Autor |
Wiadomość |
Esail
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Maj, 2006 - 18:13
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
|
|
Drannor troche mnie wyprzedzil ale niech bedzie...
Zostalo otwarte nowe miasto, nietrudno je znalesc.
W tym miejscu chcialbym podziekowac wszystkim tym co pomagali mi opisowo. Bez ich pomocy miasto na pewno byloby duzo ubozsze.
Wielkie dzieki dla: Zarufy, Argena, Ulghara, Zereka i wszystkich ktorych tu z imienia nie wymienilem a pomogli.
Dzieki jeszcze raz.
Pozdrawiam,
Esail |
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 26 Maj, 2006 - 17:00
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Hem do informacji ogolnej, a bardziej tych ktorzy cos mapowali. Ithilien polnocne zostalo drastycznie skurczone, z uwagi na fakt, ze poprzednie bylo zbyt ogromne:)
Dodatkowo sa nowe polaczenia i las uklada sie wzdluz obu traktow. |
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 30 Maj, 2006 - 01:27
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
W stajniach Ardy zmienilem nieco sposob nabywania koni. Teraz daje to mozliwosc wybrania ktoregos z obecnych tam koni. Ich wyglad takze nie bedzie ulegal zmianie po oddaniu do przechowania etc. |
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 31 Maj, 2006 - 20:12
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Nowosc ta dotyczy raczej zawodu ciesli. Od teraz drzewa, ktore sa scinane w Srodziemiu moga byc zabezpieczane, a to oznacza, ze takie drzewo nie powinno sie nam rozsypac w proch i dzieki temu ulatwic prace w warsztacie:) |
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 07 Cze, 2006 - 00:16
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Oglaszam wszem i wobec, iz wstepna wersja Isengardu zostala otwarta! Strzezcie sie! I miejcie oczy szeroko otwarte!
|
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 07 Cze, 2006 - 07:51
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Kolejne expo dla zczitowanych zawodowcow:P
Znaczy dla C6, bo puri dostal chyba alergii na warlocka:P |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 08 Cze, 2006 - 22:39
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Na terenie Srodziemia, w lasach udostepnilem rozstawianie rusztu. Potrzebny do tego bedzie wszechobecny chrust oraz ognisko.
Zachecam do testowania i zglaszania bledow/uwag.
PS: Komenda do rozkladania to "rozstaw" oraz pomoc pod komenda "?ruszt". |
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 09 Cze, 2006 - 15:14
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Dokonane zmiany dotycza obecnie kowali oraz zawodu ciesli.
Od teraz kazdy przedmiot, ktory jest kuty, pozostaje w waszych rekach. Nowa komenda 'kdokoncz' pozwala rozbic sobie kucie przedmiotow w czasie. Jest to spowodowane tym, ze wkrotce czas kucia zostanie celowo wydluzony, aby pozbyc sie efektu kucia tysiecy sztuk zlomu. Bedzie sie kuc wolniej, mniej, ale z takim samym wplywem na umiejetnosci jak dotychczas.
|
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 18 Sie, 2006 - 16:09
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Wprowadzona zostala pewna innowacja do wszelkich pojemnikow gildiowych, ktore przetrzymuja przedmioty gildiowe. Mamy nadzieje, ze spowoduje to, ze skrzynie stana sie dzieki temu bardziej funkcjonalne |
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 15 Wrz, 2006 - 20:41
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Jezeli komus by doskwieralo to, ze po smierci badz pod innym pozorem stale rozpoczyna gre w Orchii, to w Ardzie w Minas Tirith mozna na stale startowac w karczmie. |
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lis, 2006 - 08:41
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Od jakiegos czasu jest mozliwosc bycia kusnierzem, a ciesle maja mozliwosc wyrabiania lukow i kusz, ale pierwsze egzemplarze pojawia sie w niedlugim czasie:) |
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 05 Lis, 2006 - 19:57
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Od teraz, jezeli gracz posiada jakies wlasne sklepy to w przypadku kiedy nie bedzie sie logowal ponad 90 dni sklepy beda automatycznie
usuwane. |
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Lis, 2006 - 13:18
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
Nowinka do zawodu ciesli. Od dzisiaj moga szilfowac swoja umiejetnosc wyrabiania lukow. Odpowiednie zwoje znajda gdzies w swiecie. |
|
|
|
|
|
Aran
|
|
Temat postu: Błędy.
Wysłany: 18 Gru, 2006 - 14:17
|
|
Skryba
Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63
|
|
Witam! Poprawiłem wszystkie zgłoszone przez Was w ciągu ostatnich 14 miesięcy błędy. Tym samym, dziękuje wszystkim którzy je zgłaszali i obiecuje, że od teraz będą poprawiane na bierząco. |
|
|
|
|
|
Aran
|
|
Temat postu: Zmiany w systemie walki.
Wysłany: 18 Gru, 2006 - 15:25
|
|
Skryba
Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63
|
|
Wprowadziłem dziś pewne zmiany w walce, mające na celu zmniejszenie losowości, oraz DELIKATNE jej przyśpieszenie. Prosze o wypowiedzi i sugestie wynikające z obserwacji. |
|
|
|
|
|
|