Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Eldaeth
Temat postu:   PostWysłany: 12 Sty, 2012 - 10:41
Skryba


Dołączył: 29 Cze, 2009
Posty: 70
Skąd: BB / Kato
Musi być koniecznie jego poparcie? A nie kogokolwiek z gildii?
Btw, ja wstaję czasem. Słabość mam do mudów.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Amar
Temat postu:   PostWysłany: 13 Sty, 2012 - 19:19
Skryba


Dołączył: 15 Lis, 2008
Posty: 57

Kungar napisał:
Nawet jak pogadasz z tym głosem to i tak staniesz w miejscu chyba że masz poparcie Draeka. Ten chyba na killerze siedzi i ma warlock i ciebie w nosie.


Trudno się mówi. Nie chcę zwalać wszystkiego na brak czasu na mudy ale wychodzi chyba trochę tak, że spasy stają się legendarne i odchodzą w niebyt by zapominać tam o całym swoim dorobku.
Czy nie przypomina to trochę ... śmierci?

Pytania do wizów: (jeżeli już padło to przepraszam) Czy i kiedy powstanie gildia gnomów? Na forum widziałem nieśmiałe próby z Gnomowymi Ogniomistrzami bodaj?

Ach, dzięki też tym którzy budzą się czasami by wspomóc nuba :]

_________________
PS3, Lua, MUD.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 18 Lut, 2012 - 15:32
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

wow, kiedy gildia powstanie? nigdy
nikt juz nie macza w tym mudzie palcow i nie bedzie

Apek gra na arkadii, nawet z palca!
Zarbki/Dranory cwicza mmo'sy
ja juz sie nie logne bo nie ma po co, legenda i nazgul umarly

pa!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 20 Lut, 2012 - 21:06
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Myhyhy. Ano, ano. SWTOR okazał się niewypałem, ale Guild Wars 2 już za progiem! Razz
A w międzyczasie nieśmiertelne LOTRO.

Nagrałem Wam piosenkę :PPP
http://www.youtube.com/watch?v=hoh0i84-9Go

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Bambir
Temat postu:   PostWysłany: 26 Sty, 2013 - 11:52
Początkujący


Dołączył: 15 Lis, 2009
Posty: 12

Witam,

Czy jest możliwość zmiany/usunięcia czasu przetrwania przedmiotów?
Ewentualnie zostawić je dla magików.

Bo teraz to wygląda tak, że zbroja mi prędzej zniknie niż będę musiał ją naprawić.
W takim razie po co je w ogóle naprawiać ?

Pozdrawiam Wizów którym się jeszcze chce Smile
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Garagoth
Temat postu:   PostWysłany: 26 Sty, 2013 - 16:29
Mag Warlocka


Dołączył: 05 Lip, 2002
Posty: 184
Skąd: Orchia
Rozumiem że chcesz mi powiedzieć ze przez kilka dni grania nie jesteś w stanie zniszczyć broni?

Usuwając znikanie przedmiotów zmienilibyśmy całą ekonomię gry.
Handel, popyt/podaż... wspólne wyprawy po sprzęt też będą niepotrzebne, bo sprzęt przecież nie znika.

Można by było to zrobić gdyby drastycznie zmniejszyć dostępność sprzętu na świecie. Żeby co 100 kawałek zbroi czy broń znaleziona nadawała się do walki a nie była przerdzewiałym szmelcem. Ale jak wtedy wytłumaczysz że przeciwnik walczył taką bronią?

Jeśli dasz radę opisać zmiany wraz ze wszystkimi konsekwencjami i jak to zrobić z głową to chętnie posłucham.

Pozdrawiam,
Garagoth.

_________________
Marudze, z przyzwyczajenia. Ale tak przyjaznie... zazwyczaj.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Pancernik
Temat postu:   PostWysłany: 26 Sty, 2013 - 23:32
Początkujący


Dołączył: 21 Kwi, 2004
Posty: 12

Garagoth, problem jest nieco innej natury. Zauważyłem że ostatnimi czasy zbroje znikają naprawdę bardzo szybko. Co chwilę coś trafia mi szlag. A broń w sumie ciężko zajechać tak do zera, chyba że się ma pecha i złamie się w dobrym stanie czy coś. Ale niszczą się w miarę normalnie. Tylko coś krótko żyją zanim znikną.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 07 Lut, 2013 - 21:38
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

Czy jest szansa na podobne expowisko, jakie bylo w Arshen na pustyni, gdzie mumie mialy super fajne kamyki warte sporawe pieniazki?

Nie trzeba bylo byc mega spasem, a pieniazek to zawsze jakis sens i motyw grania nadaje niektorym.

Albo moze zbalansowac kamyki na drozsze? ; )))

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 08 Lut, 2013 - 09:06
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Możecie naprawić bramę w Ranhar-garze? Jest zepsuta i z żadnej strony nie da się otworzyć.

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
draris
Temat postu:   PostWysłany: 08 Lut, 2013 - 22:06
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Mar, 2012
Posty: 28

Drannor napisał:
Możecie naprawić bramę w Ranhar-garze? Jest zepsuta i z żadnej strony nie da się otworzyć.


Brama otwarta - jeżeli się sytuacja powtórzy proszę mnie przyzywać (nie ukrywam się).
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 10 Lut, 2013 - 12:27
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Znowu nie działa. Nie ma żadnego wiza na mudzie. Budka strażnika jest zepsuta - zniknęło z niej wyjście. Pewnie dla tego się nie otwiera.

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
mmaniek
Temat postu:   PostWysłany: 18 Lut, 2013 - 10:55
Skryba


Dołączył: 03 Lut, 2008
Posty: 78

No więc cóż. Chyba jednak nie będzie mi dane sobie pograć. Prawdopodobnie mam czystą postać, nie działa mi żadna komenda procz 'zakoncz', nie mogę tego zgłosić, wezwać nikogo, nic. Z gildii widzę też mnie wywaliło, same klawe rzeczy się stały. Poprosiłbym o jakieś załatwienie tego i z góry dziękuję.


Kod:
Powiedz mi swe imie: durbaluk

Ach, Durbaluku? Witam cie ponownie.
Podaj swoje haslo:


> stan

Erm... Slucham?
> zerknij

Erm... Slucham?
> zerknij

Erm... Slucham?
> d

Wystapil powazny blad. Zglos go, opisujac okolicznosci w jakich do niego doszlo.
> zerknij

Erm... Slucham?
> kto

Erm... Slucham?
> cechy

Erm... Slucham?
> sp

Erm... Slucham?
> d

Stara, ciemna tawerna.
Sa tutaj dwa widoczne wyjscia: zachod i gora.
Przy barze siedza silny srogi mezczyzna i ciemnoskory wytatuowany mezczyzna.
Przy stoliku siedzi ciemnoskory posepny mezczyzna.
Otyly ciemnoskory ork.
> w

Ciemna ulica w Minas Morgul.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.
> ob siebie

Erm... Slucham?
> df

Erm... Slucham?
> dfgh

Erm... Slucham?
> n

Nieduzy plac przed budynkiem gwardii.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: wschod, polnoc i poludnie.
Dwa ogromne muskularne orki, paskudny ogromny ork, dwa wielkie muskularne orki, poblizniony szkaradny uruk i znieksztalcony odrazajacy uruk.
Znieksztalcony odrazajacy uruk charczy do ciebie: Czego chcesz? Czy przybywasz, aby zaciagnac sie do niepokonanej armii Mordoru?
Znieksztalcony odrazajacy uruk charczy do ciebie: Jezeli twoj pusty leb nurtuja pytania, pytaj. O Armii Mordoru rzec kilka slow moge.
> kto

Erm... Slucham?
> kondycja wszystkich

Erm... Slucham?
> zglos blad

Erm... Slucham?
>
Slonce na krotka chwile kryje sie za chmurami.
opcje
Erm... Slucham?
> stan

Erm... Slucham?
> e

Muskularny ogromny ork mowi do ciebie: Wejdziesz tam, ale dopiero po moim trupie!
Muskularny ogromny ork mowi do ciebie: I jeszcze jeden taki ruch, a nie oszczedzimy cie, chocby nie wiem co!
>
Dzikie ryki wmieszane w odglosy rozrywanego ciala rozlegaja sie za rogiem.
stan
Erm... Slucham?
> kto

Erm... Slucham?
> n

Ciemna ulica w Minas Morgul.
Sa tutaj trzy widoczne wyjscia: polnoc, poludnie i wschod.

_________________
Kosmaty nieduzy pajak siedzacy na twoim prawym ramieniu opuszcza sie na pajeczynie na ziemie, po czym szybko wraca na swoje miejsce...

Prawie jak Yo-Yo.

Odnajdujesz 666 miedziaki, ktore wczesniej gdzies zapodziales.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
kisc_lawendy
Temat postu:   PostWysłany: 23 Lut, 2013 - 21:28
Chochlik


Dołączył: 08 Paź, 2009
Posty: 149

Czy jest szansa update'nac kamyki, coby z nawet niska ocena obiektu/szacowaniem widziec je po nazwie np. obnizyc wymogi do 'slabo'? ; )))

Taka mala rzecz, a cieszy... : (((

_________________
"Deszcz jest jak kwiat, który czuje się na odległość."
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kiel
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2013 - 10:38
Początkujący


Dołączył: 16 Lut, 2013
Posty: 18

kisc_lawendy napisał:
Czy jest szansa update'nac kamyki, coby z nawet niska ocena obiektu/szacowaniem widziec je po nazwie np. obnizyc wymogi do 'slabo'? ; )))

Taka mala rzecz, a cieszy... : (((


Podpisuje sie pod ta prosba, moim zdaniem strasznie bezcharakternie to wyglada w obecnym stanie. Nie sadze, zeby na mudzie byla jakakolwiek postac z odpowiednimi umami i cechami, by rozpoznac wszystkie kamyki. Ja od lat jedyne co widze, to kwarc, glupio troche. Najbardziej by cieszylo, gdyby w ogole nie trzeba bylo musiec ich rozpoznawac, zeby od poczatku mialy przypisane nazwy wlasne. Tak jak kisc pisze - mala rzecz, ale naprawde przyjemniej by sie na to patrzylo.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
htrug
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2013 - 21:05
Pisarczyk


Dołączył: 29 Cze, 2004
Posty: 188

ja widzę wsio : P
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006