Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Poll
Czy jestes za zablokowaniem na jakis czas PK na Warlocku?
Tak.
0%
 0%  [ 0 ]
Nie.
0%
 0%  [ 0 ]
Nie mam zdania.
0%
 0%  [ 0 ]
Wszystkich Głosów : 0


Autor Wiadomość
Czaq
Temat postu:   PostWysłany: 23 Lut, 2008 - 14:23
Początkujący


Dołączył: 09 Sie, 2007
Posty: 4

@up
Dlatego odchodzisz z mudow, jak przegrywasz. Hehehe ;p
Tez jestem zdania, ze fajniej sie gra, jak sie jest tym przegrwajacym, niz tym, ktory rzadzi.

Jestem za obnizeniem % ilosci expa traconego przy smierci (czy to przez gracza czy to przez mobka).
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tens
Temat postu:   PostWysłany: 23 Lut, 2008 - 18:04
Skryba


Dołączył: 28 Kwi, 2004
Posty: 63
Skąd: Riddermarchia
Tam odszedlem bo sie nie da grac przez wszechobecne i wyskakujace jak grzyby po deszczu bugi. Zreszta jeden wrog juz sie ukorzyl Razz

_________________
"Empatia to twoj bol w moim sercu."
"Per aspera ad astra." (Seneka)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Dziki
Temat postu:   PostWysłany: 23 Lut, 2008 - 23:09
Początkujący


Dołączył: 01 Lut, 2005
Posty: 17

Drannor napisał:
Tens napisał:
Od poczatku mojej znajomosci z Warlockiem zabilem kilkunastu, sam tez bylem zabijany. Jeszcze w czasach banitow, pozniej baharow i wojny z kmaranami, pozniej ksc. W orchii gracze sie nie zabijaja to jedna wielka rodzina, w Ardzie natomiast jak juz pisalem gildie sa antagoniczne i swoj pomys wysunalem po tym jak kilkoma ciosami zmasakrowalem Durbulaka, bo bic tak czy inaczej go musze, ale dobrze by bylo by nie uciekl z muda po pierwszym zgonie.


No, skoro musisz walczyc z Mordorem to powiedz mi, co sądzisz o sytuacji, kiedy gildia rasowa ma przeciw sobie dwie wypasione zawodówki Wink


Zapomniałeś jak biłeś krasnali będąc w zawodowce?


W.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drannor
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2008 - 07:20
Expiarz wieściowy


Dołączył: 20 Gru, 2003
Posty: 757

Dziki napisał:

Zapomniałeś jak biłeś krasnali będąc w zawodowce?
W.


Nie, nie zapomniałem. Pamiętam za to, że zostałem wezwany na dywanik,
chociaż nikogo nie zabiłem i zostałem zobowiązany do zaprzestania tego niecnego procederu ;]

Fakt, że Indhira zabroniła mi chodzić za krasnoludami (tzn. przemykałem się i siedziałem na lokacji ukryty, nikogo nie atakowałem) przemilczę. Dobrze, że w ogóle mogłem wejść na lokację, na której stał krasnolud...

Widzę jednak, że na mudzie sporo się zmieniło od tego czasu i teraz można bez konsekwencji zabijać graczy dużo słabszych od siebie.

_________________
W sercu sługi Bożego, młotu na czarownice, płonie święty żar wiary i pragnienie służby. Miecz w ręku Pana tnie, by oddzielić plewy od ziaren, by plewy spalić w ogniu.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Dziki
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2008 - 09:50
Początkujący


Dołączył: 01 Lut, 2005
Posty: 17

W twoim wypadku było to obsesyjne, aktualnie sprawa nie jest podobna do tamtej.




W.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Ghash
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2008 - 12:56
Mag Warlocka


Dołączył: 18 Paź, 2004
Posty: 123

No jezeli chodzi o pvp, to aktualnie widze dwa wyjscia, ktore chyba najmniej inwazyjnie potraktuja zgony. Pierwszy to zredukowanie % traconego expa przy walce pvp do wartosci znikomej, ktora nie zgnebi gracza. Duzy gracz aktualnie raczej wolalby nie zdychac, bo straci tyle, ze poswieci drugi eon na odrobienie:) A cechy z reguly faktycznie tak wiele nie daja, wytrzymalosc jest w cenie, ale nie az takiej jak umiejetnosci i przebicie. Drugi sposob to ogluszenie, badz pseudo zgon - czyli gracz przechodzi cos na ksztalt smierci, albo i nawet przezywa ta smierc ale z zerowa strata expa a potem dostaje oslabienie.
Jak dla mnie najlepszym patentem jest redukcja o ten %, bo obejmie to obie powyzej wymienione metody z niewielkimi roznicami i bedzie troche tej straty. A i jakas calkowita likwidacja pk toto nie jest.
A co do expowisk to ciezko sie wypowiedziec bo wszyscy gadacie o natloku orchijskich:P Mi pewnie starczylby jeden dzien zeby przebalansowac je kompletnie, wliczajac testy etc, ale problem zawsze sie wylania jak przychodzi zdecydowac pod kogo te expowiska robic.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krwin
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2008 - 18:06
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 12 Paź, 2003
Posty: 16777215
Skąd: Wwa
No dobra, a co ze strata expa nie pvp? Moim zdaniem sensownie było by było ogólnie zredukować bardzo stratę expa przy zgonie, wszystko jedno czy na expowisku, czy od plejera...

_________________
uczucia cieple i serdeczne sa zawsze banalne i nieprzydatne, artystyczne zas sa tylko podraznienia i zimne ekstazy naszego zepsutego systemu nerwowego, Lizawieto- T. Mann
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
mmaniek
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2008 - 18:22
Skryba


Dołączył: 03 Lut, 2008
Posty: 78

Hmm... Ogolnie pomysl Ghasha z tym, ze po zgonie dostajesz oslabienie a nie tracisz expa jest ciekawy. Ale tylko jesli chodzi o pvp. Na pvm proponowalbym po prostu obnizyc strate tego expa. Nie mowcie ze cechy sie malo licza a licza sie umy ( chociaz tak jest ), bo jest masa ( heheh jak to brzmi w czasach kiedy max zalogowanych siega 12 osob Very Happy ) osob ktore nie maja wypasionych umow, pozwalajacych im odrobic strate podczas zgonu w jakims przyzwoitym czasie.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krzyś
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2008 - 18:24
Chochlik


Dołączył: 25 Cze, 2004
Posty: 124
Skąd: z Lasu Dzikusów.
Popieram. Padlem w ciagu ostatnich dwoch dni dwa razy. Ostatni przed 10 minutmi.

Padne jeszcze raz i sie wk**wie. Nie pamietam, co tam pisaliscie dokladnie u gory, ale pamietam, ze bylo cos o czasie. Wlozylem w zrobienie tych, wcale zreszta nie wysokich, cech troche czasu, troche duzo, a wszystko stracilem w ciagu lacznie 1 minuty.

Yh, pomijajac reszte argumentow, swiezo po spadku o kolejne parenascie podcech, jestem za zmniejszeniem % straty po zgonie. Takze wzgledem padu z reki moba.

Pzdr.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM Yahoo Messenger Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tens
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2008 - 18:40
Skryba


Dołączył: 28 Kwi, 2004
Posty: 63
Skąd: Riddermarchia
Ogolne obciecie utraty expa po zgonie zmniejszy adrenalinke chociazby na Shelobie i jej podobnym Razz

_________________
"Empatia to twoj bol w moim sercu."
"Per aspera ad astra." (Seneka)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Dziki
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2008 - 21:26
Początkujący


Dołączył: 01 Lut, 2005
Posty: 17

W sumie jak wszyscy będą mieli takie miksturki jak maja gobliny, to nie będzie PK na mudzie przecież.




W.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Tens
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2008 - 21:29
Skryba


Dołączył: 28 Kwi, 2004
Posty: 63
Skąd: Riddermarchia
Latwiej dac im immortala bo w sumie sa juz niedaleko od tego z regeneracja, specami, resistami na magie i AC na skorze. No i miksturki, ktore maja w cholere ograniczen! Laughing

_________________
"Empatia to twoj bol w moim sercu."
"Per aspera ad astra." (Seneka)
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Goro
Temat postu:   PostWysłany: 24 Lut, 2008 - 21:54
Początkujący


Dołączył: 24 Lut, 2008
Posty: 3
Skąd: Aer-Morkir
Moje zdanie ze za duzo doswiadczenia leci przy smierci
Ogluszanie w PK fajne ale pomysl Ghasha fajniejszy zeby po smierci bylo oslabienie na jakis czas. a najwajniej by bylo jakby sie nie tracilo expa po smierci pk moznaby ciahac na prawo i lewo i nikt by sie nie bulwersowal chyba ze o sprzet
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Zagger
Temat postu:   PostWysłany: 25 Lut, 2008 - 06:28
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 19 Sie, 2006
Posty: 34

Lol

_________________
Mamy 666 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrował się Zagger.

I wszystko jasne;)


Ostatnio zmieniony przez Zagger dnia 14 Mar, 2008 - 07:25, w całości zmieniany 1 raz
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Krzyś
Temat postu:   PostWysłany: 25 Lut, 2008 - 07:47
Chochlik


Dołączył: 25 Cze, 2004
Posty: 124
Skąd: z Lasu Dzikusów.
Co ty czlowieku pleciesz? Wiec za to, ze wyidlowales te ponad 100 dni i zrobiles jakies tam staty nagroda ma byc niezniszczalnosc? Puknij sie w czolo.

Na wlasne oczy widzialem walke gobow z Tensem i byla to zenada jakich malo. Tens tym swoim specem 'na mistrza' moze troche porysowal te goby, nie wspomne juz o specach dwoch towarzyszy, ktorzy go wspierali.

Tak czy siak, miej sobie wiek nawet i 300 a staty wszystko w epikach, niezabijalny mimo to byc nie powinienes, bo chyba nie o to tu chodzi?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Adres AIM Yahoo Messenger Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006