Autor |
Wiadomość |
Pelias
|
|
Temat postu:
Wysłany: 03 Wrz, 2002 - 06:55
|
|
Początkujący
Dołączył: 19 Sie, 2002
Posty: 14
|
|
Czytli uwzgledniajac wizowskie odwracaniw wszystkiego do goery ogoenm bedziemy mieli 5 zawodowek dla ludzi:P W tym z 2 walczace z starczymi rasami:P
I z 2 dla innych ras:P |
|
|
|
|
|
Sethar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 03 Wrz, 2002 - 12:15
|
|
Administrator
Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
|
|
Przypominam zapominalskim o innym systemie podzialu gildii na Warlocku. Taka gildia nacjonalistyczna, a raczej rasistowska podpada pod gildie ideologiczno-rasowa i jest jak najbardzie prawdopodobna.
Co do miejsc spotkan itp. Nie wszyscy karczmarze Ludzie sa rasistami, niektorzy sa nawet bardzo tolerancyjni. Ale mysle ze to nie problem. Gdzies zawsze moga sie tacy spotykac. Powiedzmy w jakims domku jakiegos czlonka takiej gildii.
Co do wygladu, znakow, przedmiotow, zachowania - wszystko jest do ustalenia.
Co do wspolnego konta. Jak najnardziej mozliwe, zwlaszcza przy naszym nowym systemie bankowym. Konta moga byc na jedna osobe fizyczna, na spolke cywilna, albo tez na wszelkiego rodzaju organizacje. O przelewach juz nie wspomne.
Pomysl zapisany i oczekuje na realizacje.
Pozdrowka Sethar |
_________________ Kontakty 239598
NOWY
"Bytka abo ne bytka - to je zapytka" - Shakespeare w czeskim filmie
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 05 Wrz, 2002 - 16:14
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Ja mam pytanie z innej beczki...
(And now sth completly different)
Do kogo sie trzeba zwrocic z projektem rasówki?
Dość zaawansowanym (EMOTY i wogóle) |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 06 Wrz, 2002 - 06:59
|
|
Administrator
Dołączył: 07 Lip, 2002
Posty: 117
Skąd: Blikennkirst
|
|
Re. Drake.
Jezeli projekt jest zwiazany silnie ze światem Kryształy Czasu, czyli miejsce położenia gildii to Orchia wtedy proponuje Garagotha. Jeżeli natomiast nie ma przeciwskazań nad umieszczniem gildii w Arshen wtedy do mnie.
Wyjątkiem jest gildia gnomia ... zawsze i tylko i wyłacznie do mnie. Kto inny wara od gnomów. .....
Pozwolilem sie wpisać do notki. Jesli chodzi o Kmarany to wtedy do mnie - Sethara
pozdrawiam |
_________________ ---=== MAGUS ===---
|
|
|
|
|
Malagant
|
|
Temat postu:
Wysłany: 06 Wrz, 2002 - 19:17
|
|
Początkujący
Dołączył: 31 Sie, 2002
Posty: 5
Skąd: Wieluń
|
|
Sethar napisał:
Przypominam zapominalskim o innym systemie podzialu gildii na Warlocku. Taka gildia nacjonalistyczna, a raczej rasistowska podpada pod gildie ideologiczno-rasowa i jest jak najbardzie prawdopodobna.
Chciałbym zajmowac się jej tworzeniem. Czy to możliwe? |
_________________ Samobójstwo popełniają jedynie optymiści, gdy nie mogą już być optymistami. Inni, którzy nie mają żadnego powodu, by żyć, dlaczegóż mieliby umierać?
Emil Cioran
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 07 Wrz, 2002 - 09:12
|
|
Administrator
Dołączył: 07 Lip, 2002
Posty: 117
Skąd: Blikennkirst
|
|
Witam !
Malagant, a dokladniejh czego tworzeniem ? Jej tyczy sie zapewne gildii, ale jakiej? o jakich zalozeniach? co robiacej co [posiadajacej? i na jakich zasadach chcialbys sie zając jej tworzeniem?
pzdr |
_________________ ---=== MAGUS ===---
|
|
|
|
|
Malagant
|
|
Temat postu: hmmm
Wysłany: 07 Wrz, 2002 - 12:24
|
|
Początkujący
Dołączył: 31 Sie, 2002
Posty: 5
Skąd: Wieluń
|
|
Chodzi mi o rasistowską gilidię.
Mogę zrobic opsiy, założenia itp. Ale potrzenuję wskazówek, bo nie wiem jak to ma wyglądać z umiejętnościamo itp. |
_________________ Samobójstwo popełniają jedynie optymiści, gdy nie mogą już być optymistami. Inni, którzy nie mają żadnego powodu, by żyć, dlaczegóż mieliby umierać?
Emil Cioran
|
|
|
|
|
Sethar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 08 Wrz, 2002 - 15:40
|
|
Administrator
Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 279
Skąd: Gdańsk
|
|
No to ja tez cos dodam.
Jesli chce sie tworzyc gildie, to nalezy.
1. Zapoznac sie z systemem podzialow i zaleznosci gildii. Szkic umieszcze zaraz na forum.
2. Wymyslic jak najwiecej o gildii. Postarac sie o opracowanie wszystkiego co sie da. Nie chodzi tu o wyglad lokacji. I przedmioty. A glownie o charakterystyke gildii w swiecie i jej zaleznosci z tym swiatem.
3. Przeslac Nam.
4. Oczekiwac na uwagi i poprawki.
5. Naniesc uwagi i poprawki.
6. Oczekiwac na uw....
7. Naniesc uw....
8. Ocz....
9. Powtorzyc ostatnie dwa punkty kilkakrotnie.
10. Cierpliwie oczekiwac na realizacje projektu.
Tyle Narazie.
Pozdrowka Sethar |
_________________ Kontakty 239598
NOWY
"Bytka abo ne bytka - to je zapytka" - Shakespeare w czeskim filmie
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 10 Wrz, 2002 - 15:05
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
RE: upy...
CO do rasistów (ludzie w Orchii rasiści? Chyba raczej neofaszyści/naziści.)
Ktoś tu sie naczytał Mein Kampf za dużo albo Fanatyka obejżał o jeden raz za duzo....
TRoche realizmu...
Niemcow było włąsnie tak mało (w swecie) jak ludzi jest w Orchii ...
No chyba ze Arshen....(wtedy sorry Winetou)
PS
Rozrosło sie to forum.. |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
Malagant
|
|
Temat postu:
Wysłany: 10 Wrz, 2002 - 16:52
|
|
Początkujący
Dołączył: 31 Sie, 2002
Posty: 5
Skąd: Wieluń
|
|
Dobra, rezygnuje z pomyslu |
_________________ Samobójstwo popełniają jedynie optymiści, gdy nie mogą już być optymistami. Inni, którzy nie mają żadnego powodu, by żyć, dlaczegóż mieliby umierać?
Emil Cioran
|
|
|
|
|
Qdlaty
|
|
Temat postu:
Wysłany: 10 Wrz, 2002 - 19:14
|
|
Skryba
Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
|
|
A dlaczego ? |
_________________ Foul,
Człowiek
|
|
|
|
|
Qdlaty
|
|
Temat postu: Łuki i kusze
Wysłany: 11 Wrz, 2002 - 13:19
|
|
Skryba
Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
|
|
Dzisiaj na forum arkadii przeczytalem dosc interesujacy pomysl na rozwiazanie problemu ww. broni.
Otoz bohater podajac komende
> spojrz na polnoc
Dostalby informacje co znajduje sie na polnocy (jakie postacie, etc.) W zaleznosci od spostrzegawczosci (?) moglby ocenic rase, plec, a nawet rozpoznac znajomego.
Gdyby strzelil trafiony dostalby jedynie komunikat ze strzala leciala z poludnia, gdyby spojrzal na poludnie dojrzalby atakujacego go przeciwnika.
W ogole taka komenda spojrz na [kierunek] moglaby byc przydatna - oczywiscie mozna by ja bylo ograniczyc na ciemnych lokacjach.
spogladanie mozna by bylo bardzo latwo zamapowac w kliencie(np. jesli ktos uzywa numerycznej do podrozowania to spogladanie moglby sobie zrobic z altem badz controlem) co spowodowaloby ze byla by to niezwykle pozyteczna komenda. Oczywiscie problem jeszcze w scianach, zeby nie mozna bylo czasem wyjzec za sciane
Co o tym myslicie ? Nie jako caloksztalt ale pojedyncze pomysly ? |
_________________ Foul,
Człowiek
|
|
|
|
|
|
Temat postu:
Wysłany: 11 Wrz, 2002 - 13:29
|
|
Administrator
Dołączył: 07 Lip, 2002
Posty: 117
Skąd: Blikennkirst
|
|
A co jezeli lokacje oddalone sa od siebie o kilka kilomentrów,
albo jezeli lokacja na polnoc jest za pagórkiem, który jest przed nami
albo jestesmy w gestym lesie i nic nie widac na odleglosc reki, albo przed nami jest tlum ludzi czy przestawicielei innych ras, albo jest wlasnie zacmienie slonca, albo zamiec sniezna, albo jestesmy w gorach i lokacja na polnoc jest tak na prawde za zalomem skalnym, albo ciasne jaskinie gdzie sie idzie pochylonym itp itd ...
pozdrawim
Niszcze bo lubie ... |
_________________ ---=== MAGUS ===---
|
|
|
|
|
Qdlaty
|
|
Temat postu:
Wysłany: 11 Wrz, 2002 - 13:52
|
|
Skryba
Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
|
|
Najprostrze rozwiazanie to nadawac kazdemu kierunkowi flage - wiem, ze troche z tym roboty, okreslalaby czy kierunek jest widoczny.
Eh, to jest tak, ze realizm mocno szwankuje przez to, ze na prostej drodze nie dostrzegasz osoby, ktora jest przed Toba pare metrow, tylko dlatego, ze tak wyglada techniczna konstrukcja swiata. To jest jeden ze sposobow rozwiazania bardzo powaznego (jakby sie zastanowic problemu). I to chyba jeden z prostszych & skuteczniejszych sposobow IMO...
Flaga taka moglaby przyjmowac np. 3 wartosci:
0 - nie widac nic
1 - widac slabo
3 - widac
Dla kazdego kierunku z lokacji (nie mam pojecia jakich struktur LP uzywa do opisywania kolejnych kierunkow).
Ale. Takie zmiany mozna wprowadzac stopniowo. Tzn. Wydaje mi sie, ze strukture mozna zmienic JUZ i powoli w wolnej chwili (mein gott, sam moglbym to robic na podstawie opisow, ale wizzem nie jestem) nadawac flagom odpowiednie wartosci. Gdyby wsio (w miare) bylo gotowe - odpalamy ficzera i burza! . Przeciez nie trzeba by bylo tego wprowadzac od razu. Jako, ze domyslna wartoscia flagi byloby 0, na poczatku wszystkie lokacje mialyby ograniczona widocznosc, a potem sie wprowadzalo flagi odpowiednie dla terenu i w pozniejszym terminie ewentualnie wykorzystac to do bardziej szczytnych celow (takich jak np. bronie dalekiego zasiegu).
Napiszcie Drodzy Magowie co o tym myslicie ?
I mam nastepnego ficzerka wylapanego z bazy arki:
W zaleznosci od spostrzegawczosci mozna dostac komunikat o tym, ze ktos nas oglada |
_________________ Foul,
Człowiek
|
|
|
|
|
Qdlaty
|
|
Temat postu:
Wysłany: 11 Wrz, 2002 - 13:54
|
|
Skryba
Dołączył: 13 Sie, 2002
Posty: 91
Skąd: Wieluń
|
|
Aneks:
Tzn. komenda "spojrz na [kierunek]" dzialalaby caly czas, tylko jej mozliwosc wykorzystania wzrastalaby wraz z modyfikowaniem zerowych flag - chyba wiadomo o co chodzi ? |
_________________ Foul,
Człowiek
|
|
|
|
|
|