze liczę. Smile
Astaroth - 20 Paź, 2009 - 13:31
Temat postu:
Jesli chodzi o magiki w swiecie Warlocka to nalezy zwrocic uwage na jedna podstawowa rzecz... klimat swiata. KCki sa systemem pelnym magicznych przedmiotow a magia jest nieodlacznym elementem zycia. Stad tez podejrzewam na Warlocku tyle magicznych rzeczy. Inne mudy, np arka czy barsawia, oparte sa na swiatach, gdzie magiczna bron czy zbroja to rarytas i unikat... stad dostepnosc takich rzeczy na tych mudach jest niewielka, a mozliwosc wyjecia ich znacznie utrudniona.

Pozdrawiam,
A.
Drake - 23 Paź, 2009 - 10:07
Temat postu:
Kungar napisał:
Po co wam te poziomy ja się pytam? Mud z zakazem zabijania innych graczy, bez wojen między gildiami i z magikami które średnio wyumiona postać bez speca na przyzwoitym poziomie może wyjąć w pojedynkę. Chcecie jednym ciosem zabijać smoka?

No wlasnie nie chcemy. Jakbys nie byl tak strasznie egocentryczny to moze bys sie dowiedzial, ze zabijanie smokow to jedna z ostatnich rzeczy, ktora nas interesuje.

Nie chodzilo mi o bycie wypasem. Chodzilo mi o wplyw na walke. Na mudzie wchodze na lokacje i rownie dobrze moge rozmawiac na ircu w miedzy czasie bo zadnych komend nie musze wydawac (od czasu do czasu jedna - na ziola jak mnie bardzo potluka). Zajmuje to sporo - nie jestem w stanie tego w zaden sposob przyspieszyc. W mmo zeby cokolwiek zabic musze nacisnac kilka klawiszy w odpowiedniej kombinacji (zaleznie od klasy postaci) - tzn moge zostawic postac na autoataku i pewnie walka bedzie trwala tyle co na mudzie, ale mam mozliwosc jej przyspieszenia. Czlowiek traci zapal do literek po dluzszym graniu w mmo - moze nawet traci troche wyobraznie - bo tam wszystko podane na tacy.

Nie chce tutaj reklamowac mmo - wyjasniam fakty.

Co do magikow. Sa magiki i magiki. Sa bronie z aspektem magicznym, ktore mozna o kant dupy potluc a nie walczyc nimi na przyzwoitym poziomie - te tez liczysz? Sa tez bronie, ktorymi walczyc nie wypada ze wzgledu na rase, etos czy umy.
Kungar - 23 Paź, 2009 - 19:31
Temat postu:
htrug:
Jako gracz to pisałem.

Drake:
Wszystko ci się popieprzyło. Patrz notkę wyżej.
Nie mam zamiaru z tobą dyskutować, ale cię trochę poduczę bo wykazujesz żenujące braki wiedzy jeśli chodzi o KC ze szczególnym uwzględnieniem rasy reptilionów.


Cytat:
Ulubione zbroje i bronie: z powodu posiadanej łuski nie są w stanie używać zbroi, które więcej niż dwukrotnie ograniczą ich zręczność lub szybkość, a także nie są w stanie chodzić w skórach smoczych. Spośród broni używają każdego jej rodzaju, ale największe predyspozycje przejawiają we władaniu swą pradawną, narodową bronią, tzn. toporomieczami. Często też używają mieczy, kusz i własnych pazurów chociaż ich arystokracja ze względu na swój status tego nie robi, obcinając je.


A to też z podręcznika odnośnie charakteru reptilionów.

Cytat:

Wyraz "twarzy" reptillionów jest raczej poważny i dystyngowany, chociaż mają duże poczucie humoru i często się śmieją. Ich głos składa się z wielu elementów syczących i dosyć łatwo wydają gwizdy, dzięki czemu rasa ta znana jest z częste go pogwizdywania jakichś melodii. Cechą charakterystyczną tej rasy, jest to, że są żyworodne i stałocieplne, a więc niezależne od temperatury otoczenia.


Dzięki temu następna gildia jaką napiszesz będzie może miała więcej wspólnego z KC a mniej ze świątynią taoistyczną.

I ci ludzie chcieli mnie uczyć jak grać reptilionem Very Happy
Astaroth - 23 Paź, 2009 - 20:22
Temat postu:
Poprosze o strony z podrecznika do tych cytatow.

Dziekuje,
A.
Eldaeth - 23 Paź, 2009 - 20:40
Temat postu:
Astaroth napisał:
Poprosze o strony z podrecznika do tych cytatow.

Dziekuje,
A.


http://warlock.pl/modules.php?op=modload&name=Rasy&file=index
ale o broni jest inaczej ;]
Drannor - 23 Paź, 2009 - 20:58
Temat postu:
Strona 25 Księgi Gry(tej 380-stronicowej wersji).
Warszawa
05-12-1991
Artur Szyndler

Cytat:

Rasa: REPTILLIONI
Wzrost: 150–200 cm; średnio 171–180 cm
Waga: 50–100 kg; średnio 71–80 kg
Wiek: Żyją do 200 lat, dojrzewają mając 30 lat, a czym starczy wiek zaczyna się od 101 lat
Opis rasy: Reptillion (niekiedy nazywany błędnie człowiekiem–jaszczurem) jest gadem (jaszczurem) typowo dwunożnym, o
całkowicie wyprostowanej postawie ciała. Jego kształty z wyjątkiem półmetrowego, niezbyt grubego ogona i twarzy jest jednak tak
humanoidalny, że ubrany w zbroję z daleka bardzo trudno odróżnić go od człowieka. Jego ciało (poza ogonem) z muskulatury
przypomina silnie umięśnionego mężczyznę, jednakże skóra poza głową pokryta jest twardymi, elastycznymi, kilkucentymetrowymi
łuskami o zabarwieniu oliwkowo–złocistym. Kończyny są kształtem podobne do ludzkich, chociaż z reguły kończą je
kilkucentymetrowe pazury. Głowa reptillionów umieszczona jest na odrobinę dłuższej od ludzkiej szyi i w większości pokryta
rogowymi tarczkami, które z przodu w dotyku są równie miękkie jak skóra człowieka. Z przodu kształt twarzy nie odbiega bardzo od
ludzkiego, ale widać wyraźnie trochę dłuższą dolną część, gdzie znajdują się bardzo małe, jak na gady szczęki (i uzębienie). Pośrodku
widnieje coś na kształt nosa, z dwoma okrągłymi otworami nosowymi. Po bokach głowy zamiast uszu zewnętrznych widnieją błony o
analogicznej profesji. Wyraz "twarzy" reptillionów jest raczej poważny i dystyngowany, chociaż mają duże poczucie humoru i często
się śmieją. Ich głos składa się z wielu elementów syczących i dosyć łatwo wydają gwizdy, dzięki czemu rasa ta znana jest z częstego
pogwizdywania jakichś melodii. Cechą charakterystyczną tej rasy, jest to, że są żyworodne i stałocieplne, a więc niezależne od
temperatury otoczenia.
Funkcje: Jako pradawna rasa, reptillioni korzystali ze wszelkich profesji. Obecnie wiele z nich jest dla nich niedostępnych. Jest to
spowodowane tym, że obecnie mogą mieć tylko dwa typy charakteru: praworządny dobry i praworządny neutralny. Najczęściej
reptillioni sprawdzają się jako rycerze, mimo że nie są w stanie nosić typowo rycerskich zbroi
Ulubione zbroje i bronie: z powodu posiadanej łuski nie są w stanie używać zbroi, które więcej niż dwukrotnie ograniczają ich
zręczność lub szybkość, a także nie są w stanie chodzić w skórach smoczych. Spośród broni używają każdego jej rodzaju, ale
największe predyspozycje przejawiają we władaniu swą pradawną, narodową bronią, tzn. toporomieczami. Często też używają
mieczy, kusz i własnych pazurów (chociaż ich arystokracja ze względu na swój status tego nie robi, obcinając je).
Historia i społeczeństwo rasy: Jest to jedna z najstarszych ras na Orchii i przez wiele transsów była najliczniejszą i najprężniej
rozwijającą się. Reptillioni wiele uwagi poświęcają bardzo starannemu wychowaniu dzieci. Powoduje to, że w momencie osiągnięcia
pełnoletności ich charakter zostaje ukształtowany jako praworządny i nie zły. Społeczeństwo reptillionów pobudowało w oparciu o
naturalne jaskinie (dawniej zamieszkane przez orki) pobudowała u ich wrót potężne kamienne twierdze, o szaleńczo wprost wysokich
wieżach i murach, budzące swą potęgą podziw nawet wśród krasnoludów. Z tego też powodu ich miniaturowe miasta–twierdze
rozrzucone są po całym Archipelagu Centralnym i nigdzie nie odgrywają większego znaczenia. Reptillioni słyną głównie z siły swych
wojsk (szczególnie rycerstwa dosiadających równie dobrze koni, co i wytresowane potężne kamienne jaszczury). Handel najemnymi
oddziałami (np do ochrony karawan) przynosi im ogromne zyski i pozwala utrzymać niekiedy nawet bardzo "przeludnione" siedziby.
Znane języki: Ich narodowym językiem jest reptillioński, ponadto połowicznie (w 50%) znają też język orków i Wspólny Archipelagu Centralnego


http://rapidshare.com/files/125030407/kryszta__322_y_czasu.part1.rar
http://rapidshare.com/files/125025620/kryszta__322_y_czasu.part2.rar

Cytat:
Przyznaje - ściągnąłem, przejrzałem... i jestem w wielkim szoku.

W pozytywnym szoku.

Od razu mowie, że nie jest to skan podręcznika głównego wydanego przez wydawnictwo Mag.

To skrupulatna I edycja Kryształów Czasu, z materiałami, które po raz pierwszy na oczy widze (brak ich i w MiMach i podręczniku do KC). Cudo!!!

Schalazar - 24 Paź, 2009 - 02:14
Temat postu:
Witam,

Moge tylko potwierdzic, ze Skype do Artura Sz. podane tu przez Drannora jest autentyczne. Wiem to z RL bo mam przyjemnosc znac autora KC osobiscie. Co do tresci to nie mam pewnosci moze w przeciagu 2 tygodni uda mi sie z nim porozmawiac, bo zdaje sie, ze ostatnio jest w rozjazdach.

Pozdrawiam

Schalazar, na obecna chwile na urlopie warlockowym do odwolania.
Esail - 24 Paź, 2009 - 13:56
Temat postu:
Tak dla porządku: Warlock jest mudem opartym o Kryształy Czasu, a nie mudem implementującym wszystkie KC'towe zasady i mechanikę. To jak kto odgrywa swoją postać na mudzie to jego osobista sprawa i podręcznik należy traktować raczej jako zbiór wskazówek niż praw.

Es.
Schalazar - 25 Paź, 2009 - 01:43
Temat postu:
Witam,

re:Kungar

Artur wie co to i czym sa kmarany bo na prosbe Lokkaka mu opowiadalem o nich. Co do nich oficjalnie sie jeszcze nie wypowiedzial poza tym, ze pomysl Lokkaka jest dobry tylko trzeba by go jeszcze ubrac fabularnie i historycznie (vide Archipelag Pajeczy, o ile dobrz pamietam). Co do Almohadow nigdy nie byla to wizja Autora KC, to powstalo sporo pozniej i jest to jak na razie FanFiction. Warlock i dalsze interpretacje KC w necie nigdy nie uzyskaly oficjalnej autoryzacji z prostej przyczyny, wydawca podrecznika glownego do KC nigdy do konca nie rozliczyl sie z Autorem, ani ze strony tantiem jak i prawnej, totez Artur w zwiazku z niezdrowa atmosfera jaka moze powstac na jego niekorzysc na razie woli sie oficjalnie nie wypowiadac. (imho uwazam, ze to bardzo bardzo dziwna sytuacja) z tych samych powodow Artur nie moze sobie pozwolic na jakies oficjalne spotkania z fanami, choc bardzo by chcial, bo obawia sie jakichs niezdrowych reperkusji ze strony adversarza (mam nadzieje, ze nie zabije mnie za ta wypowiedz).

Pozdrawiam

Schalazar ciezko walczacy w RL
Esail - 25 Paź, 2009 - 13:56
Temat postu:
Przypominam, że to "Komentarze do logów" a nie "Wywlekanie żali wszelakich". Chcecie doprowadzić do sytuacji, że każdy się będzie bał napisać czegokolwiek na forum bo zaraz ktoś na niego/nia wjedzie? Po prostu nie rozumiem.

Es.
Ugmar - 25 Paź, 2009 - 14:33
Temat postu:
Pozwolcie, ze sie wtrace...
Esail ma racje...nie popelniajcie bledu jaki byl na forum barsawii...
Tam kazdy kazdego blotem obrzucal...co prowadzilo do zepsucia nie dosc, ze rozmow na
forum, ale i psulo ludziom gre.
Pozdrawiam.
Astaroth - 25 Paź, 2009 - 18:37
Temat postu:
Dziekuje za linki i odnosniki do stron z podrecznika.

A.
Garagoth - 26 Paź, 2009 - 12:11
Temat postu:
Witam,

Ponieważ subiektywnie uznałem, że niektóre posty mają się NIJAK do ciekawych logów, to wedle własnego uznania i wyboru przeniosłem je do poniższego wątku:
http://www.warlock.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=558

Osoby chcące kontynuować tą niepasującą tutaj dyskusję zapraszam tam, a te, które rozumieją słowa z których składa się temat tego wątku, zapraszam do dalszych wypowiedzi w tym wątku. Zgodnych z tematem, następne będę po prostu kasował, bo nie chce mi się błota przenosić pomiędzy wątkami.

Pozdrawiam,
Garagoth.
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
PNphpBB2 © 2003-2006