Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Garagoth
Temat postu:   PostWysłany: 25 Cze, 2013 - 18:35
Mag Warlocka


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 183
Skąd: Orchia
Dzięki pracy Drarisa mamy nowe skrzynie gildiowe które nie powinny już gubić zawartości.
Ja od siebie do tych skrzyń dodałem drobna modyfikację wyświetlania zawartości, może komuś się spodoba.

Proces podmiany skrzyń gildiowych będzie z dnia na dzień postępował.

Pozdrawiam,
Garagoth.

_________________
Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 14 Cze, 2014 - 12:16
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 142

Straznik mowi do ciebie: Nie wygladasz mi na zakonnika. Tacy jak ty nie maja wstepu do Twierdzy. Odejdz...

Jestes wielkim zamglonookim mezczyzna, znanym jako:
Brat Icquor Zakonnik Zakonu Srebrnego Kielicha, mezczyzna.

GG. : )))

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Garagoth
Temat postu:   PostWysłany: 20 Wrz, 2014 - 22:41
Mag Warlocka


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 183
Skąd: Orchia
Hejo!

Dziś dokonałem pierwszej z szeregu zmian dotyczących śmierci.
Od teraz Śmierć nie będzie zabierała co sie jej należy od razu - ale ginąc zaciąga się u niej dług.
Długi jak to długi, trzeba spłacić... i po problemie.
Ale ci którzy zginą nie spłaciwszy długu... cóż, dość powiedzieć że muszą go spłacić z tego co mają w danej chwili.

Pozdrawiam,
Garagoth.

_________________
Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
radrikh
Temat postu:   PostWysłany: 21 Wrz, 2014 - 10:46
Skryba


Dołączył: 16 Sty, 2006
Posty: 83
Skąd: z lasu
Cytat:
d teraz Śmierć nie będzie zabierała co sie jej należy od razu - ale ginąc zaciąga się u niej dług.


No dobrze wiec. Czyli ze teraz jak zgine to moje cechy pozostana nietkniete. tak ?
a wartosc jaka odjeloby normalnie od moich cech idzie na poczet dlugu ?

Hmm. Expe i padlem. Cechy pozostaly nietkniete ale zaciagnelem dlug.
Teraz expie i niesplacilem calego dlugu jeszcze i padlem
To teraz
wartosc jaka mialem w dlugu odejmowana jest od moich cech a nowa wartosc przypisywana do dlugu ?
czy
wartosc jaka mialem w dlugu odejmowana jest od moich cech + wartosc nowego dlugu ?

Arkana Smierci zawile są ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Garagoth
Temat postu:   PostWysłany: 21 Wrz, 2014 - 11:33
Mag Warlocka


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 183
Skąd: Orchia
radrikh napisał:
Arkana Smierci zawile są ...

Najpierw Śmierć rozlicza stare długi... a potem zaciągasz u niej nowy dług.

G.

_________________
Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Cotygodniowy bonus do szdobywanego doswiadczenia  PostWysłany: 03 Sty, 2015 - 10:58
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 185
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Heja,

Udalo mi sie wlasnie dokonczyc system cotygodniowego bonusu do doswiadczenia.
Po zalogowaniu w waszych cechach powinna pojawic sie dodatkowa linijka mowiaca o tym ze dostajecie bonus.

Bonus jest naliczany co tydzien po zalogowaniu (tydzien po ostatnim naliczeniu) i sprawia ze przez jakas ilosc doswiadczenia szybkosc zdobywanego doswiadczenia jest mnozona.

Tak w mnozniku jak i ilosci zdobytego w ten sposob doswiadczenia moga ulec zmiany jesli zajdzie taka potrzeba.
Poprosil bym o informacje jesli system nie bedzie sprawowal sie waszym zdaniem jak powinien.

Pozdrawiam,
Ingwar

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
radrikh
Temat postu:   PostWysłany: 04 Sty, 2015 - 10:59
Skryba


Dołączył: 16 Sty, 2006
Posty: 83
Skąd: z lasu
wow (ang. łał)
yummy fantastyk wskoczyl szybko.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gruushka
Temat postu:   PostWysłany: 04 Sty, 2015 - 22:10
Skryba


Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 50
Skąd: Minas Morgul
Fajna zmiana!
Ale chyba trochę za szybko te postępy lecą. SadSad

_________________
22:59 < Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 < Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 < Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 < Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Garagoth
Temat postu:   PostWysłany: 07 Sty, 2015 - 20:31
Mag Warlocka


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 183
Skąd: Orchia
Hejo!

Grzebałem w walce znów.
Tym razem chyba niczego nie zepsułem, za to sprawiłem ze walka jest bardziej wymierna.
W teorii, zamieniłem walkę probabilistyczna na walkę turową, gdzie każda broń osobną prędkość ma.
Teraz prędkość broni powinna być widoczna i wreszcie mieć znaczenie, broń dostaje dodatkową cechę która ma realne zastosowanie.
No i ogólnie powinno być lepiej, bez dziwnych serii i przywieszeń walki.

Jeśli ktoś zauważy że walka jest za szybka albo za wolna (ale tak drastycznie), to proszę zgłaszać.

Pozdrawiam,
Garagoth.

_________________
Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Num
Temat postu:   PostWysłany: 10 Sty, 2015 - 06:05
Początkujący


Dołączył: 17 Wrz, 2014
Posty: 2

Garagoth napisał:
Hejo!

Grzebałem w walce znów.
Tym razem chyba niczego nie zepsułem, za to sprawiłem ze walka jest bardziej wymierna.
W teorii, zamieniłem walkę probabilistyczna na walkę turową, gdzie każda broń osobną prędkość ma.
Teraz prędkość broni powinna być widoczna i wreszcie mieć znaczenie, broń dostaje dodatkową cechę która ma realne zastosowanie.
No i ogólnie powinno być lepiej, bez dziwnych serii i przywieszeń walki.

Jeśli ktoś zauważy że walka jest za szybka albo za wolna (ale tak drastycznie), to proszę zgłaszać.

Pozdrawiam,
Garagoth.


Nie wiem czy to ma jakikolwiek zwiazek z tymi zmianami, ale zauwazylem dziwna zaleznosc na hobgoblinach:

Kod:

05:44:38a | Jednooki mlody hobgoblin niezgrabnie unika twojego ciecia zebatym zdobionym mieczem.
05:44:39a | Udanie rozgniatasz jednookiego mlodego hobgoblina lewa piescia trafiajac w lewe przedramie.
05:44:39a | Jednooki mlody hobgoblin uciekl ci.

05:44:32a | Perfekcyjnie rozplatujesz jednookiego mlodego hobgoblina zebatym zdobionym mieczem trafiajac w korpus.
05:44:33a | Jednooki mlody hobgoblin nieporadnie unika twojego uderzenia lewa piescia.
05:44:33a | Jednooki mlody hobgoblin uciekl ci.


Zawsze przy ucieczce przeciwnika ostatnim ciosem jest cios piescia, stopa, glowa mimo dobytej broni. Nie mam pojecia skad to sie bierze. Blad zgloszony takze w grze.]
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gruushka
Temat postu:   PostWysłany: 12 Sty, 2015 - 16:06
Skryba


Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 50
Skąd: Minas Morgul
Witam, czy jest możliwość podpięcia jakiegoś wozu w Minas Morgul?
My źli też chcemy się powozić! Nie zapominajcie o nas SadSadSad

_________________
22:59 < Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 < Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 < Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 < Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Garagoth
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sty, 2015 - 11:24
Mag Warlocka


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 183
Skąd: Orchia
Num napisał:

Nie wiem czy to ma jakikolwiek zwiazek z tymi zmianami, ale zauwazylem dziwna zaleznosc na hobgoblinach:
(...)
Zawsze przy ucieczce przeciwnika ostatnim ciosem jest cios piescia, stopa, glowa mimo dobytej broni. Nie mam pojecia skad to sie bierze. Blad zgloszony takze w grze.]


Naprawione - dziękuję za info.
A poza tym, jak działa ta walka? Coś lepiej niż było?

G.

_________________
Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
radrikh
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sty, 2015 - 13:14
Skryba


Dołączył: 16 Sty, 2006
Posty: 83
Skąd: z lasu
Czyli cios w plecy z uzyciem broni dalej aktualny.
Myslalem ze uderzenie bez broni bylo speclanie wprowadzone Razz
ups.
Co do walki to dla mnie dziala normalnie, a szybkosc chyba zostala taka sama, albo ja nie "pacze" dobrze.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu: Nowy ladniejsze wzorki na doswiadczenie.  PostWysłany: 13 Lip, 2015 - 22:41
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 185
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Witam,

Zaktualizowalem troszke wzorki na doswiadczenie na podstawie statystyk ktore udalo mi sie zebrac.
Troszke bardziej licza sie teraz umiejetnosci ofensywne i defensywne.
Minimalnie mniej licza sie zbroje.

Dodatkowo dodalem jeden mnoznik do zdobywanego doswiadczenia ktory mam nadzieje sie spodoba.
A mianowicie mozna dostaw o wiele wiecej doswiadczenia za rzadziej zabijane istoty, mnoznik bedzie oczywiscie spadal z iloscia zabitych.

Generalna zasada, im rzadziej zabijana istota tym wiekszy mnoznik.
Wiec oplaca sie wyruszyc w swiat i na nowo odkrywac wszystkie zapomniane miejsca.

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Garagoth
Temat postu:   PostWysłany: 10 Wrz, 2017 - 08:44
Mag Warlocka


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 183
Skąd: Orchia
Yo. Żeby nie było że nic się nie dzieje, a co...

1. Otwarta została gildia półzawodowa "Bractwo Świtu". Pamiętacie Tassira? (Detali trochę więcej w poście Gildie, trochę uaktualnionym)
2. Dodałem kilka więcej poziomów postępów, zmieniła się też ilość doświadczenia potrzebna na fantastyczne, więc nie marudzić że mniej expa leci, bo tylko opisy doszły nowe.
3. W Olgrionie pojawiły się nowe bronie i zbroje u kowali i szwaczki.
4. Poprawiłem trochę błąd związany z automatyczną ucieczką - teraz już się będzie zawsze uciekało, choć nadal z minimalnym opóźnieniem.
5. Zmieniłem wzór na maksymalne dostępne umiejętności w gildii - teraz ostatni trening jest po 3 a nie po 8 miesiącach grania.... (zasada jest wciąż taka, że 10h tygodniowo wystarcza żeby system zaliczył cały tydzień jako obecny.)
6. Jakieś literówki tu i tam...
7. Coś w Czarnej Wieży też grzebię, głównie sprawy balansu i "fajności" znalezisk.

Trwają dalsze prace nad trochę większymi sprawami, ale to napiszę jak zrobię, a co.

G.


Ostatnio zmieniony przez Garagoth dnia 11 Wrz, 2017 - 05:54, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006