Autor |
Wiadomość |
Kungar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21 Lut, 2007 - 17:35
|
|
Chochlik
Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134
|
|
Zielony okragly kwiatek.
Niestety nie dysponuje opisem bo kwiat ocenialem akurat dosc dawno.
Na pewno jest storczyk-jezyczkowaty rozowofioletowy kwiatek i storczyk krwisty-
zwarty krwisty kwiatek. Po sprzedaniu tych dwoch ziol pojawia sie po przejrzeniu w spisie
Storczyk
Storczyk
Ale jezeli sie nie dubluja to nie mam zamiaru sie o to klocic. Wydawalo mi sie ze sie dubluja. |
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21 Lut, 2007 - 18:12
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Chyba jednak masz racje:
Kod:
Starannie oceniasz zielony okragly kwiatek.
Sredniej wielkosci kwiatek zielonej barwy. Ma ksztalt kubkowaty, platki polaczone sa ze soba przy szypulce. Lodyga jest rozgaleziona, a bloniasto podzielone liscie wyrastaja bezposrednio z klacza. Jest to Ciemiernik zielony, roslina znana z wlasciwosci trujacych, powoduje wymioty.
To i to ciemiernik;) |
|
|
|
|
|
Elanis
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Lut, 2007 - 16:33
|
|
Początkujący
Dołączył: 15 Lut, 2007
Posty: 18
|
|
Czy zwoje z wzorami beda mi jeszcze do czegos potrzebne?
warto je trzymac? |
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Lut, 2007 - 14:08
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Nie znam zwojow. Ale watpie.
A zielarze to sklepikarze tylko, kataloguja swoje ziola dosc obcesowo. Trzeba sie po prostu przyzwyczaic. Albo zbierac samemu. Albo i to i to. |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
zmazmazik
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Lut, 2007 - 15:03
|
|
Początkujący
Dołączył: 16 Lut, 2007
Posty: 3
|
|
Jaka jest komenda by wjesc do balonu miedzydomenowego?
Jest ktos kto gra w Srodziemiu? |
|
|
|
|
|
Elanis
|
|
Temat postu:
Wysłany: 23 Lut, 2007 - 15:16
|
|
Początkujący
Dołączył: 15 Lut, 2007
Posty: 18
|
|
|
|
|
coleen
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Lut, 2007 - 22:51
|
|
Początkujący
Dołączył: 24 Lut, 2007
Posty: 4
|
|
1. Na co moglabym polowac z najmniejszymi cechami (tylko nie mowcie o krolikach w Aer Morkir).
2. Jak zmienic haslo na forum?
edit:
z haslem sie juz udalo |
|
|
|
|
|
Schalazar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 24 Lut, 2007 - 23:11
|
|
Skryba
Dołączył: 07 Sty, 2005
Posty: 85
|
|
Witam,
W Ranhar-Garze w kanalach masz wszelakiej masci robactwo, idac do tego miasta po drodze kolo Impur-Kiru bedziesz przechodzic przez wawoz tam masz troche szczurow, we wsi Camond-Morkir jest sporo kur i kotow, potem masz w gorach jaszczurki i jeze itp w lasach, potem jak podrosniesz masz male pajaki w podziemiach zamku morghlitow, potem polecam jaskinie koboldow, a potem gremliny ale na dobry poczatek polecam (jesli nie jestes fanem przyrody az do bolu) zrabywanie i obciosywanie drzew w lasach, od tego twoje cechy fizyczne sie podniosa ponad to cwicz w przerwach na odpoczynek swoje umiejetnosci zielarstwa od tego twoje cechy mentalne wzrosna. To chyba tyle na dobry poczatek.
Pozdrawiam
Schalazar pomocny |
|
|
|
|
|
coleen
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Lut, 2007 - 01:18
|
|
Początkujący
Dołączył: 24 Lut, 2007
Posty: 4
|
|
A gdzie mniej wiecej lezy ten zamek? Na mapach Orchii nie ma tego miejsca. |
|
|
|
|
|
Schalazar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 25 Lut, 2007 - 01:44
|
|
Skryba
Dołączył: 07 Sty, 2005
Posty: 85
|
|
Na oficjalnej stronie masz mape pogladowa zrobiona przez Eressee i Kyllana, zapisz ja sobie u sibie na kompie a potem otworz i powieksz, zamek morghlitow to ten w gorach na polnocny-zachod od tabliczki na mapie, taki ciemny i mroczny z mala czerwona choragiewka, przejscie do niego jest dobrze ukryte. Zeby je odnalezc trzeba troche pokojarzyc fakty zwiazane z rodzajami terenu w okolicy albo sledzic... (tu juz za duzo powiedzialem )
Milego odkrywania
Schalazar |
|
|
|
|
|
Kungar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Kwi, 2007 - 11:02
|
|
Chochlik
Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134
|
|
Moze mi ktos powiedzies czy gildia rasowa reptilionow istnieje? Obecnie stanowie 50% grajacych, drugie 50% to ork wiec nie specjalnie mam sie kogo zapytac na mudzie. |
|
|
|
|
|
Krun
|
|
Temat postu:
Wysłany: 19 Kwi, 2007 - 14:14
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Kwi, 2003
Posty: 114
Skąd: Tagar-Dur
|
|
Kungar napisał:
Moze mi ktos powiedzies czy gildia rasowa reptilionow istnieje? Obecnie stanowie 50% grajacych, drugie 50% to ork wiec nie specjalnie mam sie kogo zapytac na mudzie.
Tak, gildia rasowa reptów istnieje. Trzeba się troche natrudzić, aby ją znaleźć, ale dla chcącego nic trudnego.
Pozdrawiam Krun. |
_________________
Andrzej Sapkowski napisał:
Tam gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam gdzie dziś wełnią się morza, będą kiedyś pustynie. A głupota pozostanie głupotą
|
|
|
|
|
Kungar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21 Kwi, 2007 - 12:04
|
|
Chochlik
Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134
|
|
Wspinasz sie sprawnie na gore.
Przy szczelinie.
===] polnoc, dol i poludniowy-zachod.
> sw
W parowie.
===] zachod i polnocny-wschod.
> w
W szczelinie.
===] wschod.
> wespnij sie
Gdzie chcesz sie wspiac?
Ciasna szczelina odchodzi od skalnego wawozu w kierunku zachodnim. Sciezka
poddaje sie uksztaltowaniu terenu wznoszac sie i opadajac zgodnie z zyczeniem
natury. Skaly przylegaja do siebie szczelnie tworzac niemal jednolite bariery
biegnace po obydwu jej stronach, zblizajac sie do siebie coraz bardziej na
zachodzie, by sie w koncu polaczyc. Wiatr nieprzyjemnie swiszcze w
zaglebieniach skalnych tworzac upiorny nastroj. Panuje ciemnosc, a w swietle
gwiazd na zboczach gor spowitych mlecznobiala mgla tancza zlowrogie cienie.
===============================================
To magiczna skalna sciana nieopodal Gasty. Jak ktos odkryl jak sie na nia wspiac niech da znac. Ja dalem za wygrana. |
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 21 Kwi, 2007 - 19:44
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
wespnij sie zlebem
wespnij sie po wystepach na gore
wespnij sie na polke
Jakos tak. |
|
|
|
|
|
Kungar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 22 Kwi, 2007 - 09:25
|
|
Chochlik
Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134
|
|
Wespnij sie zlebem i potem wespnij sie na turnie to wejscie na plaskowyz reptilionow.
Doszedlem po kilku godzinach kiedys.
Tam jednak nie znalazlem czego szukam.
Na ta sciane nie dziala zadna kombinacja. |
|
|
|
|
|
|