Autor |
Wiadomość |
Garagoth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Cze, 2013 - 18:35
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
|
|
Dzięki pracy Drarisa mamy nowe skrzynie gildiowe które nie powinny już gubić zawartości.
Ja od siebie do tych skrzyń dodałem drobna modyfikację wyświetlania zawartości, może komuś się spodoba.
Proces podmiany skrzyń gildiowych będzie z dnia na dzień postępował.
Pozdrawiam,
Garagoth. |
_________________ Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
|
|
|
|
 |
kisc_lawendy
|
|
Temat postu:
Wysłany: 14 Cze, 2014 - 12:16
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149
|
|
Straznik mowi do ciebie: Nie wygladasz mi na zakonnika. Tacy jak ty nie maja wstepu do Twierdzy. Odejdz...
Jestes wielkim zamglonookim mezczyzna, znanym jako:
Brat Icquor Zakonnik Zakonu Srebrnego Kielicha, mezczyzna.
GG. : ))) |
_________________ "Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
|
|
|
|
 |
Garagoth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 20 Wrz, 2014 - 22:41
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
|
|
Hejo!
Dziś dokonałem pierwszej z szeregu zmian dotyczących śmierci.
Od teraz Śmierć nie będzie zabierała co sie jej należy od razu - ale ginąc zaciąga się u niej dług.
Długi jak to długi, trzeba spłacić... i po problemie.
Ale ci którzy zginą nie spłaciwszy długu... cóż, dość powiedzieć że muszą go spłacić z tego co mają w danej chwili.
Pozdrawiam,
Garagoth. |
_________________ Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
|
|
|
|
 |
radrikh
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21 Wrz, 2014 - 10:46
|
|
Skryba
Dołączył: 16 Sty, 2006
Posty: 84
Skąd: z ereboru
|
|
Cytat:
d teraz Śmierć nie będzie zabierała co sie jej należy od razu - ale ginąc zaciąga się u niej dług.
No dobrze wiec. Czyli ze teraz jak zgine to moje cechy pozostana nietkniete. tak ?
a wartosc jaka odjeloby normalnie od moich cech idzie na poczet dlugu ?
Hmm. Expe i padlem. Cechy pozostaly nietkniete ale zaciagnelem dlug.
Teraz expie i niesplacilem calego dlugu jeszcze i padlem
To teraz
wartosc jaka mialem w dlugu odejmowana jest od moich cech a nowa wartosc przypisywana do dlugu ?
czy
wartosc jaka mialem w dlugu odejmowana jest od moich cech + wartosc nowego dlugu ?
Arkana Smierci zawile są ... |
|
|
|
|
 |
Garagoth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21 Wrz, 2014 - 11:33
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
|
|
radrikh napisał:
Arkana Smierci zawile są ...
Najpierw Śmierć rozlicza stare długi... a potem zaciągasz u niej nowy dług.
G. |
_________________ Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
|
|
|
|
 |
Ingwar
|
|
Temat postu: Cotygodniowy bonus do szdobywanego doswiadczenia
Wysłany: 03 Sty, 2015 - 10:58
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Heja,
Udalo mi sie wlasnie dokonczyc system cotygodniowego bonusu do doswiadczenia.
Po zalogowaniu w waszych cechach powinna pojawic sie dodatkowa linijka mowiaca o tym ze dostajecie bonus.
Bonus jest naliczany co tydzien po zalogowaniu (tydzien po ostatnim naliczeniu) i sprawia ze przez jakas ilosc doswiadczenia szybkosc zdobywanego doswiadczenia jest mnozona.
Tak w mnozniku jak i ilosci zdobytego w ten sposob doswiadczenia moga ulec zmiany jesli zajdzie taka potrzeba.
Poprosil bym o informacje jesli system nie bedzie sprawowal sie waszym zdaniem jak powinien.
Pozdrawiam,
Ingwar |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
 |
radrikh
|
|
Temat postu:
Wysłany: 04 Sty, 2015 - 10:59
|
|
Skryba
Dołączył: 16 Sty, 2006
Posty: 84
Skąd: z ereboru
|
|
wow (ang. łał)
yummy fantastyk wskoczyl szybko. |
|
|
|
|
 |
Gruushka
|
|
Temat postu:
Wysłany: 04 Sty, 2015 - 22:10
|
|
Skryba
Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 51
Skąd: Minas Morgul
|
|
Fajna zmiana!
Ale chyba trochę za szybko te postępy lecą.   |
_________________ 22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
|
|
|
|
 |
Garagoth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 07 Sty, 2015 - 20:31
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
|
|
Hejo!
Grzebałem w walce znów.
Tym razem chyba niczego nie zepsułem, za to sprawiłem ze walka jest bardziej wymierna.
W teorii, zamieniłem walkę probabilistyczna na walkę turową, gdzie każda broń osobną prędkość ma.
Teraz prędkość broni powinna być widoczna i wreszcie mieć znaczenie, broń dostaje dodatkową cechę która ma realne zastosowanie.
No i ogólnie powinno być lepiej, bez dziwnych serii i przywieszeń walki.
Jeśli ktoś zauważy że walka jest za szybka albo za wolna (ale tak drastycznie), to proszę zgłaszać.
Pozdrawiam,
Garagoth. |
_________________ Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
|
|
|
|
 |
Num
|
|
Temat postu:
Wysłany: 10 Sty, 2015 - 06:05
|
|
Początkujący
Dołączył: 17 Wrz, 2014
Posty: 2
|
|
Garagoth napisał:
Hejo!
Grzebałem w walce znów.
Tym razem chyba niczego nie zepsułem, za to sprawiłem ze walka jest bardziej wymierna.
W teorii, zamieniłem walkę probabilistyczna na walkę turową, gdzie każda broń osobną prędkość ma.
Teraz prędkość broni powinna być widoczna i wreszcie mieć znaczenie, broń dostaje dodatkową cechę która ma realne zastosowanie.
No i ogólnie powinno być lepiej, bez dziwnych serii i przywieszeń walki.
Jeśli ktoś zauważy że walka jest za szybka albo za wolna (ale tak drastycznie), to proszę zgłaszać.
Pozdrawiam,
Garagoth.
Nie wiem czy to ma jakikolwiek zwiazek z tymi zmianami, ale zauwazylem dziwna zaleznosc na hobgoblinach:
Kod:
05:44:38a | Jednooki mlody hobgoblin niezgrabnie unika twojego ciecia zebatym zdobionym mieczem.
05:44:39a | Udanie rozgniatasz jednookiego mlodego hobgoblina lewa piescia trafiajac w lewe przedramie.
05:44:39a | Jednooki mlody hobgoblin uciekl ci.
05:44:32a | Perfekcyjnie rozplatujesz jednookiego mlodego hobgoblina zebatym zdobionym mieczem trafiajac w korpus.
05:44:33a | Jednooki mlody hobgoblin nieporadnie unika twojego uderzenia lewa piescia.
05:44:33a | Jednooki mlody hobgoblin uciekl ci.
Zawsze przy ucieczce przeciwnika ostatnim ciosem jest cios piescia, stopa, glowa mimo dobytej broni. Nie mam pojecia skad to sie bierze. Blad zgloszony takze w grze.] |
|
|
|
|
 |
Gruushka
|
|
Temat postu:
Wysłany: 12 Sty, 2015 - 16:06
|
|
Skryba
Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 51
Skąd: Minas Morgul
|
|
Witam, czy jest możliwość podpięcia jakiegoś wozu w Minas Morgul?
My źli też chcemy się powozić! Nie zapominajcie o nas    |
_________________ 22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
|
|
|
|
 |
Garagoth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 17 Sty, 2015 - 11:24
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
|
|
Num napisał:
Nie wiem czy to ma jakikolwiek zwiazek z tymi zmianami, ale zauwazylem dziwna zaleznosc na hobgoblinach:
(...)
Zawsze przy ucieczce przeciwnika ostatnim ciosem jest cios piescia, stopa, glowa mimo dobytej broni. Nie mam pojecia skad to sie bierze. Blad zgloszony takze w grze.]
Naprawione - dziękuję za info.
A poza tym, jak działa ta walka? Coś lepiej niż było?
G. |
_________________ Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
|
|
|
|
 |
radrikh
|
|
Temat postu:
Wysłany: 17 Sty, 2015 - 13:14
|
|
Skryba
Dołączył: 16 Sty, 2006
Posty: 84
Skąd: z ereboru
|
|
Czyli cios w plecy z uzyciem broni dalej aktualny.
Myslalem ze uderzenie bez broni bylo speclanie wprowadzone
ups.
Co do walki to dla mnie dziala normalnie, a szybkosc chyba zostala taka sama, albo ja nie "pacze" dobrze. |
|
|
|
|
 |
Ingwar
|
|
Temat postu: Nowy ladniejsze wzorki na doswiadczenie.
Wysłany: 13 Lip, 2015 - 22:41
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
|
|
Witam,
Zaktualizowalem troszke wzorki na doswiadczenie na podstawie statystyk ktore udalo mi sie zebrac.
Troszke bardziej licza sie teraz umiejetnosci ofensywne i defensywne.
Minimalnie mniej licza sie zbroje.
Dodatkowo dodalem jeden mnoznik do zdobywanego doswiadczenia ktory mam nadzieje sie spodoba.
A mianowicie mozna dostaw o wiele wiecej doswiadczenia za rzadziej zabijane istoty, mnoznik bedzie oczywiscie spadal z iloscia zabitych.
Generalna zasada, im rzadziej zabijana istota tym wiekszy mnoznik.
Wiec oplaca sie wyruszyc w swiat i na nowo odkrywac wszystkie zapomniane miejsca. |
_________________ Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
|
|
|
|
 |
Garagoth
|
|
Temat postu:
Wysłany: 10 Wrz, 2017 - 08:44
|
|
Mag Warlocka

Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
|
|
Yo. Żeby nie było że nic się nie dzieje, a co...
1. Otwarta została gildia półzawodowa "Bractwo Świtu". Pamiętacie Tassira? (Detali trochę więcej w poście Gildie, trochę uaktualnionym)
2. Dodałem kilka więcej poziomów postępów, zmieniła się też ilość doświadczenia potrzebna na fantastyczne, więc nie marudzić że mniej expa leci, bo tylko opisy doszły nowe.
3. W Olgrionie pojawiły się nowe bronie i zbroje u kowali i szwaczki.
4. Poprawiłem trochę błąd związany z automatyczną ucieczką - teraz już się będzie zawsze uciekało, choć nadal z minimalnym opóźnieniem.
5. Zmieniłem wzór na maksymalne dostępne umiejętności w gildii - teraz ostatni trening jest po 3 a nie po 8 miesiącach grania.... (zasada jest wciąż taka, że 10h tygodniowo wystarcza żeby system zaliczył cały tydzień jako obecny.)
6. Jakieś literówki tu i tam...
7. Coś w Czarnej Wieży też grzebię, głównie sprawy balansu i "fajności" znalezisk.
Trwają dalsze prace nad trochę większymi sprawami, ale to napiszę jak zrobię, a co.
G. |
Ostatnio zmieniony przez Garagoth dnia 11 Wrz, 2017 - 05:54, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
 |
|