Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ingwar
20 Temat postu: Gildie - balans  PostWysłany: 10 Mar, 2013 - 17:03
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Witam,

Jak moze juz niektorzy wiedza rozpoczelismy ostatnio prace majace na celu uporzadkowanie systemu gildiowego na warlocku.
Uporzadkowanie tak sily gildii ktore juz istnieja jak i dodanie calej gamy nowych mozliwosci dla wszystkich postaci.

Kiedys tam dawno temu zalozylismy sobie ze gildie zostana podzielone na 3 grupy o dowolnej sile bojowej
Gildie rasowe - skupiajace przedstawicieli tylko jednej rasy
Gildie zawodowe - dajace zawod
Gildie ideologiczne - zrzeszajace istoty o podobnych przekonaniach.

Gildie dowolnego typu mogly miec dowolna sile ale pewne przekonania i tak wszyskim i na gorze
i na dole zostaly wiec wyszlo jak wyszlo, a mianowicie ze kazda postac moze byc w
gildii rasowej i maxymalnie jednej gildii innego typu (wszystkie gildie musialy sobie skrupulatnie
sprawdzac zeby nie dopuscic do pomieszania, i tak tez robily).

Stwierdzilismy ze powrocimy jednak do modelu z podzialem na 3 inne typy gildii:
Gildie rasowe - dla jednej rasy, o odpowiednio malej sile bojowej (co wpisuje sie w to co mamy)
Gildie zawodowe - dajace zawod bojowy, przedstawiajace spora sile bojowa itd (co mniej wiecej sie zgadza dla istniejacych gildii)
Gildie polzawodowe - dajace srednie umiejetnosci bojowe, najczesciej ukierunkowane w jakas strone, lub dajace umiejetnosci wspomagajace

W tym momencie planujemy przeniesienie 2 gildii na status gildii polzawodowych lacznie z ponownym policzeniem ich sily bojowej i innych aspektow.
Gildie te to Zakon Srebrnego Kielicha oraz Lesni Szamani.

Planujemy rowniez powstanie conajmniej 3 nowych gildii polzawodowych w najblizszym czasie.


Napisany zostal nowy standart na ktorym buduje sie silniki gildii, ktory znaczaco upraszcza ich pisanie i ich rozliczanie (rozliczanie ich sily bojowej oraz niebojowej).

W zwiazku z tym wszystkie gildie zostana pokolei na ten standart przepisane przy okazji z rozliczeniem ich sily bojowej oraz poprawieniem mechaniki ktora jest niespojna.

Ponizej bedziemy opisywali zmiany w gildiach ktore zostly przepisane.

Ingwar

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue


Ostatnio zmieniony przez Ingwar dnia 11 Mar, 2013 - 11:52, w całości zmieniany 3 razy
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Kompania Skalny Czerep  PostWysłany: 10 Mar, 2013 - 17:08
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Kompania Skalny Czerep

Przy przepisaniu zostaly zmienione stanowiska Kwatermistrza oraz Kartografa zeby zajmowaly slot rasowy a nie jak dotychczas zawodowy.

O ile wiem sa one wolne i dostepne dla dowolnej rasy wiec trzeba by tylko znalezc komendanta KSC i mozna je obsadzic.

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Magowie z Minas-Morgul  PostWysłany: 10 Mar, 2013 - 17:22
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Magowie z Minas-Morgul

Tu niestety sytuacja nie byla taka prosta.
Gildia w wyniku przepisania stracila dostep do dwoch czarow a pomimo tego zostala najmocniejsza gildia czysto bojowa na mudzie.
Czary te przyznam sie szczerze byly tak silne ze czlonkowie gildi moga czuc sie bez nich jak pozbawieni wiekszosci swojej sily bojowej.
Dodatkowo za czary te czlonkowie nie placili jakiegokolwiek taxa wiec nie powinni sie czuc pokrzywdzeni.

Gildia zostala na obecnym poziomie sily z powodu zajmowania wszystkich slotow gildiowych.
Moze sie okazac po dorobieniu kilku polzawodowek ze gildii bedzie sie nalezalo minimalne podciagniecie co bedzie wykonane jesli bedzie trzeba.
Natomiast nie ma co liczyc na oddanie powyzszych czarow bo czary te powoduja ze gildia ta jest kilkukrotnie mocniejsza niz zaladano.

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Ludzie Piaskow  PostWysłany: 10 Mar, 2013 - 17:44
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Ludzie Piaskow (work in progress)

Umiejetnoci extra ustawiane przez Kasty zostaly usuniete i zastapione odpowiednim podbiciem umiejetrnosci w szabli (teraz mozna wybierac kasty zgodnie z RPG, a nie ze wzgledu na UM)
Umiejetnosc w sztyletech zostala podbita do poziomu szabli.

Cios specjalny "pchniecie sztyletem" ktory wymagal sztyletu i ktorego najeczesciej albo wogole nie uzywano albo uzywano w polaczeniu komend "opusc szable;dobadz sztyletu;lppchnij" zostal zamieniony na ciecie ktore moze byc wykonane przy uzyciu szabli lub sztyletu.

Cytat:
Zostalo usuniete ograniczenie w noszeniu ciezkich zbroi.

Zmiana cofnieta..

Usuniete zostalo ogranieczenie ras jakie moga dolaczyc do gildii.

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue


Ostatnio zmieniony przez Ingwar dnia 18 Mar, 2013 - 20:28, w całości zmieniany 2 razy
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 12 Mar, 2013 - 20:27
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Zapomnialem do pierwszego posta opisac jeszcze kawalek zmian ktory dotyczy
przyznawania umiejetnosci w gildiach.

Dotychczas kazda gildia wymyslala i implementowala wlasny sposob przyznawania skilli.
Implementacje te roznily sie czasami bardzo dramatycznie co powodowalo ze czlonkowie jednej gildii mieli max umow po miesiacu a innej po latach praktycznie.
Roznice te raczej nie mialy zadnego sensownego uzasadnienia..

Dlatego zostal wdrozony jeden spojny system w ktorym wszyscy dostaja umiejetnosci tak samo szybko.
Na poczatek dostajemy jakis procent maxymalnych umiejetnosci gildii a potem
raz w tygodniu na podstawie ilosci godzin spedzonych w grze poprzedniego
tygodnia (liczy sie tylko pierwsze kilkanascie godzin gry w danym tygodniu).

Z poczatku skille rosna troche szybciej niz pod koniec wiec moze sie zdazyc ze powyzej pewnej wartosci nie co tydzien cos nam sie uda dostac.

Prosze obserwowac szybkosc przyrostow i zglaszac ewentualne uwagi.

Ingwar

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Szermierze z Ongin-Garu  PostWysłany: 11 Kwi, 2013 - 11:53
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Szermierze z Ongin-Garu

Kod:

Tu dla odmiany opisze w szczegolach:
- Podbite wymagania na przystapienie do gildii
- Reptiliony dodane jako rasa koszerna
- Spece ofensywne dzialaja z dowolnie mecza/sztyletu
- Podniesiona minimalnie szansa na robrojenie i dlugosc rozbrojenia
- Zmiany w umiejetnosciach:
  - Maxymalny poziom w walce sztyletami podniesiony do poziomu walki mieczem
  - Podniesione parowanie
  - Podniesiona walka dwoma bronmi
  - Podniesiona ocena przeciwnika
  - Obnizona spostrzegawczosc
  - Dodana akrobatyka



Dodatkowo wszystkie spece dostaly ograniczenie (identycznie jak uniki) przy noszeniu zbroi.
Im wiecej zbroi tym bardziej obcinana jest szansa na trafienie.

Patrz komenda stan i poziomy ograniczenia ruchow w walce.

To samo ograniczenie zostanie wkrotce dodane innym gildiom ktore dotychczas mialy
zabronione noszenie zbroi (Lesne Duchy, Ludzie Pustyni), ale w zamian zostanie usuniete
samo ograniczenie w noszeniu.

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 16 Kwi, 2013 - 10:43
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Tak jak pisalem usunolem ograniczenie w noszeniu zbroi Lesnym Duchom oraz Ludziom Pustyni.
W zamian dodalem im obcinanie trafiania specami jesli maja zbroje..

Dodatkowo dorobilem takiego malego fjuczerka ktory troche lagodniej liczy spece z ograniczeniami co do zbroi.. (moga byc troche celneijsze zeby wyszlo na to samo)

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Gwardia Katana  PostWysłany: 05 Maj, 2013 - 10:25
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Gwardia Katana

Prawie bez zmian..
- Przeniesione 5 treningow z parowania na tarczownictwo
- Drobne poprawki w ogluszaniu
- Ciecie szabla dostepne od samego poczatku w gildii

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Krasnoludy z Khazad-Dum  PostWysłany: 21 Maj, 2013 - 23:02
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Krasnoludy z Khazad-Dum

Tez prawie bez zmian:
- Dodana mozliwosc odpalania speca rowniez z mlota
- Troche poprawek logicznych w specu bo sie zle liczyl

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Kompania Handlowa  PostWysłany: 28 Maj, 2013 - 16:22
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Kompania Handlowa

Dosc duze zmiany:
- Zmiana slota na polzawodowy
- Usuniete wszystkie skille bojowe (i tak byly smieciowe)
- Podniesione skille nie bojowe (mysle ze maja calkiem ladny zestawik teraz)
- Usunieta mozliwosc sprzedawania czesci stad (to moglo powodowac bardzo duze przekrety)
- Usuniete ograniczenie w noszeniu zbroi (po kiego im to?)
- Usuniete ograniczenie na dozwolone rasy

Do dodania:
- Jakis maly specyk defensywny zeby ich troche podciagnac do innych zawodowek (jesli ktos mialby jakis ladny pomysl co by im pasowalo to poprosze o info albo notke w komentarzach)

Jako ze wszystkie osoby z gildii zawodowych moga nalezec to mysle ze gildia powinna sie spodobac..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Zakon Srebrnego Kielicha  PostWysłany: 04 Cze, 2013 - 09:37
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Zakon Srebrnego Kielicha

Troche zmian:
- Usuniete wszytskie skille bojowe
- Usuniete ograniczenia na dozwolone rasy

UWAGA:
Wszystkie czary zakonu beda zmieniane.
Czesc z nich zostanie napewno usunieta a czesc zmieniona na inne.

Gildia i wszystkie czary maja zostac zmienione tak zeby gildia miala odpowiednia sile jako gildia polzawodowa, do tad znajdowala sie gdzies miedzy polzawodowa a zawodowa.

Zmiany CD:
- Poprawki w czarach leczacych (do teraz byly uzywane tylko 2, teraz mam nadzieje ze beda wszystkie)
- Usuniete debufy
- Usuniete paralize, oslepienie, uciszeniei inne tego typu czarki disablujace
- Drobne poprawki w reszcie czarow
- Zmienione poziomy na ktorych mozna kupowac dane czary
- Obnizony prog pogrzebow

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Kompania Handlowa CD  PostWysłany: 15 Cze, 2013 - 11:05
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Kompania Handlowa CD

Zmiany CD:
- Przywrocony przyrost stad (im dluzej kupca nie ma w grze tym mniejszy przyrost stad, moze byc przyrost ujemny)
- Przywrocona sprzedaz za rupie
- Dodani gwardzisci jako zastepstwo ciosu specjalnego (wynajmowani i utrzymywani za rupie)

Gwardia:
- Wynajmowalni za rupie
- Cena zalezy od ich sily
- Mozna ich dozbrajac
- Mozna im rozkazywac
- khpomoc gwardia

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 30 Gru, 2014 - 20:58
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Zakon Srebrnego Kielicha CD

Zmieniony algorytm zdowywania tytułow i czarow.
Teraz nie zalezy od idla a od ilosci pogrzebow.

Jeszcze obnizony prog pogrzebow.

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
10 Temat postu: Przyspieszenie zdobywaniua umiejetnosci w gildiach  PostWysłany: 26 Sty, 2015 - 09:00
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Skrocony zostal czas po jakim osiagniemy maxymalne umiejetnosci w gildiach wszelkiego typu.

Powinno to sprawic ze wszystkie osoby ktore nie maja ich jeszcze osiagnietych powinny dostac kilka nowych treningow.

Skrocenie wynosi okolo 30%, jesli to okaze sie za malo bedziemy skracali dalej.

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 29 Sty, 2015 - 21:59
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Szermierze CD

- Maxymalny poziom umiejetnosci w mieczach i sztyletach zostal podniesiony
- Delikatnie podniesiona sila umiejetnosci ofensywnych

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006