Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 26 Mar, 2013 - 21:24
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

Sorry, jakis glupi chyba jestem, bo nic a nic nie rozumiem. : (

1. Co to jest nastepny defense? - czy chodzi o to, ze jesli nie wylosuje mi sie parowanie, to zacznie losowac sie mocniej np. unikanie i potem tarczownictwo w zaleznosci od tego, jak wysoko mam dana umiejetnosc?
2. Co to jest "obcinanie obrazen przy trafieniu po probie uniku/parowania." - czy chodzi o to, ze jesli mob mnie nie trafi lub ja sparuje to jego nastepny cios bedzie slabszy niz zawsze? Jesli tak, to czy to tyczy sie ciritcali tez?

Mega ciezko zauwazyc taka zmiane chyba, wiec nie wiem na jakiej zasadzie mialoby sie to podobac lub nie, ale skupie sie. : P

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
radrikh
Temat postu:   PostWysłany: 26 Mar, 2013 - 21:39
Skryba


Dołączył: 16 Sty, 2006
Posty: 84
Skąd: z ereboru
Co do tego obcinania to faktycznie kisc ma racje ciezko to wylapac, co do szybkosci walki to taki kosmetyczny ten speed, ale jednak zauwazalny.

5 minut pozniej. speed niezauwazalny Wink
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Am_
Temat postu:   PostWysłany: 27 Mar, 2013 - 11:03
Chochlik


Dołączył: 18 Kwi, 2004
Posty: 141
Skąd: Prosto z knajpy
Oponuje aby zwiekszyc ramki co do ograniczenia ruchow ktore maja zwiazek z noszonymi przez prawie wszystkich graczy wielu warstw zbroi w celach skuteczniejszej orki.
Dzieki.
Ig.

_________________
___________
Bueh*
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 27 Mar, 2013 - 11:08
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

Proponuję zwiększyć wszystkim (postaciom nie mobom) x2 HP (w celu przeżywalności), przyspieszyć natomiast walkę x2 lub też silę ciosów x2 ; )

Ale i tak mnie nikt nie poprze : P
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 27 Mar, 2013 - 19:43
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

Swoja droga, to skoro 'rynsztunek' wadzi, to rozumiem ze zwykly ciezar ciala (ktory zawsze byl) tez wplywa na uniki?

Troche nie halo, ze wszystko wplywa na uniki, a na parowanie i tarczownictwo nie?
Te dwa ostatnie w ogole maja jakies wady? Cos na nie wplywa?

Nie fair. : (

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kiel
Temat postu:   PostWysłany: 27 Mar, 2013 - 20:09
Początkujący


Dołączył: 16 Lut, 2013
Posty: 18

kisc_lawendy napisał:
Sorry, jakis glupi chyba jestem, bo nic a nic nie rozumiem. : (

1. Co to jest nastepny defense? - czy chodzi o to, ze jesli nie wylosuje mi sie parowanie, to zacznie losowac sie mocniej np. unikanie i potem tarczownictwo w zaleznosci od tego, jak wysoko mam dana umiejetnosc?
2. Co to jest "obcinanie obrazen przy trafieniu po probie uniku/parowania." - czy chodzi o to, ze jesli mob mnie nie trafi lub ja sparuje to jego nastepny cios bedzie slabszy niz zawsze? Jesli tak, to czy to tyczy sie ciritcali tez?

Mega ciezko zauwazyc taka zmiane chyba, wiec nie wiem na jakiej zasadzie mialoby sie to podobac lub nie, ale skupie sie. : P


Ad.1: Przy zadawaniu ciosu przez moba jest losowany twoj glowny defens (np. uniki), w razie klapy losowany jest drugi (np. parowanie). Chodzi o to, ze szansa na udane losowanie drugorzednego defensa po fiasku pierwszorzednego zostala zmniejszona (globalnie).

Ad.2: Zeby ulatwic nieco zycie graczom bazujacym na unikach powstal system hm, 'czesciowego uniku' (juz dawno temu). Chodzi o to, ze jesli twoj um unikow zawiedzie, to ciagle masz szanse na zmniejszone obrazenia zamiast pelnych - i wlasnie ta szansa zostala zwiekszona.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kiel
Temat postu:   PostWysłany: 27 Mar, 2013 - 20:12
Początkujący


Dołączył: 16 Lut, 2013
Posty: 18

kisc_lawendy napisał:
Swoja droga, to skoro 'rynsztunek' wadzi, to rozumiem ze zwykly ciezar ciala (ktory zawsze byl) tez wplywa na uniki?

Troche nie halo, ze wszystko wplywa na uniki, a na parowanie i tarczownictwo nie?
Te dwa ostatnie w ogole maja jakies wady? Cos na nie wplywa?

Nie fair. : (


Ciezar ciala/ekwipunku jako takiego nie ma wplywu na uniki z tego co sie orientuje (juz nie). Nadmierna ilosc ciezkich zbroi (rynsztunku) obcina od teraz nieco tarcze i parowanie (przeczytaj jeszcze raz post Ingwara).
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 27 Mar, 2013 - 20:21
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

Super thx. : )

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 06 Kwi, 2013 - 20:16
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Globalnie podnioslem iloosc przyznawanego expa za posiadane umiejetnosci defesywne.

Roznica w expie otrzymywanym za moibki powinna sie zwiekszyc od 0% (dla mobkow nie posiadajacych wogole defensow) to okolo 20% (dla takich bazujacych glownie na defensach)

Poprosze o informacje jesli gdzies zacznie byc nagle zbyt duzy exp Smile

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 06 Kwi, 2013 - 23:22
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

U nice! Thanks! wszystkie testy moje teraz o kant tylka rozbic, trza od zera. : )))

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 11 Kwi, 2013 - 23:42
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Jakies kiilka dni temu zostala zmieniona walka z konia.
Stary wzor byl na tyle dziwny ze przy malych umach w broni i walki z konia dawal kosmos a jak sie mialo i jednego i drugiego duzo to juz tak duzo niw dawal.

Dodatkowo zmiana ta powoduje ze npc walczacy z konia sa lepiej oceniani i daja troche wiecej expa w zwiazku z tym ze bija lepiej..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 14 Kwi, 2013 - 15:52
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Proponuje wszystkim z dokladnoscia przyjrzec sie statkowi ryboczlekow albowiem zaszly tam calkiem ciekawe zmiany..

Potestujcie i jesli byscie widzieli jakies dziwne rzeczy to poprosze o komentarze..

ps. Zmiany nie sa zabojcze Razz no chyba ze same ryboczleki sa..
ps2. Zmiane mozecie zobaczyc dopiero po dluszej zabawia na statku wiec nie dziwcie sie ze nic nie widac od razu..
ps3. Dziekuje Klowi za opisy Smile

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 04 Maj, 2013 - 10:10
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Jak juz sie pewnie niektorzy zauwazyli na wraku ryboczlekow pojawily sie skrzynki zawierajace losowe bronie oraz troche kasy.

Docelowo te skrzynki beda rowniez zawieraly zbroje iraz inne dziwne rzeczy.. ale to z czasem..

Dzisiaj dodatkowo dodalem Alchemikowi w Olgrionie mozliwosc "wymiany" skrzynek na bardziej przystosowane dla danego gracza.
Za odpowiednia oplata zamiast losowac z pomiedzy wszystkich broni bedzie wieksza szansa na dostanie tego w czym jestesmy najsprawniejsi (juz gnomia aparatura sie tego dowie).

Poprosil bym o informacje czy da sie tego uzywac.. oraz jesli ktos mialby pomysl na jakas tabliczke ktora by opisywala sam proces to bylbym wdzieczny.

Dodatkowo zastanawiam sie czy gdzies by jeszcze nie dodac takich "skrzyneczek" czy tez innych "pakunkow" na innych expowiskach..
Jesli ktos mialby pomysl gdzie takie cos dodac to poprosze o opis takowych..

Dodatkowo poprosze informacje odnosnie balansu tego sprzetu.. znaczy jesli cos wydaje sie ze powinno byc silne a takie nie jest albo na odwrot to poprosze o info..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 04 Maj, 2013 - 11:34
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
Maskotki z Ranhar-Garu nauczyly sie nowych sztuczek.. noszenia wiadomosci.. Smile

Poprosze o info jesli cos bedzie wygladalo nadzwyczaj glupio..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ingwar
Temat postu:   PostWysłany: 04 Maj, 2013 - 19:05
Mag Warlocka


Dołączył: 14 Lip, 2002
Posty: 194
Skąd: Z Orchi. A skad by indziej??
To jeszcze jeden fjuczerek..
?tytul

tytul lista
tytul ustaw

ps. tytul pokaz dodatkowy (bo domyslnie jest ukryty)

Z ktorego narazie dziala tylko pokazywanie poziomow.. z komendy poziomy graczy..

_________________
Co jeszcze?
A oprocz tego
TinyFugue
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006