
Witaj przybyszu ze świata techniki i wszechobecnej informacji. Znalazłeś się u wrót fantastycznego świata pełnego dziwnych stworzeń i nieznanej magii. Zapraszamy. Usiądź wygodnie w swoim fotelu i pogrąż się w tej atmosferze przygody i niespotykanej zabawy.
Postaramy się dostarczyć ci niezapomnianych wrażeń i doświadczeń. Baw się z nami, lecz pamiętaj, ze swiat, który pozostawiasz za sobą na pewno się o Ciebie upomni. Pamiętaj, ze to wszystko jest tylko zabawa, i nie należy jej poświęcać więcej czasu, niż jest wymagane do tego, by zabawa pozostała zabawa. Gra jest wciąż w trakcie tworzenia, dlatego zechciej wybaczyć nam pewne niedociągnięcia i usterki, które mogą się pojawić podczas twojego w niej pobytu. Będziemy bardzo wdzięczni, jeśli zechcesz poinformować nas o zauważonych błędach. Na pewno jak najszybciej postaramy się je usunąć.
podpisano Zetar
|
Domeny
|
|
I. Orchia
-
Orchia jest swiatem stworzonym dla potrzeb polskiego systemu RPG pod nazwa Krysztaly Czasu. Na nim to tez oparlismy swiat, oraz prawa nim rzadzace. Swiatem tym rzadza orki, które po okropnej wojnie odebraly hegemonie reptilionom.
Pracujac nad domena zaczerpnelismy z systemu jedynie swiat oraz historie. Cala mechanika to LpMUD, gdyz kodowanie calosci systemu jest zadaniem zbyt skomplikowanym (ci co znaja KC wiedza zapewne o czym mowie). W chwili pisania tegoz opisu mamy zakodowany dosc duzy obszar Orkusa Wielkiego. Obszar ten objemuje elfie miasto - Olgrion - polozone na pólwyspie Owular, Góry Morskie, wioski: Camond-morkir, Padloh-kir, Impur-kir, Al-kir, Adar-kir, Lakoh-morkir oraz dosc duza wioske goblinów. Na ukonczeniu jest takze krasnoludzka twierdza Tagar-dur. W dalszych planach mamy stworzenie kupieckiego miasta Gett-war-garu, Gasty, oraz calej doliny Tagar. W odleglej przyszlosci jesli starczy sil zabierzemy sie za Ostrogar, a tazke fragmentów innych wysp po za Orkusem Wielkiem (w tej chwili jest zaczatek Orkusa Tana). Prace ida dosc wolno, gdyz domena posiada malo zasobów ludzkich (a prawde mowiac dokladnie trzy i pol osoby), ale mamy nadzieje, ze jesli tylko czas (i praca) pozwoli to szybko ruszymy do przodu.
Imperator Asghar
|
II. Śródziemie
-
Śródziemie jest światem stworzonym wyobraźnią i piórem J.R.R Tolkiena. Jest ojczyzną prastarych, nieśmiertelnych elfów, krasnoludów, ludzi, oraz słynnych, kochających fajkowe ziele hobbitów. Czas wydarzeń to III era Śródziemia, jest to okres, w którym zaczyna swój ponury bieg wojna o pierścień, czas, w którym zło zza gór Ephel Duath przesiąka przez kamieniste kotliny i brnie w stronę Gondoru pod wodzą przebudzonego czarnoksiężnika z Angmaru. Na płaskowyżu Gorgoroth, w cieniu pyłów Orodruiny tkwi ogromna forteca Barad-Dur, a na jej wierzchołku płonie rozognione oko bez powieki, esencja przedwiecznego tyrana Saurona. Chmury niepokoju nadciągają również nad wolne ziemie Rohanu, gdzie u stop gór Mglistych rośnie potęga Sarumana. Jednak ten czarny i okrutny obraz ma druga stronę, na której rysują się smukłe, porośnięte bujnymi trawami pagórki Shire. Pod łopoczącymi sztandarami cytadeli Minas Tirith krocza ludzie, zdolni stawić czoła nadciągającemu złu, a w szumie wodospadów Rivendell szlachetne elfy znajdują lek na uzdrowienie świata.
Imperator Ghash
|
|
|
|
Discord |
 |
|