To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
qabal
Temat postu: Alternatywa fragowania  PostWysłany: 08 Lip, 2005 - 03:46
Początkujący


Dołączył: 09 Kwi, 2005
Posty: 11
Skąd: warszawa
Dziwny temat, lecz zapewniam, iż wypływa z głębi serca ;P
Nie mniej problem wydaje się poważny. Czy istnieje, Waszym zdaniem, inna możliwość rozegrania walki niżli smierć któregoś z PC?
Jak mniemam są inne bardziej cywilizowane metody uznawania, czy może raczej przekonywania o czyjejś wyższości. Osobiście jednak uważam iż PK psuje muda, zwłaszcza w sytuacji, gdy ten bazuje na kilku graczach. Po co bowiem maja oni trzymać się w swej zawziętości w rozwijaniu, skoro ktoś, niemal skinieniem palca pozbawi ich wszelkich złudzeń. A może karać PK w ekspach osoby atakującej?
jesli lubi ból to niech ja to połechta.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 08 Lip, 2005 - 06:08
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Możesz również ogłuszyć przeciwnika - sprawdź w opcjach...

qabal = Erkar? :)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 08 Lip, 2005 - 09:54
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
ToRtuR napisał:
Możesz również ogłuszyć przeciwnika - sprawdź w opcjach...

qabal = Erkar? Smile


Ogluszanie nie zawsze dziala, szczegolnie z bronia o magicznych obrazeniach.
Qabal = Qabal Wink

Z ta kara expa dla zabijajacego to troche przesadziles.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Erkar
Temat postu:   PostWysłany: 08 Lip, 2005 - 12:49
Skryba


Dołączył: 08 Lip, 2004
Posty: 68

wypraszam sobie...

mimo ze wczoraj padlem bo mnie jakis goblin na horrorach ciachnal, oczywiscie tylko i wylacznie z mojej winy, bo nie patrzylem przez chwile na muda, oddajac sie pogawedce na ircu, a wlasciwie zmieniajac ustawienia botow, bo jakis wiz zapragnal opa na #warlock (w tej chwili chcialbym pozdrowic Bomka)

to jednak uwazam ze mud bez PK jest bez sensu.. oczywiscie bede musial odrobic te 12-14 podcech, ale przynajmniej teraz mam jakis cel, slodka zemste.. wlasnie tego mi trzeba bylo.. mam po co expic widze w tym jakis sens..

mud bez PK szybko sie nudzi.. wrecz w tym wlasciwie upatruje jakis problem warlocka..

najpiekniejsze chwile jakie pamietam, ktore spedzilem na tym mudzie, to te kiedy moja gildia byla w stanie konfliktu z inna gildia (oczywiscie nie bede podawal jakie gildie zeby sie ktos nie domyslil kim jestem, bo w koncu jestem tajemniczy. Happy, chociaz same poczatki, odkrywanie swiata tez bylo przyjemne i naprawde nie potrzebne wg mnie sa jakies paczki czy inne "pierdolki" zeby sie dobrze bawic.

Potrzeba GRACZY GRACZY GRACZY i drecszczyka emocji (czyli elementow takich jak m.in. PK)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
qabal
Temat postu: Kim jest Qabal  PostWysłany: 08 Lip, 2005 - 13:10
Początkujący


Dołączył: 09 Kwi, 2005
Posty: 11
Skąd: warszawa
hmm
podziwiam sugestie, jakbym mial byc czyims secondem.
Na prawde slodkie. Niedlugo sam zaczne czuc sie czyims klonem.
Qabal jest Qabalem i zyje tylko dla siebie.
Co do PK. Nadal jestem zwolennikiem karania fragujacych.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Erkar
Temat postu:   PostWysłany: 08 Lip, 2005 - 13:56
Skryba


Dołączył: 08 Lip, 2004
Posty: 68

ja np jestem za nagradzaniem PK..

wiec wychodzi po rowno i zostanie bez zmian

Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lip, 2005 - 11:51
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Czytajac forum Arkadii, natrafilem na ciekawy pomysl:

Tropiciel napisał:

Sam o tym myslalem, ciekawie by bylo gdyby za zabojstwo gracza w zaludnionym miejscu trafialo sie na list gonczy (nie liczac szczegolnych przypadkow, np. Mahakamczycy mogliby pod gora Carbon ubijac do woli itp. ) A co do mojego zdziwienia, to niezrozumiala jest dla mnie szybka rezygnacja i dawanie za wygrana, ale to kwestia podejscia. Chwastow owszem, sporo jest, ja zawsze mowilem ze wiecej powinno sie tego wyrywac.


Prosze o ustosunkowanie sie.
Sam chwilowo wstrzymam sie z argumentacja.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
qabal
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lip, 2005 - 12:06
Początkujący


Dołączył: 09 Kwi, 2005
Posty: 11
Skąd: warszawa
Podpisuje sie lewa i prawa reka.
Istotne tutaj powinno byc to, kto zaczyna, czyli atakuje. To ta osoba winna byc scigana. Ostatnio bowiem zdalem sobie sprawe, iz czasem strona defensywna moze rowniez skutecznie pogonic.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lip, 2005 - 12:28
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Na Warlocku zrobiono idealne warunki do potyczek pomiędzy graczami. Łatwo można uciec, dodatkowo za sam zgon traci sie niewiele doświadczenia, a jednak PK na Warlocku jest bardzo rzadko spotykanym zjawiskiem.
Co do pomysłu cytowanego przez Draka to jest on tak żenujący, że szkoda w ogóle tracić cenny czas na rozważanie go.
Nie potrafię zrozumieć czemu ten temat został tak rozdmuchany, jakby niewiadomo co się działo...

Uważam, że bez PK granie w tego MUDa traci sens.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lip, 2005 - 12:48
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Drake napisał:
Sam chwilowo wstrzymam sie z argumentacja.

Mimo najlepszych checi nie udalo mi sie tego uniknac.
To nie ten pomysl jest zenujacy, tylko twoja Tortur "argumentacja". (Nie bo nie. Bo tak jest dobrze.)

A co do odpowiedzi Qabalowi (nadal unikam ujawnienia swojego stanowiska w tej sprawie):

Za atak nie ma mowy o ataku czy pogoni przez gwardie. Juz kiedys walkowem ten temat przy okazji pewnej potyczki w pewnym bardzo ludnym miescie i musialem przyznac racje wizce. Bojki zdarzaja sie wszedzie, poza tym system nie jest inteligentny i nie potrafi odgadnac czy goniony jest ofiara, czy napadajacym, ktory najwyrazniej sie przeliczyl.

Lista mialaby byc wylacznie za atak ze skutkiem smiertelnym. A co do tych Mahakamczykow, to u nas mamy tez rozne gildie z roznymi strefami wplywow, i tak na przyklad za takim kmaranem (dzikim i nieujarzmionym wojownikiem) z lasu zabijajacym kogos w miescie pies z kulawa noga sie nie wstawi, a np. zolnierz orczej kompanii bedzie ignorowany w kazdym miescie w Ochrii. No prawie kazdym (niektore miasta maja swoje rasowe gwardie). W kazdym razie ten system wspolzaleznosci i stref wplywow jest mocno skomplikowany i nie wiem czy wykonalny (bo granice bywaja niewyrazne).

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
qabal
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lip, 2005 - 13:18
Początkujący


Dołączył: 09 Kwi, 2005
Posty: 11
Skąd: warszawa
Tortur, z Twoich wypowiedzi wynika ze grasz tylko po to by ubijac graczy. Kazda walka powinna miec rece i nogi, a nie tylko argumentacje "no zaatakowalem bo mi sie nudzilo i wiedzialem ze mu doloze".
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lip, 2005 - 13:25
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
qabal napisał:
Tortur, z Twoich wypowiedzi wynika ze grasz tylko po to by ubijac graczy. Kazda walka powinna miec rece i nogi, a nie tylko argumentacje "no zaatakowalem bo mi sie nudzilo i wiedzialem ze mu doloze".


Gram dla rozrywki. Warlock to tylko gra.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lip, 2005 - 13:33
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
ToRtuR napisał:
qabal napisał:
Tortur, z Twoich wypowiedzi wynika ze grasz tylko po to by ubijac graczy. Kazda walka powinna miec rece i nogi, a nie tylko argumentacje "no zaatakowalem bo mi sie nudzilo i wiedzialem ze mu doloze".


Gram dla rozrywki. Warlock to tylko gra.

Grasz dla swojej rozrywki.
Rozrywasz sie w pewien okreslony sposob.
Pozwol innym rozrywac sie przy czym im sie podoba i grac jak chca.
A takze traktowac Warlocka jak cokolwiek. To ze ty traktujesz to jak tylko gre, nie oznacza ze kazdy musi tak postepowac. Dla niektorych to pasja, hobby, praca, sposob na nude itd. Niech se kazdy gra jak chce.
Najpierw wysuwales zastrzezenia co do tego co mozna na forum, a co nie.
Teraz wysuwasz podobne zastrzezenia w stosunku do muda.
I to niby ja mam przegiete ego?

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Argen
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lip, 2005 - 18:32
Skryba


Dołączył: 03 Wrz, 2004
Posty: 67
Skąd: Gorlice
wedlug mnie Pk by mialo szanse ruszyc tego martwego twora bo erpegowac sam na sam z npcami to jednak nie bardzo to widze - czesto widze wynik ze jestem sam na mudzie - pole do popisu dla rpgowcow jak cholera. Walki maja do siebie to ze chce sie grac - a jak padniesz masz motywacje do expa bo trzeba zgona odrobic i to sie samo nakreca. Arka oparta jest obecnie na Pk i choc nie ma tam rownego ukladu sil i tak jest fajnie.
A pomysl ze za atakowanie lub zabicie ma gwardia ganiac jest glupi i tyle.
To jest hard fantasy a nie wieczorynka ze smerfami i Gargamelem , sorry ale placze ze ktos tam mnie zaatakowal i prawie zabil sa dla mnie dziwne a na mudach roznych gram ponad 6 lat.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
qabal
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lip, 2005 - 20:36
Początkujący


Dołączył: 09 Kwi, 2005
Posty: 11
Skąd: warszawa
Mam zatem propozycje. Jak widze masz duzo czasu. Zatem nie sprawi Ci problemu napisanie stowarzyszenia milosnikow potyczek (znakiem szczegolnym bylby np. wisiorek w ksztalcie czaszki). Przynaleznosc do owego stowarzyszenia oznaczala by, iz akceptuje sie wszelkie potyczki, niezaleznie od ich formy, lacznie z walkami pomiedzy graczami.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006