Autor |
Wiadomość |
Kiel
|
|
Temat postu:
Wysłany: 06 Kwi, 2013 - 12:47
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Lut, 2013
Posty: 18
|
|
|
|
|
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 06 Kwi, 2013 - 17:55
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
kisc_lawendy napisał:
Hej.
Ja jestem bardziej najebany niz Kiel i zapytam powtornie z malym rozwinieciem:
Po co jest lowiectwo (pytalem wczesniej)?
Dlaczego mam je tak wysoko i po meski czlonek place za nie taxa, skoro nie wiem po co jest?
*Dziekuje serdecznie i uprzejmie za wyjasnienie funkcji 'lowiectwo' na mudzie Warlock
**a dodam, skoro jest ta funkcja nie uzywana i jej wyjasnienie jest niemozliwe przez mud badz wizow to poprosze uprzejmie za jej usuniecie, z tym samym poprosze o usuniecie taxa, ktore umozliwi mi wieciej expa (tak Kiel lubie exp)
Osobiscie myslalem ze lowiectwo podnosci dmg przy walce ze zwierzetami ale jak widze nic takiego nie ma miejsca..
Wiec faktycznie moge uczciwie powiedziec ze chyba do niczeo sie nie przydaje
Skill zostanie wam usuniety.. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 06 Kwi, 2013 - 22:55
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Awesome, thanks! |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 12 Kwi, 2013 - 17:27
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Witam.
Czy jest szansa przyspieszyc woz jezdzacy z Edoras do Ereboru?
Wlasciwie to i nawet wydluzyc jego trase do Minas-Tirith moze?
W tej chwili nie oplaca sie na niego czekac, bo jedzie zbyt wolno, a trakty srodziemia, sa jak polskie autostrady za 75 lat... : )))
Wlasciwie, moze i dodac w Orchii wozy/dylizanse? ; ))) (wiem, ze to juz do pomyslow, ale tak jakos pasuje)
Dzieki.
Pozdrawiam. |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
Am_
|
|
Temat postu:
Wysłany: 18 Kwi, 2013 - 13:50
|
|
Chochlik
Dołączył: 18 Kwi, 2004
Posty: 141
Skąd: Prosto z knajpy
|
|
Dlaczego na 10 apokalips, hobas nie mial ani razu szabelki tylko same inne badziewia ? :/
Edit:
14 apok !
Edit2:
Odliczanie trwa |
_________________ ___________
Bueh*
|
|
|
|
|
Am_
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Maj, 2013 - 17:45
|
|
Chochlik
Dołączył: 18 Kwi, 2004
Posty: 141
Skąd: Prosto z knajpy
|
|
Czy tak trudno cokolwiek napisac w tym temacie?
15 apoka i nadal brak szabli |
_________________ ___________
Bueh*
|
|
|
|
|
draris
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Maj, 2013 - 18:27
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Mar, 2012
Posty: 28
|
|
Random. Statystycznie w ciągu roku powinno być tyle samo szabli, włóczni, buzdyganów i innych. |
|
|
|
|
|
draris
|
|
Temat postu:
Wysłany: 03 Maj, 2013 - 21:31
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Mar, 2012
Posty: 28
|
|
Hobgoblin będzie się pojawiał więcej niż raz na odnowienie świata. |
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 04 Maj, 2013 - 22:32
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Jest szansa coby widac bylo kamienie po nazwach moze niedlugo? : PPP |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 05 Maj, 2013 - 00:02
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
kisc_lawendy napisał:
Jest szansa coby widac bylo kamienie po nazwach moze niedlugo? : PPP
Dodalem branie pod uwage statow..
To powinno poprawic sytuacje..
Choc oczywiscie nie gwarantuje ze wszyscy beda widzili wszystko..
Dajcie znac czy cos sie poprawilo..
Dobranoc..
ps. Ofc zmiana zadziala po apoce.. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 05 Maj, 2013 - 08:46
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Poprawilo!
piec szaroniebieskich kamieni, miodowy bursztyn, trzy ciemne szmaragdy, trzy czerwone kamienie, trzy nieprzezroczyste turkusy, cztery jasnozielone turmaliny, dwa szare agaty, zolty rutyl,
dwa zielonkawe wiwianity, blekitny diament, pomaranczowy mandaryn, dwa przezroczyste aleksandryty, dziesiec przezroczystych kwarcow, dwa przezroczyste syderyty, szesc przezroczystych fluorytow, dwa
przezroczyste celestyny, zielony nefryt, zielony malachit, dwa zielone krwawniki, dwa niebieskie szafiry, niebieski lazuryt, dwa niebieskie akwamaryny, bladoniebieski opal i bladoniebieski beryl |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
|
Gruushka
|
|
Temat postu:
Wysłany: 09 Cze, 2013 - 19:21
|
|
Skryba
Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 52
Skąd: Minas Morgul
|
|
Ingwarowi za fachowe psucie!
Thx za zapal i zaangażowanie! |
_________________ 22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
|
|
|
|
|
Khorgim
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Cze, 2013 - 12:37
|
|
Skryba
Dołączył: 04 Mar, 2007
Posty: 57
Skąd: Głogów
|
|
Czy zawody półzawodowe blokują możliwość posiadania zawodu niebojowego? I jeśli tak to zostanie to zmienione może w przyszłości? |
|
|
|
|
|
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 16 Cze, 2013 - 18:18
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Khorgim napisał:
Czy zawody półzawodowe blokują możliwość posiadania zawodu niebojowego? I jeśli tak to zostanie to zmienione może w przyszłości?
Tak blokuja...
Docelowo zawody niebojowe maja byc dostosowane do bycia polzawodowka..
Znaczy dawac jakies fajne fjuczerki (ta czesc juz jest) oraz jakies male wsparcie bojowe.. to jest do dopisania. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
|
arvak
|
|
Temat postu:
Wysłany: 17 Cze, 2013 - 12:01
|
|
Początkujący
Dołączył: 17 Cze, 2013
Posty: 1
|
|
Witam,
Czy w bliżej nieokreślonej przyszłości planujecie dodać zawody (najlepiej AJ ze względu na ilość graczy) związane z ukrywaniem?
Np:
- łowca: tropienie, łuki bądź kusze i jakaś 1h broń przyboczna jako support tj. miecz, szabla... spec z ukrycia (tylko w przypadku łuku/kuszy dokładnie wycelowana strzała/bełt, bądź seria wystrzelonych strzał z dużym dmg) i spec hth dla broni przybocznej po nawiązaniu walki - raczej słaby, do tego umy pomocnicze takie jak pływanie, wspinaczka, wyczucie kierunku, opieka nad zwierzętami, zielarstwo i troszkę defensywnych (bez tarczy). Ograniczenie na zbroję. Może jakieś przydatne czary (widzenie w ciemności, zauroczenie zwierzęcia)... Miło by było mieć swojego zwierzaka do pomocy - np zwerbowanego czarem - któremu można rozkazywać, tak jak to mają teraz kupcy.
- złodziej: możliwość okradania NPC i podglądania ich inwentarza, otwierania zamków za pomocą wytrychów (jest parę skrzynek, może w przyszłości pojawią się też drzwi?), do trenowania łuk i sztylety, jakiś spec z ukrycia i spec podczas walki - z ukrycia słabszy niż u łowcy, podczas walki silniejszy i przede wszystkim aby zrekompensować przepakowane sztylety to możliwość wytwarzania trucizn i zatruwania broni (mogą działać jak np alchemia, tyle że na broń). Ograniczenie na zbroję. Trochę defensów (uniki, parowanie).
Oprócz tego, miłą alternatywą byłoby zobaczyć zawód w którym walczy się "walką wręcz" - np. mnich... jakieś bonusy do KP, wysokie uniki, ograniczenie na zbroję, parę czarów kapłańskich
Chętnie pomogę w opisach jeśli są jakieś realne szanse na powstanie takowych zawodów w jakimś konkretnym terminie. Tego mi właśnie na ten moment na mudzie brakuje i raczej nie ma w takiej formie na innych mudach, ale jestem mocno początkującym w świecie warlocka, więc może takie rozwiązania są już gdzieś zaimplementowane .
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|