Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lis, 2009 - 13:11
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

konflikty jako takie istnieja, ale miedzy graczami - nie gildiami : P
zeby miedzygildiowe zaistnialy potrzeba wiecej osob, trzeba pomniejszyc ilosc traconego expa po zgonie
co do teamow: problemem jest zlozenie party raz na dzien trwajace wiecej niz 3h, a bez teamu nie poexpisz efektywnie, chyba, ze masz mega uniki i sie bawisz na wykonczenie ze spaslakiem...wiec ludzie lapia sie czego moga bo chca grac, a sie nie da.
system expa kuleje, potrzebne sa zmiany, w samych mobach jak i naliczaniu...kiedys to nastapi

pa
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Shahtir
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lis, 2009 - 17:03
Początkujący


Dołączył: 07 Gru, 2008
Posty: 11

Podejrzewam, ze wybuch konfliktow na wieksza skale, ujawnilby dosc istotny mankament. Swiat Warlocka jest wciaz slabo zbalansowany pod katem bojowym. Rownowaga miedzy rasami, a tym bardziej poszczegolnymi gildiami jest mocno zachwiana. Teraz nikt na to nie narzeka, bo na mudzie jest wzgledny spokoj. Napotkany gracz czesciej jest przyjacielem niz wrogiem. Placze jednak zaczna sie dopiero, gdy jedna strona konfliktu bedzie masowo ginac tylko dlatego, ze ich oponenci dostali w prezencie od swojego opiekuna zbyt mocne zabawki.

Shahtir
Pozdrawiam

_________________
"Każda przebyta do końca droga prowadzi dokładnie donikąd. Wdrap się na górę tylko tyle, by sprawdzić, że jest górą. Nie zobaczysz góry z jej szczytu."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Schalazar
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lis, 2009 - 21:45
Skryba


Dołączył: 07 Sty, 2005
Posty: 85

a czy uwazasz, ze nasza gildia tak ma czy ktore?

Pozdrawiam

A tu macie bonus Smile http://www.giantitp.com/comics/oots0688.html
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Shahtir
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lis, 2009 - 22:30
Początkujący


Dołączył: 07 Gru, 2008
Posty: 11

Z mojego punktu widzenia Lud Pustyni zdecydowanie nie zalicza sie do tych gildii. Powiedzialbym raczej, ze mimo dosc wysokich wymagan stawianych przed kandydatem, jest to wspolnota o bardzo przecietnej sile. Sam wiesz, ze nasz spec ze sztyletu szalu nie robi, a uniki sprawdzaja sie tylko w okreslonych sytuacjach. W sumie moglbym wskazac palcem, tylko po co? To i tak wyjdzie w praniu, gdy zacznie sie pvp.

Shahtir

_________________
"Każda przebyta do końca droga prowadzi dokładnie donikąd. Wdrap się na górę tylko tyle, by sprawdzić, że jest górą. Nie zobaczysz góry z jej szczytu."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kungar
Temat postu:   PostWysłany: 11 Lis, 2009 - 02:45
Chochlik


Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134

Orkus napisał:


- brak jawnych konfliktów między gildiami / rasami

Powody są dwa. Wszystkimi gildiami kręcą pewnie ze cztery osoby przy pomocy swoich secondów to ze swoimi socondami mają wojny prowadzić? Zasady zabraniają logowania się jednocześnie różnymi postaciami tej samej osobie.
Drugi powód to sposób zakodowania tego wszystkiego tak żeby broń boże jeden drugiemu nie nastąpił na odcisk i nieoficjalny zakaz zabijania.
Orkus napisał:
- brak jakichkolwiek rozróżnień gildii/ras - znaczy ekipy wielorasno/wielogildiowe pomimo, iż z założenia sobie przeciwne - chodzą jakby byli największymi przyjaciółmi

Jakbyś przez rok innej postaci na mudzie nie spotkał to byś nie miał wielkich wymagań. Racja, zawsze można być introwertycznym, ale nie po to się gra w mudy. W nich chodzi zasadniczo o interakcję z graczami a nie zabijesz jedynej postaci którą spotkałeś od miesięcy. Poza tym w KC nie ma ograniczen jakiś wielkich. Orki zasadniczo z reptilionami nie powinny przestawać, poza tym nie ma wielkich ograniczeń.
Orkus napisał:
- brak skomplikowanych zadań (mówię o Orchii bo tu głównie bywam)
Prawda, mi też tego bardzo brakuje. To ważny element RPG w przeciwieństwie do rąbanki, która króluje.
Orkus napisał:
- opisy bardzo wieloznaczne - np. jest kołatka na drzwiach i tylko i wyłącznie działa komenda zastukaj (nawet nie działa uderz)

To że są wieloznaczne to pikuś. Niektóre komendy a właściwie sposób ich wpisania trzeba po prostu znać a i tak nie ma żadnej gwarancji, że uzyska się pożądany efekt. Komunikaty otrzymywane z muda po wpisaniu niewłaściwej komendy bywają mylące. W większości przypadków w ogóle ich nie ma. Efekt pisania byle było na szybko.

Mi przeszkadzają jeszcze imiona NPCów typu Bareja i Belzebub. Jak ktoś nie potrafi wymyślić to są generatory imion. Niedługo Shrek i Fiona będą gdzieś karczmę prowadzić, lub w sklepie sprzedawać o ile już ich nie ma.


Ktoś z graczy lub wizów testował jak wygląda system zasłaniania na warlocku przy walkach dwudziestoosobowych drużyn? Czy czasem nie tak, że w ciągu jednej rundy ginie jeden gracz bo przejście trwa a cała drużyna wroga koncentruje się zawsze na jednym graczu?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 11 Lis, 2009 - 09:33
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Kungar napisał:
Orkus napisał:


- brak jawnych konfliktów między gildiami / rasami

Powody są dwa. Wszystkimi gildiami kręcą pewnie ze cztery osoby przy pomocy swoich secondów to ze swoimi socondami mają wojny prowadzić? Zasady zabraniają logowania się jednocześnie różnymi postaciami tej samej osobie.

Kungar jak zwykle widzi jeden wielki spisek.
Tutaj mialem wymienic wszystkie gildie wraz z logujacymi sie w nich graczami i pytac Kungara, ktore z nich to sekondy. Ale po prostu zapytam tak - ktorzy gracze wg ciebie znaczacy cos we wlasnych gildiach (logujacy sie czesto, majacy stanowiska szefoskie) to secondy innych znaczacych cos postaci - zapraszam do wymieniania.

Przypominasz mi Kungar mnie bardzo dawno temu. Tez wszedzie widzialem sekondy. Ty tez byles wg mnie sekondem. Jak to jest byc podobnym do mnie? Boli, nie?


Kungar napisał:
Poza tym w KC nie ma ograniczen jakiś wielkich. Orki zasadniczo z reptilionami nie powinny przestawać, poza tym nie ma wielkich ograniczeń.

No, orki z reptilionami nie powinny, i tyle. Super.

Kungar napisał:
Orkus napisał:
- brak skomplikowanych zadań (mówię o Orchii bo tu głównie bywam)
Prawda, mi też tego bardzo brakuje. To ważny element RPG w przeciwieństwie do rąbanki, która króluje.

Nikt nie napisal to nie ma. Ciezko zeby powstawaly jak na drozdzach kiedy brakuje koderow, a opisowcy tylko narzekaja ze nie ma.

Kungar napisał:
Orkus napisał:
- opisy bardzo wieloznaczne - np. jest kołatka na drzwiach i tylko i wyłącznie działa komenda zastukaj (nawet nie działa uderz)

To że są wieloznaczne to pikuś. Niektóre komendy a właściwie sposób ich wpisania trzeba po prostu znać a i tak nie ma żadnej gwarancji, że uzyska się pożądany efekt. Komunikaty otrzymywane z muda po wpisaniu niewłaściwej komendy bywają mylące. W większości przypadków w ogóle ich nie ma. Efekt pisania byle było na szybko.

Od tego jest komenda zglos blad. Jesli wiz sprawdzajacy errorloga uzna ze warto dodac komende to zostanie dodana.

Kungar napisał:
Mi przeszkadzają jeszcze imiona NPCów typu Bareja i Belzebub. Jak ktoś nie potrafi wymyślić to są generatory imion. Niedługo Shrek i Fiona będą gdzieś karczmę prowadzić, lub w sklepie sprzedawać o ile już ich nie ma.

Jak ktos sie chce przyczepic to sie kij zawsze znajdzie.


Kungar napisał:
Ktoś z graczy lub wizów testował jak wygląda system zasłaniania na warlocku przy walkach dwudziestoosobowych drużyn? Czy czasem nie tak, że w ciągu jednej rundy ginie jeden gracz bo przejście trwa a cała drużyna wroga koncentruje się zawsze na jednym graczu?

Testowane bylo przy druzynach siedmio-osmioosobowych przy okazji wojen Baharzy+Bractwo versus KSC. Wcale nie bylo tak duzo zgonow.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kungar
Temat postu:   PostWysłany: 11 Lis, 2009 - 16:27
Chochlik


Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134

Jak dołączyć kogoś z użytkowników forum do ignorowanych bo nie mogę znaleźć?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 11 Lis, 2009 - 18:50
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Wydaje mi sie, ze silnik tego forum nie oferuje takiej mozliwosci.
Bedziesz musial jakos z tym zyc.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu:   PostWysłany: 11 Lis, 2009 - 22:25
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
Kungar napisał:
Wszystkimi gildiami kręcą pewnie ze cztery osoby przy pomocy swoich secondów to ze swoimi socondami mają wojny prowadzić? Zasady zabraniają logowania się jednocześnie różnymi postaciami tej samej osobie.


Muszę Cię zmartwić - z tego co kojarzę każdej gildii, która ma szefa, przewodzi postać kierowana przez innego gracza.

Kungar napisał:
Drugi powód to sposób zakodowania tego wszystkiego tak żeby broń boże jeden drugiemu nie nastąpił na odcisk i nieoficjalny zakaz zabijania.


Nie ma takiego zakazu.

Kungar napisał:
Niedługo Shrek i Fiona będą gdzieś karczmę prowadzić, lub w sklepie sprzedawać o ile już ich nie ma.


O widzisz - całkiem dobry pomysł. Cóż poradzić na to, że w DreamWorks nadają całkiem dobre imiona swoim postaciom.

_________________
Pozdrawiam,
Lokkak
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Garagoth
Temat postu:   PostWysłany: 12 Lis, 2009 - 00:36
Mag Warlocka


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
Witam,

Daję wam 36 godzin na POKASOWANIE notek nie będącymi pytaniami i radami dotyczącymi świata Warlocka, i policzę to jako ukłon uprzejmości w moją stronę.

Potem pokasuję sam wedle własnego widzi-mi-się, bo mam dość osobistych wycieczek i gadania o głupotach, bo od tego macie wątek kłótnie i rozmowy dowolne. Dotyczy to wszystkich. A jak nie zrozumiecie o co chodzi, to będę blokował konta na forum, bo czasami od głupot które tu się czyta głowa boli.

Pozdrawiam,
Garagoth.

_________________
Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Schalazar
Temat postu:   PostWysłany: 12 Lis, 2009 - 02:03
Skryba


Dołączył: 07 Sty, 2005
Posty: 85

Nie jestem trollem forumowym Very Happy ale tutaj przyznaje absoultna racje Garagothowi, wiekszosc z tego to jakies przekomarzanie sie i inne pierdoly nie wnoszace absolutnie nic konstruktywnego, na tym forum dla dobra Warlocka.

Pozdrawiam
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 12 Lis, 2009 - 12:01
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Jak sie kasuje notki? Nie widze takiej opcji. (kiedys byla chyba w edycji).

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kungar
Temat postu:   PostWysłany: 25 Lis, 2009 - 21:46
Chochlik


Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134

Esail napisał:
@Drake:

Coz jesli chodzi o Reptiliony to maja Przebudzonych i Zakon, mieli tez Szermierzy ale kolega Kungar sie strasznie oburzyl i napisal skarge, wiec trzeba bylo zabrac ta mozliwosc.

Dziwie sie jednak, bo na przyklad w takim Earthdawnie niejacy T'Skangowie (czy jak im tam) sa swietnymi szermierzami.

Es.


Raz mówi się kłamstwa, że walczę szablami i należę do szermierzy, innym razem ze skargi pisałem na możliwość wstępowania reptilionów do szermierzy. Uzgodnijcie jakąś wspólną wersję i się jej trzymajcie.

"Kolega Kungar" nie oburzał się tylko poparł innych "kolegów". Nie pisał też skarg o to. Skarżyłem się na mudzie na parę innych rzeczy. Na zaciemnienie w Habbanai, na to że niektóre itemy gildiowe można odłożyć i sprzedać, na to że w kryptach jest jasno a w lesie harpii ciemno.

W przynależności reptilionów do szermierzy przeszkadzał mi jedynie rodzaj broni jaką się tam walczy. Gdyby były włócznie do wyboru byłoby OK. Z tym że reptiliony należące do przebudzonych powinny mieć zablokowaną możliwość wstępowania do jakiejkolwiek innej gildii bojowej. Oni i tak są przepakowani. Tylko jeździectwa i walki konno nie mają a to chyba tylko dlatego, że w czasie kiedy pisano założenia nie było tych umiejętności lub antarów.

PS.
Przykro mi Esailu że bierzesz udział w tej nagonce. Jeśli działam Ci na nerwy to przecież jesteś wizem, więc wiesz co robić. Parę razy wytknąłem coś jako błąd co błędem nie było, ale w większości wypadków zgłoszenia były zasadne i podyktowane jak najbardziej szlachetnymi pobudkami.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Esail
Temat postu:   PostWysłany: 25 Lis, 2009 - 21:56
Mag Warlocka


Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
Jestem daleki od prowadzenia nagonek, krucjat (i innych chrzescijanskich wynalazkow). Ale:
http://www.warlock.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=492&postdays=0&postorder=asc&start=180
Post imć Drannora i Twoj, no i dla porzadku Garagotha. Przeszkadzalo wam wiec zostalo usuniete, zebyscie pozniej nie mowili ze nie biore uwag graczy pod uwage.

Es.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kungar
Temat postu:   PostWysłany: 25 Lis, 2009 - 23:00
Chochlik


Dołączył: 13 Lut, 2007
Posty: 134

Przeszkadzało nam? Very Happy
Nie ma żadnych nas. Lubię Drannora bo wprowadzał mnie na muda i zapamiętałem go jak najlepiej, ale nie tworzymy pary "pan i jego przydupas" jak niektórzy.

A tu się nie skarżę bo nie wiem nawet o co chodzi. Wtedy nie wróciłem jeszcze na muda bo nie miałem hasła do postaci. Odzyskałem je dopiero później dzięki Garagothowi (wielkie dzięki i wyrazy szacunku).

Po prostu podałem zwykłą praktykę na mudzie. Ktoś coś chce a ma dojścia to wywiera nacisk i zwykle dostaje niezależnie od tego jak bardzo by to burzyło balans (przepakowane gobasy), lub byłoby nie na miejscu (stragany przechowalnie, kmarany i elfy wojownikami pustyni). Ktoś ma naprawdę dobre dojścia to może nawet usunąć wiza lub doprowadzić do kasacji gracza.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006