Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Drannor
Temat postu: Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlocku?  PostWysłany: 20 Sty, 2007 - 10:47
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Jak wszyscy widzimy, populacja Warlocka składa się z kilku osób.
Czasem pojawiają się nowi gracze, ale szybko się nudzą i znikają.
Administracja stara się to zmienić, ale raczej bezowocnie...
Mam do Was zatem pytanie. Co takiego chcielibyście widzieć
na naszym mudzie, aby gra tu była dla was przyjemnością?

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu: Re: Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlo  PostWysłany: 20 Sty, 2007 - 19:04
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
Drannor napisał:
Jak wszyscy widzimy, populacja Warlocka składa się z kilku osób.
Czasem pojawiają się nowi gracze, ale szybko się nudzą i znikają.
Administracja stara się to zmienić, ale raczej bezowocnie...
Mam do Was zatem pytanie. Co takiego chcielibyście widzieć
na naszym mudzie, aby gra tu była dla was przyjemnością?


Technicznie? Nie wiem czy są mudy posiadające tak fajne rozwiązania jak Warlock - problemem głównie jest brak innych graczy. Niestety gracze najchętniej migrujący między mudami zrazili się już do Warlocka - najczęściej kilkukrotnie.

Problemy jakie występują?
- słynny random - przeciwnik, którego teoretycznie powinno się rozsmarować po gruncie nagle dostaje niesamowitych umiejętności zarówno ofensywnych i defensywnych - może i jest to ciekawe - ale bardzo utrudnia życie ekspiarzom a tak się składa, że to oni stanowią wiodącą grupę graczy w mudy (najwięcej czasu spędzają w grze a co za tym idzie stanowią bardzo istotną część populacji - to właśnie dzięki nim widać: spośród 100 osób ... zamiast: Jesteś sam na mudzie ......).
- Błąd grupowania przedmiotów:
Cytat:
Bierzesz 13 miedzianych monet, 18 miedzianych monet, siedem miedzianych monet, wiele miedzianych monet, dziesiec srebrnych
monet, 13 srebrnych monet, osiem srebrnych monet i wiele srebrnych monet z otwartego mocnego czarnego plecaka.

Wielokrotnie zgłaszane - czasami można to jeszcze tłumaczyć biciem swoich monet przez rózne miasta (błąd nadal występuje).

Pewnie tego typu problemów jest więcej - te dwa zostały zauważone po wizycie na mudzie po ponad rocznej przerwie w grze.

O - przydałaby się możliwość identyfikowania przedmiotów na podstawie ich zamknięcia/otwarcia - tak aby wyeliminować sytuacje w rodzaju:
Cytat:
> wez zamkniety sloik z plecaka
Wez co?
> wez sloik z plecaka
Bierzesz zamkniety szklany sloik z otwartego mocnego czarnego plecaka.


Podstawowym problemem jest zbyt krótka doba (tak w granicach 48 godzin byłaby pewnie wystarczająca aby mieć czas na grę w Warlocka).


Pozdrawiam.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu: Re: Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlo  PostWysłany: 21 Sty, 2007 - 10:13
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Lokkak napisał:

Problemy jakie występują?
- słynny random - przeciwnik, którego teoretycznie powinno się rozsmarować po gruncie nagle dostaje niesamowitych umiejętności zarówno ofensywnych i defensywnych - może i jest to ciekawe - ale bardzo utrudnia życie ekspiarzom a tak się składa, że to oni stanowią wiodącą grupę graczy w mudy (najwięcej czasu spędzają w grze a co za tym idzie stanowią bardzo istotną część populacji - to właśnie dzięki nim widać: spośród 100 osób ... zamiast: Jesteś sam na mudzie ......).


Hm hm. Administracja dołożyła wszelkich starań, aby ten słynny random został wyeliminowany. Ja widzę sporą poprawę

Jeśli w danym miejscu błąd jeszcze wystepuje, to zgłos w npcu.

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Argen
Temat postu:   PostWysłany: 21 Sty, 2007 - 11:45
Skryba


Dołączył: 03 Wrz, 2004
Posty: 67
Skąd: Gorlice
swego czasu udalo mi sie przyciagnac na warlocka okolo 12 osob - kiedy wpisywalo sie kto na okolo 25 osob w grze polowe stanowily orki z KSC . Wszyscy odeszli z muda ... ja praktycznie tez . Brak wyzwan , brak innych graczy a za czym daleko idacy brak PK ktore napedza wiele mudow. A jednym slowem mozna to okreslic : NUDA . Bo jak mam sie bawic z 3 osobami na mudzie ? Z czego jeden jest elfem jeden krasnoludem a ja orkiem? O czym mam z nimi rozmawiac , jak rpgowac? Wrocilem niedawno z WOWa na arkadie i powiem szczerze calkiem niezle to nadal tam wyglada. Zdziwilem sie jak zobaczylem wieczorami pod 200 graczy online a tu? Tu jak zawsze niestety ....
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu:   PostWysłany: 21 Sty, 2007 - 13:57
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Błąd związany z wywoływaniem komendy przy uzyciu przymiotnika "otwarty" i "zamkniety" zostal naprawiony.

Pozdrawiam, Aran
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu: Re: Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlo  PostWysłany: 21 Sty, 2007 - 14:29
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Lokkak napisał:

- Błąd grupowania przedmiotów:
Cytat:
Bierzesz 13 miedzianych monet, 18 miedzianych monet, siedem miedzianych monet, wiele miedzianych monet, dziesiec srebrnych
monet, 13 srebrnych monet, osiem srebrnych monet i wiele srebrnych monet z otwartego mocnego czarnego plecaka.

Wielokrotnie zgłaszane - czasami można to jeszcze tłumaczyć biciem swoich monet przez rózne miasta (błąd nadal występuje).


Jakbys ich nie wkladal na 1 triggerze, to by sie nie grupowaly w ten sposob;)

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu: Re: Jakie warunki musiałyby być spełnione, byś gral na Warlo  PostWysłany: 21 Sty, 2007 - 14:40
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
Drannor napisał:

Jakbys ich nie wkladal na 1 triggerze, to by sie nie grupowaly w ten sposob;)


Co nie przeszkadza wodzie w bukładku zachowywać się identycznie - bukłaków nie napełniam przy użyciu triggerów Wink
Cytat:

Jest to niewielki buklak sluzacy do przechowywania w nim roznych trunkow. W tej chwili jest prawie pelen zwyklej, czystej wody
, zwyklej, czystej wody
i zwyklej, czystej wody


Edit: Dziękuję za otwarte/zamknięte. Smile

Pozdrawiam.


Ostatnio zmieniony przez Lokkak dnia 21 Sty, 2007 - 14:43, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 21 Sty, 2007 - 14:41
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Spoko spoko, Aran juz przy tym majstruje Razz

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Warn
Temat postu:   PostWysłany: 22 Sty, 2007 - 01:06
Chochlik


Dołączył: 01 Mar, 2005
Posty: 110
Skąd: Wrocław
Taa.
Prawie zawsze porównuje się wszystko do Arki...

Dla przeciwwagi dla Argena, który jak każdy inny może łatwo wykazać miażdżacą przewage graczy/magów na Arce, powiem że znam takich co osiągnęli na Arce wszystko, a do tego, a może przede wszystkim szacunek wielu tam, o który w takiej masie dosyć trudno, bawią się tu razem z nami.

Świat tu jest duży, sporo ciwkawych rozwiązań; domen zdecydowanie na razie wystarczy.
Qestów jak na lekarstwo - wszyscy razem bijemy moby; ew. zdobywamy zawody. Ogólnie minus.

Ilośc gildii? Nie sądzę. Może szkoda zmarnowanego dobytku: były potężne kmarany - wymarły; były potężne orki - wymierają; Reptilion - zawsze jeden, którego wszędzie pełno tylko chyba poza mudem w ostatnich latach. Może szkoda, że podczas hegemonii kmaranów ten pseudo konflikt z orkami nie dał impulsu dla spolaryzowania odgrywanych postaci (też innych ras) i pewnej adrenaliny bez której gra faktycznie traci sens.

Szkoda - to że gildie nie są dopracowane, albo straciły aktulalność.

Jest kilka elfów, krasnoludów - Ce Drannor!; no i kilka goblinów dopieszczonych ostatnio - zobaczymy z jakim skutkiem.

Ma dojść magia - czyli chyba fajnie.

Gracze/magowie - niczym nie ustepują sobie nawzajem - tez dlatego, że chyba wszyscy grali/grają też w Arkę.

Powstała jakiś czas temu krasnoludzka zwodówka - Wojownicy z Odchłani - jeden zerek, który po długie przerwie się zalogował (przepraszam jak sie mylę). A gildia powinna byc języczkiem uwagi przynajmniej z punktu widzenia PK, umów itp, czyli coć co kręci wielu.

Jednym słowem moim skromnym nie ma takiej przepaści do "wiodących proszków na rynku" jak brutalnie pokazuje statystyka aktywnych graczy.

I nie jest to nuda.

pozdrawiam grających/magów

W.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Warn
Temat postu:   PostWysłany: 22 Sty, 2007 - 01:15
Chochlik


Dołączył: 01 Mar, 2005
Posty: 110
Skąd: Wrocław
Aa.

Kmarany kontratakują - Lokkak? Wink

W.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 22 Sty, 2007 - 07:58
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Ty byś spał po nocach, a nie siedzisz i kradniesz mi expa Mr. Green

A o Zereka się nie martw - wystraszył się, ze dadzą mi jego gildie i
pewnie zacznie grac:)


To taka nowa taktyka Administracji - grasz, albo damy twoja gildie Drannorowi Very Happy

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Argen
Temat postu:   PostWysłany: 22 Sty, 2007 - 09:22
Skryba


Dołączył: 03 Wrz, 2004
Posty: 67
Skąd: Gorlice
o jest zawodowka dwarfow? fajnie moze cos sie pokrece bedzie sie z kim pogonic Razz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Warn
Temat postu:   PostWysłany: 22 Sty, 2007 - 12:17
Chochlik


Dołączył: 01 Mar, 2005
Posty: 110
Skąd: Wrocław
Drannor:

ja tylko biorę co moje Wink

W.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu:   PostWysłany: 22 Sty, 2007 - 12:34
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Błąd związany z bukłakami i pokazywaniem zawartości naprawiony. Po kolejnym odrodzeniu świata wszystko powinno działać.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 22 Sty, 2007 - 14:46
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Argen napisał:
o jest zawodowka dwarfow? fajnie moze cos sie pokrece bedzie sie z kim pogonic Razz


Niestety, nikt tam od miesiaca nie gra:>

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006