To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Kharegnus
Temat postu:   PostWysłany: 16 Sie, 2004 - 16:13
Początkujący


Dołączył: 16 Sie, 2004
Posty: 5

Menta, chodzi mi wlasnie o taki ogolny calosciowy ranking.

Re: Ewander
Mysle, ze jest sporo graczy, ktorzy lubia taka rywalizacje, a zobaczenie siebie w takim 'top ten', by ich dodatkowo motywowalo do gry. Bo nie mowimy tylko o sciaganiu nowych graczy, ale takze o zrobieniu muda atrakcyjniejszym dla tych, ktorzy juz troche graja.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ewander
Temat postu:   PostWysłany: 16 Sie, 2004 - 17:23
Skryba


Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82

a zatem mozemy najpierw sciagnac nowych graczy na muda, a potem jak troche pograja uatrakcyjnic im go, tworzac ranking. dopuki Warlock ma srednia 20 graczy, taki ranking po prostu mija sie z celem, bo bedzie w nim polowa/jedna trzecia grajacych. a w takim kameralnym towarzystwie wszyscy wiedza kto jest najsilniejszy i bez rankingu Smile

_________________
...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 16 Sie, 2004 - 17:41






ten post został skasowany


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 07 Wrz, 2004 - 11:55, w całości zmieniany 1 raz
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ewander
Temat postu:   PostWysłany: 16 Sie, 2004 - 17:45
Skryba


Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82

dobrze, ale co to ma do rzeczy?
temat jest chyba w oczywistej sprawie, a IMO dodanie rankingu nie przyciagnie na muda graczy tak po prostu.

jezeli juz koniecznie upieracie sie na rankingi, to przydalby sie tez ranking zamoznosci - kto ma najwiecej pieniedzy w bankach(oczywiscie bez podawania konkretnej sumy).

wazniejsze jest chyba jednak od rankingow zwiekszenie grywalnosci.
na razie Warlocka oceniam na 20 w skali 250 Wink
(mam na mysli srednia graczy w porownaniu do sredniej arkadyjskiej)

_________________
...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Naraku
Temat postu:   PostWysłany: 16 Sie, 2004 - 17:52
Początkujący


Dołączył: 06 Maj, 2004
Posty: 8

Odnosnie komentarza Ewandera:
Rankingi sluzylyby urozmaiceniu gry. Brak rankingu nikomu nie przeszkadza ale gdyby sie pojawil napewno spodobalby sie czesci graczy.

Odnosnie pomyslow Tomasira:

Nierownosc sil niektorych ras/i gildii:

Nad tym tematem trzeba sie powaznie zastanowic. Nie mozna jednak wszystkich zbalansowac do jednego poziomu. Wezmy np orki ktore sa rasa rzadzaca. Glupio by bylo gdyby zwykyl goblin dorownywal komus takiemu. Wizowie powinni jasno stwierdzil kto powinien byc najsilniejszy a kto najslabszy bo narazie wszystkie "przepakowane" rasy sa tylko tymczasowe i zaleza od zmian w walce.

Przyjmowanie do gildii pierwszych lepszych graczy

Na warlocku jest zbyt malo osob by stworzyc system rekrutacji opierajacy sie na poparciach ( Dla mnie taki system jest najlepszy) A wlasciwie za malo jest osob by zastosowac jakikolwiek znany nam sposob. Dlatego chyba szefowie gildii przyjmuja nowych po tak krotkim czasie.

-czas walki

Nie wiem jak u innych ale dla mnie przy odpowiedniej broni liczba ciosow ogranicza sie do gora 40. Ale wynika to chyba z cechy i rodzaju broni niz systemu walki.

_________________
General Grdyk: Panie, nasze oddziały i ich dowódcy są gotowi. Mamy przewagę liczebną i lepsze pozycje. Nawet wyrocznia twierdzi, że dzisiejszą bitwę są w stanie przegrać tylko jacyś wyjątkowi kretyni.
Czarny Władca: Tak? W takim razie odwołuję atak.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 16 Sie, 2004 - 19:53
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
absur nad absurdy
najmniej znaczaca propozycja, bedaca wesolym duperelkiem zupelnie zdominowala dyskusje.
LUDZIE jak nie zaczniemy myslec powaznie, to ten mud nigdy nie bedzie powazny.

PLAN rozwoju muda w zadnym stopniu nie wiaze sie z tym szczegolikiem, ktory jak komus sie bedzie chcialo dodac to super, ale wolal bym zeby priorytety byly inne....

mam nadzieje ze ta dyskusja wroci na powazne tory.

mam tez nadzieje ze wizowie cos z tego wyciagna i ustala OGONLA POLITYKE na najblizszy okres.

wiemy juz mniej wiecej co jest zle, od dawna

teraz TRZEBA wymyslec co nalezy zrobic by bylo lepiej.

a jak juz w drodze dyskusji owe punkty zostana ustalone TRZEBA je jakos sformaliziowac i im podporzadkowac prace zarowno graczy jak i czarodziejow.

tak jak biuro nie bedzie dobrze funkcjonowac jesli nie zostana ustalone chocby ogolen zasady i godziny pracy, tak ten mud nie ruszy sie zmiejsca, jesli nie zostanie obrany kierunek!!!!!!!

staram sie przemowic do rozsadku graczy i wizow, w ktory gleboko wierze.

pozwolmy potencjalowi tego muda procentowac!!!!

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ewander
Temat postu:   PostWysłany: 16 Sie, 2004 - 20:34
Skryba


Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82

A wiec wrocmy do planu Mapy Drogowej:

IMO, proponowalbym looknac na arke i zobaczyc jak tam to wyglada:
Imperium: Trójca Krojc-Nuln-Biss
Isztar: Trójca Novi - Oxen - Ard
typowe okolice, w ktorych mlode postacie maja miejsca zarobku, expowiska oraz kowali/sklepy.

Na warlocku, pierwsze co przychodzi mi do glowy:
Aer Morkir i kroliki + las
Ranhar Gar i kanaly.
Do tego te lokacje sa zabugowane, leza daleko od siebie (gory archonow w ktorych mozna sie zgubic sto razy).

Na arce w wyzej wymienionych miejscach sa questy, praca, kilka expowisk ze zroznicowana skala trudnosci, polaczenia dylizansowe i/lub wodne pomiedzy wymienionymi miejscami.

Na Warlocku wychodzimy z Aer, i jak mamy pecha z lagiem juz na trakcie w lesie masakruje nas niedzwiedz(w nuln byl troll, ale on sie zadko pojawial), albo zabladzimy w mrocznym lesie, i zjedza nas wilki z dzikami. Ranhar jest bardzo skomplikowanym miejscem, i jesli ktos zaczyna dopiero swoja przygode z mudami, to moze zwatpic Smile
Pisalem juz o niskich cenach przesylek ---> kolejny problem z rozwojem postaci.

Nie ma co psioczyc na arke, trzeba wdrozyc zasady benchmarkingu i wzorowac sie na najlepszych w dziedzinie.

Tempo zmian na arce jest male, ale oni nie koduja niczego w 30% i udostepniaja dla graczy, testuja gildie przed otwarciem, testuja lokacje, sprzet i tak dalej.

Na Warlocku trzeba od podstaw, praktycznie od nowa, przemyslec, stworzyc projekt i zakodowac wlasnie taki obszar.
Obszar powinien zawierac:
3 duze (rozmiary Oken, Ranhar) miasta, z ktorych przynajmniej 2 nie beda zawieraly nieprzewidzianych bonusow typu atak piratów;
Wszystkie one winny byc polaczone dylizansami/statkami.
Stopniowane expowiska - kanaly pod miastami, piwnice ze szczurami, dalej jakies koboldy(mozna przekopiowac troche z jaskini w g. Morskich), gremliny i jakies potwory nieco powyzej sredniej, np. goblinki,
Nauczycieli, ktorych latwo znalezc - zadnych zmieniajacych lokacje co 5s, ukrywajacych sie, czy siedzacych w lokacjach do ktorych wejsc nie widac na mapie, tylko trzeba sie domyslac z opisu (jak pewien domek w Ranhar)
Mozliwosci Zarobku - laki z ziolami, lasy z drzewami, poczty z przesylkami, jakies prace typu ta ktora opisalem - sprzedawanie cial karaluchow do goblinskiej tawerny.
Questy - kilkanascie drobnych, srednio zakreconych zadanek.
Kowali, krawcow i rozne punkty uslugowe, sklepy, tawerny, salon tatuazu Wink
byc moze stajnie, na pewno bez stoczni.
Swiatynie i Urne.
Jak wejdzie standard mieszkan, to w projekcie od poczatku powinny byc przewidziane Pietrowe Kamieniczki, po 4 -6 mieszkan dla graczy kazda, po kilka kamieniczek na miasto.
Te miasta nie powinny lezec za daleko od siebie. odleglosc musi byc przemyslana, tak by nie isc 15 minut z jednego miasta do drugiego.

To nie jest zadanie na kwadrans. Od poczatku trzeba uwaznie sledzic opisy, nie experymentowac z kodem (Zadnych zajefajnych nowinek) pilnowac przejrzystosci miast, traktow i lokacji(nie wiecej niz jeden maly obszar mrocznego lasu, brak nawydziwianych, trudnych do zmapowania ulic, brak pogietych wejsc i wyjsc do expowisk), pilnowac balansu expa i przedmiotow (zadnych wypasnych artefaktow, stosow diamentow i platyn).

Stworzenie takiego Ksiestwa dla poczatkujacych, i ustawienie startlocow na te trzy miasta spowoduje, ze bedzie tam pelno mlodych postaci, a takie maja naturalna tendencje do laczenia sie w druzyny; do tego nie bedzie trzeba zamykac wiekszych obszarow Warlocka, gdyz nie bedzie potrzeby - prawdopodobienstwo, ze gracze beda chcieli od razu opuscic ten obszar i wyruszyc gdzies tam by zabladzic i zdedzic bedzie nikle, bo najzwyczajniej na mudzie to Ksiestwo bedzie jednym z najciekawszych obszarow na Warlocku i moze zaistniec migracja w druga strone - juz istniejacy gracze beda sie kierowali w kierunku Ksiestwa, zeby expic/pk/handlowac/erpegowac na tym obszarze. "Mapa Drogowa" sie przesunie w kierunku takiego Ksiestwa.

na razie tyle.

_________________
...


Ostatnio zmieniony przez Ewander dnia 16 Sie, 2004 - 21:40, w całości zmieniany 2 razy
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 16 Sie, 2004 - 21:05
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
jeszcze jedno, aby warlock byl atrakcyjny mozna by sie postarac zrobic cos z tymi lagami.. arka mam wrazenie ze funkcjonuje znacznie szybciej...

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ewander
Temat postu:   PostWysłany: 16 Sie, 2004 - 21:29
Skryba


Dołączył: 06 Mar, 2004
Posty: 82

Zeby nie zgubilo sie w nawale tekstu, ja mam prosbe do moderatorow o przypiecie tych tematow, znaczy sie Propozycji Zmian i komentarzy do zmian.

-------------------------------

Dobra. Czekam na komentarze odnosnie mojego rozwiniecia Kharegnowych propozycji.

Poki co popatrzylem na mape Arshen, w ktorym to proponuje umiescic Ksiestwo (Pozwoli to na unikniecie potencjalnego problemu z graczami obcykanymi w KC, ktorzy zaczeli by sie czepiac o spojnosc swiata.)

Na dzisiaj w Arshen widze jedynie Karebie, nie wiem niestety co sie pojawilo od czasu mapy ktora ogladam (nawiasem mowiac, nie pamietam juz skad ja mam.)
Dlatego proponuje umiescic Ksiestwo o ktorym mowa na wschod od Karebii za ta piekna zalesiona rzeczka.
Ksiestwo mogloby przylegac do tej ladnej bialej plamy oznaczajacej Zimny Klimat, badz nawet lezec w czesci na tym pieknym cyplu na polnocy kontynentu - dzieki temu zyskujemy ograniczenie ilosci lokacji jakie trzeba opisac, do tego jedno z miast moglby posiadac morskie polaczenie do Oken.

Takie umiejscowienie implikowaloby opisanie jednego miasta jako pieknej Zimowej Fortecy, drugiego lezacego gdzies na granicy stref klimatycznych, i trzeciego lezacego gdzies za rzeczka. Oczywiscie wioski rybakow i pasterzy reniferow, lasy sosnowe, pingwiny zabojcy, niedzwiedzie polarne, te sprawy.

Drugie interesujace umiejscowienie, to ta duza wyspa na poludnie od kontynentu. Poniewaz to wyspa, takze nie trzeba sie martwic o nadmiar lokacji. Do tego przez jej teren przebiega granica stref klimatycznych umiarkowanej i goracej, co takze otwiera ciekawe pole do popisu - goraca plaza, lasy palmowe, bananowe gaje, wsciekle orangutany jako exp dla srednich postaci, wsciekle goryle jako exp dla silnych postaci, pumy, gobliny, te sprawy.

_________________
...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 06:21






ten post został skasowany


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 07 Wrz, 2004 - 11:55, w całości zmieniany 1 raz
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 07:03






Jestem PRZECIW RANKINGOM postaci!
Dalo by sie to jakos wylaczyc?
Mnie na przyklad wcale nie rajcuje ze bede na jakiejs liscie, a juz najmniej podoba mi sie takie sasiedztwo jak Ragar czy Krwin. (Drake to gdzies na 30tym moze by sie zalapal)
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ragar
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 07:11
Papla


Dołączył: 20 Wrz, 2003
Posty: 368

No to zaczynamy Smile
1. Evander nawet jakbys expil 24/7 przez 4 miesiace i tak bys nie dogonil ... w miedzyczasie zmienil sie system expa, system walki i... juz nie da sie takiego poziomu praktycznie wyexpic. No moze w zawodowce.

2. Statystyka na stronie - Pytalem o tyo Garagotha i byl absolutnie przeciwny. To jak z moja glupia smieszna cholerna opcja zeby mozna widziec swoja mowe zmieniona. Ile czasu juz czekam na to ? Rok ? Kogo to przeciez obchodzi ... A chodzi tylko o grywalna bzdurke zeby robic bardzo, bardzo fajne logi...

3. Ciezki start poczatkujacych ??? o czym wy mowicie ... W orchii od razu spotyka sie nowego w aer i jest sposobnosc pogadac, potem na gobach ... kroliki wciaz sa wyzynane. Tylko w Arshen jest ciezko bo tam nie ma atrakcyjnych terenow... tylko dla silnych. A i tak slysze ze Ingwar pobalansowal wiec ...

4. Staranie sie do gildii ... Nie wiem Tomassir skad masz swoje informacje ale do Kmaranow tylko dwie osoby dostaly sie ze tak powiem z marszu. Jedna kmaranka i jeden kmaran. Reszta robila mniej lub bardziej wymyslne zadania. Przewodniki, analizy broni, ziolka inne takie. Aktualni kandydaci tez maja zadania i sie nie odzywaja ... bo nie ma latwo i prosciutko. Tylko ze aktualni kandydaci wiedza juz ze sie isc do Bractwa zupelnie nie oplaca.

5. Zmiany Zmiany Zmiany... O ile pamietam rozmowy z magami system walki nie mial zupelnie rozwalic zalerznosci silowych miedzy gildiami a tak zrobil. Ale o tym sie rozpisze pozniej bo ide do pracy Razz

Kocur

ps. Tomasir ja nie szantarzuje nikogo. Po prostu Ingwar potraktowal mnie jak wizowie na arce i mam dosc. Nie bede rozmawiac z kims kto w pierwszym zdaniu zarzuca mi klamstwo tylko dlatego ze nie doczytal loga. Ze falszuje walke nie dajac tarczy przeciwnikowi, mimo ze jak wol widac na logu ze sie zaslania. Mam dosc przekonywania przez godzine ze mowie powaznie. Taka gra wstepna rozmowy? Dzieki ale wola inna bardziej przyjmna Smile A kmarany zrezygnowaly przedemna. Nawet Regis. Duzo mozna wytrzymac... Ale nie wszystko. A argument AoB ze skoro byliscie przez przypadek najsilniejsi miesiac, to mozecie teraz byc najslabsi uwazam za kompletna porazke.

_________________
Milczenie jest często najmadrzejsza rzecza jaka mozesz powiedziec ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 09:25






ten post został skasowany


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia 07 Wrz, 2004 - 11:55, w całości zmieniany 1 raz
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 12:03






Ragar napisal cos w tym stylu:
"...mimo ze wiedza ze do Bractwa sie nie oplaca..."

Co to jest w ogole?!!!
To ma sie oplacac komus zeby szedl do gildii?
Co ma mu sie oplacac?
Umy? Spece? Druzyna do expienia?

Niestety wiekszosc graczy na tym mudzie reprezentuje taki poglad. Dopuki sie to nie zmieni nie moze tu byc dobrze.

Sadzilem, ze do gildii sie idzie, zeby pelniej odegrac swoja postac, a w drugiej kolejnosci mozna dostac umy i spece. Ale widze, ze Ragar twierdzi inaczej.

.
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krzyś
Temat postu:   PostWysłany: 17 Sie, 2004 - 12:50
Chochlik


Dołączył: 25 Cze, 2004
Posty: 124
Skąd: z Lasu Dzikusów.
Re: up.

Kazdy wstepuje do gildii z sobie tylko znanych pobudek: jeden chce miec umy i speca, inny potrzebuje nowych emotow, by lepiej odegrac swoja postac ( f.g. ). Ale na pewno zadnemu z nich nie usmiecha sie dostawanie wpierdol od pierwszego lepszego, nie sadzisz?

A propos, podpisuj nastepnym razem swoje notki jakims nickiem albo czyms, bo nie usmiecha mi sie zwracanie do kogos per "kropka".
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM Yahoo Messenger Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006