Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Poll
Czy jestes za zablokowaniem na jakis czas PK na Warlocku?
Tak.
0%
 0%  [ 0 ]
Nie.
0%
 0%  [ 0 ]
Nie mam zdania.
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 0


Autor Wiadomość
Aslaug
Temat postu:   PostWysłany: 20 Lut, 2008 - 20:19
Początkujący


Dołączył: 16 Lut, 2008
Posty: 8

Nie gram dlugo na tym mudzie, dlatego zdanie jakie mam jest byc moze szczatkowe, ale pisze je na podstawie wlasnych obserwacji. Jestem przeciwny wprowadzenia jakiejkolwiek zmiany czy w doswiadczeniu jakie sie utraca, czy tez zakazowi calkowitego zabijania bo mud popadnie tylko w jeszcze wiekszy letarg nizli trwa obecnie. Doswiadczenie, ktore tracimy podczas zgonu jest naprawde znikome wedlug mnie, wiadoma rzecz ze im poziom wyzszy to tym wieksza strata, no ale cos za cos. Gra nie opiera sie na spedzeniu doby przed monitorem by nabic nieznaczne postepy, juz to kiedys przerabialem i jestem pewien ze niemam ochoty na to poraz drugi, a do tego poprowadzi taka zmiana. Musi byc balans chociaz w przypadku paru postaci, ktore mi przyszlo spotkac dochodze do wniosku ze jego tutaj ciutke raczej brakuje. Wprowadzenie zmiany ktora ma zrownac chociaz troche poziomy miedzy graczami nie tkwi w zabijaniu, ani doswiadczeniu tylko w grywalnosci i populacji. Jestem zdania ze ta, czy tamta raczej przyczynia sie do jeszcze wiekszego spadku graczy. Badz ryzyko postawienia zautomatyzowanego gracza przez skrypty bedzie jeszcze mniejsze, a w przyszlosci pojawia sie ich cale watahy bo nikomu sie nie bedzie chcialo tracic czasu.

Serdecznie pozdrawiam Automat!
as
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tens
Temat postu:   PostWysłany: 20 Lut, 2008 - 20:52
Skryba


Dołączył: 28 Kwi, 2004
Posty: 63
Skąd: Riddermarchia
Mi sie wydaje, czy Lokkak nie zrozumial ideii i pisze o blokadzie zabijania npc->gracz? Moze ja zle zrozumialem jego wypowiedz z tym stresem i zwiedzaniem nowych ziem. Ogolnie pomysl na obnizenie ilosci traconego expa do minimum (tez przynajmniej na jakis czas) nie jest zly.
Co do popadania w letarg... Gorzej juz byc nie moze, czemu wiec nie sprobowac?
Co do dobrowolnego ogluszania - nie jest to takie proste, bowiem teraz ogluszanie jest jako umiejetnosc i nawet jezeli chcemy to nie zawsze wyjdzie ogluszenie Laughing

_________________
"Empatia to twoj bol w moim sercu."
"Per aspera ad astra." (Seneka)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu:   PostWysłany: 20 Lut, 2008 - 21:14
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
Podejrzenie gry przez kogoś na automacie należy zgłaszać wizom. Spokojnie poradzą sobie z ograniczeniem na ilość traconego doświadczenia. Pamiętaj jednak, że triggery są tutaj dozwolone i proste operacje można automatyzować.

re Tens - zrozumiałem Twoją wypowiedź i napisałem, że jest to tylko proteza - jeżeli gracz będzie chciał zabić innego gracza to to zrobi i zabezpieczenia w takiej postaci jak podałeś nic nie dadzą. Moim zdaniem lepszym rozwiązaniem byłaby zmiana ilości traconego doświadczenia w wypadku każdego zgonu.

re Aslaugh - nie sądzę aby tego typu zmiany miały wprowadzić letarg - gry, gdzie traci się dużo i nie opłaca się ryzykować powoli odchodzą w zapomnienie i tracą graczy (patrz Arkadia), natomiast w wypadku choćby Lineage2 na zapyziałych serwerach prywatnych, gdzie połowa rzeczy nie działa jest więcej graczy niż na Arkadii w czasach jej świetności.

Pozdrawiam.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 20 Lut, 2008 - 21:19
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

Oho, Lokkak pieknie ujal zalety tego rozwiazania:)
Ja oczywiscie jestem wartko za:) Druga sprawa, jezeli ogluszenie to malo, to mozemy rownie dobrze
dorzucic oslabienie gracza na jakis okreslony czas. Moze to byc godzina, moze to byc dzien, wedle upodoban. Czyli po takim ubiciu przez kogos gracz traci sprzet i nastepnie moze miec oslabione cechy - zeby troszke mocniej odczuc strate:) Tylko teraz nie zlapalem jednego faktu, w koncu chodzi o relacje gracz vs gracz czy npc tez maja ogluszac? Jak dla mnie gracz vs gracz jest ok, juz zginac od npca czasem faktycznie jest latwo jak sie trafi na wredny przypadek. A co do ogluszenia to zrobilbym po prostu zastepczy rodzaj smierci, ktora nie karze nas juz tak srogo i postaw rowniez jest przenoszona z pola walki do swojej lokacji startowej, o ile nie wchodzi motyw noszenia cial na expowiska:P
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Aslaug
Temat postu: mud  PostWysłany: 20 Lut, 2008 - 21:27
Początkujący


Dołączył: 16 Lut, 2008
Posty: 8

Lokkak, nie wydaje mi sie by jakiekolwiek z twoich porownan mialo prawo bytu. Gdybys porownywal Lineange 2 do Wowa, badz innego mmorpg to rozumiem. Probojesz porownac natomiast to pierwsze z mudem, czyms co juz ma nikle szanse na przetrwanie w tych czasach bo wszystkie gry online wybiegaja daleko poza. Prawde powiedziawszy sa ludzie ktorzy nadal sobie cenia mudy, ale jest ich coraz mniej i to nie wina doswiadczenia ktore sie traci tylko techniki.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Warn
Temat postu:   PostWysłany: 20 Lut, 2008 - 21:52
Chochlik


Dołączył: 01 Mar, 2005
Posty: 110
Skąd: Wrocław
a takie pytanie:

ilu graczyu padlo z reki innego gracza?

W.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tens
Temat postu:   PostWysłany: 21 Lut, 2008 - 05:29
Skryba


Dołączył: 28 Kwi, 2004
Posty: 63
Skąd: Riddermarchia
Od poczatku mojej znajomosci z Warlockiem zabilem kilkunastu, sam tez bylem zabijany. Jeszcze w czasach banitow, pozniej baharow i wojny z kmaranami, pozniej ksc. W orchii gracze sie nie zabijaja to jedna wielka rodzina, w Ardzie natomiast jak juz pisalem gildie sa antagoniczne i swoj pomys wysunalem po tym jak kilkoma ciosami zmasakrowalem Durbulaka, bo bic tak czy inaczej go musze, ale dobrze by bylo by nie uciekl z muda po pierwszym zgonie.

_________________
"Empatia to twoj bol w moim sercu."
"Per aspera ad astra." (Seneka)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ghror
Temat postu:   PostWysłany: 21 Lut, 2008 - 09:28
Początkujący


Dołączył: 04 Lut, 2008
Posty: 11

[OT]A moze wystarczy Ciebie zbalansowac? Very Happy Sry, nie moglem sie powstrzymac [/OT]
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
mmaniek
Temat postu:   PostWysłany: 21 Lut, 2008 - 10:21
Skryba


Dołączył: 03 Lut, 2008
Posty: 78

Nie no problem polega na tym ze sa spasy, co mi bynajmniej w zadnym razie nie wadzi, ktore sa praktycznie nie zabijalne. Stare postacie, starzy gracze. A expowisk dla tych slabszych jest ile? Dwa, trzy. Przy tak niezbalansowanych graczach wprowadzenie tego ogluszania bylo by okej. No Tens mnie zdjal bodajze dwoma czy trzema ciosami do zlego stanu z pelni a nie powiedzialbym zebym mial niskie cechy. PK ssie.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu:   PostWysłany: 21 Lut, 2008 - 16:03
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
Tens - ale możesz równie dobrze spotkać kogoś z wrogiej gildii na expowisku z agresywnymi mobkami i ostatni cios zada mobek. Co wtedy? IMHO przynajmniej tymczasowe ograniczenie traconego expa w wypadku każdego zgonu powinno być wprowadzone.
Aslaugh - tak się jednak składa, że poza grafiką Warlock ma wiele przewag nad WoWem czy L2 - niestety czasami gracze rzucają go i wybierają tamte gry z powodu głupich zgonów, które trudno odrobić oraz z powodu dość stresującego zwiedzania. BTW. da się już tam robić coś poza tłuczeniem potworków (i questami polegającymi na tłuczeniu potworków)? Czy nadal aby zrobić cokolwiek innego trzeba wyexpić sobie poziom siedząc godzinami i tłukąc potworki?


Pozdrawiam.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Khorgim
Temat postu:   PostWysłany: 21 Lut, 2008 - 16:23
Skryba


Dołączył: 04 Mar, 2007
Posty: 57
Skąd: Głogów
Ktos tam wyzej pisal o expowiskach. W sumie racja. Dla mlodych graczy expowisk jest naprawde malo i taki typowy mlodzik samotnie moze poexpic najpierw na drzewach, potem gremlinach, goblinach i co dalej? Karly? Expa za duzo za nich nie bedzie mial. Koboldy? Prawie w ogole nie ma tam expa. Wiekszosc ludzi grajacych w ta gre to typowi "samotnicy" , ktorzy w pojedynke chodza i expia sami. Ale postepy ciezko leca. Ja bylbym za wprowadzeniem wiecej expowisk dla takich mlodzikow jak i tych srednio zaawansowanych Razz

Troche to roztrzepane , ale mam nadzieje, ze zrozumiecie o co mi chodzi.

Sith
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Esail
Temat postu:   PostWysłany: 21 Lut, 2008 - 16:34
Mag Warlocka


Dołączył: 07 Lis, 2003
Posty: 191
Skąd: Opole
Expowiska sie same nie pisza.
1) Napisac projekt
2) Zrobic mapke
3) Wsylac do mnie
4) Co jakis czas sie podpytywac...
5) Expic na nowym expie...

Es.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
ghror
Temat postu:   PostWysłany: 21 Lut, 2008 - 16:57
Początkujący


Dołączył: 04 Lut, 2008
Posty: 11

Cytat:
Aslaugh - tak się jednak składa, że poza grafiką Warlock ma wiele przewag nad WoWem czy L2 - niestety czasami gracze rzucają go i wybierają tamte gry z powodu głupich zgonów, które trudno odrobić oraz z powodu dość stresującego zwiedzania. BTW. da się już tam robić coś poza tłuczeniem potworków (i questami polegającymi na tłuczeniu potworków)? Czy nadal aby zrobić cokolwiek innego trzeba wyexpić sobie poziom siedząc godzinami i tłukąc potworki?



Tak. WoW ma kilka ciekawie rozwiazanych profesji niebojowych, areny do PvP i battlegroundy. Swietny system handlu. I jeszcze jedna, niepowtarzalna zalete: 10 milionow graczy. A bez bicia potworkow nie osiagnie sie nic tez i na Warlocku czy innym mudzie.

Pozdro
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tens
Temat postu:   PostWysłany: 21 Lut, 2008 - 17:01
Skryba


Dołączył: 28 Kwi, 2004
Posty: 63
Skąd: Riddermarchia
Co do areny tez by sie zdala Smile Chociazby taka jak na arce.

_________________
"Empatia to twoj bol w moim sercu."
"Per aspera ad astra." (Seneka)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Lokkak
Temat postu:   PostWysłany: 21 Lut, 2008 - 17:51
Mądrala


Dołączył: 25 Kwi, 2004
Posty: 207
Skąd: Edoral
btw. Zapomniałem wcześniej o jednym - wprowadzenie zmniejszenia traconego doświadczenia tylko do sytuacji PK da doskonałą możliwość obchodzenia tego.
Załóżmy, że dowiadujemy się o jakimś nowym trudnym terenie.
Zbieramy ekipę składającą się poza normalnymi postaciami z secondów.
Jeżeli trafimy na jakiegoś mocnego mobka z blokiem i wiemy, że postacie padną możemy kolejno ubijać/dobijać sami mocnych członków drużyny słabych wystawiając dla potworka.
Co z takim scenariuszem?

Pozdrawiam.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006