Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 08 Wrz, 2006 - 16:24
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

No, akurat te wazniejsze sprawy o ktorych mowisz sa trzy machy, jezeli ma sie pomysl i CHECI. A co do wlasnosci projektow, to mysle ze jest to kompletnie kretynska zasada, ktora mowi o robieniu czegos dla muda.
Skoro gracz poswieca sie, zeby cos uczynic takim jakim to widzi, to niech mu wiz z miejsca powie, ze to jest niemozliwe, a nie ze na przestrzeni miesiecy dyma go potem i wszystko przerabia po swojemu, kompletnie zniechecajac gracza do gry.
A wracajac do balansu, to czy moze ktos z graczy wypowie sie na pytanie odnosnie walki. Wolicie aby byla szybsza ? To wiazaloby sie z krotkim czasem bicia, tudziez npce dysponowalyby zapewne mniejszymi defensami ale jednoczesnie moze by i nadrabialy obrazeniami zeby uzyskac jakies sensowne doswiadczenie.
Czy moze wolna, pelna defensow na expowiskach, ale stosownie expodajna?
I pytanie jak expodajna?
Niektorzy tutaj maja dosc wysokie srednie bojowe i flegmatyczne expienie na takich poziomach wcale nie dziwi, no ale jak wy jako gracze stosunkujecie sie do tego, ze na takiej sredniej potrzebna jest druzyna?
Bo obecnie jest tak, ze raczej bez druzyny ciezko jest poexpic, ale mamy tez problem liczebnosci graczy. Stad moze ktos ma wizje tymczasowej albo ogolnej wizji na przyszlosc odnosnie zdobywania doswiadczenia?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zagger
Temat postu:   PostWysłany: 08 Wrz, 2006 - 17:27
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 19 Sie, 2006
Posty: 34

...

_________________
Mamy 666 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrował się Zagger.

I wszystko jasne;)


Ostatnio zmieniony przez Zagger dnia 09 Wrz, 2006 - 22:52, w całości zmieniany 2 razy
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu:   PostWysłany: 08 Wrz, 2006 - 18:04
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Nie samym expem człowiek żyje...to raz. Rozwiązanie w którym np. każdy miałby speca, który w dodatku nie działałby na graczy jest mocno nie realistyczne. Jeśli ktoś chce jedynie szybkich postępów, speca, umów, i jeszcze więcej speca...to chyba wciąż jest taki jeden mud, na którym może dostać. Warlock jest odrobinke bardziej ambitnym projektem.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zagger
Temat postu:   PostWysłany: 08 Wrz, 2006 - 18:13
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 19 Sie, 2006
Posty: 34

...

_________________
Mamy 666 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrował się Zagger.

I wszystko jasne;)


Ostatnio zmieniony przez Zagger dnia 09 Wrz, 2006 - 22:53, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu:   PostWysłany: 08 Wrz, 2006 - 18:22
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Topic ma służyc wyrażaniu propozycji, a nie rozkazów do których mamy się stosować. Propozycja została wyrażona, a ja wyraziłem swoje o niej zdanie. Ambitne są założenia. Realizacja na dzień dzisiejszy...kiepska. To właśnie będziemy zmieniać.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 08 Wrz, 2006 - 19:24
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

O, odnosnie slow Zaggera, ktore mowia o tym ze system warlocka nie jest zly to sie zgadzam. Osobiscie jedyne co ja bym w samej walce poprawil, to rozrzut obrazen jaki tam wystepuje. Bo przebadalem go i jest stosunkowo troche za duzy i stad takie wahania w walce, a kiedy dodamy udzial defensow walka staje sie wtedy jeszcze bardziej chaotyczna, zbyt chaotyczna.

Ale odnosnie specow to tez tak zbyt lekko powiedziane. Problem expa solo polega na tym, ze kodowo exp z druzyn jest bardziej obfity i premiowany. A exp solo owszem jest dobry, do pewnej sredniej, nawet nie takiej niskiej. Tylko z wlasnego doswiadczenia wiem, ze nie kazdy lubi palentac sie z druzyna, a w razie nieobecnosci coz poczne...

A co do tego jaki to Warlock ma byc ambitny, to nie mam pojecia o czym mowicie:P

I jakby sie temu tak naprawde przyjrzec, to exp konczy sie wlasnie kiedy postac juz wyrasta z tych goblinow i zaczynaja sie trolle. Roznica polega na tym, ze im wieksza postac tym nagle dostajemy coraz mniej expa az w koncu musimy bic ogromne npce, ktorym nie jestesmy w stanie stawic czola. Dlatego exp solo teraz kuleje. Tylko pytanie, czy on ma w ogole byc powyzej tej pewnej "sredniej"...
Bueh
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 09 Wrz, 2006 - 17:49
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

No dobra, przydaloby sie cos w koncu zrobic.
Proponuje ustawic czas apokalipsy na 3 dni.
I umotywuje to tym, iz jezeli gracz zdobedzie jakikolwiek przedmiot powiedzmy w poczatkach istnienia swiata, i niechaj to bedzie magik, to bez wylogowywania sie przedmiot ten wytrzyma srednio 55-60 godzin.
To oznacza, ze sa to 2, w porywach 3 dni gry.
Moznaby troche ukroic istnienie przedmiotow, do 1-2 dni, bo nikt nie gra non stop. Broniom magicznym w takim wypadku moznaby troszke wydluzyc, bo jak wiemy, sa i beda trudnozdobywalne.
Teraz apokalipsa dziala troche chaotycznie i dociaga do 7 dni, co sprawia ze kiedy wchodzimy na muda czasami jestesmy bezradni i nie potrafimy wyczuc apoki. Dlatego stala apoka co 3 dni generalnie nie zachwieje zadna z galezi muda, a sprawi, ze sama gra nabierze delikatnie dynamiki i porzadku.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu:   PostWysłany: 09 Wrz, 2006 - 21:37
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Częstsza apoka - tak. Stała i przewidywalna - nie. Spowodowałoby to tylko tyle, że określona grupa graczy oczekiwała by na takową i wyjmowała np. magiki zaraz po niej (te które są raz na apoke). A później przez 3 dni znowu kolejne czekanie...ponieważ z reguły jest więcej graczy niż np. magików, byłby to wyścig istny..
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zerek
Temat postu:   PostWysłany: 09 Wrz, 2006 - 21:43
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 25 Wrz, 2003
Posty: 27

Cytat:
Niezwykle wazna w tym wypadku bedzie za to balansacja, zeby nie bylo
tak jak teraz, ze spec w gildii x jest bezuzyteczny i trafia raz na 75 prob.


Jesli sie nie myle chodzi tu o rabanie pewnej gildii x Razz
Ow 'spec' jest taki jak powinien i mam nadzieje, ze to sie nie zmieni. Gildia x nie jest organizacja bojowa a ten 'spec' mial byc bajerem, zabawka a nie narzedziem jak to wiekszosc ma w zwyczaju traktowac ciosy specjalne.

Zzzz.....
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 09 Wrz, 2006 - 21:53
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

nikt na mudzie nie sledzi tak apok
a wyscig to rywalizacja i wspoluczestniczenie
a jedna osoba nie zdola obleciec obu domen
i nie wszystko losuje sie co jedna apoka...
-------------------
o i pardon, nie mam nic przeciwko zeby byla co 2-3 dni
taki rozrzut jest wystarczajacy
tylko zrobmy to
-------------------
bo rzecz jasna nie chodzilo mi o boot co 3 dni rowno o 12:)


Ostatnio zmieniony przez Ghash dnia 09 Wrz, 2006 - 21:56, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aran
Temat postu:   PostWysłany: 09 Wrz, 2006 - 21:55
Skryba


Dołączył: 23 Lut, 2006
Posty: 63

Nie mniej, apoki przewidywalnej co do minuty nie będzie.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 02 Paź, 2006 - 17:42
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Dwa miesiące od założenia tematu mijają powoli.
Jakaś orientacyjna data obiecanego skrócenia walki?
Jakieś postępy?
Jakieś sukcesy?Smile

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Yarkom
Temat postu:   PostWysłany: 03 Paź, 2006 - 06:09
Mag Warlocka


Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
Re up:
1. Poczatek roku akademickiego i podejzewam ze pare dni beda przeprowadzki.
2. Tu juz jest zrobione i sprawdzane na Warlocku 2
3. Pewnie na ... (oj moze wczesniej)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 13 Paź, 2006 - 21:54
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

...
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 20 Gru, 2006 - 10:00
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Ktoś mi wyłączył magię w zimnej niebieskawej halabardzie - to była jedyna drzewcówka magiczna przecież, a miało być po 1 magiku każdego typu.

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006