Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
rogan
Temat postu: Przemyśleń kilka  PostWysłany: 09 Lut, 2013 - 16:36
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 22 Gru, 2012
Posty: 32
Skąd: kraków
Witajcie.
Jako, że na mudzie jest w tym momencie sporo aktywnych wizów i moje wywody mają jakieś szanse przebicia postanowiłem napisać parę słów o tym, co moim skromnym zdaniem na warlocku jest niedopracowane czy też bulwersujące.
Grę zacząłem jakieś 4 miesiące temu oczywiście od rąbania drzewek i ziół, standardowa procedura. Na początku było super świetnie- cechy były, postępy też- sens był jasny i przyjemny.
Później koboldy, tak zacząłem się rozwijać. W końcu przyszedł czas na gildię i tutaj pierwsza sprawa, która mi się nie podoba. W samej grze nie mam żadnej informacji do jakich ugrupowań mógłbym się przyłączyć, czym moja postać może się zajmować. Gdyby nie forum i inni nieliczni gracze nadal bym nie wiedział gdzie mógłbym dołączyć.
Przyznam się szczerze, że to jest problem, bo jak np. na arkadii co trzecia osoba jest zgildiowana i to widać tak tutaj żeby spotkać gracza trzeba mieć szczęście. No ale to taki smaczek który by się przydał dla zupełnie nowych graczy Smile
Jak już dołączyłem do gildii, wtedy zaczęła się moja męka. Ktoś mógłby mylnie sądzić, że z gildią będzie lepiej, będą umy, będzie spec no ale nic bardziej mylnego. Teraz expienie dla postaci takiej jak ja, czyli człowieka w rohanie (jakby ktoś nie wiedział) nie jest rzeczą ani prostą, ani sprawiającą przyjemność (a chyba po to są gry, żeby sprawiać przyjemność).
Ostatnimi czasy logowałem się tylko rano i szedłem wraz ze znajomym szermierzem 6 kręgu o podobnych cechach na 4, 5 godzin tyrania wszędzie gdzie się da, żeby z dumą powiedzieć "zrobiłem znaczne postępy". Żebym widział jakiś efekt po tych znacznych to bym nie narzekał, a tu często bywa tak, że wszystkie podcechy stoją w miejscu... i bądź tu panie cierpliwy.
W mojej sytuacji najlepszym rozwiązaniem teraz jest zgrupować się z jakimś mocnym graczem i expić na mocnych mobkach... no wyjście jakieś jest, ale mocni mają też swoje zajęcia a nie ciąganie żółtodziobów po świecie.
Szkoda, że warlock to gra bardziej dla samotników, ja osobiście lubię pograć w sporej drużynie, coś pozabijać, rpgować- ale tutaj z warunkami ciężko. Nie przeszkadzało by mi to, gdybym sam mógł cokolwiek osiągnąć, teraz nie mam na to szans.
Nie wiem co teraz mógłbym robić na mudzie prócz expienia- jak z początku miło się grało tak teraz się po prostu odechciewa.

Kolejna sprawa to brak balansu... wszędzie. Począwszy od gildii skończywszy na expowiskach... co też nawiązuje do powyższego punktu.
Gildie z orchii to jakieś dno totalne, przynajmniej niektóre. Inne znowu są przegięte (mikstury goblinów np.). Wizowie narzekają, że śródziemie jest przegięte, niedopracowane etc. ale ja uważam po tym czasie grania, że to orchia wymaga więcej pracy.
W śródziemiu przynajmniej masz jakąś siłę, coś zabijesz (ale przez brak balansu w expie i tak się niczego nie nauczysz) w orchii leśny elf mając prawie maksymalne staty zbroi w aer nie zabije... zabawne.
Znudzony expieniem rohańczyka chciałem założyć postać maga w bractwie żywiołów, w pare godzin przed moim przyjęciem okazuje się, że jest ono przegięte i przepraszamy, ale nikt nie może do niego dołączyć. Chyba nie będzie przesadą jak stwierdzę, że bractwo zrobiło się gildią dla wybrańców? niezbyt pocieszające wiedząc o liczbie graczy na mudzie.
Może bractwo i jest mocne, ja tam uważam, że takie powinno być- w końcu to elitarna gildia magów, a takich nie wszędzie można spotkać. Co do przegięcia się nie wypowiadam, nie byłem a tylko kilka razy miałem przyjemność chodzenia z magiem w drużynie a to i tak większość na początku, kiedy to jeszcze świata nie ogarniałem.

To expienie i gildie są chyba najbardziej uderzające, jest też kilka innych rzeczy niedopracowanych jak np. światło... idąc z kimś w drużynie w całkowitych ciemnościach jeśli ten ma lampe nie dość, że ja nic nie widzę, to jeszcze nie mogę za nim iść, bo chyba go nie widzę :d
Miało być krótko, rozpisałem się trochę. Ale to nie tylko mój temat, jeśli inni mają coś do dodania to zapraszam... w końcu może coś ruszymy. Warlock to bardzo dobry mud, uważam, że lepszy od arkadii pod pewnymi względami. Jednakże są rzeczy odstraszające... Jeśli ich się pozbędziemy możemy stworzyć coś bardzo dobrego i grywalnego.
Pozdrawiam
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
radrikh
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lut, 2013 - 19:09
Skryba


Dołączył: 16 Sty, 2006
Posty: 84
Skąd: z ereboru
a potem sie wszyscy dziwia ze ludzie bocą ...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
rogan
Temat postu:   PostWysłany: 09 Lut, 2013 - 19:25
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 22 Gru, 2012
Posty: 32
Skąd: kraków
radrikh napisał:
a potem sie wszyscy dziwia ze ludzie bocą ...

Dokładnie. Tyle, że nie każdy chce używać bota... dla mnie wyexpienie w ten sposób postaci to żadna przyjemność, no bo po co w takim razie grać?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 12:58
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Gildie w Orchii zostały zepsute po wprowadzeniu ogólnego standardu speca.
Ja z epickimi statami w Legendach pudłowałem więcej niż 50% ciosów zadanych średnim przeciwnikom (jak np. ogryliony). A jak już trafiłem, to nie zdejmowałem im nawet 1 kondycji. Esail podkręcał to chyba ze 3 razy, ale wg. mnie trochę za słabo. Podobnie miała się sprawa z Ludźmi Pustyni.

Szermierze byli na początku przegięci i byłem w stanie zabić przeciwnika na wraku 2 ciosami, ale po paru godzinach przyjechał walec i wszystko zwalcował do poziomu gruntu;)

Gildie elfów i kmaranów będą bezużyteczne, dopóki ktoś nie naprawi balansu pomiędzy panerzem/tarczownictwem a unikami/brakiem zbroi. Co z tego, że unikam 70% ciosów, jeśli każdy trafiony zjada mi 2 kondycje.

Z kolei z tarczownictwem biorę na tarcze też 70% ciosów, a każdy trafiony ledwo zdrapuje mi lakier;)

Przez 10 lat nikt tego nie naprawił, więc czarno to widzę.

Kolejna sprawa to długość walki. Walki na warlocku są tak dynamiczne, że można zaatakować przeciwnika, wyjść do kuchni, zrobić kawę i wrócić żeby odkryć, że przeciwnik jest dopiero ranny;)

Wracając do przykładu ogrylionów - mój wypasiony krasnal potrzebuje około 60-70 sekund na zabicie JEDNEGO.

Dla porównania w Guild Warsach potrzebuję 2-3s na zabicie przeciwnika;)

Wg. mnie trzeba wprowadzić olbrzymie wzmocnienie wszystkich specy albo podkręcić combat speeda tak z 10x.

Do tego likwidacja kar za śmierć, upuszczania przedmiotów na ziemię przy zgodnie itd. itp.

Warlock ma sprawiać przyjemność żeby ktoś go wybrał w dobie graficznych mmosów.

Sam chętnie bym pograł, ale ta ślamazarność mnie odpycha.

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
rogan
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 13:23
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 22 Gru, 2012
Posty: 32
Skąd: kraków
Dobrze to wszystko ująłeś Drannor.
Z jednym tylko śmiem się nie zgodzić... obawiam się, że przy tarczach też ktoś grzebał.
Expiąc na wraku potrafię zatrzymać czasami ciosy mobów przez całą walkę... ale jak już trafi to jedna kondycja w dół gwarantowana, czasem i dwie.
Sam mam gildię z tarczą, więc wiem co mówię Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 14:28
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

bo Dranio ma sprzecior z Morii a Ty masz sprzecior ze straganu ; )
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
radrikh
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 15:40
Skryba


Dołączył: 16 Sty, 2006
Posty: 84
Skąd: z ereboru
hehehe no dokladnie, zobaczylbys sprzet drannora to by ci przylbica opadla

Straganu Smile hehehehe
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
rogan
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 15:53
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 22 Gru, 2012
Posty: 32
Skąd: kraków
Sprzet sprzetem a balans balansem Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 16:23
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

Z magikami moj spec jest rownie tepy, jak miejsce gdzie plecy traca juz swa szlachetna nazwe w kaloszach.

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 17:36
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

zobaczymy, dzisiaj rodzinka Garka byla zalogowana wiec moze cos usprawnia : )
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
rogan
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 17:46
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 22 Gru, 2012
Posty: 32
Skąd: kraków
Oby, oby. Chociaż dran pisze, że od 10 lat są problemy... to ja nie wiem Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 18:08
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Może chociaż bramę naprawią Razz


Update: Brama działa!

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 18:29
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

si, si ; )
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 18:47
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Kod:

Wykorzystujac sile i zrecznosc jaka obdarzyli cie Goblinscy Bogowie blyskawicznie doskakujesz do gburowatego wlochatego karla. Kilkoma wymachami broni robisz sobie miejsce po czym naglym skretem tulowia nadajesz morderczy ped swojemu smolistoczarnemu poteznemu toporowi bitewnemu i wyprowadzasz biegnace z gory ciecie swoim smolistoczarnym poteznym toporem bitewnym mierzac w gburowatego wlochatego karla, lecz on uchyla sie przed tym ciosem.
cechy
Poczyniles znikome postepy, odkad pojawiles sie w tym swiecie.
Jestes wszechmocny, ekwilibrystyczny, atletyczny...


A bo te karły to takie spasione są.

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
rogan
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 18:53
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 22 Gru, 2012
Posty: 32
Skąd: kraków
Już nie mówiąc o sile speca, bo jak już trafi to często zadaje mniejsze obrażenia od zwykłego cięcia :p
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006