Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Drake
Temat postu: Re: Błędy.  PostWysłany: 20 Gru, 2006 - 05:30
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Aran napisał:
Witam! Poprawiłem wszystkie zgłoszone przez Was w ciągu ostatnich 14 miesięcy błędy. Tym samym, dziękuje wszystkim którzy je zgłaszali i obiecuje, że od teraz będą poprawiane na bierząco.

Te z bugloga czy te z forum?
Aran napisał:
Wprowadziłem dziś pewne zmiany w walce, mające na celu zmniejszenie losowości, oraz DELIKATNE jej przyśpieszenie. Prosze o wypowiedzi i sugestie wynikające z obserwacji.

Nie wiem co zmieniles - ale moja pierwsza dosc rzucajaca sie w oczy obserwacja - mloty paruja. Szczesliwie, bo szczesliwie, ale paruja.

Uff. Dzieki.

PS: Czyzby ktos wreszcie poszedl po rozum do glowy i obcial NPCom globalnie te przepakowane defensy? Bo nie dosc ze paruje to jeszcze trafiam, a to sie nie zdarzalo.

Ogolnie obciecie losowosci uwazam za krok w dobrym kierunku.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 20 Gru, 2006 - 09:54
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Niewiele testowałem, ale wydaje mi się, że zmniejszenie randoma spowodowało dość znaczne skrócenie walki - ogólnie trafiam mocniej = przeciwnik szybciej schodzi z tego świata; minus jest taki, że przeciwnik również trafia mocniej;)

Trzeba będzie chyba podkręcic regenerację hp, żeby to jakoś wyrównać.

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Am_
Temat postu:   PostWysłany: 20 Gru, 2006 - 18:49
Chochlik


Dołączył: 18 Kwi, 2004
Posty: 141
Skąd: Prosto z knajpy
Moge sie tylko podpisac pod tym co draniu napisal.

_________________
___________
Bueh*
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu:   PostWysłany: 20 Gru, 2006 - 20:04
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Drake: Te z bugloga. Tego globalnego, i tego domenowego.

Co do młotów...ciekawy efekt, proponuje bliżej poobserwować.
Faktycznie, ciosy uległy ogólnemu wzmocnieniu. Nie jest to jednak zmiana na tyle poważna, aby zmieniać regeneracje HP. Zwłaszcza, że to pierwszy krok na drodze zmian w walce..Jeśli finalnie taka zmiana okaże się potrzebna, to nastąpi. Tymczasem, prosze o cierpliwość. Niektóre zmiany mogą wywoływać chwilowo dziwne sytuacje, ponieważ ciężko jednocześnie wprowadzić wszystkie zmiany. Stąd chwilowy brak magii w broniach magicznych.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 21 Gru, 2006 - 16:58
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Wiesz, mloty to ja poobserwowalem bardzo blisko.

Poprzednia sytuacja wygladala tak, ze mimo posiadania umiejetnosci nieco wyzszej od GP, epika w sile i testow na roznych mlotach (z tarcza, bez tarczy, z puklerzami i bez) mloty nie parowaly w ogole. Od czasu do czasu tylko szczesliwie jakichs plichtowych wrogow (jak np male gobliny w Padloh).

Testowalem to z kilkoma Magami (glownie Ghashem i Esailem), ktorzy sztucznie podkrecali mi parry takiego mlota, co nadal nie owocowalo wzrostem parowania. Nie mam pojecia co zostalo popsute, ale parowalem wszystkim innym (topory, wlocznie, miecze, drzewcowki - wszystko z GP umem i tym moim nieszczesnym parowaniem na slabo), a mlotem ani rusz.

Ogolnie badalem cala te sytuacje - wrecz wyklocalem sie z osobami odpowiedzialnymi, twierdzac ze mloty zostaly w jakis sposob popsute.
Z tego co sie dowiedzialem parowanie mialo zalezec od parry, sily, celnosci i ewentualnie pena/wagi broni na plus oraz sily przeciwnika, puli trafienia i pena/wagi jego broni in minus.

Ba, zdarzalo sie ze unikalem w pelnej zbroi (nadal sie zdarza), a parowania ani widu ani slychu.

Na obecna chwile wyglada to tak, ze parowanie wskakuje mi, glownie szczesliwie .

Nie twierdze, ze jest dobrze, na pewno daleko do tego co bylo, ale czuc poprawe. Nie sadze, zeby blad zostal naprawiony - raczej zminimalizowano jego skutki, mimo to nadal istnieje i nadal jest w pewien sposob odczuwalny.

Drugim bledem takim dosc wydatnym bylo prawo serii.
Jak NPC nie trafial to nie trafial, jak walnal raz mocny cios to walil je bez przerwy i zadne umy nie pomagaly. Wtedy nalezalo wyjsc i wejsc jeszcze raz. Nie wiem jak to dziala w tej chwili, ale wtedy Ingwar wszystko zwalal na Random. No jesli ograniczyliscie Random to zobaczymy jak bedzie.


PS: Dual nadal sie zacina.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu:   PostWysłany: 21 Gru, 2006 - 17:27
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Random został ograniczony, faktycznie mógł powodować owe "prawo serii". Teraz jednak, mam nadzieje, że w pewnym stopniu zostanie to wyeliminowane. Wciąż jednak nie ma co do tego pewności...wymaga to poprostu długiego testowania, na które nie mam czasu osobiście. Stąd moja prośba i wdzięczność za dzielenie się opiniami. Jeśli okaże się, że random w obrażeniach wciąż jest zły, będziemy dalej zmieniać..Co do młotów - nie zetknołem się z tym wcześniej, więc nie wiem od czego zależy parry w młocie. Gdzieś w kolejce jest jednak balans defensów ogólnie, i konkretnie na expowiskach. Więc przy tej okazji sprawa się zapewne wyjaśni. Naprawiony został też błąd z broniami magicznymi, będący skutkiem wprowadzanych zmian. Po kolejnym odrodzeniu świata, sytuacja powinna się poprawić.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu:   PostWysłany: 07 Lut, 2007 - 21:33
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Witam!
Od dnia dzisiejszego, wszelkie żywe istoty będą starały sie trafiac Was w plecy podczas Waszego taktycznego odwrotu z pola walki...Zalecam tym samym ostrożność, gdyż żadnych cofnięć z tego względu nie będzie.
A.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu:   PostWysłany: 08 Lut, 2007 - 23:06
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Witam!
Mam wielką przyjemność ogłosić, iż Magia na Warlocku została uruchomiona! Tym samym, zapraszam do uważnej eksploracji świata w celu szukania jej sladów.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Esail
Temat postu: Zakon Srebrnego Kielicha  PostWysłany: 27 Lip, 2007 - 22:29
Mag Warlocka


Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
Witam,

Dzieki wsparciu kolektywu ("We are the Borg. Lower your shields and prepare to be boarded. Resistance is futile." zawsze chcialem to pacnac na tym forum ;p) prace nad zakonem zostaly ukonczone. Zapraszam do poszukiwan, dla ulatwienia podpowiem ze zakon jest gdzies w gorach.

Pozdrawiam,
Esail
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Esail
Temat postu: Nowosci w Orchii  PostWysłany: 23 Sty, 2008 - 10:20
Mag Warlocka


Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
Witam,

Milo mi poinformowac ze:
- Pustynie zaludnily nowe stworki, od wczoraj mozna sie na nie natknac lazac po pustyni.
- Habbanaya dostala w koncu mieszkancow i kaplana w meettcie (dzieki Kungar).
- Goblinscy szamani maja w koncu dlugo wyczekiwane czary, Warn zna szczegoly.

Pozdrawiam,
Esail
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 24 Sty, 2008 - 16:47
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

A coz pan panie Warnie wie o Gondorze i jego chmurach:P Chmury sa nad Mordorem tosz! Razz Zaloga wiezy morgulu dziala w tajemnicy przed oczami plastelinowych goblinow!Razz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lleken
Temat postu:   PostWysłany: 25 Sty, 2008 - 15:10
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 24 Lip, 2007
Posty: 28
Skąd: Włocławek/Warszawa
Wszyscy wiedzą, że to przez ten wasz monopol na alchemię Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 01 Lut, 2008 - 12:40
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Delikatny szlif kramow. Aktualnie mozna dokladniej obejrzec przedmiot.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Erkar
Temat postu: powrót graczy  PostWysłany: 01 Lut, 2008 - 22:27
Skryba


Dołączył: 08 Lip, 2004
Posty: 68

ludzie na miescie mowia ze jacys gracze (ludzie) wracaja na wacka... ale podobno to na razie plotki tylko

ciekawe ciekawe
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Esail
Temat postu: Re: powrót graczy  PostWysłany: 01 Lut, 2008 - 23:30
Mag Warlocka


Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
Erkar napisał:
ludzie na miescie mowia ze jacys gracze (ludzie) wracaja na wacka... ale podobno to na razie plotki tylko

ciekawe ciekawe

Sadzac po frekwencji ostatnimi czasy to jest calkiem pozytywnie. Oczywiscie zapraszamy! Caly czas pracujemy nad nowymi rzeczami dla was.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006