To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Oster_Limofies
Temat postu: Autojoin i gildie...  PostWysłany: 15 Cze, 2005 - 13:49
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Sie, 2004
Posty: 34
Skąd: Ciemna, zimna, mroczna jaskinia
Po zastosowaniu czegoś takiego otrzymamy kluby Smile. Swoją drogą można by pomyśleć nad pochodzeniem, jako formą klubu, do którego faktycznie może być zupełnie automatyczny autojoin i co lepsze - nie będzie można z takiego klubu wylecieć.

Członkowsko w takim klubie też nie powinno pociągać za sobą jakiejś rozbudowanej ideologii (choć w sumie - czemu nie), jednak najważenijsze byłoby to, że po prostu dawałby tytuł... Ale gildii bym jednkak w to nie mieszał, bo to inna wydaje mi się para kaloszy,
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 15 Cze, 2005 - 14:35
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
neuczarny napisał:
Cytat:
Naprawdę chcielibyście zrezygnować z możliwości wplywania na to kto jest a kto nie jest przyjmowany do gildii?


W wypadku rasowki dajacej z autojoina tylko pochodzenie nie ma potrzeby wplywu innego gracza decydujacego o (nie)przyjeciu. Rasowka powinna zrzeszac wszystkich przedstawicieli danej rasy i dawac im pochodzenie.
A gildie zawodowe to juz inna sprawa.


Alez cos takiego juz jest w niektorych gildiach, a w innych nie ma bo to nie pasuje, bo to sa inne gildie oparte na innych zasadach, mniej lub bardziej elitaryzowane. Np. z auto mozna sobie byc Adeptem Bractwa, Rekrutem Kompanii, czy Goblinem z Lasu.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 15 Cze, 2005 - 14:43
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
No i tak już widzę, że temat gildii jest stracony i zupełnie niepotrzebnie poruszany tutaj, więc skieruję może czyjąś uwagę na inną sprawę.
Nie wiem kto balansował expowiska, ale nie mógł bardziej spartaczyć roboty. Wyszło totalne dno - ale ta sprawa jest już tak oczywista, że ja nawet nie widzę sensu o niej dalej pisać, bo i tak się nic nie zmieni.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 15 Cze, 2005 - 16:43
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Aha... Z expowiskami się zaczęło jak Ingwar pobawił się w boga dawno, dawno temu. :)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Yarkom
Temat postu:   PostWysłany: 15 Cze, 2005 - 18:35
Mag Warlocka


Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
Tortur jak sie powiedzialo A to trzeba i B powiedziec.
Expowiska sprataczone.. jest ich kilka .. wszystkie? Jakie?

Rozpoczete zostalo sprzatanie muda wiec napisz ktore jest sprataczone i DLACZEGo i jak bedzie to zasadne to sa szanse ze bedzie zmienione.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 15 Cze, 2005 - 19:55
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Yarkom napisał:
Tortur jak sie powiedzialo A to trzeba i B powiedziec.
Expowiska sprataczone.. jest ich kilka .. wszystkie? Jakie?

Rozpoczete zostalo sprzatanie muda wiec napisz ktore jest sprataczone i DLACZEGo i jak bedzie to zasadne to sa szanse ze bedzie zmienione.


Tutaj napisalem co nieco:
http://www.warlock.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&p=7908#7908

Ponadto zauwazalna jest wyrazna tendencja:
Moby z Ochrii sa diabelsko trudne, maja mega umy zarowno defensywne jak i ofensywne i oczywiscie nie daja expa wymiernego do tej trudnosci nawet w 1/10.
W Arshen mamy sytuacje odwrotna. Istnieje kilka ekspowisk gdzie moby sa diablo latwe, defensy bliskie zeru, ofensy tez niewielkie, a maja mega staty i co za tym idzie jest za nie mega exp. Jeden z takich mobow zostal jakis czas temu lekko podpakowany, ale tylko lekko.
Czego potrzebujemy?
Rownowagi pomiedzy jedna a druga sytuacja.
Moby dajace duzy exp nie powinny miec wysokich defensow, tylko ofensy. To jest frustrujace jesli sprowadza sie moba do ledwo zywego samemu bedac w pelni i nagle on zaczyna unikac/parowac/przyjmowac na tarcze jednoczesnie sciagajac nas do ciezko rannego bo trafia niemilosiernie celnie.
Wysokie obrazenia zadawane przez moba to wystarczajace odstraszenie dla graczy ktorzy nie moga sobie pozwolic na walke z nimi. Ewentualnie mozna dorzucic jakies spece. Tylko nie spece typu arshenskiego, ktore jesli wejda wchodza zawsze za tyle samo, niezaleznie od tego jakie ofiara ma uzbrojenie, wyszkolenie, czy staty. Akurat spece zadajace obrazenia to najlatwiejsze co da sie zrobic. ALe nie o spece, czy podpakowywanie mobow tutaj chodzi tylko o dopasowanie domenowe, pewien zloty srodek, zeby nie bylo tak, ze na ograch kolo mador sie oplaca siedziec i leje je nawet na wpol slepy paralityk, a ogromne i nie tylko gobliny kolo Padloh to strata czasu i ew. ziol, mimo ze leja jak opetane i jeszcze osmielaja sie parowac i unikac. (to taki przyklad)

Torturowi chodzilo o slynna akcje kiedy to Ingwar dopakowal trolle. Przed balansem tankowalem 5 trolli naraz. Po balansie poszlismy ze Skansem i pierwszy napotkany wbil nas w ziemie (ja ciezko, on w zlej). Potem byl rebalans, ale juz nic nie bylo takie samo, bo trolle zaczely unikac, parowac i god knows what else...

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Erkar
Temat postu:   PostWysłany: 17 Cze, 2005 - 17:20
Skryba


Dołączył: 08 Lip, 2004
Posty: 68

mnie np boli to:

sprawdzam sobie czasami kto jest online i oczywiscie czesto widuje ze np jest 3 graczy

ale np dzisiaj widze cos takiego:

Kto jest online na Warlock'u
Imie Tytuł
Nekron
Czarnywilk
Abc

Ebel
Anahoreta
Locdog
Qabal Starszy Brat z Bractwa Rran-Kirra
Zimpel
Olkaa


co to jest abc??? nowy wiz czy jakies bardzo, bardzo fajne imie..

\???[/b]
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ToRtuR
Temat postu:   PostWysłany: 17 Cze, 2005 - 17:46
Papla


Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
Re: Yarkom

Wszystkie w Orchii oprócz gremlinów i połowa w Arshen. Konkrety? Hyh... na konkrety przyjdzie czas jak się zacznie faktycznie coś zmieniać.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 17 Cze, 2005 - 18:11
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

jak juz Tortur i Drake napisali - podpisuje sie pod tym dwoma zielonymi lapami i lgprzymil sie do wizow (moze podziala Wink
pozdrawiam
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krun
Temat postu:   PostWysłany: 17 Cze, 2005 - 19:39
Chochlik


Dołączył: 08 Kwi, 2003
Posty: 114
Skąd: Tagar-Dur
erkar napisał:
Kto jest online na Warlock'u
Imie Tytuł
Nekron
Czarnywilk
Abc
Ebel
Anahoreta
Locdog
Qabal Starszy Brat z Bractwa Rran-Kirra
Zimpel
Olkaa


Juz tlumacze.. Wczoraj mialo miejsce wlamanie na serwer warlocka. Zostala usunieta wiekszasc plików strony, niestety do tej pory nie udało sie jeszcze wszystkiego odzyskac. Pracujemy nad tym, ale w najblizszym czasie moga pojawiac sie błędy na stronie www. Niestety ktoś miał naszym kosztem dobrą zabawe.

_________________
Andrzej Sapkowski napisał:
Tam gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam gdzie dziś wełnią się morza, będą kiedyś pustynie. A głupota pozostanie głupotą
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Adres AIM Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Yarkom
Temat postu:   PostWysłany: 18 Cze, 2005 - 14:30
Mag Warlocka


Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
ToRtuR napisał:
Re: Yarkom

Wszystkie w Orchii oprócz gremlinów i połowa w Arshen. Konkrety? Hyh... na konkrety przyjdzie czas jak się zacznie faktycznie coś zmieniać.


Wszystkie mowisz....
Ja sie moge wypowiedziec tylko w sprawie tych ktorymi sie opiekuje, tzn karlami i pajakami u Morglitow. Moim zdaniem spelniaja swoje zadanie. Pajaki sa dla totalnych zoltkow i expo daja. Karly sa przekrojowe i mysle ze tez niezle expo jest a dla wiekszych tez i jakis sprzet. Jesli uwazasz inaczej to prosze konkrety (moze byc i PMem). Niechce wciskac kitu i twierdzic ze jestem nieomylny ale mam nadzieje ze je wlasciwie zbalansowalem. Jesli nie oczekuje konkretow.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 19 Cze, 2005 - 01:51
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Yarkom napisał:
ToRtuR napisał:
Re: Yarkom

Wszystkie w Orchii oprócz gremlinów i połowa w Arshen. Konkrety? Hyh... na konkrety przyjdzie czas jak się zacznie faktycznie coś zmieniać.


Wszystkie mowisz....
Ja sie moge wypowiedziec tylko w sprawie tych ktorymi sie opiekuje, tzn karlami i pajakami u Morglitow. Moim zdaniem spelniaja swoje zadanie.

Pajaki sa dla totalnych zoltkow i expo daja.

Dawac daja, ale juz nie takiego jak na poczatku ich istnienia, teraz koncza sie po 2 minutach klepania i gora 20 killsach. Kiedys tam bylo tego robactwa masa (500 szt na lokacji, jak ktos przyszedl wczesniej i uruchomil lokacje po Apoce), a teraz to co jest to bida totalna jest.

Yarkom napisał:

Karly sa przekrojowe i mysle ze tez niezle expo jest a dla wiekszych tez i jakis sprzet.

Karly daja slabe expo w stosunku do tego jak leja. Harpie nie robia opancerzonemu niemal nic i wystarczy mocna druzyna na plecach i mozna jechac. Karly maja wyjechane w kosmos zarowno umy ataku (ach to gruchocze ze swietnej postac na twardy), jak i obrony (perfekcyjne uniki, innych defensow nie stwierdzono w nadmiarze - tarcze maja ale ich nie uzywaja i slusznie).
Na harpiach jest lepszy exp zarowno jesli chodzi o oplacalnosc czasowa, jak i odpornosciowa. Mniej robia i krocej sie je leje. Jesli chodzi o jednostkowosc to chyba tez znaczy usredniona harpia daje wiecej expa, niz usredniony karzel.

Co do karlow na dole to niechybnie sa oplacalne, ale niekoniecznie expowo. Ale tam to juz spore ryzyko, bo wszystko poza nimi agresywne i wspiera sie niezaleznie od sily przeciwnika.
Na ogrylionach nie jest zly exp, tylko te ich uniki... ;/
Yarkom napisał:

Jesli uwazasz inaczej to prosze konkrety (moze byc i PMem). Niechce wciskac kitu i twierdzic ze jestem nieomylny ale mam nadzieje ze je wlasciwie zbalansowalem. Jesli nie oczekuje konkretow.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Yarkom
Temat postu:   PostWysłany: 19 Cze, 2005 - 14:52
Mag Warlocka


Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
No i o to chodzilo. Dzieki Drake za konkrety.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 27 Cze, 2005 - 17:37
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
haha

mam wariacki pomysl : )
jak na mudzie juz i tak nikt nie gra, to mozna by zrobic fajny experyment.

a- zrobic mniej wiecej rowny status postaci, zaczynajaca postac byla by juz w stanie zajebac takiego dajmy na to rycerza, postac z 80 dniami byla by w stanie zajebac takich 4 czyli baaaaaardzo male zmiany expa

b- spore znaczenie sprzetu, duzo ladnych rzeczy popisac, z bardzo roznymi cechami, bardzo rozne walory w walce i defie posiadajacymi, zdobycie tych rzeczy powinno nie byc baaardzo trudne, raczej ogolno dostepne

c- duze znaczenie umow i gildii, napisac jeszcze z pare, chocby bardzo prowizorycznych pseudozawodowek, tak zeby sprzet dawal bardzo duzo i umy z gildii, dzieki czemu gracze silnie wiazali by sie ze statusem i "wygladem" postaci

d- zrownowazyz mniej wiecej maxymalne mozliwosci gildii niepancernych z max sprzetem i umami i pancernych, zeby kazda sciezka rozwoju dawala satysfakcje

e- rozwinac sfere ideologiczno erpegowa- czyli dokonczyc zalozenia muda, ktore i tak trzeba dokonczyc

f- dac minimalne straty po zgonie, na prawde minimalne

g- wprowadzic baaardzo duze znaczenie losowe, tak ze gracz 30 dni ze srednim sprzetem moglby pasc od gracza z dwoma dniami i zajebistym sprzetem (abstrachujac od umow)

h- rozwinac strukture hierarchiczna gildii, wszedzie wprowadzic umy zalezne od stopnia, zwiekszyc mozliwosci zarabiania pieczniedzy i wydawania : )


nie wiem jak wielkich reform kodowych by to wymagalo, nie znam sie na tym, ale wiem ze gra na takim mudzie na pewno by mnie krecila : )

pozdro!
:*

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
qabal
Temat postu: czy dzisiaj jest pryma aprylis?  PostWysłany: 27 Cze, 2005 - 22:33
Początkujący


Dołączył: 09 Kwi, 2005
Posty: 11
Skąd: warszawa
Dziwny ten pomysl. Mysle jednak ze nie ma przeszkod, bys samodzielnie stworzyl sobie odrebnego, konkurencyjnego wobec warlocka muda i w nim to sobie poeksperymentował do woli.
pozdrawiam
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006