Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Esail
Temat postu:   PostWysłany: 25 Maj, 2006 - 18:13
Mag Warlocka


Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
Drannor troche mnie wyprzedzil ale niech bedzie...

Zostalo otwarte nowe miasto, nietrudno je znalesc.
W tym miejscu chcialbym podziekowac wszystkim tym co pomagali mi opisowo. Bez ich pomocy miasto na pewno byloby duzo ubozsze.

Wielkie dzieki dla: Zarufy, Argena, Ulghara, Zereka i wszystkich ktorych tu z imienia nie wymienilem a pomogli.
Dzieki jeszcze raz.

Pozdrawiam,
Esail
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 26 Maj, 2006 - 17:00
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Hem do informacji ogolnej, a bardziej tych ktorzy cos mapowali. Ithilien polnocne zostalo drastycznie skurczone, z uwagi na fakt, ze poprzednie bylo zbyt ogromne:)
Dodatkowo sa nowe polaczenia i las uklada sie wzdluz obu traktow.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 30 Maj, 2006 - 01:27
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

W stajniach Ardy zmienilem nieco sposob nabywania koni. Teraz daje to mozliwosc wybrania ktoregos z obecnych tam koni. Ich wyglad takze nie bedzie ulegal zmianie po oddaniu do przechowania etc.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 31 Maj, 2006 - 20:12
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Nowosc ta dotyczy raczej zawodu ciesli. Od teraz drzewa, ktore sa scinane w Srodziemiu moga byc zabezpieczane, a to oznacza, ze takie drzewo nie powinno sie nam rozsypac w proch i dzieki temu ulatwic prace w warsztacie:)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 07 Cze, 2006 - 00:16
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Oglaszam wszem i wobec, iz wstepna wersja Isengardu zostala otwarta! Strzezcie sie! I miejcie oczy szeroko otwarte!
Razz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 07 Cze, 2006 - 07:51
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Kolejne expo dla zczitowanych zawodowcow:P

Znaczy dla C6, bo puri dostal chyba alergii na warlocka:P

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 08 Cze, 2006 - 22:39
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Na terenie Srodziemia, w lasach udostepnilem rozstawianie rusztu. Potrzebny do tego bedzie wszechobecny chrust oraz ognisko.
Zachecam do testowania i zglaszania bledow/uwag.

PS: Komenda do rozkladania to "rozstaw" oraz pomoc pod komenda "?ruszt".
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 09 Cze, 2006 - 15:14
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Dokonane zmiany dotycza obecnie kowali oraz zawodu ciesli.
Od teraz kazdy przedmiot, ktory jest kuty, pozostaje w waszych rekach. Nowa komenda 'kdokoncz' pozwala rozbic sobie kucie przedmiotow w czasie. Jest to spowodowane tym, ze wkrotce czas kucia zostanie celowo wydluzony, aby pozbyc sie efektu kucia tysiecy sztuk zlomu. Bedzie sie kuc wolniej, mniej, ale z takim samym wplywem na umiejetnosci jak dotychczas.

Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 18 Sie, 2006 - 16:09
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Wprowadzona zostala pewna innowacja do wszelkich pojemnikow gildiowych, ktore przetrzymuja przedmioty gildiowe. Mamy nadzieje, ze spowoduje to, ze skrzynie stana sie dzieki temu bardziej funkcjonalne Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 15 Wrz, 2006 - 20:41
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Jezeli komus by doskwieralo to, ze po smierci badz pod innym pozorem stale rozpoczyna gre w Orchii, to w Ardzie w Minas Tirith mozna na stale startowac w karczmie.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 01 Lis, 2006 - 08:41
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Od jakiegos czasu jest mozliwosc bycia kusnierzem, a ciesle maja mozliwosc wyrabiania lukow i kusz, ale pierwsze egzemplarze pojawia sie w niedlugim czasie:)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 05 Lis, 2006 - 19:57
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Od teraz, jezeli gracz posiada jakies wlasne sklepy to w przypadku kiedy nie bedzie sie logowal ponad 90 dni sklepy beda automatycznie
usuwane.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 13 Lis, 2006 - 13:18
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Nowinka do zawodu ciesli. Od dzisiaj moga szilfowac swoja umiejetnosc wyrabiania lukow. Odpowiednie zwoje znajda gdzies w swiecie.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu: Błędy.  PostWysłany: 18 Gru, 2006 - 14:17
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Witam! Poprawiłem wszystkie zgłoszone przez Was w ciągu ostatnich 14 miesięcy błędy. Tym samym, dziękuje wszystkim którzy je zgłaszali i obiecuje, że od teraz będą poprawiane na bierząco.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu: Zmiany w systemie walki.  PostWysłany: 18 Gru, 2006 - 15:25
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Wprowadziłem dziś pewne zmiany w walce, mające na celu zmniejszenie losowości, oraz DELIKATNE jej przyśpieszenie. Prosze o wypowiedzi i sugestie wynikające z obserwacji.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006