Autor |
Wiadomość |
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Cze, 2005 - 22:48
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Podzielam zdanie przedmowcy (qabala). |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
ToRtuR
|
|
Temat postu:
Wysłany: 27 Cze, 2005 - 23:02
|
|
Papla
Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
|
|
Krwin napisał:
haha
mam wariacki pomysl : )
jak na mudzie juz i tak nikt nie gra, to mozna by zrobic fajny experyment.
Gra nawet sporo osób, ale tak to się rozkłada w czasie, że naraz zalogowanych jest ich do 10. Ale... mi to nie przeszkadza.
Krwin napisał:
a- zrobic mniej wiecej rowny status postaci, zaczynajaca postac byla by juz w stanie zajebac takiego dajmy na to rycerza, postac z 80 dniami byla by w stanie zajebac takich 4 czyli baaaaaardzo male zmiany expa
Czyli RPGMUD? Ani expa, ani idla... ot, lipa dla idle-gejów. Ja wolę EXPA! :)
Krwin napisał:
b- spore znaczenie sprzetu, duzo ladnych rzeczy popisac, z bardzo roznymi cechami, bardzo rozne walory w walce i defie posiadajacymi, zdobycie tych rzeczy powinno nie byc baaardzo trudne, raczej ogolno dostepne
I kto to ma popisać? Pospuszczałbyś się z deka w Banku Opisów, a nie zrzucał pisanie na barki innych. Wysługujemy się kimś? A Ty potrafisz tylko krytykować? Gorzej niż ja... tsk tsk tsk...
Krwin napisał:
c- duze znaczenie umow i gildii, napisac jeszcze z pare, chocby bardzo prowizorycznych pseudozawodowek, tak zeby sprzet dawal bardzo duzo i umy z gildii, dzieki czemu gracze silnie wiazali by sie ze statusem i "wygladem" postaci
I kto by niby w tych gildiach był? Twoje secondy? A kto by te gildie napisał? Twoje secondy? A kto by je zakodował? Twoje...
Krwin napisał:
d- zrownowazyz mniej wiecej maxymalne mozliwosci gildii niepancernych z max sprzetem i umami i pancernych, zeby kazda sciezka rozwoju dawala satysfakcje
Poszukiwaczy złotego środka było wielu i każdy z nich to gej. :)
Krwin napisał:
e- rozwinac sfere ideologiczno erpegowa- czyli dokonczyc zalozenia muda, ktore i tak trzeba dokonczyc
Dokańczamy czy zaczynamy od nowa? A może jesteś gejem? :)
Krwin napisał:
f- dac minimalne straty po zgonie, na prawde minimalne
RPGPKKILLEMALLMUD dla gejów. :)
Krwin napisał:
g- wprowadzic baaardzo duze znaczenie losowe, tak ze gracz 30 dni ze srednim sprzetem moglby pasc od gracza z dwoma dniami i zajebistym sprzetem (abstrachujac od umow)
Nie mam zamiaru być wyruchanym w dupę przez geja co dopiero zaczął pykać w tą grę i jest secondem jakiegos geja z innego kurwidołka. Po to pracuję nad postacią aby taka sytuacja nie miała miejsca. Dasz mi lepszy powód?
Krwin napisał:
h- rozwinac strukture hierarchiczna gildii, wszedzie wprowadzic umy zalezne od stopnia, zwiekszyc mozliwosci zarabiania pieczniedzy i wydawania : )
Co to znaczy "rozwinac strukture hierarchiczna gildii"? Dać się ruchać nie tylko gejom-szefom, ale gejowi-zastępcy, gejowi-pierwszemu oficerowi i gejocwelo-zastępcy głównego pedała szamana? Hyh... Biurokracja nawet w RL'u się nie sprawdza.
Krwin napisał:
nie wiem jak wielkich reform kodowych by to wymagalo, nie znam sie na tym, ale wiem ze gra na takim mudzie na pewno by mnie krecila : )
No to nara, bo Warlock nie jest dla gejów.
Ahaaa... i dla tej notki było specjalne forum - Bank Pomysłów. |
|
|
|
|
|
Apophis
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lip, 2005 - 00:31
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 29 Cze, 2005
Posty: 47
|
|
Co mnie boli ? Slomiany zapal Wizow. Nagly poryw checi, wielka grupowa reaktywacja. Chwilowy niestety. |
|
|
|
|
|
Erkar
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lip, 2005 - 08:20
|
|
Skryba
Dołączył: 08 Lip, 2004
Posty: 68
|
|
dziwne.. ja tego zrywu nawet nie zauwazylem... |
|
|
|
|
|
qabal
|
|
Temat postu: zryw
Wysłany: 01 Lip, 2005 - 13:03
|
|
Początkujący
Dołączył: 09 Kwi, 2005
Posty: 11
Skąd: warszawa
|
|
Zryw byl, zdaje sie okolo 16 czerwca i trwal mniej wiecej 10 dni. Mam nadzieje jednak, ze obecna cisza wynika z ciezkiej pracy wizow nad nowymi projektami. |
|
|
|
|
|
ToRtuR
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lip, 2005 - 13:42
|
|
Papla
Dołączył: 28 Gru, 2003
Posty: 339
Skąd: Opole
|
|
Erkar napisał:
dziwne.. ja tego zrywu nawet nie zauwazylem...
No jest fajne forum naprawione, z którego można się logować. :) Aha... zryw... no chyba jedynie Yarkom się zrywał i chciał coś swojego poprawiać, ale jego tereny są jednymi z najlepszych na Warlocku, więc sam nie wiem cóż mogłoby to być.
A i jeszcze Krun założył ten temat, aby się dowiedzieć co nas boli i mam dziwne wrażenie, że wypowiedzi tutaj zawarte zniechęciły wizów do pracy. |
|
|
|
|
|
Yarkom
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lip, 2005 - 15:52
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
|
|
Apophis napisał:
Co mnie boli ? Slomiany zapal Wizow. Nagly poryw checi, wielka grupowa reaktywacja. Chwilowy niestety.
Zryw jest ale jak to zryw szarpnie raz mocniej raz slabiej.
Ja osobiscie ciagne 2 tematy ale niestety sam nie daje rady...
Pare opisow by sie przydalo.
Jesli kogos interesuje pomoc to napiszcie to zaloze temat w banku opisow.
Z grubsza to
1. rozbudowa zamku Morglitow
2. dolaczenie do Twierdzy Zmierzchu miasta i gor i kopalni. |
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lip, 2005 - 20:11
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Juz przeciez dawno ustalilismy, ze swiat jest wystarczajaco duzy...
Naprawa muda miala polegac na poprawieniu istniejacych rzeczy, balansie, poprawieniu walki itp itd., a nie na kodowaniu nowych rzeczy... |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
|
Yarkom
|
|
Temat postu:
Wysłany: 01 Lip, 2005 - 22:09
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
|
|
I to jest robione. ALe ....
pewne sprawy wymagaja dodania paru miejsc. Dla dodania klimatu i nadania wiekszej grywalnosci.... Na przyklad.... patrol Morglitow ciagle nie rabuje Impur Kir, nie porywa dziewic...
A po zatym w tym topiku o ile dobrze zrozumialem duzym problemem byla zla balansacja expowisk. Oczywiscie mowimy o Orchii. Bo Arshen to druga domena i nie moj rewir. |
|
|
|
|
|
Drake
|
|
Temat postu:
Wysłany: 03 Lip, 2005 - 18:39
|
|
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy
Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
|
|
Nie wiem czy to i jak to mozliwe, ale od jakiegos czasu nie moge wejsc na www.warlock.pl ani zadne pokrewne (forum itd). Z moja przegladarka wszystko Okej, nie dziala mi wylacznie ta strona. Stad moje podejrzenie, ze ktos podczas "wlamania" zalozyl mi bana na IP, albo jakies przekierowanie. (teraz pisze z terma tekstowego).
Czy ktos z Administracji strony moglby sprawdzic o co chodzi? I ewentualnie przywrocic mi ludzki dostep do forum?
D. |
_________________ "Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
|
|
|
|
|
Drannor
|
|
Temat postu:
Wysłany: 06 Lip, 2005 - 07:40
|
|
Expiarz wieściowy
Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757
|
|
Niewesolo, niewesolo...ostatnio na mudzie 2-4 osoby. Myslalem, ze w okresie wakacyjno-odpoczynkowym bedzie lepiej, ale niestety nie jest
Chcialbym napisac cos konstruktywnego, ale chyba wszystko zostalo powiedziane juz.
Ostatnio widzialem w statusie online pare nowych osob, ale potem zniknely.
Przydalby sie chyba jakis system paczek/itemow itp polegajacy na tym, ze taki mlody gracz moze sobie pogiegac po swiecie, poroznosic i przy okazji odkryc co i gdzie sie znajduje. Obecny system - nie dosc, ze tylko w Orchii to jeszcze przynosi znikome zyski, wiec nie oferuje zadnego wyzwania graczowi. (Po co przeszukiwac pol domeny za 20 srebra?) Dlatego mysle, ze odpowiednio motywujacy system przesylkowy moglby byc na poczatek zacheta dla nowych graczy. Przydalby by sie ich ze trzy rodzaje: lokalne (w obrebie jednego miasta) platne po jakies 8-10 zlota, miedzymiastowe (okolo 20 zl za kurs), miedzydomenowe za okolo 35-40. Moznaby dolozyc jeszcze przesylki specjalne ( np dla takiego Tassira) ze specjalnym bonusem pienieznym za trudnosc wykonania. W obu domenach mamy bardzo duzo przedstawiajacych sie npcy, wiec chyba niebyloby problemem kazdemu z nich podpiac jakis list/paczke. Nie ukrywam, ze sam chetnie w przerwach od mozolnego expa ponosilbym sobie takie przesylki
Poza tym w Khazad-Mot mamy kopalnie wegla i zlota. Niestety balans cenowy fatalny. Pamietam, jak Ghash pokazywal nam maszyne do wytapiania sztabek - trzeba bylo napalic w piecu ( przyniesc drewno i wegiel) i po rozgrzaniu wrzucalo sie brylki zlota i wytapialo sztabki. Wg. mnie wspaniala sprawa - znam paru krasnali z muda X i Y, ktorzy daliby sobie rece uciac za taka mozliwosc. |
_________________ W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
|
|
|
|
|
Krun
|
|
Temat postu:
Wysłany: 06 Lip, 2005 - 13:08
|
|
Chochlik
Dołączył: 08 Kwi, 2003
Posty: 114
Skąd: Tagar-Dur
|
|
Drannor napisał:
Przydalby sie chyba jakis system paczek/itemow itp polegajacy na tym, ze taki mlody gracz moze sobie pogiegac po swiecie, poroznosic i przy okazji odkryc co i gdzie sie znajduje. Obecny system - nie dosc, ze tylko w Orchii to jeszcze przynosi znikome zyski, wiec nie oferuje zadnego wyzwania graczowi. (Po co przeszukiwac pol domeny za 20 srebra?) Dlatego mysle, ze odpowiednio motywujacy system przesylkowy moglby byc na poczatek zacheta dla nowych graczy. Przydalby by sie ich ze trzy rodzaje: lokalne (w obrebie jednego miasta) platne po jakies 8-10 zlota, miedzymiastowe (okolo 20 zl za kurs), miedzydomenowe za okolo 35-40. Moznaby dolozyc jeszcze przesylki specjalne ( np dla takiego Tassira) ze specjalnym bonusem pienieznym za trudnosc wykonania. W obu domenach mamy bardzo duzo przedstawiajacych sie npcy, wiec chyba niebyloby problemem kazdemu z nich podpiac jakis list/paczke. Nie ukrywam, ze sam chetnie w przerwach od mozolnego expa ponosilbym sobie takie przesylki
Troszeczke chyba przesadziles z cenami... Moim zdaniem przesylki miedzydomenowe cenowo nie powinny sie wiele roznic od tych w domenie. Wezmy np dostarczenie przesylki z Rahnar_garu do Oken. Banalne, dochadza tylko koszty biletu na statek... ochodzic sie trzeba mniej niz przy niekorych paczkach domenowych. Pozatym za taka paczke dalbym gora 20 zlota, domenowe tez w tych okolicach a lokalne w do 5 zlota. Moim zdaniem nie jest to ani duzo ani malo, tak w sam raz.. a przeciez trzeba dac mlodemu graczowi motywacje zeby zwiedzil calego muda, a nie zaniusl dwie paczki i sobie odpuscil bo ma juz wystarczajaco kasy. |
_________________
Andrzej Sapkowski napisał:
Tam gdzie dziś piętrzą się góry, będą kiedyś morza, tam gdzie dziś wełnią się morza, będą kiedyś pustynie. A głupota pozostanie głupotą
|
|
|
|
|
Ghash
|
|
Temat postu:
Wysłany: 07 Gru, 2005 - 00:10
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123
|
|
|
|
|
gali
|
|
Temat postu:
Wysłany: 11 Sty, 2006 - 22:19
|
|
Uczeń - Powieściopisarz
Dołączył: 09 Lis, 2005
Posty: 25
|
|
brak graczy drazni,
zawsze to silniejsi cos ubili a slabsi mieli co wziac
zawsze ktos tam pomogl a samemu nie zawsze sie da.
dlatego moze czesci slabo sie budzi
w sumie po co skoro i tak nic nie zrobie
no ale nie bede narzekal moze kiedys sie cos zmieni,
z drugiej strony zbyt duza ilosc to tez niedobrze,
zaraz pojawia sie klotnie wyscigi po kase i rozne takie
ot zeby choc 10 osob po poludniu gralo
juz mozna by cos zalatwic |
|
|
|
|
|
Yarkom
|
|
Temat postu:
Wysłany: 12 Sty, 2006 - 12:34
|
|
Mag Warlocka
Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
|
|
gali napisał:
brak graczy drazni,
zawsze to silniejsi cos ubili a slabsi mieli co wziac
zawsze ktos tam pomogl a samemu nie zawsze sie da.
Zawsze mozna pojsc gdzies gdzie latwiej jest.
odwiedzic koboldy, a boze gobliny wioskowe, czy pajaki w zamku, albo gobory czy karly...
Jednak brak graczy to fakt.. stresuje |
|
|
|
|
|
|
|
|