Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Gruushka
Temat postu:   PostWysłany: 09 Sty, 2010 - 21:57
Skryba


Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 52
Skąd: Minas Morgul
Shal. Watpie, chyba jako jedyny solo zdobylem KSC Razz

_________________
22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu:   PostWysłany: 10 Sty, 2010 - 17:22
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
@Gruushka
Właśnie o KSC, GK i TZ (chociaż może o TZ mniej bo to każdy chyba bił). Wink
Do tego jeszcze dwóch npców specjalnego przeznaczenia Razz

@Ghash
Dzięki za te opóźnienia. Chociaż podobno w jednym miejscu w Minas jest blok.

_________________
Pozdrawiam,
Lokkak
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 10 Sty, 2010 - 20:22
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

nie podobno, jest u kapitana, gurcik tam zdedzil!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 12 Sty, 2010 - 17:07
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
kisc_lawendy napisał:
Przykladowo, zabijajac cos poza wzrokiem strazy chyba powinna mnie owa straz zostawic w spokoju, a nie powinno to dzialac na zasadzie, ze ofiara NPC rozsyla telepatycznie slowo z ostatnim oddechem, ze zabil mnie ten, czy tamta.

Telepatycznie nikt nic nie wysyla, ale musialbys tych zmalych gdzies zakopywac i sprzet ukrywac, zeby nikt sie nie kapnal. Trakt mimo, ze NPCow na nim brak to jest dosc ruchliwe miejsce i kazdy przejezdzajacy widzi ciala. Wzywaja CSI i masz przerabane...

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Eldaeth
Temat postu:   PostWysłany: 13 Sty, 2010 - 05:49
Skryba


Dołączył: 29 Cze, 2009
Posty: 70
Skąd: BB / Kato
W swiecie Warlocka nawet CSI nie moze wiedziec, ze to akurat ja zabilam lezacego gdzies tam kogos. To, ze znajda troche siersci jeszcze nic nie znaczy, duzo kmaranow ma czarne futro... a moze akurat tamtedy przechodzilam, a linieje? Razz Jak na pustym trakcie w Ardzie ponad miesiac temu zaciukalam trzech gosci, to dalej mnie bije straz w Edoras Sad
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu:   PostWysłany: 13 Sty, 2010 - 17:04
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
Rohańskie CSI dysponuje magią. Podchodzi taki do zwłok - patrzy - utłukła go czarna futrzasta istota o imieniu Eldaeth i tak trafiasz na listę. A to, że są tacy skuteczni zawdzięczasz niestety Ghashowi (IMHO Rohan nie powinien mieć działającego CSI - im nawet patrole bez wieści giną i bez pomocy graczy nie potrafią się dowiedzieć co się z nimi stało).

_________________
Pozdrawiam,
Lokkak
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 13 Sty, 2010 - 18:15
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

Tens wszystkich na pale dopisze i bedzie swiety spokoj.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gruushka
Temat postu:   PostWysłany: 13 Sty, 2010 - 21:25
Skryba


Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 52
Skąd: Minas Morgul
Lokkak napisał:
@Gruushka
Właśnie o KSC, GK i TZ (chociaż może o TZ mniej bo to każdy chyba bił). Wink
Do tego jeszcze dwóch npców specjalnego przeznaczenia Razz

Jednego.
Pzdr

Ale co z tego, skoro mnie potrafil taki Wask specem ubic? A KSC sam zdobyc nie mogl.
Dobrze ze wszystko jest "zbalansowane" i nie da sie juz grac Smile

_________________
22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu:   PostWysłany: 13 Sty, 2010 - 22:46
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
Gruushka napisał:
Lokkak napisał:
Do tego jeszcze dwóch npców specjalnego przeznaczenia Razz

Jednego.
Pzdr

Trzech. Razz

Gruushka napisał:
Dobrze ze wszystko jest "zbalansowane" i nie da sie juz grac Smile


Ale powiedz co poza przegiętymi specami zostało przestawione na niekorzyść graczy? Nie działa exp-factor, który był kompletnie z dupy ustawiany gdzie popadnie. Czas expienia na poziom postępów znacząco się nie pogorszył (poza expowiskami gdzie jest sporo kamieni) - co więcej w wielu miejscach sporo się skrócił.

Jedyna rzecz która mi się bardzo nie podoba to podniesienie trudności na niektórych terenach. Owszem - dla niektórych graczy nie jest to problem i powoduje, że przykładowo moją postacią mogę wybierać i przebierać w expowiskach - ale większość z tych zmienionych jest za trudna dla przeciętnej postaci na mudzie i to moim zdaniem trzeba by było poprawić w pierwszej kolejności. Co z tego, że będą super algorytmy do ustalania doświadczenia za potworki, za walki z wieloma przeciwnikami jeżeli poziom trudności expowisk będzie za wysoki dla większości graczy.

_________________
Pozdrawiam,
Lokkak
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gruushka
Temat postu:   PostWysłany: 14 Sty, 2010 - 18:32
Skryba


Dołączył: 29 Maj, 2004
Posty: 52
Skąd: Minas Morgul
Lokkak napisał:


Ale powiedz co poza przegiętymi specami zostało przestawione na niekorzyść graczy? Nie działa exp-factor, który był kompletnie z dupy ustawiany gdzie popadnie. Czas expienia na poziom postępów znacząco się nie pogorszył (poza expowiskami gdzie jest sporo kamieni) - co więcej w wielu miejscach sporo się skrócił.

Jedyna rzecz która mi się bardzo nie podoba to podniesienie trudności na niektórych terenach. Owszem - dla niektórych graczy nie jest to problem i powoduje, że przykładowo moją postacią mogę wybierać i przebierać w expowiskach - ale większość z tych zmienionych jest za trudna dla przeciętnej postaci na mudzie i to moim zdaniem trzeba by było poprawić w pierwszej kolejności. Co z tego, że będą super algorytmy do ustalania doświadczenia za potworki, za walki z wieloma przeciwnikami jeżeli poziom trudności expowisk będzie za wysoki dla większości graczy.

Jedyne co moja gildia ofiarowywala byl mocny spec. Teraz nie mamy nic ciekawego. Żadnych smaczkow. Idz poexp w Morii zobacz czy tam jest sens expicm bo wg mnie w ogole nie ma. W porownaniu do sily mobow doswiadczenie za nie zdobywalne jest calkowicie niesatysfakcjonujace (1 mobka ubilem nie 3!)

_________________
22:59 <Pancernik> Do zakopania jeden trup
23:00 <Pancernik> Jeden jedyny trup nic wiecej
23:00 <Pancernik> Trzeba wykopac glebszy grob
23:00 <Pancernik> Zeby nie wystawaly rece
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Durb
Temat postu:   PostWysłany: 25 Sty, 2010 - 20:44
Początkujący


Dołączył: 19 Gru, 2009
Posty: 11

Zgodzę się zarówno z Gruszką jak i z Pietruszką, znaczy sie w Lokkakiem Smile Expa prawdziwie się pozmieniały i naprawdę trudno znaleźć dobre expo dla każdego poziomu. Można łupać koboldy pół wieku, ale w zasadzie ta gra wciąż opiera się na timach. Serio, gdyby dżin teraz wyskoczył z lampy to bym poprosił o liczbę graczy na Warlocku sięgającą ilości osób online na PEWNYM mudzie. Chciałbym żeby tu było więcej graczy. Bo są możliwości. A z Gruchą się zgodzę odnośnie Mordoru - a cóż nam zostało prócz nabijania postępów? Wink
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Eldaeth
Temat postu:   PostWysłany: 25 Sty, 2010 - 20:54
Skryba


Dołączył: 29 Cze, 2009
Posty: 70
Skąd: BB / Kato
Wiecej graczy i wiecej wizow, amen.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 25 Sty, 2010 - 23:58
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

Umowilysmy sie z przyjaciolkami, rzucamy palenie!

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Durb
Temat postu:   PostWysłany: 26 Sty, 2010 - 14:35
Początkujący


Dołączył: 19 Gru, 2009
Posty: 11

Nie no kobieta lekkich obyczajów, wybaczcie takie słowa ale szlag jasny mnie trafi. Jak wiadomo gram często z kobitą w Wacka. Miała Umbara, Umbar dołączył do ZSK, ale potem go wywaliło. Zostało to naprawione, znów go wywaliło. Nie dam rady czekać na jakiegoś wiza żeby to naprawił. Założyłem nową postać kobicie, orczyce z planem Mordoru. Nie wiem jak można nabić jakiś mega niski align żeby dołączyć do tego, z braku pomysłów zacząłem po prostu wycinać wioski. Durbalukiem mam demoniczny align, Urxa wciąż nie mogła dołączyć. Akurat pech chciał, trafiliśmy na patrol orków, zakończyło się to padem Urxy. Umarła w Olgrionie, odrodziła się w, uwaga, Minas Tirith. I żeby było lepiej - patrole w Minas ją leją, chociaż NIGDY nie lała nikogo w Ardzie. Cóż, wiele razy słyszałem że mam zdrowie do tej gry. Otóż jednak moja cierpliwość się skończyła. Mam po prostu dość. Nie będzie więcej graczy, nie będzie wizów, nie będzie Warlocka. Dzisiaj zrozumiałem że to po prostu niemożliwe. I tyle. Mam dość expienia, mam dość pierdolonych błędów które rzucają tobą o glebę choćby się nie wiem jak dobrze chciało. Błędy błędami, ale gdyby jeszczee był ktoś kto to jakoś naprawia. Dla mnie Warlock umarł. Amen. Cierpliwość się skończyła, pewnie okaże się że te godziny stracone na expie przepadną bo przecież to nie błąd.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 26 Sty, 2010 - 17:35
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

Amen.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006