Autor |
Wiadomość |
jeriki
|
|
Temat postu:
Wysłany: 03 Paź, 2009 - 21:55
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 07 Sty, 2009
Posty: 19
|
|
Witam,
W dniu dzisiejszym zostaly wprowadzone duze zmiany w mrocznych kmaranach.
Uwzgledniaja one miedzy innymi nowy system doswiadczenia.
Zapraszam do BARDZO ostroznego testowania. |
_________________ Pozdrawiam,
J.
|
|
|
|
 |
Garagoth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 05 Paź, 2009 - 01:01
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
|
|
Witam,
Na początek co do wagi:
Znalazłem jeden błąd - założone zbroje oceniało się zwsze jako dwukrotnie cięższe. Poprawione.
Zmieniłem też udźwig postaci trochę, powinno być trochę lepiej...
Dalej, co do doświadczenia - dajcie i sobie, i nam kilka dni, dobra? Rzeczy ewidentnie złe poprawiamy, ale to zajmuje czas, zarówno znalezienie błędów, jak i ich poprawienie.
Dla przykładu, właśnie znalazłem błąd w naliczaniu nowego doświadczenia. Mógł on skutkować sporymi minusami. Też poprawione. Jeśli nadal będzie kiepsko, to będziemy szukać dalej.
Pozdrawiam,
Garagoth. |
_________________ Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
|
|
|
|
 |
Esail
|
|
Temat postu: Re: Krasnoludy bezdomne...
Wysłany: 05 Paź, 2009 - 10:18
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
|
|
lokis napisał:
zastanawiam się tylko czy w tej twierdzy będzie jeszcze coś robione bo jak na razie to trochę mało aby skusić tu krasnoludów do zostania ,przydał by się jakiś bank i studnia albo fontanna do zaspokojenia pragnienia .
Jak cos potrzebujesz to daj znac to sie dorobi.
Es. |
|
|
|
|
 |
Garagoth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 13 Paź, 2009 - 22:47
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
|
|
Witam,
W Olgrionie został otwarty salon jubilera.
Niestety dostawcy błyskotek popili tęgo i nie dowieźli większości zapasów, wiec
zachęcam wszystkich do pomocy w tej kwestii w Banku Pomysłów.
Pozdrawiam,
Garagoth. |
_________________ Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
|
|
|
|
 |
Apophis
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Paź, 2009 - 23:20
|
|
Uczeń - Powieściopisarz

Dołączył: 29 Cze, 2005
Posty: 47
|
|
Ostatnimi czasy troche zmieniane byly bizuteryjne przedmioty... Dlatego wiekszosci z was zapewne zniknal amulet informujacy o 'charakterze' postaci. Blad zostal naprawiony i mozna zamowic sobie juz uaktualniona wersje. Zapraszam do Minas-Tirith Problemy zglaszac do Alakhaia. |
_________________ Fury Injected.
|
|
|
|
 |
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 20 Paź, 2009 - 17:27
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Od teraz dziala komenda zerknij.. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
 |
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Paź, 2009 - 01:38
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Jako ze znalazlem ostatnio troche czasu i checi na przyjzenie sie bebechom warlocka postanowilem usunac pare bledow ktore tam niewatpliwie sie przekradly.
Wyborl padl na obliczanie wag, objetosci oraz oswietlenia w ktorych dotad bylo kilka mniej lub bardziej znanych bledow.
Wczorajszej nocy przepisalem polowe (i chyba wiekszosc nawet nie zauwazyla) natomiast dzisiaj zmienilem druga duzo wieksza i bardziej zakrecona czesc.
Co powinno zaczac dzialac jak nalezy: (usuniete znane bledy)
- redukcja obciazenia w plecakach/sloikach/i innych bryczkach
- nie powinno sie dac w zaden sposob zepsuc sobie albo okolicy oswietlenia tudziez wagi
- konie nie powinny miec ujemnej wagi
Nie bede pisac co moze przestac dzialac bo wszystko co bylem w stanie wymyslec przetestowalem.
Ale generalnie zmiana byla duza i bardzo nisko wiec teoretycznie moze sie posypac cos na gorze.
W razie jakichkolwiek problemow poprosze o zglaszanie bledow. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
 |
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 07 Lis, 2009 - 20:11
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
No to nastepny fjuczer..
Zostala zmieniona komenda porownaj..
Zapraszam do przeczytania ?porownaj i ?poziomy |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
 |
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Gru, 2009 - 23:29
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Jako ze ostatnio magow jak na lekarstwo i nie ma kto apokalips robic dodalem opcje pozwalajaca na ustalenie czasu po jakim ma byc automatyczna apokalipsa.
Odrazu ja urochomilem i ustawilem na przedzial pomiedzy 3-4 dniami.
Jesli by ktos zauwazyl jakies bledy typu apokalipsa dokladnie po 3 dniach od powstania albo cos takiego albo zawsze po 4 czy o jakiejs innej stalej wartosci to dajcie znac.
Jesli by ktos mial jakies pomysly jak to jescze ustawic zeby bylo tez bardziej fiendli piszcie tu albo na maila na warlocku. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
 |
Ingwar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Gru, 2009 - 23:54
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Orkus napisał:
a przy okazji dałoby się na stałe poprawić by wszystkie bronie zamawiane i/lub kupowane w sklepie jako nowe (czyli nie po kimś) był jak nowe? Bo troszkę irytujące jest jak nowa kupiona rzecz ma, że przetrwa tylko trochę
Tez zrobione..
Tak sie mi przynajmniej wydaje.. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
 |
draris
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Maj, 2012 - 20:27
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Mar, 2012
Posty: 28
|
|
Ktoś czyta i w miarę możliwości będzie się starał poprawić (na razie głównie najprostsze). Nie wiem czy można nazwać to ruszaniem się czegoś - na razie to głównie nauka i jakieś drobnostki.
Amar napisał:
Podłączam się pod pytanie pana powyżej.
A już myślałem, że nikt nie czyta zgłoszeń o błędach na Wacku...
Pancerze poprawione.
Warn: Od niedzieli czeka na obejrzenie poprawione to o czym rozmawialiśmy. |
|
|
|
|
 |
draris
|
|
Temat postu:
Wysłany: 10 Cze, 2012 - 18:42
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Mar, 2012
Posty: 28
|
|
Drobna prośba do szamanów - wprowadziłem drobną poprawkę do kotła - powinien działać tak jak przed zmianą sprzed prawie dwóch lat - proszę o weryfikację zanim mnie ciekawość zje czy wszystko jest tak jak być powinno. |
|
|
|
|
 |
draris
|
|
Temat postu:
Wysłany: 11 Cze, 2012 - 19:57
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Mar, 2012
Posty: 28
|
|
Od dzisiaj pochodzące z Orchii mieszki i sakiewki umożliwiają przechowywanie w nich kamieni. |
|
|
|
|
 |
draris
|
|
Temat postu: Uszy i Ogon
Wysłany: 27 Gru, 2012 - 00:47
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 26 Mar, 2012
Posty: 28
|
|
Zapraszam kmarany do wyboru ogona i uszu u Murriego - przestał wypinać się na otrzymywane przedmioty. |
|
|
|
|
 |
Garagoth
|
|
Temat postu: Pająki
Wysłany: 30 Maj, 2013 - 22:38
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
|
|
Kto się boi Gar... e, to nie ta piosenka.
Kto odważny jest może iść spróbować szczęścia i poszukać skarbów w kokonach w pajęczynie.
Weźcie ze sobą żółte miksturki na wszelki wypadek, nie chce was mieć na sumieniu.
Pozdrawiam,
Garagoth.
P.S.
Pajęczyna to oczywiście gniazdo królowej pająków. Żeby nie było że nie ostrzegałem. |
_________________ Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
|
|
|
|
 |
|