To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
Autor Wiadomość
Yarkom
Temat postu:   PostWysłany: 25 Wrz, 2003 - 07:18
Mag Warlocka


Dołączył: 13 Lis, 2002
Posty: 182
Skąd: Orchia
Witam
Mozna znalesc wiecej niz 2 ziola na lokacji.
Po drugie na umiejetnosc zbierania ziol nie wplywa tylko um zielarstwa.
A po zatym zawodowy zbieracz wiecej zbierze niz amator. Smile
Pozdrawiam
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Numer ICQ 
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 01 Paź, 2003 - 09:03
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Ja jeszcze do imion kmaranow...
Calkowicie zgadzam sie z Griidem..
Imiona powinny jakos dzwiecznie brzmiec (mruczaco jak kto woli)..i byc w miare proste.
Np. imiona Myrr czy Meruru uwazam za genialny wybor.
Inaczej z imieniem Kearrann... Wybacz przyjacielu, ze to powiem ale jest to przyklad zupelnie niewlasciwego imienia dla kmarana (IMHO), po pierwsze stopien skomplikowania i dlugosc. No wymawia sie toto (pisze, wklepuje or sth) prawie jak cholerny arkowy Yerhilliaeh, (w sumie ja tez mam nie lepsze), tylko z elfami jest o tyle lepiej ze mozesz wpisac :daj elfowi, powiedz do elfa i jes luz. daj kmaranowi to juz troche wiecej wysilku.
Secundo co mi sie nie podoba w imieniu to fakt ze jest to ew. przyklad braku weny autora, ktory wzial nazwe razy, zabral "M" przerobil troche (czyt. uskomplikowanil) i wyszlo mu toto. Nie no tak nie moze byc...
W sumie to wolny kraj. To wolny MUD, no ale ja tylko mowie co mi osobiscie nie pasuje.
D.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Indhira
Temat postu: Hym.  PostWysłany: 01 Paź, 2003 - 09:49
Mag Warlocka


Dołączył: 26 Lip, 2002
Posty: 252
Skąd: Wyspy Kocie
Jeszcze to imię nie jest wcale takie znowu złe, przynajmniej brzmi dzwięcznie i rrrr...
Ale faktycznie jest troszkę zbyt skomplikowane.. wogóle taki mały apel, starajcie się o to, żeby imiona nie utrudniały innym życia... dobrze by było, żeby były wymawialne.

Pozdrawiam

Indhira, kocica

_________________
Ptaki powrotne umierają wśród pomarańczy na rozdrożach...
K. K. Baczyński
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Hronos
Temat postu: Imiona Reptilionow  PostWysłany: 01 Paź, 2003 - 12:27
Początkujący


Dołączył: 29 Wrz, 2003
Posty: 1
Skąd: Miedzy niebem a piekłem
Jak w temacie
Jakie byscie zasugerowali imiona dla reptilonow ?
Ps. Proponuje wylaczyc mozliwosc wyboru rodzaju wlosow dla Reptilionow lub zmienic na rodzaj luski czy cos w tym stylu Twisted Evil
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Gość
Temat postu:   PostWysłany: 01 Paź, 2003 - 19:57






Taaaak....to mialo byc zrobione w nowym systemie postaci...
I zablokowac emoty typu: zblednij
Drake
 
   
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 02 Paź, 2003 - 09:35
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Jesli idzie o imiona za za dobre uwzam swoje ( i nie tylko ja ) poza tym podoba mi sie imie Thazir itd.
Mam pare pod reka, bo pisze NPCow reptilionskich wiec jak chcesz jakies pomysly to poprostu podam ci pare ewentualnych, ktore ja uwazam za klimatyczne.
Generalnie polecam przeczytanie historii reptilionow i zapoznanie sie z imionami wladcow czy tez herzogow, badz bohaterow tej rasy. I wybrac cos podobnie brzmiacego. Aha: tylko nie identycznego bynajmniej!!! Bo to zakrawa o imie Geralt czy tez Frodo, badz Ged.
Odradzam imiona zanadto syczace, to wbrew pozorom nie jest kwintesencja tej rasy.
D.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Meruru
Temat postu:   PostWysłany: 02 Paź, 2003 - 16:16
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 18 Wrz, 2003
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
tia...
a z wlosami u kmaranow?
potraktowac je jako kolor futerka/siersci?
bo jesli tak to trzaby ograniczyc co niektore kolory
pozatym... dodac nowe
np. miekkowlosy/wlosa bo jakos nie wyobrazam sobie w opiscie polaczenia slowa miekko/delikatno z sierscia/futerkiem

_________________
Kiedy nici sa na niebie,
Pernie! twoi jezdzcy bronia ciebie!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 02 Paź, 2003 - 18:40
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Ja mialem ten sam problem z kolorami siersci...uznalem ze mozna zrobic tak jak jest u kotow.
Znaczy bury,, szary, czarny, brazowy...(z domyslna sierscia)..
Hmm, bylo pare przymiuotkow tego typu..
Ale nie wiem jak z tego wybrnalem..
To dawno bylo.
D.
PS: ale jak chcesz to podeslij takie opisy komu tam trzeba to podeslac..

Aha PS2:

Male pytanie do wizow.

Czy niewidocznosc przerzucania sie mobow na rozne osoby w druzynie poprzez nie pokazywanie komunikatu xxx zzz mob atakuje kogos!, a jedynie zmiene celu dla ciosow ma na celu utrudnienie zycia prowadzacemu, ktory musi widziec wszystko i wszystkich?

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Meruru
Temat postu:   PostWysłany: 02 Paź, 2003 - 19:15
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 18 Wrz, 2003
Posty: 35
Skąd: Olsztyn
tia...
podesle.. ale jak zalicze w koncu ten pieprzony rok
i wtedy dokoncze opisy, emoty, i nawet ta siersc

_________________
Kiedy nici sa na niebie,
Pernie! twoi jezdzcy bronia ciebie!
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Yeavin
Temat postu:   PostWysłany: 02 Paź, 2003 - 22:21
Początkujący


Dołączył: 16 Wrz, 2003
Posty: 7
Skąd: 3miasto
Proste pytanko:
Czy pora dnia(tzn czy jest ciemno czy jasno) ma wplyw na efektywnosc zbierania ziol?( mowa tu o otwartych prestrzeniach oczywiscie;)

_________________
Promienie słońca mogą ranić, tak i dobro zabija.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 08 Paź, 2003 - 18:03
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
Co do imion dla reptow, odsylam do tematu o reptach wlasnie mojego skromnego autorstwa, ew. prosze o skontaktowanie sie ze mna na priv albo na maila (podany jest).
D.

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Rodney
Temat postu: Imiona kmaranow  PostWysłany: 09 Paź, 2003 - 19:47
Początkujący


Dołączył: 09 Paź, 2003
Posty: 1

Dopiero co tu zajrzalem, ale czytajac z wielkim zaciekawienie mysle o imionach i wydaje mi sie, imiona akcentowane arabsko bylyby wlasciwe dla kmaranow. Trudno mi oczekiwac, ze tworca rasy padnie na kolana z wdziecznosci, ale moze to nie jest zla sugesia.
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Luciano
Temat postu:   PostWysłany: 09 Paź, 2003 - 22:25
Uczeń - Powieściopisarz


Dołączył: 15 Wrz, 2003
Posty: 34
Skąd: Łódź
A ja mam inne pytanie? Jak to jest z gwardia? Wszczalem "bojke" Very Happy w twierdzy orkow Ulud-Ghrad i zabil mnie patrol orkow. Gonili mnie wiec rozumiem ze dzialaja na jakis zasadach gwardii. Problem w tym ze jak po smierci poszedlem odebrac rzeczy to mnie zabili znowu. Juz zawsze beda mnie tam bic ? Very Happy

Vaden
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Drake
Temat postu:   PostWysłany: 10 Paź, 2003 - 13:52
Niech ktoś go/ją wreszcie uciszy


Dołączył: 11 Sie, 2002
Posty: 1020
Skąd: Roscor-Tornt
re up: chyba do nastepnej apoki, ale cholera wie... Mnie po przelogowaniu juz nie lali. ALe ja im ucieklem. A poza tym posluchalem tego co sie darl najglosniej cobym bron opuscil. No to opuscilem. Heh, ktos zrobil (Khargn) Twierdze Orkow z klimatem, oni tam nie znosza jak im ktos pluje w kasze. Ja im naplulem, paru mnie blokowalo potem, ale jakos sie wydostalem, a wszystko dla mojej ukochanej "bluzy" z ich sklepu.

re up up:
To nie jest straszliwie odkrywcze, zwazywszy ze nasza Indhira, takim wlasnie wschodnio brzmiacym imieniem jest. A musisz wiedziec, ze zaczynala sniadoskora kmaranka (hm, drugiego shorta juz nie pamietam cholera). Poza tym takie brzmienie imion charakteryzowac moze kmarany z Ochrii, a dokladnie z WYSP KOCICH, jak chcesz odgrywac wlasnie takiego kmarana to nic nie stoi na przeszkodzie.

Aha, jak ktos jeszcze nie byl nie czytal or sth, zamieszczam link do bardzo wyczerpujacej strony o Krysztalach Czasu, ze szczegolnym uwzglednieniem zakladki pt. Odkrywanie Swiata.


[url]http://www.krysztalyczasu.prv.pl/[/url]

_________________
"Ci reptilioni są dziwni, nawet dla mnie."
Cadron, król Góry Feniksa, Mistrz Kamienia arcykapłan Gotam-Gora
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Adres AIM  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Kharegno
Temat postu:   PostWysłany: 10 Paź, 2003 - 16:55
Początkujący


Dołączył: 10 Sie, 2003
Posty: 14
Skąd: Gdansk
Co do twierdzy, to ta gwardia kiedys nie tylko gonila, ale takze blokowala;), teraz juz tylko gania ( no mam nadzieje, ze tylko). A to opuszczanie broni, to myslicie, zeby zostawic czy tez wywalic?
 
 Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość  
Odpowiedz z cytatem Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:     
Skocz do:  
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Zobacz poprzedni temat Wersja gotowa do druku Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości Zobacz następny temat
PNphpBB2 © 2003-2006